• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW 320i Coupé van Andy “The Destroyer” Souwer te koop

Auteur: robbie, gepost 5 januari 2014 om 11:21 – 59 Reacties

Afbeelding BMW 320i Coupé van Andy “The Destroyer” Souwer te koopAfbeelding BMW 320i Coupé van Andy “The Destroyer” Souwer te koopAfbeelding BMW 320i Coupé van Andy “The Destroyer” Souwer te koopAfbeelding BMW 320i Coupé van Andy “The Destroyer” Souwer te koopAfbeelding BMW 320i Coupé van Andy “The Destroyer” Souwer te koopAfbeelding BMW 320i Coupé van Andy “The Destroyer” Souwer te koopAfbeelding BMW 320i Coupé van Andy “The Destroyer” Souwer te koopAfbeelding BMW 320i Coupé van Andy “The Destroyer” Souwer te koop

BMW 320i Andy Souwer
Toevallig nog op zoek naar een BMW die wel de looks heeft maar niet de power? Dan is deze witte BMW 320i Coupé wellicht precies waar je naar op zoek bent.

Deze BMW is nu nog eigendom van de Nederlandse kickbokser en K-1-vechter Andy Souwer, maar hij is er na 2,5 jaar wel op uitgekeken. En dus gaat deze auto in de verkoop.

Halverwege 2011 was de catalogusprijs van deze BMW € 47.299, maar inmiddels mag je hem meenemen voor €26.000. Op teller van deze 163 pk sterke BMW staat net geen ton, dus je kan er nog wel eventjes mee vooruit.

En ben je toevallig niet op zoek naar een nieuwe auto, maar wel naar motorkleding dan kan je ook bij Andy aankloppen. Klop wel voorzichtig, want Andy weet hoe hij moet incasseren en moet uitdelen. Zo zag hij eruit in 2006 toen hij kampioen werd.

Andy Souwer is kapot

Ook interessant!

  • Koop deze oude BMW 2-Serie Gran Coupé op Marktplaats
  • BMW M440i xDrive Gran Coupe rijtest video
    BMW M440i xDrive Gran Coupé rijtest video
  • Officieel: BMW 4 Serie Gran Coupé
  • BMW 230i Coupé
    BMW 230i Coupé: leukste nieuwe auto in Nederland?

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

3-serie, BMW, Coupe, e92, m-sport, marktplaats, occasion, wit

Vorig bericht: « Dit is de nieuwe MINI met vijf deuren
Volgend bericht: Dit zijn de supercars van een drugsbaron »

Lees Interacties

Reacties

  1. reggie-boy_rood zegt

    5 januari 2014 om 11:29

    Zeer kewl !

    Login om te reageren
  2. jaguarjunk zegt

    5 januari 2014 om 11:40

    Mooi ding!

    Login om te reageren
    • k-man zegt

      5 januari 2014 om 12:28

      @jaguarjunk: Mwah, vind je? Ik val op andere types.

      Login om te reageren
      • natos zegt

        5 januari 2014 om 13:33

        @k-man: Laat me raden, je valt op kale mannen?

        Login om te reageren
        • k-man zegt

          5 januari 2014 om 13:44

          @natos: Zoals de waard is vertrouwt-ie z’n gasten? Nee, zelf val ik meer op types zonder piem0l.

          Login om te reageren
  3. bayernmunchen zegt

    5 januari 2014 om 11:43

    Mooie nette wagen.Ziet er beter uit dan de eigenaar.

    Login om te reageren
  4. jensdm zegt

    5 januari 2014 om 11:48

    Niet de power? Je gaat er sneller mee vooruit dan 85% van Nederland of België.

    Login om te reageren
    • alcantara zegt

      5 januari 2014 om 12:01

      @jensdm: Dat betwijfel ik, 9 seconden naar 100 is toch vrij langzaam. En past ook niet bij deze velgen + M-pakket.
      E92 komt beter tot z’n recht met 6-cilinder, hoewel de 320d er ook mee door kan omdat die is al stuk rapper is en ook nog te tunen.

      Login om te reageren
      • jensdm zegt

        5 januari 2014 om 12:29

        @alcantara: 9? Doet het in 7,5 hoor. Hebben hier exact dezelfde staan thuis. Alsook nog eens in dieselvariant. Zijn beiden even snel maar de diesel lijkt meer punch te geven. Over het uiterlijk valt niet te twisten, ziet er gewoon netjes uit.

        Login om te reageren
        • alcantara zegt

          5 januari 2014 om 12:37

          @jensdm: 7,5s kan ik niet geloven voor de 320i. Heb je daar bewijs van?
          Volgens specs doet hij het in 8,8s en het vaak is het in realiteit eerder iets trager dan sneller.
          7,5s dat is zowat even snel als een 325i.

          Login om te reageren
          • bayernmunchen zegt

            5 januari 2014 om 12:46

            @alcantara: Even ter vergelijking,die Touring van mij doet 8,4 sec naar de 100. ( 6 cil.) Dus die 8,8 zit er wel in.

            Login om te reageren
          • jensdm zegt

            5 januari 2014 om 13:04

            @alcantara: @alcantara: http://www.youtube.com/watch?v=RnpfoHJM7p0

            Tikt toch echt de 100 aan op seconde 8. SPECS ALLEEN ZETTEN GEEN TIJD NEER. Banden, ondergrond, temperatuur, … zijn allemaal factoren die een rol spelen.
            BMW heeft ook nog eens de reputatie minder pk, tijden,… neer te zetten op papier dan in werkelijkheid.
            Bij de vervanging rond augustus 2013 voor de bobijnen (terugroepactie van BMW) voelde de 320i overigens vlotter aan.
            Anyway, hij staat hier naast het huis. Ik weet perfect wat hij kan en wat niet.

            Login om te reageren
            • 3246cm252kw zegt

              5 januari 2014 om 13:17

              @jensdm: ik ga toch maar eens mijn BMW zijn prestatie checken :-D ik hoop dat die van mij ook sneller is. Eigenlijk boeit het geen flikker want hij is snel genoeg maar ben nu toch benieuwd!

              Login om te reageren
            • alcantara zegt

              5 januari 2014 om 13:20

              @jensdm:
              Net erover zit hij al op 9 seconden, daarnaast is hij al in beweging bij de start van het filmpje dus net niet vanaf stilstand geklokt. Zal dus rond die 8,8 seconde zitten inderdaad maar 7,5 seconde ga je niet halen. Klopt ook niet met verhouding gewicht en vermogen in vergelijking met andere auto’s.

              Allemaal geneuzel in de marge natuurlijk maar feit is dat de 325i wel degelijk sneller is dan de 320i, verschil in 80-120 is nog groter.

              Login om te reageren
              • jensdm zegt

                5 januari 2014 om 13:41

                @alcantara: Als je de tijd van het filmpje op 0 zet staat de teller ook wel degelijk op 0. Dat hij er net over al op 9 seconden zit is ook niet moeilijk, een seconde is nu eenmaal snel voorbij.

                Raar dat iemand die de wagen niet heeft toch beter wil weten. Heb het al eens gezegd: je hebt smaak, en geef je vaak plusjes omdat je dan ook vaak gelijk hebt. Maar nu ben je gewoon koppig ;)

              • alcantara zegt

                5 januari 2014 om 14:49

                @jensdm: Filmpje begint bij 2km/u op de teller op sec 0.
                Verder wil ik je auto niet afzeiken, wist niet dat jij de 320i had anders was ik er niet eens over begonnen. E92 is sowieso nice, met of zonder 6-in-lijn. Maar het gaat mij erover dat de acceleratietijd naar 100 dichter bij 9 dan bij 7,5 seconde zit als ik dat filmpje zie (met automaat). Heb hem even met de stopwatch geklokt en dan kom ik op 8,7 seconde uit tot 100.

              • alcantara zegt

                5 januari 2014 om 15:16

                @jensdm: Oh en puur uit interesse, wat is de reden dat jullie thuis 2 E92’s hebben staan?

              • jensdm zegt

                5 januari 2014 om 16:02

                @alcantara: Heb je een privé bericht gestuurd.

          • KaCh1ng zegt

            5 januari 2014 om 13:10

            @alcantara: 8.1s op papier maar dat is nog steeds traag.. onze station gaat 0-100 8.6s en dat is een familiewagen, een coupé met zo uitdagende looks moet een veel sterkere motor

            Login om te reageren
            • KaCh1ng zegt

              5 januari 2014 om 13:12

              @KaCh1ng: 8.8 toch , zie nu pas dat het een automaat is.. nog erger, hij had beter een manuele 325i/330i/335i gepakt met minder opties

              Login om te reageren
          • bofkont zegt

            5 januari 2014 om 14:19

            @alcantara: Ik geloof er ook helemaal niets van!

            Login om te reageren
        • bofkont zegt

          5 januari 2014 om 12:41

          @jensdm: 8.8 sec 0-100 volgens fabrieksopgaaf deze 320i, die 7.5 sec van jou geloof ik absoluut niet! Alcantara heeft gewoon gelijk deze auto komt het best tot zijn recht met de zes in lijn.

          Login om te reageren
        • 2995cc zegt

          5 januari 2014 om 12:47

          @jensdm: inderdaad

          Login om te reageren
        • robbie zegt

          5 januari 2014 om 12:52

          @jensdm: dit type, 320i Coupé Corporate Lease, met 163 pk en automaat doet 0-100 km/u in 8,8 seconden. Volgens het boekje.

          Login om te reageren
          • jensdm zegt

            5 januari 2014 om 13:07

            @robbie: Volgens het boekje. There you have it. Nogmaals, BMW claimt wel vaker minder pk’s en tijden.

            Login om te reageren
            • bofkont zegt

              5 januari 2014 om 14:22

              @jensdm: 1.3 sec dan fabrieksopgaaf ?? geloof je toch zeker zelf niet of wel. dat zijn bijna de tijden van de 325i.

              Login om te reageren
      • volvov70 zegt

        5 januari 2014 om 12:29

        @alcantara: Is het 9 seconden?! Onze Volvo is op papier dan nog sneller haha!

        Login om te reageren
        • 2995cc zegt

          5 januari 2014 om 12:50

          @volvov70: Nee echt geen 9 seconden. Ik denk dat ie net wat sneller dan 8 seconden de 100 weet te betreffen

          Login om te reageren
      • lekkaah zegt

        5 januari 2014 om 12:35

        @alcantara: hij gaat sneller naar de 100 dan jouw 323ci :)

        Login om te reageren
        • alcantara zegt

          5 januari 2014 om 12:43

          @lekkaah: Nou, zelfs dat niet. Mijn slome traphok doet het volgens fabriek specs zelfs 0,8 seconde sneller. Hoewel dat ook niet helemaal lijkt te kloppen want gewicht is hetzelfde, 323Ci heeft net iets meer pk en koppel maar verder niet veel verschil.

          Login om te reageren
  5. rob68 zegt

    5 januari 2014 om 11:49

    Vrouwenauto..

    Login om te reageren
    • bayernmunchen zegt

      5 januari 2014 om 11:57

      @rob68: Liever een vrouwen-auto,dan een Johny-van -het-kamp-bak.

      Login om te reageren
  6. E34M5Touring zegt

    5 januari 2014 om 11:59

    Witte 320i en een Daytona Violett rechteroog.

    Login om te reageren
    • smartye36 zegt

      5 januari 2014 om 15:30

      @E34M5Touring: prachtige kleur dat daytona violett ;)

      Login om te reageren
  7. alcantara zegt

    5 januari 2014 om 12:03

    Hij doet een Hans Kraaij juniortje:

    http://www.autoblog.nl/audi-a5-sportback-1-8-van-hans-kraaij-junior

    Login om te reageren
  8. Reaver zegt

    5 januari 2014 om 12:13

    Mooie wagen maar bijna niemand wil een 20i in een dergelijke wagen… hier moet minimaal een 25i in liggen.

    Login om te reageren
    • rolov zegt

      5 januari 2014 om 13:26

      @renaultsport250: ik heb er geen problemen mee hoor.

      Login om te reageren
    • smartye36 zegt

      5 januari 2014 om 20:19

      @renaultsport250: heb ook een 320i en het rijd wel erg lekker hoor maar ik heb wel een ouder model met een heerlijke 6 cilinder

      Login om te reageren
  9. mbfanatic zegt

    5 januari 2014 om 12:22

    Jammer van dat trieste interieur..

    Login om te reageren
  10. racerx zegt

    5 januari 2014 om 12:23

    De 163pk duidt op een corporate lease versie, 170pk was standaard voor de niet-bijtelling gevoelige 320i.

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      5 januari 2014 om 12:44

      @RacerX: yep, is inderdaad de Corporate Lease versie.

      Login om te reageren
  11. Jochempie zegt

    5 januari 2014 om 12:31

    Dit ding heeft niet de looks, die komen namelijk van de uitlaat, en dat is slechts 1 pijpje. Die bumpers zeggen me sowieso niets..

    Overigens… Automaat :'(

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      5 januari 2014 om 19:49

      @Jochempie: de looks komen van de uitlaat? Dus jij loopt om een auto heen naar de achterkant, kijkt naar beneden en bepaalt aan het formaat en aantal sierstukken of een auto “de looks” heeft. Heel raar. De uitlaat en het aantal uitlaateindstukken zegt namelijk helemaal niets en zijn daarom onbelangrijk. Kijk je bij een vrouw ook altijd eerst naar de schoenen?

      Login om te reageren
  12. gash zegt

    5 januari 2014 om 12:39

    Coupé= gay.

    Login om te reageren
    • bofkont zegt

      5 januari 2014 om 12:42

      @gash: Nee die 5 deurs skoda van je is cool ;)

      Login om te reageren
    • alcantara zegt

      5 januari 2014 om 12:45

      @gash: Je verwart coupé nu met cabrio denk ik.

      Login om te reageren
    • natos zegt

      5 januari 2014 om 13:41

      @gash: Ik moet @alcantara toch gelijk geven. Ik denk dat jij cabrio’s met coupés verward.

      Een coupé is hartstikke mannelijk en dus niet gay!!

      JAAAA MANNENLIJK!! WAPENS EN VOETBAL! KUT EN SEKS. VEUL PK’s en ROKENDE BANDEN!!

      Login om te reageren
      • subarufan zegt

        5 januari 2014 om 15:19

        @natos: voetbal mannelijk? Nichterig diva gedrag en om alles janken noem ik niet “mannelijk”

        Login om te reageren
  13. tysoquattro zegt

    5 januari 2014 om 14:57

    Gasten, niet zeuren al be al is het nog een deftige auto met m-pak maar prijsverhouding te veel voor deze 3.20i voor deze geld kun je al een 3.30d cabrio of een 3.35d coupe gaan halen. Srry mijn mening

    Login om te reageren
  14. maferick74 zegt

    5 januari 2014 om 15:13

    Ik vind de auto mooi, of ie nou 225 pk heeft of 167pk,

    Login om te reageren
  15. rikus zegt

    5 januari 2014 om 15:55

    Prachtig, die zinloze discussie over de 0 tot 100 tijd.
    Pff..

    Login om te reageren
    • jensdm zegt

      5 januari 2014 om 16:35

      @rikus: You’re welcome!

      Login om te reageren
  16. bartsmit zegt

    5 januari 2014 om 16:52

    Beetje een wannabe auto. Neem een 330 of 335 of M3. Anders niks.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      5 januari 2014 om 19:56

      @bartsmit: dat heb je niet helemaal goed. Je kiest een 320 en je droomt van een 330, 335 of M3. Niemand met gezond verstand neemt die overprijsde modellen. Veel te duur in aanschaf, onderhoud en gebruik.

      Login om te reageren
      • bartsmit zegt

        6 januari 2014 om 19:58

        @mashell:

        Je kiest een 320i met je verstand maar je gevoel zegt dat je een 330i of 335i had moeten nemen. Desnoods een wat oudere. Dat gevoel wordt regelmatig bevestigd omdat je er weer eens uitgereden bent bij het stoplicht. En dat je steeds weer in je dashboardkastje moet kijken als die snellere Golf, Passat, Astra, Insignia, Mondeo, naast je komt staan….
        Waarom zie je dan maar zelden en typeaanduiding 316i, 318i of 320i op de achterklep? Omdat dat niet stoer is, je wilt dat je buurman denkt dat je een dikkere hebt, zo zijn veel Nederlanders.

        Login om te reageren
  17. ghost zegt

    5 januari 2014 om 19:43

    335i of M3 voor mij, rest bedank ik voor

    Login om te reageren
  18. mashell zegt

    5 januari 2014 om 20:00

    Mooie nette auto, in een goede kleur met de juiste motor en juiste uitrusting. Alleen zo’n mooie auto via marktplaats vind ik een beetje raar, dat is toch meer iets voor barrels zegt mijn gevoel.

    Login om te reageren
  19. valley zegt

    5 januari 2014 om 22:17

    Ik snap vaak het probleem niet helemaal van looks en geen power. Gewoon een strakke bak M pakketje erop niks mis mee!
    Zeker in dit land waar autorijden steeds duurder word zal je het steeds vaker zien. Zuinige auto met een leuke uitstraling. Ik kijk liever naar zulke auto’s dan naar die saaie leasebakken met standaard wieltjes!

    Login om te reageren
    • KaCh1ng zegt

      6 januari 2014 om 15:23

      @valley: hou jij wel van autorijden?

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North