• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW M4 Cabriolet: M-power in de zon

Auteur: ricardo, gepost 3 oktober 2014 om 14:24 – 14 Reacties

BMW M4 Cabriolet


Wie de aanwezigheid van de 2 Serie Active Tourer maar slecht trekt, kan zijn hart ophalen bij BMW’s hardcore cabriospeeltje.

Met een gewicht van 1750 kg is de M4 Cabrio 60 kg lichter dan zijn voorganger, maar ruim 250 kg zwaarder dan de coupé. Puristen zullen het vaste dak daarom verkiezen, maar wie geregeld de wind door de haren wil voelen, én 431 pk + 550 Nm tot zijn beschikking wil hebben, zal niet om deze klapdakvariant kunnen. Hard gaan, cruisen, en wanneer nodig beschermd worden tegen de elementen.

In Parijs troffen we hem in het donkerblauw aan, met een chique rood interieur. Geslaagde combi.


Ook interessant!

  • handgeschakelde M4 veel sterker
    Handgeschakelde M4 veel sterker dan BMW opgeeft
  • Video: BMW M4 CSL mag weer buitenspelen
  • Video: BMW M4 G82 met handbak doet de Hockenheimring
    Video: BMW M4 G82 met handbak doet de Hockenheimring
  • BMW M4 GT3 speelt buiten zonder camouflage

Nieuwste artikelen

  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
  • Welke Porsche met turbo kies jij?
  • Goedkopere Tesla Standard-modellen hebben niet het gewenste effect
  • Alfa Romeo gooit Ferrari-sausje over de Junior
FacebookTweetPinLinkedIn

4-serie, Autoshows, BMW, Cabrio, m4, parijs, parijs-2014

Vorig bericht: « Arbeidsvitaminen: versgesperste beursbabes uit Parijs
Volgend bericht: Infiniti Q80 Inspiration: baden in weelde »

Lees Interacties

Reacties

  1. VeniVidiVici zegt

    3 oktober 2014 om 14:28

    Schitterend apparaat, maar blijf het een Mocro mobiel vinden…

    Login om te reageren
    • gerjanm zegt

      3 oktober 2014 om 15:15

      @VeniVidiVici: Ik denk niet dat veel mocro’s deze kunnen betalen. Dan denk ik meer aan afgeragde e46’s.

      Login om te reageren
      • jzaero zegt

        3 oktober 2014 om 16:02

        @gerjanm: niks tegen een mooie E46 uit 1998 he, een van de eerste E46jes die toen uit de fabriek kwamen rollen ;) ik verzorg hem tot in de puntjes en zal dat ook blijven doen!

        Login om te reageren
        • gerjanm zegt

          3 oktober 2014 om 16:58

          @jzaero: Ik heb zeker niks tegen e46’s. Sterker Nog, ik vind het een van de mooiste modellen die er zijn, ik zit er zelfs aan te denken om er ooit eens een aan te schaffen. Maar helaas komen er veel 2de handjes bij die petjes types terecht waar ze niet echt beter van worden.

          Login om te reageren
      • 599gto zegt

        3 oktober 2014 om 17:29

        @gerjanm: Hij schrijft wel als eentje .

        Login om te reageren
      • w211bonestock zegt

        4 oktober 2014 om 02:32

        @gerjanm: ik denk dat er genoeg mocros zijn die er 3 van deze kunnen betalen

        Login om te reageren
  2. Lennart95vdk zegt

    3 oktober 2014 om 15:14

    Zeker lekker, stond in het rood op dtm zandvoort

    Login om te reageren
  3. jaapiyo zegt

    3 oktober 2014 om 15:59

    Mooie kleur…lijkt me carbonschwarz maar zou onder die lampen ook azuritschwarz kunnen zijn en mooi op kunnen lichten (in het echt komt die kleur alleen bij fel zonlicht echt mooi uit).

    Of BMW heeft eens een nieuw kleurtje gemengd natuurlijk, zou ook zomaar kunnen.

    Login om te reageren
    • gtwillem zegt

      3 oktober 2014 om 18:45

      @jaapiyo: Dit is Azuritschwarz met een Sakhir Orange interieur. Zowaar niet verkeerd!

      Login om te reageren
  4. 599gto zegt

    3 oktober 2014 om 17:30

    Mooie kleur trouwens

    Login om te reageren
  5. gillesss123 zegt

    3 oktober 2014 om 18:37

    Lekker! Veel mooier dan die c amg

    Login om te reageren
  6. tupperware zegt

    3 oktober 2014 om 18:37

    Alleen al vanwege het stalen klapdak zou ik hem niet hoeven, ik wacht dan nog liever op de M2 cabrio. Die wordt een stuk lichtvoetiger en heeft een stoffen dak zoals het hoort..

    Login om te reageren
  7. gtwillem zegt

    3 oktober 2014 om 18:48

    Brute auto, maar als ik een Cabrio zou doen, zou ik toch voor de 435i gaan. Minder snel, maar ook minder ordinair.

    Doe toch maar de 2-serie Cabrio, veel leukere auto. En ook een vierzits cabrio.

    Login om te reageren
  8. mbkevin zegt

    3 oktober 2014 om 21:09

    Vierzits cabriolets….. Such a waste, hoe veel beter zou het zijn als deze wagens tweezitters zouden zijn!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North