
Wie de aanwezigheid van de 2 Serie Active Tourer maar slecht trekt, kan zijn hart ophalen bij BMW’s hardcore cabriospeeltje.
Met een gewicht van 1750 kg is de M4 Cabrio 60 kg lichter dan zijn voorganger, maar ruim 250 kg zwaarder dan de coupé. Puristen zullen het vaste dak daarom verkiezen, maar wie geregeld de wind door de haren wil voelen, én 431 pk + 550 Nm tot zijn beschikking wil hebben, zal niet om deze klapdakvariant kunnen. Hard gaan, cruisen, en wanneer nodig beschermd worden tegen de elementen.
In Parijs troffen we hem in het donkerblauw aan, met een chique rood interieur. Geslaagde combi.
Schitterend apparaat, maar blijf het een Mocro mobiel vinden…
@VeniVidiVici: Ik denk niet dat veel mocro’s deze kunnen betalen. Dan denk ik meer aan afgeragde e46’s.
@gerjanm: niks tegen een mooie E46 uit 1998 he, een van de eerste E46jes die toen uit de fabriek kwamen rollen ;) ik verzorg hem tot in de puntjes en zal dat ook blijven doen!
@jzaero: Ik heb zeker niks tegen e46’s. Sterker Nog, ik vind het een van de mooiste modellen die er zijn, ik zit er zelfs aan te denken om er ooit eens een aan te schaffen. Maar helaas komen er veel 2de handjes bij die petjes types terecht waar ze niet echt beter van worden.
@gerjanm: Hij schrijft wel als eentje .
@gerjanm: ik denk dat er genoeg mocros zijn die er 3 van deze kunnen betalen
Zeker lekker, stond in het rood op dtm zandvoort
Mooie kleur…lijkt me carbonschwarz maar zou onder die lampen ook azuritschwarz kunnen zijn en mooi op kunnen lichten (in het echt komt die kleur alleen bij fel zonlicht echt mooi uit).
Of BMW heeft eens een nieuw kleurtje gemengd natuurlijk, zou ook zomaar kunnen.
@jaapiyo: Dit is Azuritschwarz met een Sakhir Orange interieur. Zowaar niet verkeerd!
Mooie kleur trouwens
Lekker! Veel mooier dan die c amg
Alleen al vanwege het stalen klapdak zou ik hem niet hoeven, ik wacht dan nog liever op de M2 cabrio. Die wordt een stuk lichtvoetiger en heeft een stoffen dak zoals het hoort..
Brute auto, maar als ik een Cabrio zou doen, zou ik toch voor de 435i gaan. Minder snel, maar ook minder ordinair.
Doe toch maar de 2-serie Cabrio, veel leukere auto. En ook een vierzits cabrio.
Vierzits cabriolets….. Such a waste, hoe veel beter zou het zijn als deze wagens tweezitters zouden zijn!