• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

De uitrol van Audi Sport in NL: dit is wat je moet weten [updated]

Auteur: Author, gepost 17 augustus 2015 om 21:47 – 69 Reacties

De uitrol van Audi Sport in NL: dit is wat je moet weten


Scoop! Onlangs berichtten we over Audi Sport dat in Australië furore moet maken, maar aan de andere kant van de wereld (hier dus) weten we nu ook hoe de vork in de steel zit.

First things first. Onder de paraplu van Audi Sport gaan zowel RS-modellen als de nieuwe R8 vallen, maar er is meer. Zo zullen down under in elk geval twee dealers gespecialiseerd zijn in de verkoop en het onderhoud van dergelijke Audi’s, maar tegen het einde van het jaar moet dat aantal zijn gegroeid naar 15 stuks. Al gauw bleek dat het niet alleen om Australië gaat, maar om een wereldwijde uitrol.

Vier Nederlandse dealers

Voor wat betreft Nederland dachten we aanvankelijk dat er drie van zulke verkoop- en onderhoudspunten zouden komen, maar dat klopt niet helemaal. Het worden er namelijk vier, te weten Audi Centrum Amsterdam, Audi Centrum Utrecht, Van den Udenhout Eindhoven en Audi Centrum Tilburg.

Deze Audi Sport-dealers krijgen RS- en R-modellen in een bepaald deel van de showroom en de auto’s worden ook als demo ingezet. Aftersales zal eveneens bij deze dealers geschieden, bovendien kun je voor het onderhoud aan je R8 alleen bij genoemde dealers terecht.

Let wel: voor het onderhoud aan bijvoorbeeld je verse S6 kun je ook bij andere dealers terecht, maar aangeraden wordt om de Audi Sport-dealers op te zoeken. Bovendien kun je voor een nieuwe S of RS ook elders gaan shoppen, al staan de demo’s dus in de vier showrooms die we net noemden.

In week 38 (vanaf 1 september) wordt het allemaal officieel, dan start de dealertraining in Duitsland die gelijkloopt met de introductie van de R8. Tot die tijd dus mondje dicht en heel verbaasd doen als één en ander via de reguliere kanalen wordt aangekondigd.

Update: ook Audi Magazine windt geen doekjes om de voorgenomen structuurwijziging

Audi Sport

Update 2: nadat autoblog de uitrol voortijdig aankondigde heeft Audi Nederland besloten het persbericht naar voren te trekken. Hierin is overigens geen sprake van S-modellen, Audi Sport lijkt beperkt tot RS-modellen en de R8.

Ook interessant!

  • Meer Audi Sport dealers
    Meer Audi Sport dealers voor Nederland
  • Verduisterde Audi R8 opgespoord in Nederland
  • Meer puristisch vermogen voor de R8 RWD
  • Gespot - Audi R8 kan Ferrari-rood goed hebben

Nieuwste artikelen

  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
  • Peugeot komt met meer GTI’s én goed nieuws
  • Audi’s grote verwarring staat binnenkort bij jou voor de deur?
  • James Bond-klassieker wordt van A tot Z opgefrist
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, audi-sport, dealers, R8, showroom

Vorig bericht: « Ziek! Voor de prijs van 1 Lagonda koop je 2 RR Phantoms
Volgend bericht: Goed kijken en je ziet wat deze Porsche uniek maakt »

Lees Interacties

Reacties

  1. henkhupelschoten zegt

    17 augustus 2015 om 21:53

    Of je gaat naar de Skoda dealer, goedkoper en dezelfde onderdelen… Maar vervalt Audi quattro dan?

    Login om te reageren
    • daans zegt

      17 augustus 2015 om 21:59

      @henkhupelschoten: dezelfde onderdelen als in een rs .. Uhu

      Login om te reageren
      • sr20det zegt

        18 augustus 2015 om 13:43

        @daans: tuurlijk! Die v10 uit de vorige rs6 is identiek aan de v10 uit mn octavia toch

        Login om te reageren
    • kapiteinaudi zegt

      17 augustus 2015 om 22:15

      @henkhupelschoten: Lekker handig. Zo ga ik met mijn Benz wel eens naar de Renault dealer. Daar krijg ik dezelfde onderdelen en dezelfde k*tkwaliteit voor de helft van de prijs. Tof hè.

      Login om te reageren
      • henkhupelschoten zegt

        17 augustus 2015 om 22:20

        @kapiteinaudi: C160? Je weet toch wel dat de k*t kwaliteit van Franse bodem komt. Overigens ben ik totaal niet blij met de honeymoon trip tussen mb en Renault Nissan. Wie in godsnaam verzint er een mb pick-up. Ik dwaal af..

        Login om te reageren
        • bisazza zegt

          17 augustus 2015 om 22:41

          @henkhupelschoten: of de A AMG… In basis gewoon een Renault blok

          Login om te reageren
          • marc94 zegt

            18 augustus 2015 om 00:07

            @Bisazza: zou je dat van dat renault blok aan mij, en misschien mede-geinteresseerden uit kunnen leggen?

            Login om te reageren
          • awesome zegt

            18 augustus 2015 om 00:26

            @bisazza: ik dacht dat de dieselblokken van Renault waren.
            De AMG is in de basis het blok van de Megane RS?

            Login om te reageren
        • kapiteinaudi zegt

          18 augustus 2015 om 03:50

          @henkhupelschoten: A200 CDI. Ik weet of die nu wel een Renault blok heeft of niet, maar de 160 en 180 CDI hebben dat dacht ik wel. Net zoals bij de B en CLA. En misschien ook de GLA. Dat er een C160 bestond wist ik zelfs niet, best triest eigenlijk.

          Login om te reageren
    • borro4 zegt

      17 augustus 2015 om 22:17

      @henkhupelschoten: grapjas

      Login om te reageren
    • prop zegt

      17 augustus 2015 om 22:32

      @henkhupelschoten:

      Ik snap de link niet echt – of doel je op het samenwerkingsverband zoals elk ander merk ter wereld ook doet?

      Login om te reageren
      • henkhupelschoten zegt

        17 augustus 2015 om 22:38

        @prop: Iets met 3 letters.. Begint met een V en eindigt op een G

        Login om te reageren
    • sydney zegt

      18 augustus 2015 om 07:37

      @henkhupelschoten: Breng jij ‘m lekker naar S-Point.De gewaardeerde collega’s zorgen er wel voor dat jouw auto bij A-Point een paar deuren verderop in onderhoud gaat.Mag je ‘m aan het eind van de middag weer bij Skoda ophalen.

      Daar heeft de consument de dealer/stealer/uitnemers/uurtarievencowboys/glazenpalijzenfetisjisten toch even te pakken.

      Login om te reageren
  2. lijpelijpe zegt

    17 augustus 2015 om 21:58

    Als je het verschil niet ziet tussen een Audi en een skoda moet je zeker een skoda kopen. Anders is het zonde van je geld.

    Login om te reageren
  3. Dutchdriftking zegt

    17 augustus 2015 om 22:01

    Toch knap onhandig dat een behoorlijk aantal dealers nu deze auto`s opeens niet mag verkopen? Niet dat ze er zo winst op draaien, maar toch. En het is toch wel fijn als je het onderhoud gewoon lekker in de buurt kunt laten doen.

    Login om te reageren
    • granlusso zegt

      17 augustus 2015 om 22:25

      @dutchdriftking: Je kunt ze ook bij andere dealers kopen. Alleen de demo’s staan bij die vier. Ook niet altijd ideaal lijkt me, voor die vier dealers dan.

      Login om te reageren
      • Dutchdriftking zegt

        17 augustus 2015 om 23:03

        @granlusso: Ach, heb je echt een proefritje nodig om te kijken of je nu de RS6 of de M5 wilt? Beiden zijn geweldig, het hangt af van persoonlijke smaak.

        Login om te reageren
      • awesome zegt

        18 augustus 2015 om 00:28

        @granlusso: dus als ik in de markt ben voor een R8 en een testrit wil makenb moet ik vanuit Groningen naar één van die 4 dealers?
        Beter halen ze de demo daar even voor me op. Wat een gek zeg…

        Login om te reageren
        • sydney zegt

          18 augustus 2015 om 07:41

          @awesome: Als je echt een auto wil/kan verkopen zorg je ervoor dat je die demo hebt staan.De demovloot van de importeur of van bevriende dealers is groot genoeg.

          Login om te reageren
    • ghost zegt

      17 augustus 2015 om 22:56

      @dutchdriftking: dit zijn dan ook precies de dealerschappen waar Pon 30% aandeelhouder van is.

      Login om te reageren
      • awesome zegt

        18 augustus 2015 om 00:29

        @ghost: dan mis ik PON in Amersfoort wel in het rijtje, volgens mij was dat de eerste eigen dealer bijna 20 jaar geleden.

        Login om te reageren
      • autoriteit zegt

        18 augustus 2015 om 08:05

        @ghost: en volgens mij is Pon ook (mede) eigenaar van Century in Groningen hoor, dus waarom dan daar niet een Audi Sport afdeling?

        Login om te reageren
      • minicoopert zegt

        18 augustus 2015 om 16:11

        @ghost: Dat is juist het omgekeerde, de meeste dealers in het land zijn voor 51% van Pon. Degene die voor 30% van Pon zijn, zijn dus degene die het “minst” van Pon zijn.

        Login om te reageren
    • viezefreddyw zegt

      17 augustus 2015 om 23:04

      @dutchdriftking: Aan de andere kant; de 4 dealers, op Tilburg na, zitten zo’n beetje in de randstad. Daar is het grote geld te vinden. In bijvoorbeeld Friesland, Groningen en Drenthe rijden er weinig van dit soort auto’s.

      Login om te reageren
      • gop1 zegt

        17 augustus 2015 om 23:18

        @viezefreddyw: Eindhoven is geen randstad.

        Login om te reageren
      • cls350sb zegt

        17 augustus 2015 om 23:28

        @viezefreddyw: Bullshit. Woon in hartje Groningen, en zie dagelijks een paar auto’s uit de S/RS serie rijden. Laat staan de vele Porsches, aangeschaft bij Porsche centrum Groningen. Ook in Groningen is er zeker markt voor dit soort auto’s. Simpele verklaring is dat de huizen hier de helft goedkoper zijn dan in de randstad.

        Login om te reageren
        • awesome zegt

          18 augustus 2015 om 00:30

          @cls350sb: eens. Kijk even bij de Euroborg met een potjs voetbal. P2 staat vol met RS modellen.

          Login om te reageren
        • viezefreddyw zegt

          18 augustus 2015 om 00:48

          @cls350sb: Tuurlijk er is markt voor dit soort auto’s in Groningen. Ik zeg ook niet dat het niet zo is, maar in verhouding met de randstad is er natuurlijk een degelijk verschil.

          Login om te reageren
      • harrie zegt

        18 augustus 2015 om 00:21

        @viezefreddyw: In de randstad zijn de meeste ramkraken uit te voeren.

        Login om te reageren
    • gillesvda zegt

      18 augustus 2015 om 00:19

      @dutchdriftking: Vind dit inderdaad redelijk ondankbaar tegenover andere dealers.

      Login om te reageren
  4. Corrado16v zegt

    17 augustus 2015 om 22:02

    Voor zo ver ik wist was er maar een officiële R8 (service)dealer in Nederland, die in Tilburg zat. Of het alleen die in Tilburg was voor heel Nederland en nu de andere ook de officiële naam hebben gekregen is mij alleen onduidelijk.

    Login om te reageren
    • ko3n zegt

      18 augustus 2015 om 09:01

      @corrado16v: van mossel is er idd altijd trots opgeweest datzij in Tilburg “R8 dealer” zouden zijn maar ik kom al jaren in eindhoven en daar hebben ze vrijwel altijd R8’s in de showroom staan, ze hebben de folders en doen het onderhoud dus waar dat vandaan komt vraag ik me werkelijk af

      Login om te reageren
  5. desjonnies zegt

    17 augustus 2015 om 22:02

    Als ik zo’n snel Audi geval zou hebben, zou ik me op slag belazerd voelen na het lezen van dit persbericht, er hebben dus jarenlang VAG dealert-beunhazen aan mijn supersnelle auto gewerkt !

    De waarheid is echter dat de gemiddelde bezitter van zo’n super snelle Audi hier op zal geilen !
    En in de kroeg zal vertellen : “Neen Klaas Jan, mijn oto gaat niet naar de Audi toe zoals de jouwe, maar naar de Sport dealert
    – waar overigens hetzelfde oliefilter voor 6 keer de prijs wordt gemonteerd –

    Maar ja, de menscheid wil besodemietert worden…..

    2018 : M- specials bij BMW

    2020 : AMG vitesse specialist van de Mercedes

    wedden?

    Login om te reageren
    • Corrado16v zegt

      17 augustus 2015 om 22:05

      @desjonnies: Precies, iedereen wil zich toch speciaal voelen. En sommige mensen willen daar gewoon heel graag (veel) extra voor betalen.

      Login om te reageren
    • e1000bmw zegt

      17 augustus 2015 om 22:12

      @desjonnies: BMW heeft het al met de i-reeks…

      Login om te reageren
    • elzar zegt

      17 augustus 2015 om 22:15

      @desjonnies: AMG is onlangs toch een submerk geworden van mercedes als ik het goed heb gehoord. De AMG-modellen zijn zogezegd geen mercedes-benzen meer maar mercedes-AMG’s.

      Login om te reageren
    • henkhupelschoten zegt

      17 augustus 2015 om 22:17

      @desjonnies: AMG gespecialiseerde showrooms zijn er al in NL, eentje ervan is ASV in Veghel. Gespecialiseerd in AMG en Maybach. Ook de moeite waard als je er ooit bent is om daar de kelder in te lopen. Staat een collectie mercedessen waar je U tegen zegt. Ik ga nu misschien vloeken in de kerk maar autoweek kwam er eind vorig jaar al langs voor de amg gt.

      Login om te reageren
    • ThomasBol zegt

      17 augustus 2015 om 22:20

      @desjonnies: helemaal mee eens! Maar Pon kennende niet opvallend, eerdere dagelijkse praktijk. Alsnog vallen er duizenden voor de Pon-tactiek.

      Login om te reageren
    • knipperlichtje zegt

      17 augustus 2015 om 22:36

      @desjonnies: BMW heeft al een aantal dealers waar apart een M-logo aan de gevel hangt. Zoals bij BMW Ekris op deze foto: http://www.autojunk.nl/2014/05/nieuwe-bmw-4-gran-coupe-bij-ekris

      Login om te reageren
    • bimmerfanatic97 zegt

      18 augustus 2015 om 00:28

      @desjonnies: je hebt wel al gecertificeerde M-dealers. Nou zijn dat er geloof ik wel een hele hoop en dat is leuk, want die showrooms staan vol met al dat moois

      Login om te reageren
    • ko3n zegt

      18 augustus 2015 om 09:06

      @desjonnies: audi was de enige die dit nog niet had. Mercedes heeft al jaren AMG specialisten (ASV bijvoorbeeld) en BMW heeft ook al jaren speciale M dealers (Keram bijvoorbeeld). Het is dus helemaal niet nieuw

      Login om te reageren
  6. jpoers zegt

    17 augustus 2015 om 22:03

    Ideaal (R)S modellen als demo auto’s, scheelt jatwerk bij hard werkende arbeiders, kwestie van de “proefrit” samenplannen met je juwelenroof ofzo. En achteraf gewoon netjes terug brengen.

    Login om te reageren
  7. Donar zegt

    17 augustus 2015 om 22:03

    Dus als je in Groningen woont en een RS- of R-model hebt, wordt het je aangeraden om het halve land door te rijden voor onderhoud?

    Login om te reageren
    • jokertje zegt

      17 augustus 2015 om 22:21

      @Donar: gniffel …. haal- en brengservice noemen ze dat …

      Login om te reageren
    • Donstil zegt

      17 augustus 2015 om 23:01

      @Donar: Als je in Groninchem woont ben je wel gewend om het halve land door te rijden voordat hef interessant wordt toch?

      Login om te reageren
    • mashell zegt

      18 augustus 2015 om 10:31

      @Donar: je bent sneller in Bremen als in Utrecht. De bepaald niet domme of wereldvreemde Groningers doen hun Audi sport gewoon in Duitsland in onderhoud.

      Login om te reageren
      • sir_smokalot zegt

        18 augustus 2015 om 10:37

        @mashell: als in Utrecht… de zon schijnt? een Tourstart is? de kades overlopen? Ben benieuwd naar die klifhanger! :)

        Login om te reageren
        • gop1 zegt

          18 augustus 2015 om 14:51

          @sir_smokalot: Nee beter hè!

          Login om te reageren
  8. 406_v6 zegt

    17 augustus 2015 om 22:09

    Is het niet zo dat fabrikanten het onderhoud van hun auto’s niet mogen vastleggen op specifieke -eigen- dealers?? Merk onafhankelijke garages moeten toch ook het onderhoud kunnen uitvoeren?

    Login om te reageren
    • phdg zegt

      17 augustus 2015 om 22:30

      @406_v6: Is officieel wel zo maar in de praktijk moeilijk haalbaar, vanaf euro 5 modellen moet iedereen aan alle informatie kunnen van elk merk. Dit is meestal tegen betaling en dan nog zijn bepaalde merken niet makkelijk om correcte info te verkrijgen of software updates uiteindelijk in een voertuig in te krijgen…
      En als dat dan al lukt zijn er ook nog de vele ’special tools’ die je tegenwoordig nodig hebt voor de meest banale herstellingen.

      Login om te reageren
    • Edge zegt

      17 augustus 2015 om 22:32

      @406_v6: Natuurlijk niet. Ze kunnen je ook niet verplichten je beurt te laten uitvoeren bij de Audi Sport dealer, maar ze kunnen het natuurlijk wel aanraden en roepen dat daar door Audi Sport getrainde monteurs werken etc.

      Login om te reageren
      • Donstil zegt

        17 augustus 2015 om 23:02

        @Edge: Zolang de fabrieksgarantie loopt kunnen ze dealer onderhoud wel verplichten toch?

        Login om te reageren
      • ko3n zegt

        18 augustus 2015 om 09:08

        @Edge: ja dat kunne ze roepen maar ik ga er van uit dat die ander ook wel weten hoe ze een oliefiltertje moeten vervangen

        Login om te reageren
  9. jokertje zegt

    17 augustus 2015 om 22:09

    Duidelijke keuze!

    Ik ben ooit met een technische storing aan een Audi S-model bij een ‘reguliere’ Audi-dealer terecht gekomen, welke het probleem niet opgelost kreeg. Na twee dagen onverwacht de werkplaats binnen gelopen, werkplaatshandboeken lagen in en rondom de auto verspreid …

    Uiteindelijk contact opgenomen met de importeur en de auto naar Leusden laten vervoeren, de ochtend erna werd de auto keurig weer thuis afgeleverd, was immers een klusje van nog geen uur. Als de betreffende monteur niet geschoold is om aan S-, RS- of R8-modellen te kunnen sleutelen, dan kunnen ze er beter ook niet aan beginnen.

    Ik ga er vanuit dat de vier geselecteerde Audi Sport dealer haal- en breng service hebben, dus géén enkel probleem als het slechts een select aantal dealers betreft.

    Login om te reageren
    • borro4 zegt

      17 augustus 2015 om 22:19

      @jokertje: wij zaten met onze rs in Rotterdam en geen enkel probleem gehad

      Login om te reageren
    • desjonnies zegt

      17 augustus 2015 om 22:21

      @jokertje:

      Hoeft niet altijd zo te zijn.
      Hier is er een Turk, die giga goed is met elektronica, en iedere dealer in de buurt brengt auto’s met kuren die niet op te lossen zijn naar de beste man toe.

      En we hebben een echte Italiaan die de moeilijkste plaatwerk klussen voor alle dure merken doet zoals Audi Mercedes enz.

      Dan nog een lassert die alles last

      En je wilt niet weten wat en van wie er bij deze mannen binnen staat.

      Login om te reageren
    • sydney zegt

      18 augustus 2015 om 07:58

      @jokertje: Onzin.

      Marketinggelul van de importeur.Niets meer en niets minder.En je trapt er nog in ook.

      Of denk je echt dat er verschillende klasjes zijn wat betreft trainingen? Iets met witte handschoentjes aan bij het verwisselen van een oliefilter ja de nee?

      Iedere dealer van in dit geval Audi kan zijn personeel inschrijven voor welke training dan ook.Of dat nu gaat om onderhoud,aftersales,receptie,magazijn of verkoop.

      Maakt geen bal uit.

      (Gedeeltelijke/hele) importeurvestigingen hebben uiteraard strengere voorwaarden maar er is geen dealer van welk merk dan ook die niet zijn personeel naar alle trainingen stuurt die nodig en soms wat minder nodig zijn.
      Al is het maar om weer een stukje van je doelstelling binnen te slepen.

      Login om te reageren
      • ko3n zegt

        18 augustus 2015 om 09:13

        @sydney: het is wel verstandig om handschoentjes aan te doen bij het wisselen van een oliefilter want daar wil je nog al een vieze klauwen van krijgen

        Login om te reageren
      • jokertje zegt

        18 augustus 2015 om 11:24

        @sydney:

        Tsja, eerst lezen, dan pas reageren. Ik pretendeer namelijk nergens dat een gemiddelde dealer niet in staat zou zijn om aan een S-, RS- of R8 model te knutselen.

        Echter, bij één van de geselecteerde Sport-dealers heb je in ieder geval de garantie dat er wel geschoold personeel rondloopt om aan deze modellen te kunnen sleutelen. Ik heb het zelf ondervonden dat de toenmalige dealer in Waalwijk (destijds van Mossel, nota bene nu Audi Centrum Tilburg en dus Sport-dealer) niet in staat was om een technisch dingetje aan een S2 op te lossen. Wisten niet waar ze het moesten zoeken, want hadden verder geen 2.3 vijfcilinder Turbo’s in onderhoud op deze vestiging …

        Login om te reageren
  10. Rick-dos zegt

    17 augustus 2015 om 22:23

    Leuk. Waar je nu nog €65 p/u kwijt was aan arbeidskosten ben je straks ineens €130 p/u kwijt. Want bij die 4 garages zit ineens de “expertise” dat je niet bij de andere garages vindt. Please gtfo here…

    Login om te reageren
  11. norge zegt

    17 augustus 2015 om 22:49

    Sport….lol..

    Login om te reageren
    • awesome zegt

      18 augustus 2015 om 00:33

      @norge: komt die tennisbal! :)

      Login om te reageren
  12. tvr1974 zegt

    18 augustus 2015 om 00:12

    Persoonlijk zeg ik domme set van Audi..
    Als ik in de race was voor een RS of R8 dan wil ik dat ding ook een beetje in de buurt kunnen onderhouden.. Tussen Rotterdam en Den-haag 0 dealers hier voor en die hagenees of Rotterdammer gaat echt niet naar Amsterdam voor die auto.
    Dus tja.. Ik denk dat we binnen niet al te lange tijd te horen krijgen dat ie toch overal gekocht en geserviced kan worden.. We blijven immers Hollanders en het is nou eenmaal geen Aston of Ferrari.. Nope het blijft gewoon maar een Audi..

    Login om te reageren
  13. marc94 zegt

    18 augustus 2015 om 00:14

    De term sport is maar relatief. Evenals subjectief. Het is afhankelijk van je eigen vergelijkingsmateriaal, ik vind schaken ook geen sport. Kennissen met een bmw noemen mijn subaru ook geen sportieveling omdat ik niet alleen achterwielaandrijving heb en een enorm turbogat. Vind hem zelf echter wel sportief.

    Login om te reageren
    • ko3n zegt

      18 augustus 2015 om 09:15

      @marc94: kennissen met een BMW die een Subaru niet sportief vinden weten niet waar ze over hebben

      Login om te reageren
  14. mashell zegt

    18 augustus 2015 om 10:34

    Als er maar 4 dealers voor Audi sport modellen komen dan ben ik benieuwd waar de specialist voor de Ultra modellen komt. Ze lijken helemaal de weg kwijt bij Audi.

    Login om te reageren
  15. fiestafeest zegt

    18 augustus 2015 om 17:56

    bovendien kun je voor het onderhoud aan je R8 alleen bij genoemde dealers terecht….. lekker dan als je maar bij 4 dealers terecht kan vooral als je niet in de buurt woont

    Login om te reageren
  16. Jochen zegt

    18 augustus 2015 om 19:36

    Wat gaat dit betekenen voor een bedrijf als Van de Akker? Zij zetten toch ook aardig wat RS en R8 wagens weg heb ik het idee.

    Login om te reageren
  17. 730ld zegt

    18 augustus 2015 om 20:05

    Met ambitie? Wat is het ambitieniveau dan?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North