
Joel Beukers heeft even een goudkleurig wrapje over zijn Lamborghini Urus laten beuken.
Onze favoriete kort werkende ester Joel Beukers heeft het onvermijdelijke laten doen. Nadat Joel een Lamborghini Urus aan zijn indrukwekkende vloot auto’s toevoegde, was het natuurlijk wachten op de dag dat de Rambo-Lambo voorzien werd van een wrapje. Uiteraard moest die ook weer Joels favoriete kleur hebben, te weten goud. Joel gaat immers niet voor zilver, noch voor -doe eens gek- roze.
Absolute Motors heeft zich inmiddels ontfermd over de schone taak om de Urus om te toveren tot bonafide scoopmobiel. Eerder deed de Nederlandse tuningstoko dat ook al voor Joels Lamborghini Huracan en Ferrari 812 Superfast. En passant is de sportiefste SUV van VAG ook voorzien van wat extra carbon goodies en enorme 24 inch pornojetsers van Vossen Wheels. Teksten als ‘scoopmobiel’, ‘voor goud’ en niet te vergeten ‘breek die hele tent af’ mogen natuurlijk niet ontbreken op het flamboyante plaatwerk. Met al dat carbon doet Joel er wel verstandig aan iets voorzichtiger te rijden met de SUV dan met zijn andere werkpaard:
Het interieur van de nieuwste scoopmobiel is ook lichtjes verswekkerd aangepast, met zwart gemaakte interieurlijsten en dergelijke. Een leuk detail is de twelve o’clock marker op het stuurwiel, die nu goudkleurig is uitgevoerd. Het Lamborghini-logo boven het dashboardkastje is verguld door Goldizio met 24-karaats goud. Check hieronder een filmpje van Joel die met een paar pientere adviseurs voor het eerst kennismaakt met de aangepaste SUV.
Speciaal voor alle groeimaten is Joel vervolgens ook nog even naar de P.C. Hooft gecruist met zijn praktische vechtstier. En dat midden in de pandemie, zoals hij zelf zegt. In zijn eentje tilt die Beukers de hele Amsterdamse middenstand de lucht in. Als dat geen sterke biceps oplevert, dan weten wij het ook niet meer.
Resteert nog de vraag welke van Joels scoopmobielen je het best geslaagd vindt. Wat mij betreft is het simpel: die 812 Superfast is veruit het beste te pruimen. Eensch, of niet?
Zijn Quattroporte vind ik wel lekker
@balboni: en daar rijdt hij best vaak in.
Verschrikkelijk…
Dit zou beter passen in Dubai.
Die gouden Huracan heb ik wel eens zien rijden in Hilversum; mijn “dit wil ik” meter sloeg direct onder 0..
Jaloers? Nee. Smaak is subtiel, wansmaak niet.
Pauper
Attention Deficit Disorder in full effect. ? Ik durf bijna 1 hele Euro te wedden dat we een 214-delig Salvador Dalí servies in zijn Poggenpohl keukenkasten zullen aantreffen.
@iphonistvongates: vertel mij eens wat ADD hiermee te maken heeft?
@mr27: Attention = AANDACHT, Deficit = TEKORT, Disorder = AANDOENING. Iemand die een tekort aan aandacht voelt zal in bepaalde mate voor ons ‘normale’ wezens onlogische handelingen uitvoeren om toch aandacht te ontvangen. Een Urus is al een hele dikke aandachttrekker schat ik in dus…..U gaat toch ook niet Doutzen Kroes voorzien van een Megan Fox wrap? Ik niet in ieder geval. ??♂️
@iphonistvongates: add heeft niets te maken met onvoldoende aandacht krijgen van, maar alles met aandacht niet vast kunnen houden voor iets, oftewel je antwoord slaat als een lul op een slagroomgebakje.
@iphonistvongates: ik zou ff opzoeken wat ADD betekent. Je kan er niet verder naast zitten. Iets met klok en klepel oelewapper…
@iphonistvongates: Interessant dat je ervoor kiest om jouw bekrompen ontwikkeling hier te delen alsof het waarheid is. Ga je maar even vermaken op Google, wellicht steek je er nog iets van op.
Staat de Urus toch wel heel erg goed vind ik!
@weslexus: laat je testen! Op iets..
@weslexus: Tast corona ook de ogen aan?
@techniekmeneer: ogen hebben wel een cornea, het komt wel dichtbij zo..
Wat een pauper met z’n pauperbak. En zodra je zoiets zegt is het; je bent zeker jaloers dat hij zoveel succes heeft en geld! Nee. Klasse en fatsoen is niet te koop. Drugsdealers vertonen exact hetzelfde exhibitionisme. Wanstaltige shit. Ik woon nog liever in een kartonnen doos.
@mobieler: het is toch gewoon een perfecte marketingstunt voor zijn onderneming….
@mobieler: Hulde.
@mobieler: respect bro! 200% gelijk!
Misschien is het een idee om je stuitende opmerkingen rechtstreeks aan Joel Beukers te richten. Dat je iemands auto niet mooi vindt : prima. Maar lever dan commentaar op de auto en niet op de persoon. Dat is ongelooflijk dom.
Pauper beukers
Ohwja, DIE Joel Beukers!
Stickertuning, typisch voor onvolwassen mensen.
Kans is groot dat hij het zelf ook niet zo mooi vindt maar dergelijke personen grijpen alles aan om aandacht te krijgen.
Snap ik ook wel, dat hebben ze nodig om wat ze doen.
Gewoon slimme marketing wederom.
@ghost: idd dat is het ook
En dit is de enige opmerking die ergens op slaat..
Hij heeft zelf gezegd dat hij z’n auto’s het liefste black on black heeft. Wat hij met die gouden wraps doet is pure marketing. En het werkt nog ook
@cavin: iedereen praat erover een deelt foto’s van zn auto’s op social media, precies waarvoor de wrap en geschreeuw is bedoeld
@bbjorn: aandacht is wat anders dan marketing. Het zou pas marketing zijn als het een positieve bijdrage aan zijn imago en verkopen zou geven.
Gezien de reacties hierboven zou je dat in twijfel kunnen trekken.
@stephane8200: zonder aandacht heb je weinig aan marketing.
@brt: het gaat om het effect van de aandacht. Imago opbouwen kost tijd maar je kan het in 1 seconde kwijt zijn.
Neem een vegan heldin op Insta en YouTube die met 1 foto van haar met een vlees/visgerecht klaar was met haar feest bijvoorbeeld.
@stephane8200: Succès de scandale .
Of voor de meer onwetenden onder ons: There is No such thing as bad publicity.
@olivier420: dat zeggen ze, maar zie hierboven. Daar waar imago altijd al belangrijk is geweest kan zo’n kunstmatig hoog gehouden imago als een kaartenhuis in elkaar storten.
@stephane8200: Zeker, maar onder zijn doelgroep begint dat pas het besef dat het beetje overdreven gedoe is als ze volwassen worden en dan hebben ze er elke maand 2-3 potten door heen gejast + staat de volgende generatie weer klaar, die het kunstje heeft afgekeken in de sportschool.
Zolang Beukers geen gekke dingen doet is er niks aan het handje
@olivier420: zo is het ook weer. Die supplementen bestaan al lang en volgens mij zit er net zoals op Red Bull gigantische marge op dat poeder.
@stephane8200: haha ja dat zeker. En die marge gebruikt Beukers weer voor een Urus :-)
@stephane8200: Klopt, was laatst bij een produktiebedrijf van voedingssupplementen. En die vertelde me dat 1 plastic potje met poeder een kostprijs heeft van 1,50. Dus reken maar uit als Beukers er 36 euro voor vraagt.
@venividivici: dat bedoel ik. Productiekosten van poeder kan alleen hoog zijn als het ofwel gepatenteeerd is of een illegale substantie.
Die lui van Body & Fit draaien ook goed. Nu helemaal als iedereen aan de vitamienen en andere supplementen gaat.
Joel wie ??
hij heeft opzich wel een paar behoorlijke auto’s inderdaad. alleen de kleur op allemaal verpest het ?
Walgelijke vent
Het is Joel van harte gegund. Hij werkt er tenslotte “hard” voor. De zwarte Vossen velgen en het oranje stiksel (matcht niet) in de auto is alleen niet bepaald mijn smaak!
Wat een afgunst. Het is echt weer Nederlands op z’n top hier.
Die Beukers lacht de ballen uit z’n broek want oh wat brengt hem dit veel reclame op , en oh wat willen al die jongens van 14-30 jaar zijn scoopies om los te gaan in de sportschool.
Lees anders even de special die NRC heeft geschreven afgelopen weekend over sportscholen … :)
Who the F is dit en why should I care?
@onlyporscheman: je weet dat dit een Nederlandse website is?
Wat een gejank hier op dat internet!!!