• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Betrapt! Porsche 911 GT2

Auteur: robbie, gepost 6 juni 2007 om 17:22 – 67 Reacties

Porsche 911 997 GT2

Het lange wachten is eindelijk voorbij! hadden we eerst nog licht gecamoufleerde beelden van de nieuwe Porsche 911 GT2. Er zijn nu twee mooie foto’s opgedoken waarop hij (of is het een zij) in alle pracht te bewonderen is. En hadden we het eerst nog over 525 pk, dat lijken er nu toch 530 te worden. Zoals te zien op de foto’s hebben de lelijke gaten in de achterbumper helaas het productiestadium gehaald, maar er is vast wel een of andere tuner die daar iets aan kan doen. We moeten nog wel even geduld hebben om de GT2 aan de tand te voelen. De onthulling staat in de planning voor november en begin 2008 kunnen we de GT2 op zijn staart trappen.

Porsche 911 997 GT2

Porsche 911 997 GT2

(via autoblog.it)

Ook interessant!

  • Op welke Porsche 911 GT2 sla jij 180k stuk?
  • Video - Porsche Taycan Turbo S vs 911 GT2 RS: wie wint?
  • Video: Porsche 911 met hybride technologie gesnapt
    Video: Porsche 911 met hybride technologie gesnapt
  • Porsche zet ronderecord op Zandvoort met GT2 RS

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

911, 997, gt2, Porsche, spyshot, Supercars

Vorig bericht: « Formule 1 moet groener worden
Volgend bericht: Daihatsu: geen crossover & geen diesel! »

Lees Interacties

Reacties

  1. michiel zegt

    6 juni 2007 om 17:24

    hmm wat een heerlijke auto is dat toch zeg

    Login om te reageren
  2. bramwillemse zegt

    6 juni 2007 om 17:24

    de turbo’s kruipen allemaal snel weg in een donker hoekje :P

    ziet er zo bruut uit deze bak.. net wat teveel schubben in z’n achterbumper en onderste knobbel op de spoiler is ook niet echt mooi, maarja hij gaat er vast sneller de bocht mee door :D

    Login om te reageren
  3. Rossi zegt

    6 juni 2007 om 17:25

    Nog geen led-verlichting achter? Dacht dat het er aan zat tekomen. Het gat in de voorklep vind ik trouwens ook niet mooi. Irriteerde ik me al aan bij de GT3 RS

    Login om te reageren
  4. Danny zegt

    6 juni 2007 om 17:28

    au·to (de ~ (m.), ~’s)
    1 motorrijtuig met carrosserie op drie of meer wielen => automobiel, kar, wagen.

    Hij dus.

    Wel een schitterende hem overigens.

    Login om te reageren
  5. Aston Martin Rapide zegt

    6 juni 2007 om 17:29

    Porsche Turbo vind ik gewoon mooier. Maar goed, smaken verschillen.

    Login om te reageren
  6. Mercedes zegt

    6 juni 2007 om 17:31

    Zeker wel een mooie bak.

    Login om te reageren
  7. Ian zegt

    6 juni 2007 om 17:32

    GehaalT?

    -edit: woeps-

    Login om te reageren
  8. aston v8 zegt

    6 juni 2007 om 17:33

    @aston martin rapide

    ben het helemaal met je een s porsche gt3 en 2 is iets te …..

    Login om te reageren
  9. boy zegt

    6 juni 2007 om 17:33

    is een hele mooie auto( op de achterbumper na), maar houdt er wel rekening mee dat hij tegen de 300.000 euro gaat kosten. De 996 gt2 koste al 270.000! Doe mij maar een ferrari 599..

    Login om te reageren
  10. Autospotting.nl zegt

    6 juni 2007 om 17:36

    Whoo wat een dik ding :D uitlaten hadden wel iets dikke gemogen maarja.. kan niet wachten tot ik die spot :D

    Login om te reageren
  11. luc zegt

    6 juni 2007 om 17:37

    waarom zit er zo weinig verschikl in de porsches?

    Login om te reageren
  12. august zegt

    6 juni 2007 om 17:37

    ‘staart’

    Login om te reageren
  13. FlorisFerrari zegt

    6 juni 2007 om 17:41

    iets te……
    toch maar een Ferrari net als boy :P

    Login om te reageren
  14. DAT zegt

    6 juni 2007 om 17:41

    S, Turbo, GT3, GT3 RS….en nu de GT2. Misschien het zal technisch wel allemaal razend interresant zijn.

    Ik hou toch meer van de zuivere vormen van de ‘gewonere’ modellen, dan al die frutsels.

    Login om te reageren
  15. knowitall zegt

    6 juni 2007 om 17:41

    Bram en Rossi,

    die extra bobbel aan de spoiler is een luchtinlaat, en die sleuven in de voorklep dienen als uitstroomopening voor de radiator.

    Beide onoverkomelijk dus.

    Login om te reageren
  16. David USA zegt

    6 juni 2007 om 17:44

    Gruwelijk!!! Echt heel erg vet! Samen met de GT3 RS is dit zeker de dikste!

    Login om te reageren
  17. Hubert zegt

    6 juni 2007 om 17:45

    @Rossi,

    LED lichtjes achterin???

    Het is geen civic. Gewoon niets mer aan doen aan deze auto.

    Login om te reageren
  18. Citrofiel zegt

    6 juni 2007 om 17:48

    @ Hubert; Lees en zie dit maar: http://www.autoblog.nl/archive/2006/11/28/stop-de-persen-de-porsche-997-krijgt-led-achterlichten
    Vreemd dus dat deze dat nog niet heeft.

    Login om te reageren
  19. Josje zegt

    6 juni 2007 om 17:53

    @ DAT
    omdat het porsche onderdeel uitmaakt van VAG?
    en die mensen hebben gewoon niet veel fantasie.
    (zal ik wel heel wat mensen nu op hun tenen trappen)

    Login om te reageren
  20. Poekie Lauda zegt

    6 juni 2007 om 17:54

    mooi! alleen die gleuven in de bumper zijn lelijk, voor de rest ziet het er gelikt uit. Hier kan je wel een menig F430 en Gallardo mee zoek rijden vermoed ik zo :P

    Login om te reageren
  21. bnc zegt

    6 juni 2007 om 18:00

    GT2 = Laag gewicht van een gt3 in combo met een gekietelde motor van een turbo?

    Ben ik juist? Nooit echt concept van een gt2 volledig begrepen…

    Login om te reageren
  22. Rob USA zegt

    6 juni 2007 om 18:02

    @ luc ik ben het met je eens lijken allemaal op elkaar en dat zal ook de komende 20 jaar
    zo zijn geeeuuwww en deze heeft zeg maar meer tupperware dan alle USA cars tezamen.
    Die taartschep en die kieuwen ,beetje to much of it all.

    Login om te reageren
  23. alfafan zegt

    6 juni 2007 om 18:03

    Ik zie ook nauwelijks verschil tussen al die porches, alleen de cayenne en cayman zijn nog fatsoenlijk te onderscheiden

    Login om te reageren
  24. Wat_een_gezeik zegt

    6 juni 2007 om 18:08

    Wat een mooie Porsche, ja ik wil

    Login om te reageren
  25. MCK zegt

    6 juni 2007 om 18:12

    @ bnc
    De GT2 is niet alleen een lichtere versie van de Turbo. Hij heeft ook achterwielaandrijving, in tegenstelling tot de Turbo die 4WD heeft. Verder is de motor ook nog getuned van 480 naar 530pk (volgens het artikel hierboven).

    Wel jammer van de kieuwen in de achterbumper, wat mij betreft een beetje overdone. Doe mij maar toch de Turbo.

    Login om te reageren
  26. roy zegt

    6 juni 2007 om 18:12

    Wat een strakke wagen, ik erger me niet aan de gaten in de achterbumper, dat ziet er juist mooi uit (k zal wel de enige zijn hier die dat mooi vind), maargoed super gedaan weer door porsche.

    Login om te reageren
  27. Arnoud zegt

    6 juni 2007 om 18:20

    @ BNC: Nee, de GT2 is de iets krachtiger variant van de Turbo maar dan zonder de 4wiel aandrijving. Dus alleen achterwiel aandrijving. Iets meer gericht op de purist dus. Bij de vorige GT2, die van de 996 serie, was de tractiecontrole ook afwezig. Maar met 530pk op 2 wielen lijkt mij zo’n hulp zo goed als onontkoombaar.

    Net als iedereen droom ik ook van een eigen Porsche, maar een GT2 zou toch niet mijn keuze zijn. Ik zou toch liever voor een GT3 gaan. Atmosferische motoren geven toch wat meer beleving. Toch zou de Turbo de tweede keus zijn. Alleskunner… punt.

    Login om te reageren
  28. Murdock zegt

    6 juni 2007 om 18:30

    schoonheid van de hoogste drempel

    Login om te reageren
  29. DAT zegt

    6 juni 2007 om 18:34

    Even rekenen:

    motorisch: standaard, S, Turbo, GT3, GT3 RS….en nu de GT2

    aandrijving: 4wd, 2wd

    carroserie: cabrio, coupe, targa

    6 x 2 x 3= 144 modellen !

    Wat zal ik doen: de Porsche Carrera GT3 RS, de Turbo 4 Cabrio of toch even wachten op de GT2 Targa ?

    Login om te reageren
  30. Smokin zegt

    6 juni 2007 om 18:39

    Hé, er is weer een nieuwe Porsche!

    Het is weer tijd voor “zoek de 5 verschillen”.

    Ik tel nu 2×6 gaatjes in de achterkant, was dat bij het vorige model niet 2×5?
    En de knipperlichtjes zijn een andere tint.

    Sorry, meer zie ik er niet.

    Ik vond die Bassie en Adriaan vraag van vrijdag makkelijker.

    Login om te reageren
  31. Smokin zegt

    6 juni 2007 om 18:41

    By the way, waarom gecamoufleerd?

    Iedereen weet toch hoe dat ding er uitziet?

    Login om te reageren
  32. Lebastille zegt

    6 juni 2007 om 18:44

    Aan de styling is idd niet erg veel te zien, vooral de achterkant valt op. Ik vind het jammer dat de spoiler twee “oren” heeft gekregen. Waarom lost Porsche dat niet netjes op door een soort van raminlaten zoals bij de GT3? Ook de sleuven in de achterbumper zijn lelijk. Ben erg benieuwd hoeveel vermogen de auto krijgt, waarop zijn die 530 pk gebaseerd die in het stukje worden genoemd?

    Login om te reageren
  33. Bestiun zegt

    6 juni 2007 om 18:45

    Porno

    Login om te reageren
  34. Arie Nap zegt

    6 juni 2007 om 18:57

    @DAT

    Volgens mij klopt je beredenering niet.
    RWD = GT3, GT3 RS, Carrera, Carrera S, GT2
    4WD = Carrera 4, Carrera 4S, Turbo
    De cabrio is verkrijgbaar in 5 smaken en de Targa in 2 smaken
    Wordt dus totaal: 7 + 5 + 2 = 14 verschillende types

    Login om te reageren
  35. Rick dos zegt

    6 juni 2007 om 19:12

    Qua schoonheid is voor mij de GT3 de overtreffende trap van de 911. Die achterbumper, dat ziet er niet uit! Lijkt net alsof het door één of andere tunert gedaan is. Porsche onwaardig imo.

    Login om te reageren
  36. Brecht zegt

    6 juni 2007 om 19:16

    Je kunt zeggen wat je wilt over de prestaties, ik vind het een beetje triestig over de topsnelheid. gt3(rs) en turbo is 310km/h, als de gt2 hetzelfde haalt snap ik het nut niet om de auto in je garage te plaatsen.

    Ten eerste: vind ik hem niet mooi de gt2.
    En met achterwielaandrijving lijkt het me geen auto om er een groentje erin te steken.

    Ten tweede: Vorwa de Turbo niet, die is een pak goedkoper en heeft ook nog wat comfort over, zal ik maar zwijgen over het comfort van een gt2 die geen airco heeft terwijl je hem de hele tijd voetje onder zit en dan denk ik dat het behoorlijk warm gaat zijn in het interieur en dat je op dat moment wat afkoeling zou wensen.

    Ten derde: Bij het optrekken zou er waarschijnlijk ook niet véél schelen omdat de turbo 4 wielaandrijving, en rapper uit de startblokken vertrekt. (denk ik)

    Ten vierde: En het verbruik wat zal dat worden?! (Maakt nie véél uit als je zo’n auto koopt mar toch eventjes op komen.)

    Besluit: Ben je een man die te véél geld hebt en wat prestaties vs. beetje comfort wil hebben koop je toch gwn een turbo.

    Login om te reageren
  37. Markus zegt

    6 juni 2007 om 19:22

    Dat strookje open bij de voorklep hebben ze van RUF overgenomen! Die haaievinnen achter vind ik ook niet mooi. De Turbo is mooier alles bij elkaar genomen.

    Login om te reageren
  38. DAT zegt

    6 juni 2007 om 19:27

    @ Arie Nap
    Het was een grappie op de Porsche modellenstroom.

    (oeps: mijn berekening klopt trouwens niet zie ik; 6x2x3=36)

    Login om te reageren
  39. Yannick zegt

    6 juni 2007 om 20:02

    nummerplaat tussen de gecamoufleerde foto’s en deze zijn identiek, dus zal dit wel aardig correct zijn (en zou het dwaas zijn om die gaatjes in de achterbumper te veranderen)

    Login om te reageren
  40. Windhoos zegt

    6 juni 2007 om 20:07

    Alles is echt helemaal top (behalve die oerlelijke achterbumper dan….) :-D

    Login om te reageren
  41. floryn zegt

    6 juni 2007 om 20:25

    net een tunert bak maarja hij zal wel fenomenaal snel het circuit rond gaan.

    Login om te reageren
  42. Windhoos zegt

    6 juni 2007 om 20:26

    floryn schrijft,

    6 June 2007 om 20:25
    net een tunert bak maarja hij zal wel fenomenaal snel het circuit rond gaan

    ————————————————————————————

    Dat weet ik wel zeker :-D

    Login om te reageren
  43. phantom zegt

    6 juni 2007 om 20:28

    Inderdaad stomme gaten in die achterbumper ziet er totaal niet uit

    Login om te reageren
  44. Nick zegt

    6 juni 2007 om 20:30

    Vindt de gt2 ook te, maar er zijn een handjevol mensen die dit soort porsches willen hebben, en daar mikt porsche ook op.

    Persoonlijk vindt ik een carrera 4s het allermooist. Maar zo een pure gt3 ( of gt2 maar liever gt3 ) is zo een waanzig mechanisch product om te zien en te rijden dat wil je gewoon hebben.

    En mensen vergeet niet wat de kracht van porsche is: Super sportauto’s bouwen waarmee je dagelijks kan rijden. En met succes, het is een van de beste sportauto’s ( afl top gear met m6 / v8 vantage / 911 ) en ze worden zo goed verkocht dat dat bewijst dat hij dagelijks goed te gebruiken is.

    Men kan het ontwerp saai of eentonig vinden, maar hoe knap is het dat porsche met de 911 en de historische lijnen nog steeds het een na en het andere succes boekt en telkens weer de auto kan verbetere.

    Kortom: Je wil niks anders!

    Login om te reageren
  45. Windhoos zegt

    6 juni 2007 om 20:33

    Nick schrijft,

    6 June 2007 om 20:30

    Persoonlijk vindt ik een carrera 4s het allermooist

    ———————————————————-

    Heb er laatst nog ééntje zien rijden tussen Emmen en Ter Apel. De inzittende had een zwaar rechtervoetje :-D

    Login om te reageren
  46. Baffer Galama zegt

    6 juni 2007 om 20:34

    ik had iets ergs verwacht, maar dit is wel lekker bruut hoor. Juist die roosters in de achterbumper geven hem karakter. Een auto moet iets aparts/lelijks hebben om juist een eigen identiteit te krijgen (zeker bij de 911 die idd vaak vrij veel op elkaar lijken)

    Login om te reageren
  47. Nick zegt

    6 juni 2007 om 20:36

    Zeer mooie wagen, maar hij blijft altijd nog een functioneel design.

    LED-verlichting zouden eigenlijk al in de auto moeten zitten, aangezien deze een hoger aantal branduren hebben, minder vermogen verbruiken en … lichter zijn.

    Ook zijn ze niet zo schokgevoelig als halogeen lampen, en zelfs minder als xenon lampen.
    Deze gaan nogal vaak stuk bij races zoals Le Mans, etc.

    Het mag wel goedkoop ogen, omdat Honda ze ook gebruiken, maar bedenk dan wel dat Honda ook een heel sportief merk is. ;)
    Weliswaar een Jap, maar dat maakt toch niet uit.

    Login om te reageren
  48. Windhoos zegt

    6 juni 2007 om 20:41

    Audi gebruikt ze ook. De A6 had ze als eerst (achterlampen). In de S6, S5 en R8 zitten ze zelfs in de koplampen (in de S6 eigenlijk onder de koplampen, maar dat terzijde).

    De LED-achterlichten van Audi schijnen iig niet zo fel als aftermarket tuner LED’s, als ze bij Porsche dezelfde LED lampen gebruiken zie ik het iig wel zitten ;-)

    Login om te reageren
  49. stefan zegt

    6 juni 2007 om 20:51

    Hij ziet er wel bruut uit maar hij is echt niks vergeleken met de GT2 993.

    Login om te reageren
  50. LH zegt

    6 juni 2007 om 21:25

    Ik vind het er ook wat over. Maar Porsche heeft in zijn gt modellen nooit bumpers, luchtinlaten of in dit geval die lelijke achterbumper zonder reden gemonteerd, daarom denk ik wel dat hier ook wel een verklaring voor zal zijn. En wat betreffende de recatie over het feit dat porsche altijd het zelfde model gebruikt, porsche heeft van het begin een goed model gevonden dat telkens evolueert. En iedereen die al is met een Porsche heeft mogen rijden, zal bevestigen dat het fantastische voertuigen zijn. Ik heb al het geluk gehad om mee te mogen rijden met een gt3, als je naar de ultieme racekick zoekt en toch nog met een beetje comfort op de weg wilt rijden dan zou ik het ook is proberen, fenomenaal snel en grip waarvan je alleen maar kan dromen.

    Login om te reageren
  51. AlwinH zegt

    6 juni 2007 om 21:28

    Weinig verschil tussen de Porsches? Tjee, wat een originele opmerking zeg. Dat wordt gemiddeld 10 keer gezegd bij elke Porsche artikel hier. Valt wat mij betreft in de categorie “TT is voor kappers” en “Boxter is voor mensen die geen 911 kunnen betalen”.

    Maar eh, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat degenen die dit soort opmerkingen maken nooit verder zijn gekomen dan plaatjes kijken.
    Jongens, ga es rijden in een paar Porsches van verschillende generaties en je praat wel anders.

    Back on-topic: Wat een vette bak die GT2. Wat gaat dat kosten? 220k kaal? Of nog meer?

    Login om te reageren
  52. phantom zegt

    6 juni 2007 om 21:54

    @alwin, de echte kenners kennen elk verschilletje wel dus.

    Login om te reageren
  53. E320 cdi zegt

    6 juni 2007 om 22:13

    @ Alwin: Weinig verschil tussen de Porsches? Tjee, wat een originele opmerking zeg. Dat wordt gemiddeld 10 keer gezegd bij elke Porsche artikel hier. Valt wat mij betreft in de categorie “TT is voor kappers” en “Boxter is voor mensen die geen 911 kunnen betalen”.

    dat laatste hebben ze gewoon van Clarkson gejat, wat hij toen eens in een aflevering zei… waar ik het toen der tijd mee eens was! tot de nieuwe boxter kwam, wauw wat is die verbeterd dacht ik toen. (m.b.t. de uitspraak dus)

    @ bericht: De GT2 is echt schitterend, en ook deze ziet er heerlijk uit, al vind ik die vinnen op de achterbumper meer wat als tuningoptie, had ik niet verwacht van Porsche. Lelijk is het niet: Vaak als ik nieuwe en vooral verassende dingen aantref als deze bij auto’s, is het een kwestie van tijd om het mooi te vinden. Nou heb ik dit ook bij andere dingen zoals muziek bijvoorbeeld.
    Conclusie: geef deze GT2 de tijd, bekijk hem eens in het echt, en als het effe kan: rij er mee! [bij voorkeur op de Nürburgring:-P]

    Login om te reageren
  54. Alwood zegt

    6 juni 2007 om 23:26

    hmm ik vind het toch een beetje een vrouw met ontzettende spiermassa… Niet echt mijn smaak, de gewone GT3 en Turbo vind ik dan leuker. Het totaalpakket van de Turbo is erg leuk omdat het niet direct heel erg in het oog springt. Van de GT3 is het leuk dat er geen gaten in zitten.

    Zal wel een beest van een wagen zijn! en ze zullen wel weer een gewéldig mengsel van technische snufjes erin hebben gestopt om alles nóg beter te laten werken. leuk :P

    Login om te reageren
  55. Bob zegt

    6 juni 2007 om 23:43

    ow wat ziet ie er toch weer beest-achtig uit! heeeerlijk!

    Login om te reageren
  56. niek zegt

    7 juni 2007 om 01:56

    Ik ben nooit echt een porsche fan geweest. Gisteren begon ik mij echter af te vragen waarom. Het zijn goede auto’s, goed voor lange ritten, snel, slank uiterlijk, goede kwaliteit. Waarom heb ik nu niets met porsche vroeg ik mij af?

    Daarom mijn dank voor deze log. Deze bevestigd -ondanks mijn respect voor porsche en haar kwaliteit- waarom ik niets met het merk heb. Het is niet bijzonder genoeg, en als ze het wat flamboyanter willen maken dan komt het gelijk zo sjonnie-achtig over.

    Nee, doe mij maar een lekker flamboyante maar toch stijlvolle tvr of masserati. Dat ik dan elke kilometer moet stoppen om onderdelen op te rapen neem in dan maar op de koop toe

    Login om te reageren
  57. Silverarrow zegt

    7 juni 2007 om 08:54

    Geniaal, wat een auto! een dikke turbomotor, aandrijving op de achterwielen en het weegt ook nog eens niks. En daarbij vind ik dat hij ook nog eens zeer goede looks heeft. Nu nog wachten tot ze er een paar rondjes op een circuit mee gaan rijden, denk dat deze wagen weinig concurrentie zal hebben :D

    Login om te reageren
  58. joost zegt

    7 juni 2007 om 09:08

    Wat moet ie doen van 0 naar 100?

    Login om te reageren
  59. niels zegt

    7 juni 2007 om 09:14

    jesus wat lekker zeg…

    Login om te reageren
  60. Porsche Fan zegt

    7 juni 2007 om 10:57

    De Ultime 911 Komt eraan :D
    Echt een bom is dit aan het worden
    Geweldige auto:D

    Alleen de uitlaten zien er nog standard uit

    Ik wil cijfers horen:D :P

    -edit: drie! twaalf! achtendertig!-

    Login om te reageren
  61. MurcieBoy zegt

    7 juni 2007 om 17:06

    lelijk die porscheontwerpers zijn gewoon lui ik zie geen verschil tussen deze en de vorige!
    -edit: verzin eens iets nieuws-

    Login om te reageren
  62. Rayzon911 zegt

    7 juni 2007 om 17:07

    Dit is echt de opper 911, ik vind hem er ook gewoon lekker dik uitzien.

    Login om te reageren
  63. Windhoos zegt

    7 juni 2007 om 17:11

    Porsche Fan schrijft,

    7 June 2007 om 10:57

    -edit: drie! twaalf! achtendertig!-

    ———————————————————–

    100-200-top?…… :-D

    Login om te reageren
  64. Hugo zegt

    7 juni 2007 om 18:21

    saai, net als alle andere porsche’s. De panamera is wel HOT.

    Login om te reageren
  65. Windhoos zegt

    7 juni 2007 om 18:48

    530pk kan ik niet saai noemen :-S

    Login om te reageren
  66. H.J. Vaesen zegt

    9 juni 2007 om 11:19

    Mijn merk.

    Als je een echte Porsche… kenner, liefhebber, rijder bent dan weet je de (subtiele) verschillen wel te waarderen. Ik waardeer een GT2 enorm, maar glimlach en besef dat het niet mijn 911 is.

    Simple comme bonjour, zie het als een snoeptrommel waar het hele feestje wel iets in weet te vinden.

    Login om te reageren
  67. Bam_Margera zegt

    22 juni 2007 om 18:52

    is dat niet gewoon een getunde turbo??

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North