• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

De snelste street-legal BMW: 360 km/u

Auteur: autoblogger, gepost 2 februari 2008 om 19:01 – 84 Reacties

BMW M5 G-power Hurricane


G-Power heeft met de M5 Hurricane een nieuw snelheidsrecord neergezet. Op de testtrack in Papenburg werd met GPS een snelheid van 360 km/u gemeten.

De M5 met Bi-Kompressor heeft een vermogen van 730pk. Op 31 januari 2008 werd om 1.31 pm een topsnelheid gemeten van 360 km/h | 225 mph.

Wind: South 7,4 m/s
Temperature: 4,4 Celsius
Measurement: 2D Datelogger with 20 Hz

ATP test M5 Hurricane

The world’s fastest and most powerful street-legal BMW is made by G-POWER. The 340-km/h G-POWER HURRICANE is based on the latest BMW M5. At the heart of the high-performance sedan is a five-liter V10 engine with G-POWER EVO II supercharging system that delivers 730 hp / 537.3 kW.

To achieve the desired increase in power output of 223 hp / 164 kW for the fast-revving engine that normally produces 507 hp / 373 kW, G-POWER, in cooperation with ASA Automotive, has developed a high-tech supercharging system. The system uses one belt-driven ASA T1-12 compressor for each cylinder bank. Contrary to conventional mechanical chargers that waste a large portion of the additional power on being driven themselves, the ASA compressor has an efficiency rate of up to 80 percent. The ASA charger is also small, which allows G-POWER to install two of them in the tight confines of the M5 engine bay. With a maximum airstream volume of up to 1,200 kg per hour per cylinder bank the compressors are designed for an even higher power output. Boost pressure is limited to 0.5 bars.

Met dank aan Rick voor de tip!

Ook interessant!

  • Gespot - Een BMW M5 van bijna €230k
  • Dit is de eerste BMW M5 CS van Nederland
  • decente BMW M5 CS
    Eindelijk: een decente BMW M5 CS
  • BMW M5 CS van G-Power is een béétje dubbelop

Nieuwste artikelen

  • UPDATE! Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Dit moet wel de debielste optie ooit zijn in een auto
  • Van deze occasion moet je óf braken, óf je wordt er juist heel er blij van
  • De overheid juicht voor vervuilende dieselbusjes
FacebookTweetPinLinkedIn

BMW, g-power, m5, tuning

Vorig bericht: « Mercedes CLC op video
Volgend bericht: GMC Denali XT concept »

Lees Interacties

Reacties

  1. Bol zegt

    2 februari 2008 om 19:03

    Dat is best rap voor een 5

    Login om te reageren
  2. M Freak zegt

    2 februari 2008 om 19:04

    Dit is gewoon een supercar. Niks snelle sedan ofzo, gewoon een supercar! :D

    Login om te reageren
  3. Audi A6 zegt

    2 februari 2008 om 19:04

    Zet hem maar op de stoep

    Login om te reageren
  4. bmw6cyl4live zegt

    2 februari 2008 om 19:05

    heerlijk… :D

    Login om te reageren
  5. jamesBrown zegt

    2 februari 2008 om 19:05

    Waar is de tijd dat je zo hard zelfs nog niet met de snelste sportwagen kon…

    Maakt met da auto op vakantie gaan wel veel leuker natuurlijk :P

    Login om te reageren
  6. Georgio zegt

    2 februari 2008 om 19:06

    Sjeeez…. zo hard kan je niet eens op de Autobahn.

    Hoeft natuurlijk ook niet, het gaat om het idee.

    Login om te reageren
  7. Thibaut zegt

    2 februari 2008 om 19:08

    wel mooie kleur, en natuurlijk zeeer snel,!

    Login om te reageren
  8. Touzani zegt

    2 februari 2008 om 19:09

    Brabus ROCKET trekt mij toch wat meer en die is ook nog steeds street legal ;-)

    Login om te reageren
  9. Kyanite zegt

    2 februari 2008 om 19:15

    Qua uiterlijk is de BMW lekker standaard gehouden op enkele kleine dingetjes na, goed werk

    Login om te reageren
  10. Nick_BE zegt

    2 februari 2008 om 19:16

    Die voorbumper is eigenlijk helemaal niet mis.

    Login om te reageren
  11. SimonMc zegt

    2 februari 2008 om 19:26

    Wel wel…Wat een toeval.Ook 730 pk.

    Zie : http://www.autoblog.nl/archive/2006/11/21/brabus-rocket-cls-weer-een-tikkie-sneller

    En de cls rocket is sneller ook nog.

    Wie is hier de beste?Bmw fans zeggen altijd : “mercedes is sneller omdat ze meer pk hebben”.
    Wel, blijkbaar dus niet.

    Mooie AMG bumper op die bmw trouwens…

    Login om te reageren
  12. Aston Martin zegt

    2 februari 2008 om 19:27

    Mooie snelheid voor een mooie sportbolide, vindt ik dan toch. De siteskurts zijn wel lekker.

    Login om te reageren
  13. VonStroke zegt

    2 februari 2008 om 19:27

    Vreselijk zinloos, maar wel leuk.

    toch liever een gewone M5.

    Login om te reageren
  14. CSL zegt

    2 februari 2008 om 19:28

    30km/h erbij. Zo moet het. Alleen jammer van die lelijke Mercedes Bumper. Originele M5 ziet er gewoon perfect uit. Ze zullen wel een reden voor hebben.

    Login om te reageren
  15. CSL zegt

    2 februari 2008 om 19:30

    En nu deze vermogen op de M6 loslaten!

    Login om te reageren
  16. majinstar zegt

    2 februari 2008 om 19:45

    Oeh Audi liefhebbers eat this. Met jullie 600 PK RS6 . hahahahahaahahaa

    Login om te reageren
  17. erik zegt

    2 februari 2008 om 19:50

    Audi is met OBD tuning, labtob aan de auto waarschijnlijk zo naar de 800pk te chippen. Hoelang is het rechtste stuk van dit testcircuit, op foto lijkt het me niet erg lang.

    Login om te reageren
  18. Jordey zegt

    2 februari 2008 om 19:55

    eerlijk gezegd vind ik dat bmw met G-power moest overleggen tijdens de productie van de M5. Want de G-Power hurricane ziet er realistisch getuned uit en eigenlijk de enige en eerste getunede auto die beter is dan het origineel. Prachtig! alles klopt gewoon bij deze auto. De m5 is een verschrikkelijke auto. Erg lelijk. Maar nu ziet deze M5 er supergeweldig uit! G-powerrrrrrr!!

    Login om te reageren
  19. Sander zegt

    2 februari 2008 om 19:56

    Sick

    Login om te reageren
  20. JP West zegt

    2 februari 2008 om 20:04

    Emissierechten kopen?

    Login om te reageren
  21. RScosworth zegt

    2 februari 2008 om 20:06

    @ SimonMc
    Daarnaast is die Rocket ook nog eens van Brabus. Met andere woorden; degelijker dan degelijk. Dat valt bij deze snelle jonge nog maar te bezien.

    Ik zou deze prestaties ook liever zien bij de 6-serie in plaats van een sedan.

    Login om te reageren
  22. Poekie Lauda zegt

    2 februari 2008 om 20:09

    730 peekaa en 360km/u in een gewone sedan :O heel erg vet en tegelijkertijd een beetje overdadig

    Login om te reageren
  23. Nick_BE zegt

    2 februari 2008 om 20:11

    Een BMW rijdt 360 per uur, en iedereen begint te zeiken over Mercedes, Brabus en AMG …

    Vreemde boel hier.

    Login om te reageren
  24. Chris zegt

    2 februari 2008 om 20:25

    Vet! :p Mooie kleur trouwens.

    Login om te reageren
  25. Bokworst zegt

    2 februari 2008 om 20:27

    Hahaha ja, eat this Audi liefhebbers, een auto die aerodynamisch onstabiel wordt halverwege zijn topsnelheid.
    De Darwin awards kijken reikhalzend toe.

    Login om te reageren
  26. w0o0dy zegt

    2 februari 2008 om 20:30

    Is die snelheid in beide richtingen gemeten of is het de pieksnelheid? 7,4 m/s is namelijk 26,6 km/u dat maakt dus nogal wat verschil of je met wind mee of met wind tegen deze snelheid probeert te rijden…..

    Login om te reageren
  27. Kyanite zegt

    2 februari 2008 om 20:38

    @majinstar
    Audi RS6 is standaard 580pk, dus BMW eat this :)

    Login om te reageren
  28. a_buis zegt

    2 februari 2008 om 20:45

    Ik denk dat ze wind tegen en bergop hebben gemeten. Het ding zou immers “makkelijk” en “ruim meer” dan 350 km/uur halen volgens de persberichten….

    Login om te reageren
  29. Yellomello zegt

    2 februari 2008 om 20:53

    Wat een vette bak, ik ga er gelijk een bestellen! En toen werd ik wakker…

    Login om te reageren
  30. slk zegt

    2 februari 2008 om 20:53

    Liever een e63,al loopt die maar 320 onbegrenst.Gewoon een beter model

    Login om te reageren
  31. w0o0dy zegt

    2 februari 2008 om 20:58

    @a-buis: de baan ligt “noord/zuid” maar over een twee richting meting staat er niets….. Bij een noord/zuid baan en 26,6km/u wind kan de topsnelheid nogal wat hoger/lager uitvallen…..

    Overigens is een recht stuk van 4 km dan weer wat aan de korte kant waardoor je dus waarschijnlijk al met 280/300 het rechte stuk op moet draaien anders haal je maar moeilijk de topsnelheid, of het ding moet echt bizar hard trekken van 280 tot 360…..

    Login om te reageren
  32. roy zegt

    2 februari 2008 om 21:00

    Aston Martin,
    Let eens op je spelling. Vind ik zonder t oke. Overigens een beste BMW. Zou ik ook in mijn garage willen hebben. Zou overigens wel de wielkasten verbreden.

    Login om te reageren
  33. bleegh zegt

    2 februari 2008 om 21:04

    @roy: en siteskurts zijn ook echt sideskirts…

    Login om te reageren
  34. Joske zegt

    2 februari 2008 om 21:05

    Haha lache dit, rij je met je dikke sportauto lkkr 320 op de autobahn, komt er nog ff vrorlijk een M5 voorbij. Hij ziet er ook erg strak uit.

    Login om te reageren
  35. CSL zegt

    2 februari 2008 om 21:12

    Wat zou de Barabus “rocket” kunne halen op de testtrack in Papenburg ? 320?

    Login om te reageren
  36. a_buis zegt

    2 februari 2008 om 21:21

    @roy: ‘Zou ik ook wel in mijn garage willen hebben.’ Wat zou je ook wel in je garage willen hebben? en ‘Zou overigens wel de wielkasten verbreden.’ Wie? Let eens op je grammatica! ;-)

    Login om te reageren
  37. Tim zegt

    2 februari 2008 om 21:37

    @ Jordey,

    Je vind de M5 spuuglelijk , en dan plakken deze jongens er een bumpertje op en lelijke sideskirts en je vind hem ineens super???

    @ RScosworth ,

    De Brabus rocket veel degelijker ?? Dan heb je het filmpje van fifth gear waarschijnlijk niet gezien waar hij na een paar km op de autobahn al de geest gaf.

    Login om te reageren
  38. pipo zegt

    2 februari 2008 om 21:42

    jaja, lekker stukje automobiel, g-power heeft trouwens ook een vreselijk lekkere versie van de 7 reeks, kun je bijna een m7 noemen. En hier bewijzen ze nogmaals dat ze weten waar ze mee bezig zijn, volgend jaar op het nardo highspeed-event?

    Login om te reageren
  39. E34Alpina zegt

    2 februari 2008 om 21:54

    IK snap niet dat mensen zeggen ..
    leuke AMG bumper op het M5…
    Hebben die mensen eingelijk verstand van auto’s
    of willen ze gewoon hier wat aandacht krijgen???
    Voor de rest auto is super straks…Maar toch
    Lievver de (Alpina B5S)

    Login om te reageren
  40. w0o0dy zegt

    2 februari 2008 om 21:54

    @csl: aangezien een kleeman e55 met veel minder vermogen al 338km/u heeft gereden op papenburg denk ik dat die Rocket toch minstens 350 gaat halen en waarschijnlijk meer…. met de limiter erop heeft het ding 1100nm, zonder 1350nm geloof ik….

    The Record – step-by-step:
    1. Acceleration from the start point
    2. Into the first bend at 254 km/h
    3. Full throttle out of the bend, down the straight – 315 km/h
    4. Into next bend with 315 km/h
    5. Down into 4. gear – acceleration to 322 km/h
    6. Next gear – Record 338 km/h

    FACTS
    · KLEEMANN Mercedes-Benz E55K
    · Engine: 5.5-litre V8
    · Output: 607 bhp
    · Torque: 750 Nm
    · 0-100 km/h: 4.6 sec.
    · Topspeed: 338 km/h

    Login om te reageren
  41. Jordey zegt

    2 februari 2008 om 22:00

    @ Tim
    Ja want de m5 is een beetje uit verhouding. De vormen in de bumper en de wielen passen helemaal niet bij die auto. Het maakt ‘m meer een speeltje. Ik zou eerder gaan voor een bmw 550i met M-sport pakket ( wat veel beter staat dan het M pakket van de M5 ) dan een m5 ja. Deze G-power heeft gewoon de auto zo gemaakt, dat het allemaal past. Het hoort allemaal perfect bij elkaar. De m5 niet.

    Login om te reageren
  42. CSL zegt

    2 februari 2008 om 22:11

    @w0o0dy
    Yep, die 338km/h van 2002 door kleeman was zeker wel een leuke prestatie.
    Die Rocket is nauwelijks betrouwbaar. Vraag is hoe lang hij dit kan volhouden.

    Login om te reageren
  43. w0o0dy zegt

    2 februari 2008 om 22:12

    @csl anders hebben ze bij Brabus ook de Bullit nog…. zelfde motor als de CLS 730pk en 1000nm (limited) maar dan in de c-klasse….

    Login om te reageren
  44. w0o0dy zegt

    2 februari 2008 om 22:16

    oops sorry de Brabus Bullit is limited op 1100nm maar eigenlijk levert de motor 1320nm

    Brabus will present at the IAA Motor Show in Frankfurt a 720 hp 1,320 Nm of torque monster Mercedes C-Class – the BRABUS BULLIT. As Brabus says, the BRABUS BULLIT has a top speed of more than 360 km/h (224 mph) and sprints from 0 to 100 km/h in 3.9 seconds.

    Login om te reageren
  45. Arodin zegt

    2 februari 2008 om 22:19

    Erg lekker, maar voor dit geld (300.000 Euro) heb je heel wat keuzemogelijkheden.

    Login om te reageren
  46. Davidov zegt

    2 februari 2008 om 22:19

    @ W0o0dy: Whah ja, doe mij maar die Bullit idd :D

    @ CSL: En waarom zou deze Hurricane wél betrouwbaar zijn?

    Login om te reageren
  47. FordGT zegt

    2 februari 2008 om 22:28

    Dit is toch wel bizar zo’n M5 die 360 km/h neer zet. Prachtig

    Login om te reageren
  48. CSL zegt

    2 februari 2008 om 22:34

    @w0o0dy
    Ze gooien die V12 blok gewoon weer in andere auto’s. Alleen jammer dat die blok zo onbetrouwbaar getund is.

    Login om te reageren
  49. CSL zegt

    2 februari 2008 om 22:37

    @Davidov
    Daar weet ik nog hellemaal niks van. De eerste keer dat ze een record wouden neer zetten hadden ze ook last van een elektronische storing geloof ik.

    Login om te reageren
  50. w0o0dy zegt

    2 februari 2008 om 22:48

    Brabus onbetrouwbaar? Dat zal nog wel meevallen, ze geven niet voor niets 4 jaar en 100.000 km garantie. Ik denk alleen dat ze bij dit soort topspeed events teveel willen en ook de testauto’s gebruiken die al heel wat voor de kiezen hebben gehad….

    Login om te reageren
  51. CSL zegt

    2 februari 2008 om 23:21

    Ze geven 4jaar garantie omdat ze gewoon te veel voor hun wagens vragen.
    Ik dacht dat het ook zo iets was met de Enzo. Dat je altijd nog een nieuwe motor kreeg nadat je de oude naar de klote had gereden.

    Login om te reageren
  52. pim walvius zegt

    2 februari 2008 om 23:29

    netjes voor een 5 serie hoor , 360 kmh is erg snel..

    Login om te reageren
  53. Timmy zegt

    3 februari 2008 om 00:39

    Zo dat is een stevige snelheid. Volgens mij heb je dan een verrekijker nodig om te zien of er 2 km verder niet iemand met zijn audi a6 250 aan het rijden is. Want dan wordt het toch tijd om te remmen :-)

    Ziet er wel netjes uit. Hoewel ik hem toch langs de buitenkant standaard had gehouden. Kwestie van af en toe is een Lambo, porsche of een ferrari is stevig op zijn flikker te geven.

    Qua looks toch liever de brabus rocket, ik weet het je ziet van ver dat er aan geknutseld is, maar blijf het gewoon een streling voor het oog vinden die cls. Hoewel de nieuwe s-klasse er ook wel mag wezen. Maar die zie je hier in omstreken al veel te veel rijden. Denk dat zowat iedereen in Brasschaat, Kapellen, Kalmthout en Wuustwezel die het kan betalen al eentje heeft gekocht :s

    Login om te reageren
  54. NLX zegt

    3 februari 2008 om 01:23

    Wij willen filmpje! Wij willen filmpje! Wij willen filmpje! Wij willen filmpje!

    Login om te reageren
  55. majinstar zegt

    3 februari 2008 om 02:27

    @t Kyanite:

    Goh echt waar ?? En dat met al die turbo’s erbij waar Bmw het zonder doet en standaard al op de 507 pk zit.

    Werkelijk om te huilen bij Audi.

    Login om te reageren
  56. Rudy zegt

    3 februari 2008 om 02:46

    @w0o0dy
    Ik ben zelf een keer in papenburg geweest met school (hts autotechniek) en die baan is in werkelijkheid als je er overheen rij echt tering lang.
    Hebben toen nog een paar rondjes gereden over de handling baan mee mogen rijden met een paar testrijden in o.a. een EVO 8, dat ging echt zeer hard :D

    Login om te reageren
  57. Kyanite zegt

    3 februari 2008 om 03:40

    @majinstar
    Wat doet BMW met dieselmotoren? Daar zitten toch ook echt turbo’s op, is dat dan ook om te huilen? Bugatti, Koenigsegg en nog wat supersporters gebruiken ook allemaal turbo’s en/of kompressoren, vind je zeker ook om te huilen? En wat zit er op deze BMW? Goed geen turbo, maar wel een kompressor die hetzelfde resultaat geeft als een turbo, druk verhoging in de motor. Dus deze BMW met dubbele kompressor is ook om te huilen?

    Lees het verhaal dat Yuri schreef op 2 February 2008 om 20:37 dat in de gelinkte post in het verhaaltje staat. Staat precies in wat voor nut een turbo heeft. Misschien dat je, met BMW-logo gebrandmerkte, hersenen dan snappen wat de gedachten gang is van onder ander Audi is om één of meerdere turbo’s te gebruiken.

    Login om te reageren
  58. Davidov zegt

    3 februari 2008 om 05:28

    Hurricane vs F430 Novitec dan? :P

    http://www.autoblog.nl/archive/2007/12/22/ferrari-f430-novitec-biturbo-vs-ferrari-enzo

    Login om te reageren
  59. Ganryu zegt

    3 februari 2008 om 06:17

    Zal ik ff nog meer olie op het vuur gooien?

    Als ik moet kiezen voor Audi, BMW of Mercedes, dan kies ik voor Mercedes, BMW en Volkswagen, in die volgorde.

    :)

    Login om te reageren
  60. bob zegt

    3 februari 2008 om 07:03

    bob gooit ook nog een beetje olie op het vuur. Morgen allemaal weer gaan zeiken op SUVs he ?

    Login om te reageren
  61. Rolan zegt

    3 februari 2008 om 10:47

    IK vind de kleur niks maar hij ziet er verder goed uit

    Login om te reageren
  62. Ashtray zegt

    3 februari 2008 om 11:53

    @ RSCosworth:

    Brabus degelijk?? Heb ooit een filmpje gezien van ik dacht Fifth Gear waarin ze de rocket op de Autobahn gingen testen.. Heb nog nooit een auto zo vaak in zo’n korte periode kapot zien gaan.

    Login om te reageren
  63. Mr X zegt

    3 februari 2008 om 12:20

    Niet Overdreven Styling + SNEL = ONBETAALBAAR

    Login om te reageren
  64. Marc zegt

    3 februari 2008 om 12:30

    @a_buis: je hebt enigzins gelijk met je kritiek op roy.. maar het onderwerp van zijn zinnen ( ‘Zou ik ook wel in mijn garage willen hebben.’ en ‘Zou overigens wel de wielkasten verbreden.’ ) staat namelijk al in een zin daarvoor.. Er ontbreekt echter weldegelijk een verwijzing naar die BMW in deze zinnen..

    Ik snap je commentaar, maar zo fout was roy zijn commentaar ook niet echt, alhoewel het ook niet bepaald diepgaand is… -_-“

    Login om te reageren
  65. Mazda specialist zegt

    3 februari 2008 om 14:33

    http://www.da-motorsport.com

    Login om te reageren
  66. autoblogger zegt

    3 februari 2008 om 14:37

    @Mazda specialist: http://www.autoblog.nl/archive/2006/06/11/is-de-1000pk-genoeg-voor-een-m3

    Login om te reageren
  67. Mazda specialist zegt

    3 februari 2008 om 14:49

    haha:D jah dat had ik niet gezien :) maar zijn goed bezig toch ???

    Login om te reageren
  68. rider zegt

    3 februari 2008 om 15:35

    ze hebben dus de technische problemen opgelosd waar ze nog last van hadden in Nardo even terug. 360km/h! hallo, maar wat wil je met 730pk!

    Login om te reageren
  69. tekkie zegt

    3 februari 2008 om 15:46

    lekker trappen met een 7bak

    Login om te reageren
  70. DucK zegt

    3 februari 2008 om 15:50

    nouja zon bmwtje is niet miss nee alleen de kleur valt me tegen :(

    Login om te reageren
  71. DucK zegt

    3 februari 2008 om 15:51

    srry voor doublepost maarja ik vind die mercedes minder mooi dan die bmw en dan nog iets sta je met zon bmw m6 ofzo voor het stoplicht zittie alemaal stoer te doen trek jij hem eruit met je m5 vind ik toch heerlijk :P

    Login om te reageren
  72. RScosworth zegt

    3 februari 2008 om 16:57

    @ Ashtray
    Ik weet dat dat filmpje het ultieme wapen is voor MB-haters en bashers. Maar je zult verstelt staan als je enig idee zou hebben hoeveel (extreme) Brabus modellen de teller al meer dan eens rond geweest zijn zonder ook maar één motorrevisie te hebben ondergaan.

    Helaas zijn dit soort feiten niet makkelijk te refereren via internet, mede doordat een Brabus zo exclusief is. Het enige wat je dus kunt doen is botweg concluderen dat het brol is wanneer je een keer op je vrije middag Fifth Gear zit te kijken.

    Login om te reageren
  73. Wollie zegt

    3 februari 2008 om 19:40

    Sjonge, wat een zinloze auto. Wel knappe techniek, dat wel!

    Login om te reageren
  74. Mercedes zegt

    3 februari 2008 om 20:09

    Brabus/G-Power… het maakt deze keer echt niet uit of BMW nu beter is als Mercedes of omgekeerd.( Want iedereen weet dat MB BMW ownt!)

    Je moet wel toegeven dat 360(!) kph ongelofelijk snel is voor een auto zoals deze.

    Login om te reageren
  75. bozewolf zegt

    3 februari 2008 om 20:21

    Wat maakt het uit? Als je genoeg slijk der aarde rondstrooit kun je elke snelle auto sneller maken. Deze cijfers zijn absoluut indrukwekkend, het punt is dat het niet zoveel meer zegt. 360? Ja, erg, erg hard, maar wat wil je met 730 pk? 5 liter motorvermogen en twee compressors erop geschroefd. En dat allemaal op een wagen die sowieso al was bedoeld om teringhard te rijden,.

    Doet verder niets af aan deze auto, het maakt hem niet minder goed, maar het zegt gewoon niks. Die hele pk-race russen fabrikanten en tunerts begint nergens op te slaan. Dan komt Mercedes met een twinturbo V12 E-Klasse die 350 haalt, dan komt BMW met een twin-supercharged V10 5-serie die 360 haalt.

    Waar hebben we ’t dan nog over?

    *mompelt iets over kinderen en pissen in zandbakken en gaat bier halen*

    Login om te reageren
  76. bartholomeo zegt

    4 februari 2008 om 01:47

    vraagt dochterlief : papa , mag ik de auto vanavond ?

    Login om te reageren
  77. Don zegt

    5 februari 2008 om 17:56

    Wat ik me nou afvraag als ik dit zo lees is waar jullie zelf in rijden aangezien vele van jullie deze auto afkraken.. ik heb een mercedes gehad en voor geschaamt maar sinds ik bmw heb knalluh zonder mankementent.. mijn mening hij zal ons er allemaal uit knalluh… fucking beest gewoon

    Login om te reageren
  78. rdevrede zegt

    5 februari 2008 om 20:47

    Ik geef het toe… is sneller dan de mijne… mag ook wel voor 300.000 ;) Ik ben benieuwd wat dit kost als je je eigen M5 meeneemt, staat nergens op de site.

    Login om te reageren
  79. Dick zegt

    19 februari 2008 om 12:30

    fijn met het gezin achter in:p

    Login om te reageren
  80. Dennis zegt

    1 maart 2008 om 14:15

    Kleur is echt TOP…..eens wat anders :)

    Login om te reageren
  81. Rick dos zegt

    15 maart 2008 om 08:36

    Een test met deze auto.

    http://www.youtube.com/watch?v=5c7Q1vIRSAc&NR=1

    Und 320km/h auf der autobahn…

    http://www.youtube.com/watch?v=W3YxkEjOgzE&NR=1

    Login om te reageren
  82. Sakke zegt

    27 mei 2008 om 17:41

    Geef mij maar de ‘gewone’ e60 m5. Die gaat meer dan snel genoeg met 507pk en verbruikt tenminste geen zwembad aan naft op 2 km.
    De looks van de gewone m5 zijn trouwens ook veel beter.

    Login om te reageren
  83. BMW Fan zegt

    2 maart 2009 om 15:43

    Snel Sneller Snelst ,, dit is echt het toppunt van boeke met een auto …

    Login om te reageren
  84. m6 g-power Hurricane zegt

    26 oktober 2009 om 16:14

    ja leuk zo een m5 g-power.maar als ikk dan tog moet kiezen ga ik voor de m6 versie ervan. ik heb zelf een m6 g-power Hurricane gereden en dat gaat tog net iets sneller 750 pk en hij ziet er ook sportiever uit als ik eerlijk moet zijn.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North