• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Best netjes: de Suzuki S-Cross is gefacelift

Auteur: Author, gepost 25 juli 2016 om 12:57 – 25 Reacties

Afbeelding Best netjes: de Suzuki S-Cross is gefaceliftAfbeelding Best netjes: de Suzuki S-Cross is gefaceliftAfbeelding Best netjes: de Suzuki S-Cross is gefaceliftAfbeelding Best netjes: de Suzuki S-Cross is gefacelift

Best netjes: de Suzuki S Cross is gefacelift
De compacte crossover is strakgetrokken, hoog tijd dus om je bij te praten.

Of eigenaren van een S-Cross zich moeten voorbereiden op hordes mee rennende spotters bij verkeerslichten valt nog te bezien, maar het karretje ziet er verders prima uit. De Suzuki krijgt de beschikking over Boosterjet-turbobenzineblokjes en heeft nog steeds plek voor 430 liter in de bagageruimte.

Het motorenpalet bestaat uit een 1.0 Boosterjet met 112 pk en een 1.4 Boosterjet met 140 pk. Het trekgewicht (voor de sleurhuttenfans onder jullie) bedraagt een stevige 1.200 kg. Iets zegt ons dat we deze Jap over een seizoen of wat gaan terugzien in “We zijn er bijna”. Het karretje zelf weegt overigens slechts 1.065 kg dus met de 1.4 komt dat ongetwijfeld prima vooruit. Nederlandse prijzen beginnen bij 20.999 euro.

Ook interessant!

  • Dit is de 'volledig' nieuwe Suzuki S-Cross
  • Stokoude Suzuki-topman treedt op z'n 91e terug
  • Opgefriste Suzuki Jimny
    Opgefriste Suzuki Jimny blijft enorm guitig
  • Deze opgehoogde Suzuki Jimny is extreem cool

Nieuwste artikelen

  • Dikste diesel van Marktplaats kan er maar één zijn
  • Wordt klussen aan je auto dan toch weer makkelijker?
  • Gespot – Extreem foute Mansory Urus
  • Officieel: GEEN ban op verbrandingsmotor na 2035!
FacebookTweetPinLinkedIn

crossover, facelift, s-cross, Suzuki

Vorig bericht: « Wat zegt de internationale pers over Max’ verdediging?
Volgend bericht: VW Passat GTE Connected Series: extra luxueuze PHEV »

Lees Interacties

Reacties

  1. redneckdarian zegt

    25 juli 2016 om 13:00

    Gewicht van 1065kg is netjes

    Login om te reageren
    • 't Peugje zegt

      25 juli 2016 om 14:32

      @redneckdarian: Zou ik niet tegen je vrouw zeggen.

      Login om te reageren
      • 850t5r zegt

        25 juli 2016 om 14:50

        @straatzakelijk: Ervaring?

        Login om te reageren
      • 't Peugje zegt

        25 juli 2016 om 14:57

        @straatzakelijk: Laten we dat in het midden houden. Op de eerste hulp lachen ze er nog om…

        Login om te reageren
  2. lekkerlinksrijden zegt

    25 juli 2016 om 13:03

    Weet niet wat het scheelt in prijs, maar de 1.4 zou bij mij de voorkeur hebben

    Login om te reageren
    • lekkerlinksrijden zegt

      25 juli 2016 om 13:04

      @lekkerlinksrijden: is het interieur niet veranderd?

      Login om te reageren
  3. jippie zegt

    25 juli 2016 om 13:10

    Is dit artikel niet bedoeld voor autoblog.cn?

    Login om te reageren
  4. pomoek zegt

    25 juli 2016 om 13:13

    Lekker voor de 60 plussers onder ons. Toch de voornaamste doelgroep voor alles wat Suzuki is en op meer dan 2 wielen rijdt. Waarmee ik verder geen waardeoordeel vel.

    Login om te reageren
    • 1001pk zegt

      25 juli 2016 om 18:46

      @pomoek: ik denk dat swift dan wel een uitzondering is

      Login om te reageren
  5. allesmetturbo zegt

    25 juli 2016 om 13:18

    140 zuinige pk-tjes op 1065kg en een best strak design, erg netjes. Ben benieuwd hoe zoiets rijdt, heb nog nooit in een suzuki gereden:p

    Login om te reageren
  6. granlusso zegt

    25 juli 2016 om 13:19

    Fijn dat ze inmiddels turboblokjes hebben, zijn ze weer een stapje dichter bij de concurrentie.
    Verder leuke auto wel. Misschien wat saai, maar Suzuki oogt wel altijd fris.

    Login om te reageren
  7. knipperlichtje zegt

    25 juli 2016 om 13:23

    Opvallend, een budgetmerk als Suzuki monteert nu ook een radar in de bumper. Qua design doet de voorkant me denken aan de Infiniti QX80.

    Login om te reageren
  8. Edge zegt

    25 juli 2016 om 13:25

    Een beetje erg druk, en van de zijkant lijkt het nog steeds op het liefdeskind van de Ford Kuga van de eerste generatie en de eerste generatie Nissan Qashqai. Maar goed, de oudjes zullen dit vast wel kunnen waarderen en zoals de andere reacties ook al zeggen; 140pk op iets meer dan 1000 kilo is niet verkeerd.

    Login om te reageren
  9. mrrallycross zegt

    25 juli 2016 om 13:27

    Voorkant best prima

    Login om te reageren
  10. moveyourmind zegt

    25 juli 2016 om 13:53

    Op deze foto’s komt hij niet zo heel goed uit de verf, maar net even gegoogeld en moet zeggen dat het nieuwe front een hele vooruitgang is en de auto een eigen gezicht geeft.

    Login om te reageren
  11. janmetdelangeachternaam zegt

    25 juli 2016 om 14:03

    Hebben ze qua gewicht goed gedaan, aantal jaar geleden zou zo’n ding rond de 1300 kilo wegen

    Login om te reageren
  12. Mika_Hakkinen zegt

    25 juli 2016 om 14:15

    Boosterjet.. wat een naam haha.. it`s the jetsons.. verder gaap

    Login om te reageren
  13. 't Peugje zegt

    25 juli 2016 om 14:20

    Ben benieuwd of hier nu een gerobotiseerde handbak, automaat met koppelomvormer of met dubbele koppeling in zit. Waarom? Omdat het succes van deze auto voor een groot deel daar vanaf zal hangen.

    Login om te reageren
  14. Redline zegt

    25 juli 2016 om 15:10

    Die 1.4 boesterjet 140pk komt ook in de nieuwe swift sport, lijkt me leuk op een kleine 1000 killo !

    Login om te reageren
    • suzikubelona zegt

      25 juli 2016 om 18:24

      @redline: Ik mag toch hopen dat de nieuwe Swift ook wat kilo’s kwijtraakt. Dat is in ieder geval de trend nu bij Suzuki.

      Login om te reageren
  15. autoblaag zegt

    25 juli 2016 om 15:45

    Ben laatst in zo’n ding gaan zitten en viel echt niet tegen. Vind de nieuwe neus wel onvoorstelbaar fantasieloos. Dacht eerst dat het een Chinees was…

    Login om te reageren
  16. autoblaag zegt

    25 juli 2016 om 15:47

    Off-topic: zag gisteren een Kizachi op de A2. De vergeten groente onder de vierwielers. Wel een damn fine ass op dat apparaat.

    Login om te reageren
    • pinut187 zegt

      26 juli 2016 om 02:40

      @autoblaag: inderdaad een nette bak. En het is Kizashi btw.

      Login om te reageren
  17. toyotafortuner zegt

    25 juli 2016 om 21:01

    Niet eens zo verkeerd. Zeker nu ie 140 trappelende paarden heeft op iets meer dan 1000 kilo

    Login om te reageren
  18. pinut187 zegt

    26 juli 2016 om 02:41

    Niet onaardig.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North