• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Chris Harris rijdt de Veyron-killer

Auteur: chefke, gepost 24 februari 2008 om 22:03 – 60 Reacties

Chris Harris doet de Porsche GT9De Porsche GT9 van 9ff is echt een verhaal apart. Wat begon als een Porsche 911 GT3 is door 9ff verbouwd tot iets dat sneller is dan een Veyron. De 0 tot 100 tijd van 4.2 seconden is niet zo indrukwekkend maar de geclaimde topsnelheid van 409 km/u is dat wel. Deze keer blijft de boel wel heel en Chris probeert uit welke snelheid hij kan halen op een recht stuk van iets minder dan twee kilometer.

Ook het geluid laat een diepe indruk achter, net als 303 km/u in de vierde versnelling. Chris mag dan niet zo grappig zijn als Jeremy Clarkson en misschien niet zo’n goeie chauffeur als Tiff Needell, leuke auto’s rijdt hij wel. Enjoy!

Ook interessant!

  • Porsche Taycan RWD rijtest video
    Porsche Taycan RWD rijtest video
  • Porsche verkoopt losse stoelen uit de printer
  • Nieuwe officiële onderdelen voor je oudere Porsche
  • Nederlandse gelimiteerde Porsche 992 Special!

Nieuwste artikelen

  • Is dit de lelijkste politieauto ter wereld?
  • Tesla eindigt onderaan in nieuw betrouwbaarheidsonderzoek
  • Nu officieel in beeld: de Koreaanse RS6-killer!
  • Hoonigan gaat ondersteboven in nieuwe Gymkhana
FacebookTweetPinLinkedIn

9ff, chris-harris, gt9, Porsche, tuning, Video

Vorig bericht: « Ariel Atom voor de kids
Volgend bericht: Ford maakt auto’s van mensen »

Lees Interacties

Reacties

  1. Henk zegt

    24 februari 2008 om 22:08

    Nounou, dat is een stoere meneer hoor, chapeau!

    Login om te reageren
  2. Omar Pasha zegt

    24 februari 2008 om 22:12

    Het is mischien een Veyron killer maar het blijft een nep merk

    Login om te reageren
  3. Sander zegt

    24 februari 2008 om 22:12

    Haha, geweldig :-D Wat voor een dump-valve moet daar wel niet opzitten?

    Login om te reageren
  4. vla zegt

    24 februari 2008 om 22:13

    wat een love-hate relationship heb ik toch met Chris…
    en hieraan kun je weer zien hoe ongelooflijk een Veyron is

    Login om te reageren
  5. dekster zegt

    24 februari 2008 om 22:14

    Wat een machine, komt zeker op m’n “cars to drive before I die lijst” :shock:

    Login om te reageren
  6. the_real_stig! zegt

    24 februari 2008 om 22:16

    echt vet hoe hard dit ding gaat en van 0-200 mph is ie een goeie 2.5sec sneller ??? gekkenwerk!

    Login om te reageren
  7. the_real_stig! zegt

    24 februari 2008 om 22:17

    @ mezelf dan een veyron he ;)

    Login om te reageren
  8. 911 zegt

    24 februari 2008 om 22:20

    haha toch maar even een helmpje op, geef hem geen ongelijk :p
    Dat geluid, heel dik. Knappe prestatie van 9ff.

    Login om te reageren
  9. Webber zegt

    24 februari 2008 om 22:21

    @the_real_stig!

    Nee, hij is 2.6 seconde sneller dan de Veyron van 200km/h naar 300km/h. Hij is 1 seconde sneller dan de Veyron naar de 200mph.

    Login om te reageren
  10. Bram van der Vlugt zegt

    24 februari 2008 om 22:23

    Mwa, niet slecht…voor een kever

    Login om te reageren
  11. SimonMc zegt

    24 februari 2008 om 22:28

    @Omar Pasha: en wat noem jij dan geen nep merk?BMW zeker?

    Porsche is hedendaags een van de weinige merken die niet onder een ander merk staan, in tegenstellen tot Bugatti.

    Bugatti noem jij dan geen nep merk?Bugatti is een merk opgericht door een Italiaan, die Franse auto’s maakte en hedendaags is overgenomen door VW.En dat noem jij dan geen nep merk?Een franse auto die eigenlijk door Duitsers wordt gemaakt?HAHAHAHA

    Heb niets tegen Bugatti hoor, maar om Bugatti nu een “niet nep merk” te gaan noemen…Alleszins toch nepper als Porsche.

    Login om te reageren
  12. floryn zegt

    24 februari 2008 om 22:34

    wow dat is evil the sound of god carrera gt is er niets bij nee dit is pas echt kicke!

    Login om te reageren
  13. GoldenSample zegt

    24 februari 2008 om 22:35

    Hoe hij op ’t einde na doet als hij rijd en schakelen moet _o_ held…
    maar OMG hoor die turbo’s en als je denkt nu moet ie schakelen dan trekt hij nog een heeeeel eind door in de toeren…
    WTF, wat een wagen, alleen jammer dat ie er niet uit ziet. Imho…
    Qua uiterlijk is ’t echt een verprutste 911 imho.

    Login om te reageren
  14. Gregorius zegt

    24 februari 2008 om 22:37

    Heet dit nou ‘warm maken voor het echte werk gaat beginnen’? Ga nou gewoon naar Nardo, of kijk die jongens van Volkswagen even lief aan en test hoe hard dat ding gaat!

    Login om te reageren
  15. Rick dos zegt

    24 februari 2008 om 22:38

    Dit ziet er verdomd goed uit. Alleen dat geluid…….dat is één keer leuk misschien twee keer maar dan word je er gek van….

    Login om te reageren
  16. Armada zegt

    24 februari 2008 om 22:40

    Om dat ding volgas te rijden heb je geen tame racing driver (lees: The Stig) nodig maar een complete idioot.

    Ik meld me bij deze aan ;)

    Login om te reageren
  17. RA999 zegt

    24 februari 2008 om 22:40

    Ze zeggen wel dat ie bochten kan nemen maar dat moet ik toch nog eerst zien hoor. Het zal in ieder geval niet van harte gaan…

    Login om te reageren
  18. Hosting zegt

    24 februari 2008 om 22:41

    ik kan hem amper verstaan … Veel teveel lawaai om ook maar te genieten vind ik

    Login om te reageren
  19. Bas zegt

    24 februari 2008 om 22:49

    @Rick
    Helemaal gelijk…ik denk ook dat je na twee keer rijden een gehoor apparaatje nodig hebt.

    Login om te reageren
  20. Auke zegt

    24 februari 2008 om 22:55

    echt zo dom. nu ga je zeker eerder zo’n lelijk ding kopen, ipv een veyron,

    ik zou sowiezo voor de veyron gaan omdat ie veeeeel luxer en comfortabeler is. en natuurlijk verrassend snel. Maar als ik mocht kiezen uit een SCC AERO & VEYRON mocht kiezen, zou ik voor de SCC AERO gaan! Geweldige bak!

    Login om te reageren
  21. VeyronLover zegt

    24 februari 2008 om 23:02

    Veyron rocks! Luxe, comfort, automatisme /!\, … Veeel beter! :-)

    Login om te reageren
  22. ELB zegt

    24 februari 2008 om 23:03

    Wauw, dat geluid als ie langs komt. Ge-wel-dig!

    Login om te reageren
  23. sjaak trekhaak zegt

    24 februari 2008 om 23:14

    mooi geluid, lelijk stuur.. hahaha

    Login om te reageren
  24. Deon zegt

    24 februari 2008 om 23:17

    Sorry… maar wat moet je met dit ding?
    De Veyron is zo goed doordat ie inmense snelheid bruikbaar heeft weten te maken. Dit ding heeft (zoals ze zelf zeggen) niet eens genoeg tractie om fatsoenlijk van zn plaats te komen, dus hoe wordt dat dan als je er een bocht mee om wilt?
    Heel mooi dat hij theoretisch sneller is dan een Veyron, maar in de praktijk ben ik bang dat dat nogal tegen zal vallen. Zowel gezien het gebrek aan tractie en het feit dat Chris Harris (toch wel een bovengemiddeld goede chauffeur) al misschakelde.

    Al met al: geweldige prestatie dat ze een auto neer hebben weten te zetten die in een rechte lijn sneller is dan een Veyron… maar voor mij moet een auto toch net iets méér kunnen dan alleen recht vooruit rijden.

    Login om te reageren
  25. donstil zegt

    24 februari 2008 om 23:33

    Haha hier is er weer een voor op de lijst “ik ben een veyronkiller maar stiekem ook weer niet”

    Een auto als deze is in mijn ogen verre van een veyron killer,
    oke hij doet op papier 2km/h meer

    maar de veyron (zoals als velen gezegt hebben voor mij) rijd als een snelle golf.
    Me moeder kan daar nog in rijden heb ik het idee, ondanks zijn prestaties
    Oke het is met een automatische bak, en esp etc mogelijk wat minder spannend, maar dat is dan ook wel het enige

    Dat stuur is trouwens echt een grap, lijkt wel uit een ’67 mustang :P

    Login om te reageren
  26. Willy zegt

    24 februari 2008 om 23:36

    Rijke mensen kopen dit om tegen 300 km/h met een lekker bruut geluid op een circuit te rijden, en niet met een veyron waar je het geluid niet eens hoort en alle luxe hebt vanbinnen. Deze mensen kopen zo een auto omdat het juist bruut is en je de snelheid ook echt voelt.

    Login om te reageren
  27. Racer X zegt

    24 februari 2008 om 23:51

    Gaaf ding, maar ik wacht toch liever op de RUF CTR3.

    Login om te reageren
  28. Omar Pasha zegt

    24 februari 2008 om 23:54

    @ SimonMC
    Het is geen echt automerk maar een tuning merk ;)

    Login om te reageren
  29. Omar Pasha zegt

    24 februari 2008 om 23:56

    @ SimonMC again
    het is geen echte prsche maar een 9ff

    Login om te reageren
  30. IanH zegt

    25 februari 2008 om 00:01

    @Simon MC: waar zie jij hier een Porsche staan? 9ff is voor zover ik weet geen onderdeel van porsche, een heel stuk minder dan Ruf nog.
    Deze auto is volgens eigen zeggen ook voor geen meter hetzelfde gebleven als de 911. De motor ligt niet eens op dezelfde plaats als in de gt3. Is het dan nog een porsche?

    Login om te reageren
  31. Vincegail zegt

    25 februari 2008 om 00:22

    Subtitles please! Chris is niet te verstaan ;-) Zonde van het tractie-verlies bij de start, maar verder: Wauw!!! Als ik het geld had, zou ik wel weten. Geen Veyron, geen 9FF, maar alletwee! Maar dan moeten ze toch eerst een betere spuiter regelen, want al die lelijke bubbeltjes op de motorkap (lees: barely-enough-room-for-an-attachékoffertje-bagage-ruimte) staat mij compleet niet aan. De achterkant is er tenminste wel op vooruitgegaan tov. de laatste keer dat ik foto’s hiervan gezien heb.

    Login om te reageren
  32. SimonMc zegt

    25 februari 2008 om 00:27

    @Omar Pasha en @IanH: goed, een radicaal aangepaste porsche dan.Dat de motor niet op de zelfde plek meer ligt, komt waarschijnlijk omdat ze gewoon de achterkant een pak verlengt hebben, waardoor die motor op de goede plaats komt te liggen.

    Maar goed, nu je dat zo zegt dat er praktisch geen orgineel meer in zit van porsche…Dan kan je het inderdaad niet echt meer een porsche gaan noemen.Gewoon het omhulsel “heeft weg van porsche”.

    Stel ik me dan eigenlijk wel de vraag waarom ze dit dan nog steeds als porsche verkopen?Gewoon voor de naam?Want als je al zoveel stukken veranderd, kun je toch even goed een eigen merk oprichten?Tenzij je 9ff beschouwd als een merknaam?In mijn ogen is het een tunernaam, omdat ze nog steeds de porsche naam gebruiken ( onterecht? ).

    Wie weet zit er toch meer van porsche in dan je zou denken, maar is het gewoon doorontwikkeld, en dienen de stukken van porsche als basis.
    En een goede basis is alles natuurlijk om mee te beginnen.

    Login om te reageren
  33. wapz zegt

    25 februari 2008 om 01:12

    De best klinkende 911 ooit. Maar zo spannend als een GT-R? Echt niet.

    Login om te reageren
  34. tycho zegt

    25 februari 2008 om 04:44

    Met dat stuurwiel kan je een sleepboot besturen

    Login om te reageren
  35. Klassiekerrally zegt

    25 februari 2008 om 07:44

    Die topsnelheid is toch alleen relevant in ’t café jongens!
    En wat een bak herrie zeg… Niettemin een knappe prestatie van Jan, maar ik zou voor dat geld wat anders kopen.

    Login om te reageren
  36. Jeff zegt

    25 februari 2008 om 08:34

    Dit verhaal is inderdaad zo juist als je het wil bekijken.
    Je kan het een doorontwikkelde 911 noemen, dan zie je ook welk onaangeboord potentieel Porsche laat liggen, (hetgeen ik reeds bedoelde met het vgl tussen de Nissan GT-R en de GT2) maar tot welke kost leid dit en wat brengt het bij voor een merk als Porsche?
    Nu persoonlijk vind ik dat de Veyron niet vergelijkbaar is met deze auto,het is inderdaad duidelijk denk ik dat de Veyron dit doet met een (schijnbaar)ongelooflijk gemak terwijl de 9fff en giftig reptiel lijkt (misschien zou hier de naam Cayman beter passen?)
    Nu beide merken lijken me even echt of onecht, de Veyron is een geesteskind v dhr Piech welke ook de W motor (afkomstig vd engineering van VW) heeft ontworpen. De verdere ontwikkeling vd Veyron is buidelijk binnen de VW groep gebeurt (in tegenstelling met bv Lamborghini bv)
    En laten we ook niet vergeten dat dhr Piech wel een telg vd Porsche familie is, zo zijn er toch banden tussen deze 2 formidabele auto’s (elk op zijn gebied)

    Login om te reageren
  37. rider zegt

    25 februari 2008 om 09:01

    dit aparaat is er puur om aan te tonen dat deze tuner ook erg extreem kan gaan wat prestaties betreft. ze zullen diverse onderdelen en aerodynamische kennis gaan gebruiken in hun toekomstige projecten om de bestaande 911 modellen verder te verbeteren.(sneller te maken) de 9ff-GT9 is er niet zo zeer om sneller te zijn dan de bugatti. daar is hij te extreem voor. in de rechte lijn zal hij wel sneller zijn maar op een circuit zal hij de grootste moeite hebben al het vermogen op straat te krijgen en dus tijd verliezen. met dit monster op wielen kunnen ze de techniek tot het extreme belasten en daarmee de bovengrens bepalen voor wat allemaal nog mogelijk is voor eigen gebruik.
    doe mij maar de bugatti. veel beter afgewerkt, makkelijker te rijden en veel luxer. de Aero SSC mag dan wel sterker en sneller zijn maar is wel een pure amerikaan. slecht afgewerkt en hij oogt ook goedkoop. (met name van binnen). de bugatti is in alle gebieden de maatstaf, nogsteeds! geen van de bekende en minder bekende ondernemingen/garages hebben tot nu toe iets vergelijkbaars in hun portfolio. alle merken zullen wel ergens op besparen. de 1 op de aandrijving (geen 4×4), de ander op de uitrusting (kaal cockpit) of op de dagelijkse bruikbaarheid (automatische versnellingsbak, DSG). de bugatti kan spreekwordelijk door je schoonmoeder die beginnend bestuurder is bestuurd worden. geen van de andere merken heeft dit te bieden. en dat is nou net de uitdaging. ja bugatti heeft de kennis en techniek in huis om een auto te bouwen die in minder dan 7minuten de Nordschleife doet maar dan doe je andere punten te veel afbreuk aan. (nu is dat 8.40min!, wat hoofdzakelijk veroorzaakt wordt door het hoge gewicht)

    Login om te reageren
  38. rider zegt

    25 februari 2008 om 09:03

    dit aparaat is er puur om aan te tonen dat deze tuner ook erg extreem kan gaan wat prestaties betreft. ze zullen diverse onderdelen en aerodynamische kennis gaan gebruiken in hun toekomstige projecten om de bestaande 911 modellen verder te verbeteren.(sneller te maken) de 9ff-GT9 is er niet zo zeer om sneller te zijn dan de bugatti. daar is hij te extreem voor. in de rechte lijn zal hij wel sneller zijn maar op een circuit zal hij de grootste moeite hebben al het vermogen op straat te krijgen en dus tijd verliezen. met dit monster op wielen kunnen ze de techniek tot het extreme belasten en daarmee de bovengrens bepalen voor wat allemaal nog mogelijk is voor eigen gebruik.
    doe mij maar de bugatti. veel beter afgewerkt, makkelijker te rijden en veel luxer. de Aero SSC mag dan wel sterker en sneller zijn maar is wel een pure amerikaan. slecht afgewerkt en hij oogt ook goedkoop. (met name van binnen). de bugatti is in alle gebieden de maatstaf, nogsteeds! geen van de bekende en minder bekende ondernemingen/garages hebben tot nu toe iets vergelijkbaars in hun portfolio. alle merken zullen wel ergens op besparen. de 1 op de aandrijving (geen 4×4), de ander op de uitrusting (kaal cockpit) of op de dagelijkse bruikbaarheid (automatische versnellingsbak, DSG). de bugatti kan spreekwordelijk door je schoonmoeder die beginnend bestuurder is bestuurd worden. geen van de andere merken heeft dit te bieden. en dat is nou net de uitdaging. ja bugatti heeft de kennis en techniek in huis om een auto te bouwen die in minder dan 7minuten de Nordschleife doet maar dan doe je andere punten te veel afbreuk aan. (nu is dat 8.40min!, wat hoofdzakelijk veroorzaakt wordt door het hoge gewicht) eerst maar eens kijken wie dit totaalpakket kan namaken.

    Login om te reageren
  39. lebastille zegt

    25 februari 2008 om 09:16

    @ Rider: ik vraag me toch wel af of dat de 9ff-GT9 zoveel trager is dan een Veyron; vergeet niet dat die zo’n 700 kg lichter is. Dat moet het makkelijker maken om van richting te veranderen, al zal de achterwielaandrijving het weer lastiger maken m.b..t de handling. Wat me opvalt is dat de versnellingen nogal lang lijken te zijn, en je niet echt het idee hebt dat hij zo enorm hard optrekt. Toch een knappe prestatie.

    Login om te reageren
  40. Turbopaultje zegt

    25 februari 2008 om 09:32

    Insane Gr. C performance in de rechte lijn, maar verder is de auto luid, knalhard geveerd, heeft vrijwel geen bagageruimte, is extreem tricky in bochtige trajecten………. en zo voor alledag dus feitelijk completely useless.

    Er zijn snelle supercars die dat wel allemaal bieden en er ook nog een stuk beter uitzien. Daarmee blijkt tevens welk bijzonder hoog niveau van engineering in een Enzo, Carrera GT of Veyron steekt.

    Login om te reageren
  41. Roadronner zegt

    25 februari 2008 om 09:53

    Ik ga met Deon mee :)

    Login om te reageren
  42. Jochen zegt

    25 februari 2008 om 10:01

    @ Turbopaultje :
    Vergeet niet dat het hier gaat om een héél erg klein bedrijf dat in staat is zulke prestaties te geven aan een voertuig. Bij de door jou benoemde modellen zijn er vele miljoenen gestoken in de ontwikkeling door de fabrikant, iets was ze bij 9ff niet zouden kunnen.

    Persoonlijk vind ik de GT9 van uitzonderlijke klasse, gezien hetgeen ik momenteel weet van de wagen. Ik kijk uit naar de eerste goede circuit test.

    Nogmaals : de GT9 vergelijken met de Veyron blijft een appels en peren verhaal.

    Login om te reageren
  43. Turbopaultje zegt

    25 februari 2008 om 10:28

    @ Jochen: Dat weet ik maar al te goed. Potentieel zullen ze bij 9ff veel meer kunnen. Echter alleen een dragster te bouwen is niet de kunst, dat heb ik hier bedoeld. Let maar eens goed op de qualities van bijv. een RUF CTR3……………….

    Zeeeeer off topic, xcuze me. Nice footage van AMS:

    http://www.youtube.com/watch?v=bEifvghK5jk

    Login om te reageren
  44. bramwillemse zegt

    25 februari 2008 om 11:47

    donders, wat een geluid :P

    Jammer dat je niet zoveel mee krijgt van de snelheid, maar wel leuk om te zien hoe Harris er op reageert.

    Nog even over de vergelijking, Clarkson vs. Needell vs. Harris. Ik denk inderdaad dat die eerste twee vooral leuk zijn om naar te kijken omdat ze respectievelijk grappig en goed zijn in scheuren in auto’s. Harris vind ik heel boeiend omdat hij minutieus kan uitleggen hoe de auto voelt, wat de auto doet en hoe hij het allemaal vind. Clarkson is een autocomedian, Needell een autocoureur, Harris een autojournalist en als hij zo doorgaat vind ik dat hij een plaatsje verdiend naast of vlak onder die twee :)

    Login om te reageren
  45. Coen zegt

    25 februari 2008 om 15:31

    Die turbo’s wat is dat gaaf om te horen zeg….

    Natuurlijk is het een onmogelijke vergelijking om te maken.. maar toch leuk dat ze het proberen…

    ps. wel een beetje jammer dat hij een keer gewoon mis schakelt :-)

    Login om te reageren
  46. Jerudo zegt

    25 februari 2008 om 18:05

    En stop er nu eens al de luxe in van de veyron. Dan gaat deze in mijn ogen totaal zinloze creatie niet meer vooruit. Wat bezielt zo’n Jan eigenlijk om te denken dat hij iets verwezenlijkt heeft.

    Hij had beter een Veyron gestript dan had het hem wat minder moeite gekost om die schamele 2km/u sneller te zijn.
    Wat ben je daar nu in godsnaam mee? Je kan toch nergens die snelheid halen. Nu ja, ieder zijn hobby zeker als je teveel geld hebt en je graag bezighoudt met zo’n zinloze acties.

    Login om te reageren
  47. RScosworth zegt

    25 februari 2008 om 18:53

    Ok, doe mij die Megane RS op de achtergrond aan het eind van het filmpje maar dan. ;)

    Login om te reageren
  48. merc 500E zegt

    25 februari 2008 om 19:01

    volgens mij moeten ze hier bij Bugatti om lachen,afgezien van de snelheid,maar verder is ie alleen maar wild door z’n turbo’s.

    Login om te reageren
  49. CSL zegt

    25 februari 2008 om 19:50

    Leuk.
    Een 2005 Hennessey SRT-10 Viper Venom 1000 Coupe doet het ook niet slecht en kost minder dan de helft.

    transmission 6-Speed Manual
    top speed 410.4 kph / 255 mph
    0 – 60 mph 2.9 seconds
    0 – 100 mph 5.9 seconds

    http://www.supercars.net/cars/3241.html

    Login om te reageren
  50. phantom zegt

    25 februari 2008 om 20:04

    ehm,de veyron please… deze is niet snel genoeg van 0-100 ;)

    Login om te reageren
  51. Pieter-Jan zegt

    25 februari 2008 om 23:15

    Blijf maar weg van Hennessey. Zelf als ze met een vrachtwagen en een heel raceteam komen opdagen, blazen die dingen zichzelf nog altijd op. Hij is trouwens al veel aangeklaagt voor slechte, en zelfs criminele praktijken. Zoals het gebruiken van klantenwagens voor onderdelen, terwijl zij geduldig op hun getuunde Viper zitten te wachten.

    Terwijl de Hennessy op die test met een heel team kwam opdagen, was de Veyron gewoon een particuliere wagen, en op de dag tragere tijden neerzette dan andere testen.

    Login om te reageren
  52. SyriX zegt

    26 februari 2008 om 01:01

    2 things.. 1. what’s up with the dead beaver on he’s face? 2. that is een lomp stuk metal, 500.000 om 400 te kunnen .. zonder dsg,abs.. noem maar op.. en een hele lompe stuurwiel.

    Login om te reageren
  53. IlCuoreSportivo zegt

    2 maart 2008 om 16:50

    Hoho wat een machine, maar het talent van de chauffeur is idd een andere zaak.
    Wat een geluid…
    Een Veyron is wel iets vriendelijker in de dagelijkse omgang denk ik ;)

    Login om te reageren
  54. damster zegt

    9 mei 2008 om 13:35

    Gaap….zzzzz…… Straight line speed is sooooh u s of a. Ik wil Der Jan wel es op Italiaanse bergweggetjes zien sturen :-)

    Login om te reageren
  55. BlueVFRank zegt

    9 mei 2008 om 14:09

    Jammer dat ie op 5 min 23 zowat de bak sloopt door hem niet goed in zijn versnelling te trekken. Blokkerende achterwielen bij circa 300 is niet fijn, geluk dat hij in zijn vrij schoot.

    Login om te reageren
  56. Bobbbbg zegt

    9 mei 2008 om 14:32

    nou nou knap hoor, doe mij maar een bugatti.. daar kun je tenminste ook nog lekker in zitten! Haal alle luxe dingen uit de veyron en adios vriendjes..

    Login om te reageren
  57. AJ zegt

    9 mei 2008 om 22:27

    Hardcore to the bone.. maar wel sneller dan de Veyron. :P

    Login om te reageren
  58. Lagonda zegt

    9 mei 2008 om 22:35

    Wat een ongelofelijk gepiep allemaal.

    Het is gewoon een enorm knappe prestatie ! Jan beschikt vast niet over het budget, de techniek en de middelen die bij de Veyron wel beschikbaar waren.

    En alleen de snelheid wordt vergeleken met de Veyron.
    Maar nee, bijna iedereen moet gelijk de hele auto vergelijken met de Veyron, van het stuurwiel tot de wielmoeren, van de bandennippels tot het tapijt. Wat een gezeur.

    Login om te reageren
  59. Patrick zegt

    21 oktober 2008 om 16:48

    @ Lagonda: ja natuurlijk ;) wat kan de meeste mensen 3km/h harder/zachter nou schelen!! Niks dus.. dus dan ga je verder kijken naar de auto’s oe zien ze eruit, hoe luxe etc. dus daarom wordt de rest ook vergeleken ;)

    Login om te reageren
  60. Henk zegt

    14 december 2009 om 09:27

    Mooi, maar.. wat moet je er in goeie godsnaam mee?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North