Gallery: Ferrari 812 Superfast voor Joel Beukers

Auteur: , 69 Reacties

En natuurlijk is de Italiaanse supercar in een gouden pyjama gehesen.

De Nederlandse ondernemer Joel Beukers heeft zichzelf deze zomer van een nieuwe traktatie voorzien. De garage van de excentrieke fitness-goeroe is verblijdt met een raspaard. De ondernemer blijft in Italiaanse sferen, want na het hebben van een Lamborghini Huracán maakt Beukers de overstap naar dat andere merk: Ferrari.

De keuze is gevallen op een zwarte 812 Superfast. Net als de Huracán (en zijn Rolls-Royce Phantom), zal de V12 Ferrari gebruikt worden als promotieauto voor zijn merk. Het is wederom een zwarte auto geworden. In vergelijking met de Huracán is de vers aangebrachte wrap door Absolute Motors niet verrassend anders geworden. Dit keer is de auto niet volledig goud gemaakt, maar zijn er diverse stukken van de supercar zwart gebleven.

De glimmende Ferrari is weer een stapje extremer als het gaat om de prestaties. Geen vierwiel maar achterwielaandrijving, bijna 200 pk meer vermogen, een motor voor in de neus in plaats van achterin en twee cilinders erbij. Een prima upgrade voor Beukers die met de Ferrari 812 Superfast een toch wel hele leuke ‘auto van de zaak’ heeft. De ondernemer zal beide supercars in zijn bezit houden.



69 reacties

Waarom je de nieuwe Astra nu wilt configureren bekijk het hier!.
Die van de aap en de gouden ring is hier wel erg toepasselijk…
@rollingstoned: gewoon jaloers dus. Deze meneer heeft/had ook een Rolls Royce, Lambo en een Maserati. Schijnt erg hard te werken in een business die meer oplevert dan met hetgeen wij doen. En volstrekt legaal. Je kunt hooguit twisten over zijn smaak, maar daar hebben we in NL een uitdrukking voor……
@bobje: ik werk ook haed dus ik mag wel zeggen dat de man voor lul rijdt??
@niex: ik zeg daarom niet voor niets dat je over smaak niet kunt twisten…..
@bobje: Over smaak kun je wel degelijk twisten. Dat doen wij nu ook immers.
@bobje: Jaloers? Ik denk dat je op de verkeerde reageert. Ik maak alleen een zinnespeling op het (gebrek) aan smaak van deze heer. De zure en afgunstige reacties staan wat verder naar beneden…
Gadverdamme!
Vreselijk natuurlijk maar alles om aandacht en likes… sletjes
@jamesbond007: Meer dan aandacht, ik zou ook wel zo gek doen als ik verdien wat hij verdient
@alfaromeospider: nou, hij verdient ’t eigenlijk niet imo, hij krijgt enkel teveel. Tegenovergestelde van ons zeg maar. 😉
@drdre1: niks komt uit de lucht vallen, dus hij verdient het en geeft het lekker uit, zoals het hoort….
@slickrick: niet helemaal mee eens. Ik bedoel ’t op een manier waarbij iemand teveel geld ontvangt tov de dienst die wordt geleverd. Net zo’n kromme verhouding als bijv. een profvoetvaller wat mij betreft.
@drdre1: Hij levert goed spul voor redelijk marktconforme prijzen. Dat daar belachelijk veel marge op zit… ach, als ik 400 in het uur kon vragen zou ik het ook doen.
@jamesbond007: die man weet gewoon heel goed hoe marketing in elkaar steekt. Een goud gewrapte Ferarri heb je nou eenmaal meer bekijks mee dan een witte vw caddy.
@cavin: no shit sherlock
@cavin: ik denk dat een witte caddy met Ferrari wielen en een goud wrapje ook wel een nekkendraaier is 😜
@jamesbond007: het is toch ook een uithangbord. Wat doet ie dan fout?
@davelepeef:
Zakelijk doet hij alles goed. Maar als autoliefhebber (en dat is de reden van mijn reactie) vind ik het een vreselijke wrap, dat goud op een Ferrari. Zeker deze specificatie met die zwarte vlakken.
@jamesbond007: Maar dit is dan ook zijn bedrijfsauto. Helaas kreeg hij hem niet op grijs kenteken.
@evdw: Nu je dat zo zegt, 30 jaar geleden was het nog gelukt ook. In België nog wel langer dan dat.
Kwam zo ooit bij een bekende in de garage een Subaru Impreza met 500 pk tegen. “Lichte vracht”, haha
@jamesbond007: ik vind het ook geen porem. Maar we praten wel weer over ‘m…
@jamesbond007: Nou ja, het is zijn verdienmodel. Juist dat schreeuwerige, dus zo gek vind ik het niet.
De orginele kleur is het prachtige blue pozzi… Beetje jammer deze wrap.
Hoelang zal dit apparaat heel blijven? 812pk op de achterwielen is wel even wat anders dan een huracan.
@kritisch: Volgens mij is degene die je bedoelt te koop bij VDM met kenteken SF-XXX-X, want in de video zegt hij dat de auto in het zwart gespoten is
Ik heb opeens ook heel nodig een promotieauto voor mijn merk nodig geloof ik.
@autodidact: heb je al pakkende oneliners bedacht voor op de auto?
‘Breek de tent af’ of zo?

We helpen je graag hoor!
“Breek die hele tent af” is hier wel van toepassing met de auto zelf.
Heerlijk man, groot gelijk heeft ie’ kan er alleen maar van genieten. Zie liever een gouden 812 dan niets.
@flatsixx: dat is dan ook wel weer waar :)
@flatsixx: klopt ja, een blinde zou blij zijn als-ie het kon zien.
Ik had die inlets boven de koplampen toch mee laten wrappen. Nu lijkt het net een Veilside RX-7 van voren
@Edge: dat is echt een belediging voor de RX-7!
Arrghhh wat lelijk. Dat dit op autoblog komt. Zucht ik ga wel naar autoweek of zo
@sonnybonds: Dat jij op Autoblog zit, niemand missen.
🤢🤢
@wrongusername: Ehm, je gebruikersnaam klopt niet
@jpsienen: oh echt wist ik niet🤔
Je kan zeggen over z’n smaak wat je wilt, maar ik heb nog steeds een enorm respect voor deze vent en wat hij gedaan heeft met z’n “scoopies”
@jasbelle: dat Eker. Tis een goede zaken man. Je moet dr maar op komen om het afval uit de kaasindustrie te voorzien van een smaakje en kleurtje, mooi verpakkingsmateriaal dr om heen en duur door te kunnen verkopen. Heeft die gewoon goed gedaan
@maotje: vooral als je de 2865e bent…
Zo niet stijlvol, maar ik kan wel stuk gaan om die vent geniaal baasje!
Groot gelijk om de Huracan te houden! Genieten toch zo van deze supercars in NL. Zijn er veel te weinig van.
Toch nieuwsgierig hoe je met fitness zo rijk kunt worden… Wat anabolen on the side enzo?
@ericd: Hij verkoopt hele matige supplementen voor de hoofdprijs.
Het is een hele slimme ondernemer en vooral goede marketeer. De auto en alle aandacht ervoor is uiteraard ook weer onderdeel van de marketingcampagne.
@ericd: De grootste reden is vooral dat zijn klanten/followers denken dat je met zijn producten hetzelfde lichaam kan krijgen als dat van hem. Hij heeft keihard gewerkt om zo’n fysiek te krijgen en heeft heel goed door dat 90% van de mensen onderschatten dat je gewoon heel veel moet laten en vooral keihard moet werken (in de gym) om op zijn niveau te komen. Typisch geval van wel hetzelfde resultaat willen maar niet de tijd/moeite erin willen steken als hij gedaan heeft. Dus plaatst hij zijn producten zo in de markt dat je met een mediocre training/leefstijl zijn supplementen zijn resultaat kan bereiken wat absoluut niet waar is. Dit geldt overigens voor alle ‘natural’ fitnessmodellen. Een resultaat verkopen wat behaalt is met heel hard werken ( zeer waarschijnlijk anabolen etc) en voor te houden dat ook jij als normaal persoon dat kan bereiken als je maar 10 van zijn producte dagelijks gebruikt.
@ericd: een perfect voorbeeld hiervan is deze post: https://www.instagram.com/p/BypYf7CIRCE/ . De gemiddelde persoon met vrij weinig kennis over hoe het menselijk lichaam werkt en fitness zou hieruit afleiden dat deze mensen zijn afgevallen/drooggetraind door zijn supplementen. De waarheid is dat je dit bereikt door je voeding over een paar weken steeds aan te passen door in calorien te zakken en het nemen van supplementen hier zeker bij kan helpen maar that’s it. Je voeding niet aanpassen en wel supplementrn nemen geeft je absoluut niet hetzelfde resultaat. Iets wat hij wel als zodanig verkoopt.
En wat hebben zijn volgelingen hieraan? Elke maand een winnaar voor n blokkie om?
@dutchdriftking: mensen associëren zich graag met succesvolle mensen. Dus dan kopen ze zijn producten omdat ze een beetje hem willen zijn. Dat is marketing, doet hij slim
@dutchdriftking: De mens associeert zich graag met winnaars; dat is an sich niet zo erg, maar wanneer een ‘personal trainer / poederboer’ z’n geld kan verdienen met gadget-video’s, zegt dat toch wel iets over de geestelijke gesteldheid en intellectuele diepgang van z’n volgers en zodanig indirect die van de maatschappij: vorm over inhoud …
Ik ken de beste man niet, maar dat ie geen smaak heeft, dat is wel duidelijk.
@baklava: Lekker houden zo, wat een stuk verdriet is deze persoon hoe hij zich opstelt in die kutfilmpjes van hem
@gekkehenk: Beetje kansloos om zo’n mening te hebben over iemand die je niet persoonlijk kent.
@porsche911991: moet hij zichzelf maar niet als aandachtsgeile junkie profileren in zijn filmpjes. Doet ie toch echt zelf
Ik dacht dat de hype rond deze man alweer voorbij was, blijkbaar niet. Laat hem maar lekler genieten van zn suc6!
Waarom voelen een boel mensen toch de neiging om absolute nobodies als deze meneer op een voetstuk te zetten en te sponsoren zodat ze uiting kunnen geven aan hun gebrek aan goede smaak? Het is hem van harte gegund, maar ik snap er niets van.
Je hebt lelijk, maar je hebt ook dit
Wat een hoop, triest en jaloers geouwehoer zeg. Of je de vent mag of niet, lekker boeiend man. Wij zitten op autoblog om naar auto’s te kijken en als iemand zo’n auto koopt komt die dus langs op autoblog. Kan iemand het schelen op welke, maar wel een eerlijke manier hij aan zijn centen komt ?! Al verdient hij het met plastic lepeltjes inpakken ! Ik zie er in ieder geval weinig voorbij komen op Nederlands kenteken en ik heb er nog geen voorbij zien komen waarvan de eigenaar ook lid is van autoblog…..
#rustagh #autoblogknorretjes #gavoorgoud #scoopmobiel

😂😂😂 👴🏼
Het is ‘m gegund!
Mooi dat hij dit heeft bereikt! Wens hem veel plezier met zijn raspaardje 🤘
Beukers is een overdreven mannetje maar dat doet het goed bij de insta en youtube jeugd tegenwoordig. En hij is gestart met een oude masa en heeft nu een 812. Je kan hem haten maar hij heeft het goed gedaan. Pre work out verdient nu eenmaal heel goed. Maar je moet het wel goed promoten. En dat doet hij. Dat geschreeuw heeft hij wel gepikt van iemand anders maar he beter goed gestolen dan slecht bedacht.
Wat een wansmaak. Deze Ferrari is verkracht. Blasfemie. Misschien kan Ferrari een zaak tegen dit figuur starten net zoals bij die Duitse gympen verkoper.
Ik vind die stukken zwart best goed geplaatst eigenlijk. Dat doet de auto naar mijn idee wel goed. Het enige wat minder is, is natuurlijk die gouden wrap. Daar zou ik nooit voor kiezen maar je krijgt er wel meer aandacht mee natuurlijk.
Ik vind het stiekem wel erg dik..
Is verblijdT ?????????
Wat een afgunst.
En wie lacht er? Dhr Beukers.

Want dit is precies wat hij voor ogen heeft met zijn schreeuwerige auto’s (en schreeuwerige zelf): aandacht voor zijn persoon en bedrijf.

Dus gewoon zeer precieze marketing, hoe onbehouwen het ook overkomt.

Kerel doet dus iets heel erg goeds; want de helft hier pretendeert hem niet te kennen, maar heeft het nu wel over hem.

Kortom: klasse ondernemer.
Never skip leg day
Het is hem gegund. Over zijn auto smaak valt in ieder geval niet te twisten met een Ferrari, Lambo, Maserati en Rolls Royce voor de deur. Jammer van de wrap maar daar moet hij het wel van hebben.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).