• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Compacte Hyundai i10 krijgt N Line-sausje

Auteur: RubenPriest, gepost 10 september 2019 om 09:28 – 13 Reacties

Compacte Hyundai i10 krijgt N Line-sausje


Heel schattig.

Ook de compactere i10 is nu onderdeel van de N-Line reeks. Het sportievere pakket werd eerder uitgevoerd op de i30 5-deurs N Line in 2018, gevolgd door de i30 Fastback N Line en, eerder dit jaar, de Tucson N.

De i10 N-Line maakt zijn debuut op de IAA Frankfurt dit jaar. De i10 N in Line-uitvoering is vanaf de zomer van 2020 in Europa verkrijgbaar. Het is meer dan een setje bumpers en een kek kleurtje. De i10 N-Line komt namelijk exclusief met een 1.0 T-GDi driecilinder met 100 pk en 172 Nm koppel. Het is een aanvulling op de reeds beschikbare 1.2-liter MPi viercilinder met 84 pk en 118 Nm koppel. Beide motoren zijn leverbaar met een handgeschakelde vijfversnellingsbak.

Compacte Hyundai i10 krijgt N Line-sausje

De Korean is te herkennen aan zijn nieuwe bumpers, grille, 16-inch lichtmetalen velgen en een aangepakt interieur. In de i10 N-Line tref je N-logo op diverse plekken aan. Denk aan de versnellingspook, het stuurwiel en het logo op de stoelen. De hatchback komt beschikbaar in zes verschillende kleuren.

Wat de gepeperde Koreaan moet gaan kosten is nog niet bekend. De Hyundai i10 N-Line zal gaan concurreren met een auto als de Volkswagen Up! GTI, die het eveneens met een gepeperde driecilinder moet doen.

Ook interessant!

  • AB-presentator spot retedikke Hyundai Kona
  • Ontwikkeling ICE Hyundai
    Ontwikkeling ICE Hyundai stiekem gestaakt
  • Hyundai IONIQ 5 rijtest video
    Hyundai IONIQ 5 rijtest video
  • Video: McLaren verliest voorkant in Hyundai
    Video: McLaren verliest voorkant in Hyundai

Nieuwste artikelen

  • Video: De slechtste vrachtwagenchauffeur
  • Dit verandert er aan jouw Tesla na de grote Kerstmis-update
  • Mercedes geeft eerste beelden van vernieuwde S-Klasse prijs
  • Gespot – V10-legendes ontmoeten elkaar in Nederland!
FacebookTweetPinLinkedIn

blauw, Hyundai, i10, iaa-2019, n-line

Vorig bericht: « Deze 510 sterke powersedan kost slechts 25 mille
Volgend bericht: Officieel: BMW Concept 4 »

Lees Interacties

Reacties

  1. bernoulli zegt

    10 september 2019 om 09:56

    Twijfel of dit echt een alternatief is voor de Up! GTI. Zie het eerder als een alternatief auto’s als de Twingo TCE95.

    Login om te reageren
  2. ds3thp zegt

    10 september 2019 om 10:05

    “De Hyundai i10 N-Line zal gaan concurreren met een auto als de Volkswagen Up! GTI”

    Denk eerder een alternatief voor een UP! met R-Line pakket en een 100pk 1.0tsi

    Login om te reageren
  3. Dutchdriftking zegt

    10 september 2019 om 10:12

    Een vergelijkende test tussen deze en de Up! GTI zal duidelijk moeten maken wat de leukste is als eerste auto.

    Login om te reageren
    • audi18 zegt

      10 september 2019 om 11:45

      @dutchdriftking: Eerste auto? De Up! GTI zit zo rond de 20k geloof ik, dat is voor bijna iedereen toch echt een veel te hoog bedrag voor een eerste auto.

      Login om te reageren
      • Dutchdriftking zegt

        10 september 2019 om 13:52

        @audi18: Ach, over een jaar of 5 tweedehands ;)

        Login om te reageren
        • audi18 zegt

          10 september 2019 om 14:48

          @dutchdriftking: Dan is het leuk ja! Dan moeten er nog wel mensen zijn is het geld er nieuw voor op tafel leggen, ik zie de Up! GTI ook niet vaak rijden.

          Login om te reageren
          • johnhert zegt

            10 september 2019 om 19:28

            @audi18: In België doet hij het wel aardig en zie ik hem geregeld. Nog geen enkele op Nederlandse platen tegengekomen overigens…

            Login om te reageren
  4. lekkerlinksrijden zegt

    10 september 2019 om 10:20

    Als ze de kilo’s binnen de perken weten te houden is het met 100pk wel een leuk bakkie

    Login om te reageren
  5. smoked zegt

    10 september 2019 om 10:25

    Net een Opel Adam…

    Login om te reageren
  6. Joel_D zegt

    10 september 2019 om 10:47

    Best een leuk ding! Alleen even tunen, 140 pk en 230 nm schijnt mogelijk te zijn. En dat op +- 1000 kg.

    Login om te reageren
    • raoufff zegt

      10 september 2019 om 13:29

      @Joel_D: tunen? Gewoon het blok erin lepelen van de i30N en gaan met die banaan!!

      Login om te reageren
  7. bernoulli zegt

    10 september 2019 om 11:46

    Dit soort karretjes die dan zo boos kijken doen me altijd denken aan de bakjes van de Turbo Polyp op de kermis.

    Login om te reageren
  8. HZW zegt

    10 september 2019 om 17:45

    Kijk, nu begint het interessant te worden zo’n i10 met een 1.0 T-GDi driecilinder met 100 pk en 172 Nm koppel.
    Even een re-mapje er op, en dan naar een pk of 140.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North