• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

De goedkoopste Audi RS7 (C8) van Marktplaats

Auteur: RubenPriest, gepost 23 april 2025 om 20:00 – 9 Reacties

De goedkoopste Audi RS7 (C8) van Marktplaats

Zeldzaam en een strak uiterlijk. Geef wat liefde aan de Audi RS7 (C8) op Marktplaats.

RS6 dit, RS6 dat. Deze dikke familiebeuker heeft geen marketing nodig. Zelfs Gerda om de hoek kan nog een Audi RS6 Avant identificeren. Zijn zakelijke tegenhanger krijgt veel minder liefde. Na een eerste generatie besloot Audi om met de C8 RS6 ook een tweede generatie RS7 uit te brengen.

De tweede generatie Audi RS7 is misschien nog wel zeldzamer dan de eerste generatie. In Nederland ben ik deze heetgewassen zaken Sportback nog nooit tegenkom. Een paar weken geleden zag ik er eentje in Londen en dacht ik bij mezelf: toch gewoon een strak ding!

Goedkoopste Audi RS7 (C8)

Dan weet je hoe dat gaat met autoliefhebbers. Even een blik werpen op Marktplaats om te kijken hoe de Audi RS7 (C8) het daar doet. Het aanbod is, zoals je verwacht, niet ruim. En door zijn zeldzaamheid is het zeker niet de aanbieding van de week. Van de RS6 (C8) tref je niet alleen meer occasions, maar liggen de instapprijzen ook wat lager. Want ja. Meer aanbod, meer concurrerende prijzen.

Goedkoopste Audi RS7 (C8)

De goedkoopste Audi RS7 (C8) van Marktplaats staat te koop voor 104.999 euro. De specificatie is zo saai als een pak melk. Maar goed, dat helpt wel weer met een eventuele verkoop. Mensen kopen nu eenmaal sneller een grijze of zwarte auto dan een rode of blauwe. Facts.

Goedkoopste Audi RS7 (C8)

Dit exemplaar komt uit 2020 en heeft 86.695 kilometer gelopen. Het fraaie scherpe design van de C8-generatie maakt dat deze Audi RS7 op Marktplaats er na vijf jaar nog steeds kakelvers uitziet. Deze auto had ook vandaag gepresenteerd kunnen worden door Audi, bij wijze van spreken.

De 4.0 TFSI V8 met twee turbo’s in de RS7 levert een schone 600 pk en 800 Nm aan koppel. Ondanks het zakelijke karakter is dit de koning van de autobahn. 0-100 km/u in 3,6 seconden om het invoegen makkelijk te maken. De topsnelheid is ook niet lullig met 305 km/u.

Verdient de Audi RS7 meer liefde, of is het terecht een zeldzaamheid op de Nederlandse wegen? Laat het weten in de comments!

Ook interessant!

  • Audi RS6 (C8) duikt onder psychologische grens
    Audi RS6 (C8) duikt onder psychologische grens
  • Mijn Auto: Audi RS7 (C8) Urban van Danilo
  • Wat klopt er niet aan deze Audi TT?
  • Durfal: Audi S6 Avant 4.0 TFSI voor 22k euro
    Durfal: Audi S6 Avant 4.0 TFSI voor 22k euro

Nieuwste artikelen

  • Lexus LFA is terug als gelikte coupé
  • Zo stel je de goedkoopste Tesla Model 3 Standard van je dromen samen
  • Toyota GR GT is hier: V8, 650 pk, 850 Nm en een aluminium frame
  • Wat als je een supercar als schilderij gebruikt?
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, c8, marktplaats, occasion, rs7

Vorig bericht: « Wegenbelasting EV’s blijft laag. Met dank aan dieselrijders
Volgend bericht: Welke kleurencombinatie kan écht niet op een auto? »

Lees Interacties

Reacties

  1. etronabt zegt

    23 april 2025 om 20:19

    Het nieuwe model vind ik beter om te pruimen. En hij wordt ook eigenlijk wel mooi “oud”. Ik vind het wel stijlvol.

    Login om te reageren
    • Lambrusco zegt

      23 april 2025 om 20:25

      Ik vind juist het oudere model mooier. Best stijlvol in die champagne kleur.

      Login om te reageren
  2. rollingstoned zegt

    23 april 2025 om 20:39

    “Het veel te agressieve design van de C8-generatie maakt dat deze Audi RS7 op Marktplaats er na vijf jaar nog steeds cartoonesk uitziet.”

    FTFY @RubenPriest 😇

    Login om te reageren
  3. gilettelubbers zegt

    23 april 2025 om 21:30

    Vorige week toevallig de Performance versie hiervan gezien. Een blauw exemplaar, wat een kanon!

    Login om te reageren
  4. GJZ zegt

    23 april 2025 om 22:07

    Blijft voor mij een copy van de 1e Mercedes CLS.
    Ik zou hem niet kopen als ik het geld had

    Login om te reageren
  5. Robert zegt

    24 april 2025 om 07:50

    De eerste generatie A7 en S7 zijn ook nog te prefereren boven de RS7 van zowel de eerste als de tweede generatie, wat mij betreft.

    Login om te reageren
    • ouwedibbes83 zegt

      24 april 2025 om 08:14

      Die zijn inderdaad veel meer ingetogen. Ondanks het uiterlijk vertoon kon de RS7 wel een hele comfortabele, relaxte auto zijn. Ik ben er een keer mee naar Monza gereden voor een weekendje F1, als je dan de rijmodus verwisselde van Comfort naar Sport voelde dat als een hele grote metamorfose. Zoveel strakker, agressiever en potenter werd hij dan. Die 500+ pk die hij eruit kon persen waren heerlijk op de autobahn. Met veel vertrouwen kon je hard rijden, het voelde uiterst solide. Daarvoor wel eens met de S7 op pad geweest, daar was het verschil een stuk kleiner.

      Login om te reageren
  6. Mini Joe zegt

    24 april 2025 om 09:26

    Een hoop geld voor een opgeleukte VW van vijf jaar oud 🤪

    Login om te reageren
  7. aerohead zegt

    24 april 2025 om 10:19

    Geen kenteken, dus import.
    Ben benieuwd hoeveel eigenaren het ding dan al heeft gehad in 5 jaar …
    Misschien wel zijn leven gesleten als de welbekende “”huur”” auto onder het motto: it’s rental, don’t be gentle

    Volgens mij moet je zo’n ding alleen 2e (of 3e of 4e of 5e) hands kopen als je de complete historie erbij hebt.
    Anders … lekker laten staan !

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North