
Vorig jaar konden we voor het eerst deze prachtige Antas V8 tonen…
De auto debuteerde op de Top Marques autoshow in Monaco en gebruikt techniek van Maserati. Onder de kap zit uiteraard een V8 (310pk).
Verder hadden we het nieuws over de productiestop van de Porsche Carrera GT, een Porsche Cayman met vleugeldeuren, een hele dikke VW Beetle RSI en de getunede Maser MC12 van EDO.
Ook is het een jaar geleden dat we de eerste officiële afbeeldingen van de BMW 3-serie coupé brachten, inmiddels is de rij-impressie met de 335i coupé een feit.
Tot slot wil ik u nog even wijzen op een stukje poëzie van destijds. Sir Smokalot schreef iets over een dikke reet, met voorbeelden van succesvolle en minder succesvolle achterpartijen.
heerlijk, ziet er lekker uit hoor
Ziet er een beetje duister uit…
Ziet er inderdaad schitterend uit.
Deed mij denken aan een TVR.
Over de dikke reet, zouden er veel mensen zijn die de Brera boven de GT prefereren? Ik vind de Brera maar een dikzak, de GT heeft toch veel mooiere lijnen? Vond het sowieso vreemd dat die in de topgearvergelijking zat samen met de TT en de RX8.
ziet er goed uit ik ben ook wel benieuwd hoe ie er van achter uitziet kijken of ie ook een ”dikke reet” heeft ;)
@Jellert: doe mij maar een Brera!
Is het trouwens ooit nog iets geworden met die Antas V8?
@ Thijs:
Dit doet mij idd ook denken aan een TVR. Knappe auto overigens!
zo die antas v8 is mooi! alleen jammer van die achterkant.
@Danny: laatste bericht hierover op http://www.edmunds.com/insideline/do/News/articleId=119768
De productieversie staat dus binnenkort in Monaco…
Dat is nog eens wat je noemt een lekker ding? Maar wat is die grijze lucht rechtsbovenin? van fabrieken. Nou ja, het is een mooie auto maar dikkeachterbumpers? K vind niet nodig :O
Wauw. Die Antas V8 is echt práchtig! (alleen de achterlichten moeten anders)
@ Autoblogger; Can’t wait!