• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

ASI Bentley Continental GTC – cabrio’s verdienen ook liefde

Auteur: Wouter, gepost 17 september 2008 om 09:26 – 14 Reacties

ASI Bentley Continental GTC
Zeker nu op dit halfrond het seizoen weer een beetje over is, wordt het tijd om weer extra lief te zijn voor je cabrio. Tuner ASI geeft het goede voorbeeld en zet de Continental GTC in het zonnetje.

De dichte Continental GT wist ASI al overtuigend *kuch* te verfraaiien, maar de Japanse tovenaars hadden de Phaeton Bentley cabrio tot nu toe ongemoeid gelaten. Voorlopig biedt ASI alleen optische verbeteringen aan, maar niets let hen om ook van de GTC een 800 pk monster te maken. Voor de GTC creerde ASI een voorbumper met carbon lip en LED daytime lichtjes, sideskirts, een achterbumper met diffusor en een subtiel carbon kofferklep spoilertje. Minder subtiel zijn de 22″ velgen waarvoor we graag de vaktermen “jetsers” voor gebruiken (niet te verwarren met die andere jetsers overigens.) De jetsers worden uitgerust met 265/30 banden voor en 295/25 achter. (via carscoop)

Ook interessant!

  • Bentley Continental GT Gymkhana
    Bentley Continental GT Gymkhana video is ongepast
  • De Bentley Continental GT Speed is terug
  • Urban Bentley Continental is subtiel bruut
  • Bentley Continental is officieel geen ouwelullenbak meer

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
  • LANDO NORRIS IS DE F1 WERELDKAMPIOEN VAN 2025
  • De enige Bugatti EB110 op Nederlands kenteken is gespot!
FacebookTweetPinLinkedIn

asi, Bentley, Cabrio, continental, gtc, tuning

Vorig bericht: « RENNtech: als de standaard Ferrari niet voldoet
Volgend bericht: Bind je auto aan een boom! »

Lees Interacties

Reacties

  1. JzAero zegt

    17 september 2008 om 09:29

    Dit is toch redelijk subtiel, maar ik blijf erbij.
    Soms moet je een auto gewoon met rust laten.
    Deze bentley is al mooi genoeg.

    Misschien dat die velgjes nog wel net konden maar tis wel erg pimpxD

    Login om te reageren
  2. xantos zegt

    17 september 2008 om 09:37

    De achterzijde getuigt van smakeloosheid!

    Login om te reageren
  3. Rik zegt

    17 september 2008 om 09:51

    Achterpartij met de R8 gaten en IS-F uitlaten kan me zeker niet bekoren.
    Verder wel mooi! Die 800PK spreekt me dan weer wel aan, dus doen we het alleen als dat mogelijk is…

    Login om te reageren
  4. JzAero zegt

    17 september 2008 om 09:54

    Motortje is inderdaad wel in orde, maar voor de rest… :P

    Login om te reageren
  5. trommelt zegt

    17 september 2008 om 10:55

    Walgelijk. Opnieuw een mooi design verkracht…
    Tuners doen het nooit beter dan het origineel. De uitzondering bevestigt de regel.

    Clarkson testte ooit een getunede SL en was er ook niet over te spreken. R&D spenderen milioenen om een wagen op punt te zetten en ‘amateurs’ proberen het dan beter te doen?! Mijn gat!

    Login om te reageren
  6. Pixed zegt

    17 september 2008 om 11:13

    Voor sommigen zou iedereen hier moeten rond rijden in een grijze muis met al dan niet een paar accessoires van de fabrikant zelf.
    Straks ook iedereen met uniform de straat op, bij voorkeur ook in dezelfde kleur?
    Tuning is personaliseren, en het feit dat de after market een bloeiende markt is, getuigt het feit dat ook constructeurs hun eigen ’tuninglijn’ aanbieden.

    Login om te reageren
  7. jorden zegt

    17 september 2008 om 13:22

    @ pixed

    helemaal mee eens!

    en de GTC is nou niet bepaald een moderne klassieker.
    Een veyron of enzo verfraaien zou ik minder leuk vinden bijv.

    Login om te reageren
  8. PantheraLeo205 zegt

    17 september 2008 om 14:23

    Vind ’t best geslaagd. Hij blijft er best chique uitzien, met een sportiever voorkomen.

    Login om te reageren
  9. Klefdog zegt

    17 september 2008 om 14:45

    Vind het zij aanzicht zeker geslaagd, alleen het voor en achter aanzicht vind ik iets te “PIMP”. Die 800 paarden zouden wel een verschil maken qua mening:D

    Login om te reageren
  10. NLX zegt

    17 september 2008 om 14:46

    Die GT was idd smakeloos, maar dit is best te doen

    Login om te reageren
  11. belikenoother zegt

    17 september 2008 om 20:37

    ik vindt hem wel mooi, maar lijkt die achterkant (zonder de lichten ) niet veel op het achterste van een R8 ? of vergis ik mij….?

    Login om te reageren
  12. SyriX zegt

    17 september 2008 om 23:31

    welke m*gool hebben ze daar als ontwerper… led’ lights??!?!?! achter kant dubbele uitlaat ala Lexus.. met daarboven vinetjes ala R8 .. hyper lange remlicht daarboven op.. ze moeten in het woordenboek naast het woord ‘wansmaak’ foto van dit model bij zetten.

    Login om te reageren
  13. hamid zegt

    18 september 2008 om 00:35

    soo die led”tjes zijn zo gekopieerd van de gt2 . hahahaah kijk dan jo mensen ben ik de enige die dat ziet rechtstreeks gekopieerd van porschee. wel mooi trouwens staat m wel. beter goed gestolen dan slecht bedacht zeggen we maar he

    Login om te reageren
  14. Matthis zegt

    19 september 2008 om 21:16

    Volkswagen!
    Maar gaat wel hard op de 31 lol

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North