• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Amateurwielrenner mishandelt zwangere automobiliste

Auteur: sir_smokalot, gepost 9 november 2014 om 11:47 – 138 Reacties

Applaus


Vrijdagavond heeft een amateurwielrenner zich in Leiden na een aanvaring uitgeleefd op een zwangere vrouw, en haar in het water van de Vliet gegooid.

De wielrenner was kennelijk net bezig met een recordrondje, iets dat je logischerwijs niet ergens doet waar je de ruimte hebt, maar midden in het stadsverkeer. Alles en iedereen zal wijken voor de stoere man op zijn fiets, die toch nog geen maximumsnelheid heeft, je weet toch? Nadat de vrouw hem met haar auto passeerde moest zij plots remmen voor een fietser van rechts, waarop de wielrenner in haar kofferbak klapte.

Zijn reactie was een uiterst heldhaftige: in plaats van het gesprek aan te gaan gaf de man haar meteen een paar stompen in haar gezicht, en trok haar door de bossages langs de weg waarna zij in het water van de Vliet terecht kwam. Geen plek waar je in november graag bent.

Zwanger

Pas toen zij kenbaar maakte zwanger te zijn kwam de man bij zinnen en trok haar met een omstander uit het water. Hierna ging hij er als een haas vandoor, wat ons zegt dat de botsing kennelijk niet zo ernstig was. Maar wat de man betreft mag de vrouw van geluk spreken dat hij haar niet ook op een paar roundhouse kicks met zijn klikpedaaltjes trakteerde, waarschijnlijk…

Aangezien de wielrenner gisteren niet tot inkeer is gekomen en zich bij de politie heeft gemeld deed de Hermandad vanochtend een opsporingsbericht uitgaan. Het neemt de kwestie hoog op, en heeft de recherche op de zaak gezet.

Het wordt steeds gezelliger in Nederland: als je al niet door een scooterbontkraagje in een fietstunnel of op een voetpad om helemaal niets het licht uit de ogen wordt geslagen, dan zijn er altijd nog de roomblanke wielrenfrusto’s die er niet voor terugdeinzen het zwakke geslacht even fysiek op zijn nummer te zetten. In de woorden van Rob de Geus: man, man, man…

Collega Frank Jacobs heeft tegenover ondergetekende ooit eens een theorie uit de doeken gedaan dat hij gelooft dat er bij het perineum (a.k.a. de scranus / lasnaad) van elke man een belangrijke zuurstofverbinding naar de hersenen loopt, die bij wielrenners door het zadel en strakke broekje afgeknepen wordt, wat kan leiden tot wat onvoorspelbaar gedrag. Klinkt vermakelijk, maar de realiteit is dat net zoals bij eerdergenoemde bontkraagjes een paar achterlijke types het beeld bepalen, waartegen volgens ons geen gedragscode of wat dan ook helpt. Sad but true.

Ook interessant!

  • Video: zo zet je een fiets achterop de Porsche Taycan
    Video: zo zet je een fiets achterop de Porsche Taycan
  • GP van Zandvoort verwelkomt 50.000 fans op de fiets
  • AMG sloopt boom, fiets en zichzelf in Brabant
    AMG sloopt boom, fiets en zichzelf in Brabant
  • Video: fietsers zijn gevaarlijker dan auto's

Nieuwste artikelen

  • Grote verandering bij elektrisch opladen op komst
  • Gespot – Miami Vice in het kwadraat
  • Meer goed nieuws, merken denken weer aan de echte liefhebbers
  • De meest gewilde occasions worden goedkoper!
FacebookTweetPinLinkedIn

fiets, ruzie, Verkeer, vrouwen

Vorig bericht: « Volvo 850 T-5R vs V60 Polestar spatten van je scherm
Volgend bericht: En de eerste BMW i8 met schade staat in… »

Lees Interacties

Reacties

  1. davejeremy zegt

    9 november 2014 om 11:49

    kut wielrenners

    Login om te reageren
    • MrSkyline zegt

      9 november 2014 om 12:43

      @davejeremy: Ik zit iedere dag een flink eind op de fiets naar mijn werk, mijn grootste ergernis zijn wielrenners. Een groot deel van de wielrenners heeft het idee dat ze heer en meester zijn en dat iedereen maar aan de kant moet voor ze. Ze rijden met groepjes 3 breed en duwen tegemoed komende fietsers van het fietspad, ze pakken de binnenbocht ook al betekend dat dat ze op de verkeerde helft van de weg zitten en bijna mensen omver rijden. Oh en een fiets moet zo licht mogelijk zijn dus een fietsbel is overbodig gewicht. Waarom gaan die lamballen niet gewoon op zondag een rondje over een industrieterrein fietsen in plaats van tussen alles en iedereen door proberen te crossen op drukke fietspaden?

      Login om te reageren
      • lambo4all zegt

        9 november 2014 om 13:02

        -edit: nutteloze bijdrage-

        Login om te reageren
        • MrSkyline zegt

          9 november 2014 om 13:20

          @lambo4all: ga toch fietsen

          Login om te reageren
        • awesome zegt

          9 november 2014 om 13:21

          @lambo4all: dat is jouw mening als wielrenner. Ik deel de mening van @MrSkyline. Ook jij kunt een stok tussen je spaken krijgen als je je gedraagt als een lamzak op de fiets.

          Login om te reageren
      • epimetheus zegt

        9 november 2014 om 13:38

        @MrSkyline: ik fiets zelf ook regelmatig met de wielrenfiets, maat ik stoor me ook aan het gedrag van sommige andere wielrenners, ook wanneer ik in de auto zit. Daarnaast is fietsen in de stad ook echt een ramp met zo’n fiets, sturen niet geweldig, remmen niet goed en je hobbelt zo van je fiets af in de stad..

        Login om te reageren
    • sydney zegt

      9 november 2014 om 13:08

      @davejeremy: Hulde voor je inhoudelijke bijdrage.

      Login om te reageren
    • drugsrunner zegt

      9 november 2014 om 15:06

      @davejeremy: Ik citeer Herman maar even.

      ” Klinkt vermakelijk, maar de realiteit is dat net zoals bij eerdergenoemde bontkraagjes een paar achterlijke types het beeld bepalen.”

      Dit moet echt genoeg zeggen, niet Herman?

      Login om te reageren
    • dutchneon zegt

      12 november 2014 om 12:11

      @davejeremy: Enige manier om die gasten te temmen is ze aan de verkeersregels te laten houden, dat betekend aanhouden, en bekeuringen voor ontbreken spatborden, verlichting fietsbel en dat blijven doen totdat ze opgehoepeld zijn uit het drukke straatbeeld….
      Haast in een auto past niet in het verkeer, en met de intentie er op uit gaan op een ‘race’ fiets zegt genoeg…. zoek daar een geschikte plek voor!

      Login om te reageren
  2. camber24 zegt

    9 november 2014 om 11:51

    Dit is niet of nauwelijks autonieuws. Maar mag wel alle aandacht krijgen die het verdient. Dus hulde.

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      9 november 2014 om 11:55

      wellicht, maar ’t is zo bizar, actueel, en boosmakend dat ik het toch heb meegepakt. Bovendien is ’t niet de eerste keer dat we over wielrenners berichten, dus ’t past in een reeks.

      Login om te reageren
      • camber24 zegt

        9 november 2014 om 15:26

        @sir_smokalot: Ben en was het al met je eens. M’n punt was meer; al had die mevrouw in een scootmobiel gereden, en niet in een auto; dit verdient alle aandacht.

        Login om te reageren
  3. Laue zegt

    9 november 2014 om 11:53

    Al zou 80% van dit verhaal opgeblazen zijn…… En mensen over één kam scheren is niet mijn ding maar…

    KUT wielrenners

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      9 november 2014 om 12:05

      ’t is geen Telegraafstukje, maar een officieel poltiebericht. Hoewel de lezingen omtrent de details ongetwijfeld zullen verschillen staan deze dingen vast:
      – er was een aanvaring
      – de zwangere vrouw heeft letsel opgelopen
      – de vrouw is ook in de vaart terechtgekomen, en hier als je het mij vraagt niet zelf ingesprongen.

      Login om te reageren
    • turboturbo zegt

      9 november 2014 om 12:06

      Heeft iemand ooit wel eens een wielrenner zien fietsen die _niet_ chagrijnig uit z’n kop keek? Jong én oud. De iets ouderen zijn het ergst. Geen geduld, schelden, schreeuwen, en een chagrijnige kop. Altijd. Ik word zo doodmoe van ze.

      Login om te reageren
      • epimetheus zegt

        10 november 2014 om 13:11

        @turboturbo: heb je mij nog nooit zien fietsen!

        Login om te reageren
  4. tupperware zegt

    9 november 2014 om 11:54

    Wanneer gaan ze nu eindelijk de wet handhaven?
    Racefietsen mogen niet op de openbare weg, ze voldoen immers niet aan het voertuigreglement.
    Oom agent had er nooit moeite mee om mij met m’n crossmotor van de weg te halen en dit tuig kan zijn goddelijke gang gaan..

    Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      9 november 2014 om 13:10

      @tupperware: grappig dat jij weet hoe de omstandigheden waren. Er zijn zat wegen waar het fietspad aan de weg zit. Helemaal in de bebouwde kom.

      Login om te reageren
      • tupperware zegt

        9 november 2014 om 13:49

        @lambo4all:
        Waar verwijs ik naar omstandigheden?
        Ik schets slechts de wettelijke bepalingen en spreek mij nergens uit over de schuldvraag..

        Login om te reageren
        • stamp zegt

          9 november 2014 om 17:28

          @tupperware: Geen bel of wit achterspatbord, reflectoren en/of goedgekeurde verlichting? dat was in de jaren 80 gewoon inleveren dat brik. Fiets, brommer of wielrenner.

          Login om te reageren
        • lambo4all zegt

          9 november 2014 om 23:11

          @tupperware: je kan zoveel wettelijke bepalingen schetsen als je wilt. Wel handig als ze rellevantie hebben met het artikel. Wat die van jou niet hadden, zie mijn vorige reactie.

          Login om te reageren
      • oxymoron zegt

        10 november 2014 om 00:26

        @lambo4all: Ook op het fietspad moet een fiets aan wettelijke voorschriften voldoen: verlichting, bel. Er zou gerust meer aan handhaving gedaan mogen worden, juist bij racefietsen. En wat de omstandigheden betreft: als een fietser achterop een auto knalt rijdt hij niet op het fietspad en dient hij zich als iedere andere verkeersdeelnemer te gedragen. Dan geldt b.v. ook de maximum snelheid (die op fietspaden niet van toepassing is).

        Login om te reageren
        • lambo4all zegt

          10 november 2014 om 13:25

          @oxymoron: je luistert niet naar wat ik zeg, als ik door de stad fiets is er nagenoeg NOOIT een fietspad. het maakt dus geen ene zak uit of hij een bel had, of een spatbord, ik heb 10 opoe fietsen gehad die dat ook allemaal niet hadden. als de automobilist er vervolgens vóór gaat rijden en dan op zijn rem gaat staan heeft de racefietser geen schijn van kans. hou dus altijd als het kan een half metertje ruimte aan de rechterkant van je auto als je net een fietser in hebt gehaald. dan voorkom je dit soort ongelukken.

          Login om te reageren
  5. wiebe zegt

    9 november 2014 om 11:55

    Moet verboden worden wielrenners

    Login om te reageren
  6. awesome zegt

    9 november 2014 om 12:01

    Vast een accountmanager die niet kon verkroppen dat er geen record in zat, en dus maandag geen mooie verhalen op kan hangen bij het koffieapparaat.

    Ik hoop alleen maar dat karma haar werk doet in dit geval.

    Login om te reageren
  7. mrs250 zegt

    9 november 2014 om 12:02

    Graflul.

    Login om te reageren
  8. rolov zegt

    9 november 2014 om 12:03

    Wielrenners denken zoiezo dat de weg van hun Is. Zeker als ze in een groep rijden. Lulletjes zijn het. Kan ook niet anders als je in spandex rondrijdt.

    Login om te reageren
  9. rob5nismo zegt

    9 november 2014 om 12:05

    Die laatste alinea is prachtig

    Login om te reageren
    • n0zem zegt

      9 november 2014 om 14:14

      -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

      Login om te reageren
      • rob5nismo zegt

        9 november 2014 om 14:38

        @n0zem: ik doelde op de humor
        Niet op de spelling

        Login om te reageren
  10. marussia zegt

    9 november 2014 om 12:06

    Jeetje, wat een eikel zeg. Toch vindt ik dit eerlijk gezegd een stom artikel. Ik geef toe dat wielrenners soms aso kunnen zijn, maar alsof auto’s (en brommers) ook niet als een stel klo*tzakken de weg gebruiken!! Wat deze man deed is laf, zeer laf, maar al die berichten van automobilisten die fietsers en kinderen aanrijden??? Wordt daar tegenwoordig over geschreven?? Of is dat niet meer aan de orde tegenwoordig?!

    Login om te reageren
    • marussia zegt

      9 november 2014 om 12:11

      @marussia: jajajaja, als een wielrenner door een auto wordt aangereden is het zeker zijn schuld! Had ie maar lekker niet op het fietspad moeten fietsen…

      Login om te reageren
      • tupperware zegt

        9 november 2014 om 12:29

        @marussia:
        Ja, hij hoort überhaupt niet op de openbare weg.
        Voor voertuigen waar RACE voor staat hebben we circuits uitgevonden en dat is niet voor niets..

        Login om te reageren
  11. Nyazzin zegt

    9 november 2014 om 12:06

    Mooi bijbehorend plaatje van The Joker. Die wielrenner mag van mij ook een “smile” op zijn gezicht krijgen!

    Login om te reageren
  12. fiatpalio zegt

    9 november 2014 om 12:09

    Ik woon in Leiden! Zoiets doe je toch niet! En hier wielrennen in de stad kan niet zonder gevaar…

    Login om te reageren
  13. stefan_ijff zegt

    9 november 2014 om 12:11

    asociaal kutvolk.

    Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      9 november 2014 om 13:08

      @stefan_ijff: asociale kutreactie.

      Login om te reageren
  14. eddythedriver zegt

    9 november 2014 om 12:17

    Dit is niet alleen een “amateur wielrenner” maar tegelijk ook een amateur verkeersdeelnemer,
    hij moet nog veel leren, een paar weekjes/maandjes strafkamp zal heel misschien helpen.
    Ik hoop dat ie gepakt wordt, de gestoorde gek.

    Login om te reageren
  15. lambo4all zegt

    9 november 2014 om 12:17

    Ben zelf wielrenner, maar zou bij hem heel graag een stok tussen z’n voorwiel willen steken als hij langskomt. De vrouw zit natuuurlijk fout, maar deze reactie slaat helemaal nergens op.

    Login om te reageren
    • stefan_ijff zegt

      9 november 2014 om 12:27

      @lambo4all: de vrouw zit fout? hoe dan?

      Login om te reageren
      • fimo zegt

        9 november 2014 om 12:54

        @stefan_ijff: Ze moest accuut stoppen voor een fietser van rechts (ergo: kruising) nadat ze had ingehaald. Kortom ze had nooit in mogen halen…

        Login om te reageren
        • dirkiii zegt

          9 november 2014 om 13:12

          @fimo: een fietser mag je altijd inhalen als meneer spee had gesproken meneer moet afstand houden

          Login om te reageren
      • lambo4all zegt

        9 november 2014 om 13:07

        @stefan_ijff: mensen halen je in, gaan dan weer pal vóór je rijden. Je moet dan altijd op je hoede zijn dat ze dan niet ergens voor moeten remmen want dan ga je door de achterruit. Heb het zelf ook een keer gehad, werd ingehaalddoor een volvo die daarna vol op zn rem ging staan voor whatever wat. Gelukkig ben ik vrij behendig op zo’n ding en wist ik tussen twee bomen door nog net de stoep op te springen om de auto te ontwijken, feit is dat het een gebrek aan inzicht is van de autobestuurder.

        Login om te reageren
        • tupperware zegt

          9 november 2014 om 13:11

          @lambo4all:
          Nope, feit is dat jij je op de openbare weg begeeft met een voertuig dat daar niets te zoeken heeft..
          Jij bent dus degene die zich dient aan te passen/uit te kijken..
          Wil je dat niet dan ga je maar fijn op één van de daarvoor bestemde wielerparcoursen fietsen..

          Login om te reageren
          • lambo4all zegt

            9 november 2014 om 23:14

            @tupperware: in de bebouwde kom zijn verreweg de meeste wegen bestemd voor fietsers en auto’s. Onzin dus wat je zegt.

            Login om te reageren
            • tupperware zegt

              10 november 2014 om 08:47

              @lambo4all:
              Nogmaals, de openbare weg is alleen opengesteld voor voertuigen die voldoen aan de daartoe gestelde wettelijke eisen. Een racefiets voldoet niet aan die eisen en hoort dien ten gevolge niet op de openbare weg..
              Dat onze slapjanussen in blauw alles maar gedogen verandert daar niets aan.

              Login om te reageren
    • frietjemet zegt

      9 november 2014 om 15:07

      @lambo4all: Moet je mij eens uitleggen hoe die vrouw dan fout zat, omdat ze een ‘wielrenner’ hinderde? Die fietser van rechts had ze wellicht niet gezien op het moment dat ze de ‘wielrenner’ inhaalde, die ‘wielrenner’ moet net zo goed uit zijn doppen kijken. Grote kans natuurlijk dat die ‘wielrenner’ geen degelijke remmen op zijn stalen ros heeft, anders had hij het wel gered…

      Login om te reageren
  16. mbfanatic zegt

    9 november 2014 om 12:18

    Wat een waardeloos stukje weer… Man man man man…

    Login om te reageren
    • awesome zegt

      9 november 2014 om 13:20

      @mbfanatic: OK doei

      Login om te reageren
    • marussia zegt

      9 november 2014 om 13:43

      @mbfanatic: hier word ik niet vrolijk van…

      Login om te reageren
  17. martijns4 zegt

    9 november 2014 om 12:21

    Wielrenners menen altijd dat dat de hele straat alleen voor hun is laat ze gewoon op het fietspad blijfen stel mafkezen

    Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      9 november 2014 om 13:12

      @martijns4: heerlijkdie generalisering weer. Buiten die domme fout staat er dt het in stadverkeer plaatsvond. In de stad zijn 9/10 wegen voor fietsers EN Auto’s. Buiten het feit dat de auto fout zat is de reactie van de wielrenner natuurlijk volslagen krankzinnig.

      Login om te reageren
      • frietjemet zegt

        9 november 2014 om 15:15

        @lambo4all: Nogmaals, hoe zat die vrouw fout. Vind het trouwens heerlijk om even flink door te trappen als zo’n ‘wielrenner’ 2km van tevoren belt, halen ze me nooit in. Beter dan 5 minuten wachten tot hij/zij ein-de-lijk voorbij komt zetten. Je hebt ook van die ‘wielrenners’ zonder bel, die besluipen je eerst en tetteren dan keihard in je oren “opgepast!” oid, waardoor je uit schrik een ruk aan je stuur geeft en half van je fiets dondert. Als je in de auto zit moet je altijd er achter blijven sukkelen omdat die ‘wielrenners’ die mooie rode strook langs de weg niet willen gebruiken, als je toetert vanwege het feit dat ze gevaarlijk bezig zijn, gaan ze je ook nog vies aankijken als ze naderhand langs komen fietsen.

        Vind het jammer dat ze nooit op mij afstappen, maarja een kerel van 95kg, 1,80m groot en een gespierde bouw is natuurlijk niet zo’n makkelijk doelwit als een zwangere vrouw, of een jongedame die met haar oma en opa op weg is. Stelletje schijtluizen zijn het!

        Login om te reageren
        • lambo4all zegt

          10 november 2014 om 13:47

          @frietjemet: https://www.youtube.com/watch?v=5MiydtH9O14
          denk je even in als de auto een paar seconden eerder zo had moeten remmen. de fietser had geen schijn van kans gehad en had er niets aan kunnen doen.
          als automobilist dien je verder te kijken dan de persoon die je inhaalt!

          Login om te reageren
  18. sydney zegt

    9 november 2014 om 12:22

    Dit gaat helemaal niet over wielrenners, maar over verhuftering,agressie het verdwijnen van verdraagzaamheid en enig moraal in het bijzonder.
    Dat die kloodzak toevallig op een fiets zat heeft er geen fuck mee te maken.Dit type mens(?) ontploft namelijk net zo makkelijk in de rij bij de Albert Heijn, maar de onderbuikgevoelens hier jegens wielrenners ligt lekker hoog dus snap ik het artikel wel.Want als die zwangere dame gewoon op het zebrapad had gelopen was het stuk dan ook geplaatst ?

    Login om te reageren
    • wjeurs zegt

      9 november 2014 om 12:51

      @sydney: mee eens. Altijd lopen kankeren omdat er een paar idioten tussen zitten. Ik fiets veel en graag, en gedraag me keurig netjes. Ik denk dat ik me op een normale fiets asocialer gedraag dan op de racefiets

      Login om te reageren
  19. nvn1993 zegt

    9 november 2014 om 12:24

    Wel zielig om een vrouw (zwanger of niet) te mishandelen. Maar ach, wie heeft er zo nu en dan nou geen last van roadrage die verder gaan dan even toeteren.

    Login om te reageren
  20. MAB zegt

    9 november 2014 om 12:27

    Wielrenners.. Denken dat ze de koning van de weg zijn.

    Login om te reageren
  21. lekbak zegt

    9 november 2014 om 12:28

    Dat wielrenners gemiddeld genomen de meest asociale en brutale weggebruikers zijn lijkt me bekend maar dit wil ik niet op die hele groep gooien. Dit is wel wat meer dan een klootzak in het verkeer.

    Dat je boos word bij een aanrijding ok, dat je klappen uitdeelt niet ok maar sommigen doen dat. Iemand in het water gooien? Dan ben je toch wel volkomen gestoord en hoor je langere tijd buiten de maatschappij gesteld te worden om eens goed over je daden na te denken… dat die vrouw zwanger is dat is een nare bijkomstigheid maar heeft er niet direct iets mee te maken.

    Login om te reageren
  22. raym zegt

    9 november 2014 om 12:29

    Wielrenners denken inderdaad vaak hun de enigste zijn op fietspad en komen als debiel aan rijden. En moet jij maar rekening houden met die homo’s in hun te strakke broekjes.

    Login om te reageren
    • wjeurs zegt

      9 november 2014 om 12:52

      @raym: hardlopers en schaatsers en slalomskiers zijn zeker ook allemaal homo’s met hun strakke broekjes?

      Login om te reageren
  23. RickB zegt

    9 november 2014 om 12:30

    Klik-schoenen lijkt mij, pedalen zitten aan je fiets.

    Login om te reageren
  24. jokertje zegt

    9 november 2014 om 12:37

    Coole foto bij dit artikel …. thanks.

    Login om te reageren
  25. bmwpowerm5 zegt

    9 november 2014 om 12:37

    hoop dat alles goed is met de baby

    hoop dat die wielrenner een keer zeer ongelukkig valt

    Login om te reageren
  26. bakkenmetvis zegt

    9 november 2014 om 12:41

    tering wielrenners

    Login om te reageren
  27. michel83 zegt

    9 november 2014 om 12:43

    Dan krijgen de automobilisten de schult terwijn die k.u.t wielrenners zelf niet eens kunnen uitkijken

    Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      9 november 2014 om 13:17

      -=edit: laatste waarschuwing. Inbinden nu.=-

      Login om te reageren
  28. wjeurs zegt

    9 november 2014 om 12:46

    Jammer dat door een paar idioten alle wielrenners kut gevonden worden. Als je als fietser gewoon goed oplet heeft niemand last van je.

    Ik fiets veel, en door het stadsverkeer (op weg naar een mooie route) gedraag ik me als een normale fietser, pas als ik op de langgerekte fietspaden langs 80-wegen en de afgelegen routes door bossen en weilanden etc. ben aangekomen waar niemand te bekennen is, gooi ik t tempo omhoog.

    Login om te reageren
    • tupperware zegt

      9 november 2014 om 12:53

      @wouterjeuring:
      Jammer dat je in de 2de zin al in de fout gaat.
      Een gewone fietser hoeft helemaal geen rekening te houden met een halve tamme die het fietspad als circuit gebruikt..

      Login om te reageren
      • wjeurs zegt

        9 november 2014 om 15:38

        @tupperware: ik doelde hierbij ook op een wielrenner. Als je je als fietser, of wielrenner dus(wat in mijn beleving nog steeds een fietser is) gewoon verantwoordelijk gedraagd en rekening houd met je medemens en andere weggebruikers is er niets aan de hand. Gewoon niet hard willen als het druk is en het niet kan

        Login om te reageren
  29. jansuh87 zegt

    9 november 2014 om 12:46

    Wat een mafkees. Niets tegen Australiërs, maar vroeger zette Groot Brittannië alle uitschot op dat eiland. Is er niet een eiland over waar wij dit soort mensen kunnen droppen?

    Login om te reageren
    • tupperware zegt

      9 november 2014 om 12:55

      @jansuh87:
      Yep, de Rottemerplaat..
      Loopt 2 maal daags onder water dus ruimte genoeg voor dat gajes..

      Login om te reageren
    • sydney zegt

      9 november 2014 om 13:03

      @jansuh87: Ik word hier zo waar dubbel in een hoek gezet.Lekker.Heb ik weer als in een te strakke broekjes gehulde homofiele autoverkopende gefrustreerde kutwielrenner met het syndroom van down under. ;)

      Het is mooi weer.Kijkt allen uit;Ik ga even een rondje Amstel doen met een lange sprint over de Overtoom tot besluit.

      Login om te reageren
      • tupperware zegt

        9 november 2014 om 13:06

        @sydney:
        Kijk maar uit, daar ga ik straks de cabrio uitlaten..
        Geen ruimte voor een extra passagier dus voor je het weet heb je een “nat pak”..

        Login om te reageren
        • sydney zegt

          9 november 2014 om 13:49

          @tupperware: Je houdt me toch niet bij als je achter al die dagjesmensen moet blijven plakken. ;)

          Login om te reageren
          • tupperware zegt

            9 november 2014 om 14:16

            @sydney:
            Yep, als ik op dergelijke wegen ga toeren heb ik begrip voor hen die daar ook recreëren.
            Zeker voor toerfietsers, die hebben immers hetzelfde idee als ik, er even lekker op uit met dit mooie weer..
            Het blijft een kwestie van geven en nemen en laat dat nou net de zwakke plek van menig wielrenner zijn..

            Login om te reageren
  30. fimo zegt

    9 november 2014 om 12:49

    Jammer dat het weer zo uit de klauw loopt. Verschrikkelijke vent die wielrenner…

    Puntje van aandacht: Ze moest accuut stoppen voor een fietser van rechts (ergo: kruising) nadat ze had ingehaald. Kortom ze had nooit in mogen halen… Keurt het gedrag van de wielrenner natuurlijk niet goed, maar misschien was die het beroerde weggedrag van deze en vorige automobilisten wel beu.

    Laten we eerlijk zijn, zodra de gemiddelde automobilist een fiets ziet die in de stad sneller is dan hij, dan gaat om de een of andere reden die zelfde perineumader dicht. Laten wij automobilisten anderen ook eens ruimte gunnen.

    Login om te reageren
  31. wokkelz zegt

    9 november 2014 om 13:01

    Wielrenners denken koning van de weg te zijn. Irritant volk. Van mij morgen ze dijken wielren vrij houden.

    Login om te reageren
    • ramon zegt

      9 november 2014 om 13:11

      @wokkelz: Inderdaad! Dan kunnen we met de motor tenminste eens lekker doorrijden.

      Login om te reageren
      • e1000bmw zegt

        9 november 2014 om 13:32

        @ramon: of de auto… ;)

        Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      9 november 2014 om 13:19

      @wokkelz: ja want laten we de wegen waar het het rustigst is van allemaal verbieden voor wielrenners… Slaat helemaal nergens op je reactie.

      Login om te reageren
  32. Esprit_de_Flandre zegt

    9 november 2014 om 13:25

    Mishandeling, zonder ernstig letsel, zonder voorbedachte rade: 3 jaar max.

    Opgelost…

    Login om te reageren
    • moveyourmind zegt

      9 november 2014 om 20:33

      @Esprit_de_Flandre: simple als that! Moeten ze hem wel pakken, maar heb er wel vertrouwen in dat daar serieus aan gewerkt wordt door de recherche.

      Login om te reageren
  33. st33fie zegt

    9 november 2014 om 13:32

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  34. larsyboy1997 zegt

    9 november 2014 om 13:34

    Als fanatieke sporter weet ik hoe het is om gehinderd te worden door wat dan ook waardoor je je doel niet bereikt, maar om dit af te reageren op iemand anders vind ik echt niet kunnen. Hopelijk vinden ze die kerel snel

    Login om te reageren
  35. lambo4all zegt

    9 november 2014 om 13:35

    Ik vind de reacties tekenend voor de intelligentie hier op autoblog. Kut wielrenner hier, kut homo daar. Oprotten van de wegen..
    Zullen we het even objectief bekijken?
    – de vrouw haalde de wielrenner in, ging daarna weer vóór hem naar de rechterkant van de weg en ging daarna vol op haar rem staan en heeft geen rekening gehouden dat ze net vlak voor de wielrenner is gaan rijden.
    – de wielrenner kan niet hard genoeg remmen met zijn dunne bandjes en klapt op de auto.
    – vanaf hier zit de AUTO dus fout. Ja dat lezen jullie goed autobestuurders! De AUTO, dat ding met vier wielen. Ze zouden die grafdingen van de weg moeten halen! Veelstegevaaarlijk! Neeoke grapje, verlaagde me even tot het algemene niveau.
    – de man wordt helemaal woest en mishandeld de vrouw, duidelijk de fout van de man. Hij is een volslagen idioot, dit heeft puur met een man te maken die zijn woede niet kan beheersen. Niks meer en niks minder. Hier hebben wielrenners niks mee te maken. Dit had ook een longboarder kunnen zijn, of scooter rijder. Of motorrijder. Stelletje simpele zielen hier, ik hou mijn hart vast als ik denk dat velen van jullie mogen stemmen en dus de toekomst van dit land bepalen..

    Login om te reageren
    • sydney zegt

      9 november 2014 om 13:42

      @lambo4all: Haters love to hate.

      Login om te reageren
    • norge zegt

      9 november 2014 om 14:12

      @lambo4all: Fietsen doe je maar in je achtertuin.

      Login om te reageren
      • marussia zegt

        9 november 2014 om 16:49

        -edit: nutteloze bijdrage-

        Login om te reageren
    • 406_v6 zegt

      9 november 2014 om 14:26

      @lambo4all: Ok, even objectief: De wielrenner bevond zich met een voertuig wat NIET aan het verkeersregelement voldoet op de openbare weg; conclusie de wielrennert is fout.
      Zelfde als een brommobiel die de snelweg op zou rijden en daar wordt aangereden door een auto; ook al gebruikt ie z’n richtingaanwijzer, de brommobiel had daar niets te zoeken.

      Alle eisen waaraan een fiets moet voldoen staan in de Regeling voertuigen (artikel 5.9.3 tot en met 5.9.71).
      http://wetten.overheid.nl/BWBR0025798/geldigheidsdatum_09-11-2014

      Login om te reageren
      • sydney zegt

        9 november 2014 om 14:47

        @406_v6: Hoe weet jij dat die fiets niet aan de regels voldeed ? Je trekt nu een conclusie die onderbouwd door gestrooi met regelementen en een kromme vergelijking maar even voor waarheid moeten worden aangenomen.Ik haat het, maar heb wel een bel op m’n fiets.Opkliklampjes heb ik ook bij me.Ik voldoe dus al meer aan de regels dan 80% van mede fietsers waaronder schoolgaande kinderen die al een half peloton vormen,mensen die wat ouder zijn op een snelle elektrische fiets,bakfietsmoeders,studenten en de gemiddelde leidsepleinbezoeker na een nacht op het Leidseplein.(die laatste ben ik zelf ook weleens ok)Maar als het gaat om wielrenners gaat is de haat in eens wel heel erg groot hier.

        Login om te reageren
      • wjeurs zegt

        10 november 2014 om 02:18

        @406_v6: ik kan deze link zowel op Android als op PC niet openen. Kun je me vertellen waarom racefiets niet op de weg zou mogen? Ben benieuwd. Heb ik nog nooit gehoord namelijk!!

        Login om te reageren
        • 406_v6 zegt

          10 november 2014 om 11:07

          @wouterjeuring: Even de link overtikken? Bij mij werkt aanklikken wel overigens. Op deze pagina staat beschreven wat de wetteliijke eisen zijn waaraan -o.m.- een fiets moet voldoen, van alle racefietsen die ik zie (en dat zijn er behoorlijk veel, want heb hier op het dorp een racefietsenzaak die tot over de grenzen klanten trekt), missen de meesten zaken als reflectoren, verlichting en een bel. Dus voldoe je niet aan de regels en mag je er niet de openbare weg mee op.

          Login om te reageren
      • lambo4all zegt

        10 november 2014 om 13:41

        @406_v6: zullen we nu echt even objectief doen en niet met een hersenloos argument komen als “een fietser mag niet op de weg rijden” ?
        dat is namelijk complete onzin. ik weet niet of je uberhaupt wel is een auto hebt bestuurd, maar ik denk niet dat jij naar elke fietser in de bebouwde kom schreeuwt “hee kuthomo! je hoort hier niet! ga lekker ergens anders fietsen!” aangezien fietsers gewoon op de weg mogen rijden als er geen apart fietspad is. helemaal in de bebouwde kom. ik weet zelfs zeker dat dit een fietser en autoweg was aangezien de fietser van rechts voorrang had! bij een autoweg zou dit niet het geval zijn.
        Voorderest is je “huil huil fiets heeft geen spatbord huilhuil” argument volslagen nutteloos, zowel door het feit dat ik hierboven geeft als door het feit dat de schuld bij een brake-check ongeluk niet afhangt van of iemand een spatbord heeft ofniet. het is totaal irrelevant.

        Login om te reageren
    • lambohenkie zegt

      9 november 2014 om 14:36

      @lambo4all: “Nadat de vrouw hem met haar auto passeerde moest zij plots remmen voor een fietser van rechts”
      want als wielrenner hoef je niet te stoppen voor verkeer van rechts toch?

      Login om te reageren
      • lambo4all zegt

        9 november 2014 om 23:18

        @lambohenkie: als je maar van -30 naar nul hoeft is en je dan is je remweg toch bijna 5m auto 2m meter ruimte tussen de fietser van rechts. De vrouw recudeerde de ruimte voor de fietser om te remmen dus wss van 10 meter naar 3. Toch wel een vrij groot verschil.

        Login om te reageren
    • frietjemet zegt

      9 november 2014 om 15:33

      @lambo4all: Je begint over intelligentie terwijl je zelf niet eens de situatie kunt beschrijven:

      1. Vrouw haalt ‘wielrenner’ in.
      2. Fietser van rechts valt door bebouwing nu pas in zichtveld van vrouw, zij remt en houdt zich zo mooi aan de regels.
      3. ‘wielrenner’, die blijkbaar onervaren is met zijn racefiets (en waarschijnlijk ook niet weet hoe te handelen in het verkeer, blijkend uit het gebrek aan anticiperend op de kruising handelen), klapt op de auto.
      4. ‘wielrenner’ gaat vrouw te lijf, en door middel van zijn petsen beland ze in het water, waar ze uiteindelijk uit kan brengen dat ze zwanger is.
      5. ‘wielrenner maakt zich uit de voeten, waarschijnlijk bewust van zijn schuld, schade aan de auto en een gewonde, zwangere, vrouw, achterlatend.

      Deze manier van handelen is meer regel dan uitzondering bij ‘wielrenners’, je moet eens naar het heuvelland komen in de zomer, daar ben je je leven niet zeker. Daar gaan ze met hele groepen op weg, met zelfs een ondersteunend busje wat er met 15km/h achteraan hobbelt. En oh wee als je te tegemoet komt, ik geef je één tip, gooi maar gauw de achteruit er in en maak je uit de voeten! 15 van zo’n gratenmannen zijn voor iedereen te veel van het goede. Je moet maar kinderen bij je hebben!

      Jouw reacties zeggen verder al genoeg over jouw persoon, je zit je hier op te vreten over wat mensen zeggen, wat wil zeggen dat je je aangesproken voelt. Ga je maar gewoon normaal gedragen op je racefiets, misschien verander je nog wat aan het stereotype!

      Login om te reageren
      • lambo4all zegt

        9 november 2014 om 23:21

        @frietjemet: duidelijk nog nooit op een racefiets gezeten. Ik nodig je een keer uit, eigen fiets meenemen, en dan zal ik je even fijn brakechecken in mijn auto goed? Als ik een fietser inhaal met mijn auto zorg ik dat ik genoeg ruimte hou aan de rechter kant zodat deze als ik moet remmen me weer voorbij kan fietsen. Inzicht heet dat. En bedankt dat ik ook gelijk weer voor homofiele asociale woedende wegpiraat wordt gezien. Je kent me echt goed inderdaad.. Oh wacht.

        Login om te reageren
        • oxymoron zegt

          10 november 2014 om 12:23

          @lambo4all: Gelegenheid geven tot rechts inhalen is niet echt inzicht. Zo’n fietser rijdt gewoon mee in de verkeersstroom. Leuk dat u het doet, maar verkeersregels zijn er ook voor fietsers.

          Login om te reageren
      • oxymoron zegt

        10 november 2014 om 12:19

        @frietjemet: Strikt genomen is het niet eens van belang of de aanvallende partij een fietser is. De man reed op de openbare weg, niet op een fietspad (anders had hij niet door de auto ingehaald kunnen worden) en was dus een gewone verkeersdeelnemer die zich niet aan de eenvoudige regel hield dat je voldoende afstand tot je voorligger moet bewaren om in geval van een noodremming (het bekende overstekende kind) niet op die voorligger te klappen. Daar voldeed de volger niet aan.

        Wat hem bijzonder an te rekenen is is de aanval. Niet eens zozeer de klappen in het gezicht maar vooral het feit, dat hij de vrouw meesleepte naar de Vliet om haar daar in het water te gooien. Op zijn minst een poging tot het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel, en met opzet. Kwalijk.

        Beseffen idioten als deze overigens niet dat zulke acties de roep om herkenbaarheid van fietsen weer doen terugkeren? M.a.w. een kentekenplaat voor fietsen, zodat de kans op Fahrerflucht kleiner wordt?

        Login om te reageren
        • lambo4all zegt

          10 november 2014 om 13:45

          @oxymoron: https://www.youtube.com/watch?v=5MiydtH9O14
          als jij denkt dat dit de schuld van de fietser is moet jij heel snel een dokter gaan zoeken. verder zou ik mijn reactie nog is een keer lezen. je lijkt namelijk niet te snappen wat het verschil is tussen de remweg van een auto en van een fietser. als jij op een fiets zit, ik je in de auto inhaal en daarna vol op mijn rem ga staan dan ga jij door de achteruit. of je nou de kerstman sinterklaar of koos spee bent. daar kan de fietser niks aan doen en het is de verantwoordelijkheid van de auto om te zorgen dat deze rekening houdt met de fietser.
          ook voor de 1000ste keer, ik weet het het is moeilijk te geloven maar er zijn wegen waar zowel fietsers als auto’s mogen rijden. dat wil niet zeggen dat de auto gelijkwaardig is aan de fietser en de fietser als een auto moet behandelen.

          Login om te reageren
      • lambo4all zegt

        10 november 2014 om 13:34

        @frietjemet: 95% hier faalt in te zien dat de auto simpelweg fout zit. jij ook. de meeste komen met het belachelijke argumenten “de fiets hoort helemaal niet op de weg” terwijl het overduidelijk een weg was waar fietsers en auto’s mochten rijden. anders had de fietser van rechts namelijk nooit voorrang gehad. maar de meeste doen nog niet eens de moeite een slecht argument op te schrijven. die beginnen gelijk modder te gooien en mensen en een gehele beweging sporters uit te schelden voor homo. als jij dat intelligent vindt dan ben je net zo’n amoebe als de rest hier.

        dit gebeurde er waarschijnlijk, alleen dan ging mevrouw nog ietsje eerder op haar rem staan. de fietser is hier dus NIET fout.
        https://www.youtube.com/watch?v=5MiydtH9O14

        Login om te reageren
        • tupperware zegt

          10 november 2014 om 14:00

          @lambo4all:
          Probeer je nu nog steeds je gelijk te halen?
          Gelukkig zeg je het zelf, 95% van de reaguurders is gek en jij hebt het uitgevonden..
          Hier noemen we zo iemand.. “Koekoek”..
          Jouw manier van reageren laat dan weer perfect zien wat er mis is met de mentaliteit van het gros van de wielrenners..

          I rest my case.

          Login om te reageren
  36. mercedesclk350 zegt

    9 november 2014 om 14:01

    Pff iedereen ga nu niet de wielrenner verdedigen. Wie er in het verkeer dan ook fout heeft gezeten, de fout is dat je niet iemand uit z’n auto trekt omdat je denkt dat diegene iets fout doet. Ook al is de fiets de zwakste, ook die mensen moeten uit hun doppen kijken. Die fietsen beschikken ook over remmen etc, dus je kan best even uit je doppen kijken en niet zo ongelofelijk dom doen tegen de automobilist(e). Ze waren misschien even fout in de verkeerssituatie maar dat op deze manier afhandelen is zo fout als het maar kan.

    Login om te reageren
    • pomoek zegt

      9 november 2014 om 14:19

      @mercedesclk350: Ik zou het nog iets meer nuanceren: Als automobilist dien je op te letten op het overige verkeer. We maken allemaal gebruik van de weg om van A naar B te komen. De mensen die de weg gebruiken als recreatie zullen zich meer bewust moeten zijn van hoe ze van de weg gebruik maken. Voor veel automobilisten is de snelheid van een wielrenner slecht in te schatten en is het erg lastig om rekening met deze weggebruiker te houden. Ik heb het zelf bijna meegemaakt toen ik op wat binnenweggetjes reed in zuid Limburg. Je waant je af en toe een ploegleider in de Tour de France. Sommige wielrenners zijn echt niet goed bij hun hoofd.

      Maar on topic. Wat er ook gebeurd, en wat er ook is fout gegaan: JE-SLAAT-GEEN-VROUWEN! OOK NIET ALS ZE NIET ZWANGER ZIJN!!!

      Login om te reageren
      • frietjemet zegt

        9 november 2014 om 15:36

        @pomoek: Wielrenners moeten ook rekening houden met het overige verkeer, en zo hard rijden die mensen echt niet… Kwestie van anticiperen, in dit geval had de man gewoon af moeten remmen voor de kruising, grote kans dat er iets van rechts kwam, en de auto moest remmen. Dat gebeurde hier dan ook, dat hij dan door zijn eigen gebreken compleet door het lint gaat is tekenend voor ‘wielrenners’ hier in het zuiden, en zo te zien ook in de rest van het land.

        Login om te reageren
      • wjeurs zegt

        9 november 2014 om 15:53

        @pomoek:@pomoek: de handelingen van deze man zijn niet goed te praten en dat moet niemand ook proberen. Dat recordrondje moet hij gewoon niet uitstippelen op plekken waar het gevaarlijk kan zijn en hij last kan hebben van anderen.

        Ik vind ook dat de verantwoordelijkheid bij de wielrenners ligt. Zij zijn kwetsbaar dus moeten goed op zichzelf letten en zich niet arrogant op stellen. Maar he
        t feit dat alle wielrenners hier op een autosite als kut bestempeld worden vind ik erg laag.

        Het feit dat je idd vaak over het hoofd wordt gezien en je sneller gaat dan de meesten verwachten (gebeurd vaak op rotondes) maar daar moet je je als wielrenner bewust van zijn en niet de schuld bij auto’s leggen.

        Login om te reageren
      • sabrerator zegt

        9 november 2014 om 16:07

        @pomoek:
        Ik zou willen toevoegen: Je slaat ook geen mannen. Je slaat helemaal niemand in het openbaar. Slaan doe je alleen als je toevallig aan boksen, jiu-jitsu, karate of een andere sport doet waar dit tot de kernactiviteiten behoort, en dan alleen nog in de daarvoor bestemde ruimten.

        Login om te reageren
  37. norge zegt

    9 november 2014 om 14:11

    Leuk om je sport op de openbare weg uit te oefenen…..Ga mijn bowling bal pakken en even op de weg oefenen of ik fietsers kan raken..

    Login om te reageren
    • marussia zegt

      9 november 2014 om 16:51

      @norge: leuk, lekker kinderen op de fiets naar school, of dat nou niet?? Gek

      Login om te reageren
  38. kickass zegt

    9 november 2014 om 14:12

    Ik weet niet hoe het komt, maar iets in het menselijk brein zorgt ervoor dat je een totale klootzak wordt als je op een racefiets stapt.

    Login om te reageren
  39. jrsmoke zegt

    9 november 2014 om 14:17

    Misschien, ondanks dat er nu wel haat reacties zullen volgen, is het niet beter om fietsen ook van een kenteken te gaan voorzien?

    Ik bedoel als je ziet hoe vaak er weer iets gebeurd waarbij een fietser betrokken is en er ook snel vandoor gaat..

    Mensen zoals in dit geval deze wielrenner kunnen niet omgaan met deze anonimiteit.

    Login om te reageren
    • tupperware zegt

      9 november 2014 om 14:29

      @jrsmoke:
      Op zich geen gek idee dat in sommige landen gebruikelijk is en dat ooit in dit land ook was.
      Bijkomend voordeel is dan dat alleen voertuigen die aan de eisen voldoen een kenteken krijgen, wat zullen die racefietsers dan balen, moeten ze een bel, reflectoren in wielen, pedalen en voor en achterzijde gaan voeren..

      Login om te reageren
  40. pindakoning zegt

    9 november 2014 om 14:45

    Ik kan mij vreselijk storen aan wielrenners, vooral aan hun houding dat de weg van hen is en je als automobilist daar niets te zoeken hebt.

    Login om te reageren
  41. Foramen zegt

    9 november 2014 om 14:45

    Deze situatie heeft natuurlijk helemaal niets te maken met het feit dat het om een wielrenner gaat.
    Al had meneer met van die ski-stokken gelopen had hij waarschijnlijk dezelfde reactie gehad.
    Jammer dat er altijd zo kortzichtig gereageerd moet worden ten opzichte van wielrenners in het verkeer, doorgaans vormen bejaarde te fiets voor veel meer problemen.

    Login om te reageren
  42. 406_v6 zegt

    9 november 2014 om 14:46

    Wielrenners… 1 hersencel minder en ze schijten in je keuken…. maar dat geldt ook voor veel automobilisten; infantiliteit lijkt een normale gedragsvorm te worden.

    Login om te reageren
  43. E34M5Touring zegt

    9 november 2014 om 15:18

    Jammer dat je dan als persoon meent zo iemand even te moeten mishandelen. Zwanger en al. Wat dan ook, dan ben je echt een sneu figuur van epic proportions.

    Login om te reageren
  44. swaffelaer zegt

    9 november 2014 om 15:27

    Raar dat nog niemand heeft gezegd dat wielrenners klootzakken zijn. Want dat zijn ze. Allemaal.

    Login om te reageren
    • norge zegt

      9 november 2014 om 20:31

      @swaffelaer: Dan is het toch onnodig om het nog eens te zeggen?

      Login om te reageren
  45. offroad zegt

    9 november 2014 om 15:31

    Ik zie veel “wielrenners” op de weg, maar heb er nog nooit één gezien, die de verkeersregels respecteert. En dan gaat het om zaken als een vervoermiddel gebruiken dat legaal de weg op mag, richting aangeven, rode verkeerslichten respecteren, op het juiste wegdeel rijden. Niet één. Dat zal met de wannebe renners hier op de site niet anders zijn.

    Een automobilist wordt voor iedere kleine overtreding onherroepelijk bekeurd, “wielrenners” helemaal nooit. Wanneer je als agent een paar uur langs een route gaat staan waar veel “wielrenners” komen, is je bonnenquotum voor het hele jaar binnen. Maar helaas.

    Probeer maar eens in een race outfit met een FF1600 op de openbare weg rond te scheuren, kijken hoe ver je komt . Sommige verkeersdeelnemers zijn meer gelijk dan anderen, zullen we maar zeggen.

    Login om te reageren
    • frietjemet zegt

      9 november 2014 om 15:38

      @offroad: Exact, voelen zich de koning te rijk.

      En ze denken ook allemaal dat ze zó snel zijn, is niet zo jongens en meisjes ‘wielrenners’.

      Login om te reageren
      • sydney zegt

        9 november 2014 om 15:42

        @frietjemet: De haat zit wel heel diep hé ? Ziggo ook al opgezegd?

        Login om te reageren
        • tupperware zegt

          9 november 2014 om 15:49

          @sydney:
          Ga je nu aan elke Rotterdammer vragen of ze Ziggo opgezegd hebben?
          Ter info, deze Rotterdammer geeft geen ruk om voetbal en wat ik niet heb hoef ik dus ook niet op te zeggen..
          Wordt het voor jou trouwens geen tijd om een andere werkgever te zoeken?
          Als Amsterdammer kan je natuurlijk geen Opels verkopen hè..

          Login om te reageren
          • sydney zegt

            9 november 2014 om 16:53

            @tupperware: Nope,zit prima op m’n plek maar bedankt voor het informeren naar mij carrièrepad.

            Login om te reageren
  46. gerritdriessen zegt

    9 november 2014 om 16:07

    Ze zouden verboden moeten worden op de openbare weg! ALLE wielrenners die ik tijdens het autorijden tegenkom, zijn echt enorm asociaal en agressief. Ze proppen zich overal tussen en alles en iedereen moet maar vol op de rem trappen voor ze. De meesten verdienen het ook echt om een keer flink aangereden te worden vind ik, want levensmoe zijn ze toch al!

    Login om te reageren
    • sydney zegt

      9 november 2014 om 16:57

      @gerritdriessen: En voor de rest gaat alles goed? Relax, neem nog een oxazepammetje.

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        9 november 2014 om 18:59

        @sydney:
        Zeg Syd, praat jij hem even een fijne verslaving aan, alsof ik het nog niet druk genoeg heb….

        Login om te reageren
  47. wing zegt

    9 november 2014 om 19:03

    Veel wielrenners hebben vaak last van een te hoge hormoonspiegel (waar kan dat toevallig aan liggen???? ). Blijkt vrij normaal te zijn, zelfs in de prof wereld. Daarom zijn ze vaak erg agressief

    Login om te reageren
  48. robgooi zegt

    9 november 2014 om 19:17

    Erger me rot aan die gasten. Ze houden zich niet aan de regels en zorgen voor gevaarlijke situaties. Fijn als daar eens iets aan gedaan kan worden.

    Login om te reageren
  49. Ash zegt

    9 november 2014 om 20:19

    Aaahh ***** wielrenners!! Zwangere vrouw ook nog!!

    Login om te reageren
  50. ezrider zegt

    9 november 2014 om 20:31

    Heb ooit eens zeer vroeg in de ochtend zo’n wielrenner als spookrijder op een rotonde gehad, de idioot gokte dat er om half zes geen verder verkeer zou zijn. Ik kon een frontaaltje ternauwernood ontwijken. Om het luchtig te houden:

    Login om te reageren
  51. ezrider zegt

    9 november 2014 om 20:32

    Login om te reageren
  52. ezrider zegt

    9 november 2014 om 20:33

    OK, filmpje pakt niet. Zoek maar op YouTube: Fiat Bicycle. Een erg grappige reclame…

    Login om te reageren
  53. Ash zegt

    9 november 2014 om 21:23

    En gezien sommige reacties hier boven hebben we ook wat “wielrennende” autobloggers..

    Login om te reageren
    • marussia zegt

      9 november 2014 om 22:57

      @Ash: ja, ik tenminste. Maar het is duidelijk dat ‘wielrenners’ hier niet gewaardeerd worden. Dus ik ga lekker even op Jalopnik en GTspirit zitten. Meer interessantere onderwerpen en minder redactoren die geen idee hebben waar ze over schrijven… Tabée

      Login om te reageren
      • bpc zegt

        10 november 2014 om 00:05

        elke keer als ik zo een groepje “wielrenners” tegenkom is mij reactie dezelfde
        1) inhalen
        2) voor gaan rijden
        3) dakraampje open
        4) asbak ledigen langs dakraampje
        5) lachen terwijl we die wielerhonden asbak zien eten :)

        Login om te reageren
  54. w0o0dy zegt

    9 november 2014 om 22:47

    Als iedereen nou zijn ogen openhouden voor een fietsende collega in de buurt van Leiden met een kuthumeur…. Of iemand die op zoek is naar een nieuw wiel en blauwe plekken op de handen….

    Overigens… Als ik het had gezien had ik de vent ik kwestie een lel gegeven met een stuk staal en ook FF de fiets onder de wielen geplet. Wat een door god verlaten psychopaat.

    Login om te reageren
    • gregorius zegt

      10 november 2014 om 12:03

      @w0o0dy: valt me tegen dat ze m op gs nog steeds niet hebben gevonden.

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North