• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Deze lage Caddy gaat beter de bochten door

Auteur: willeme, gepost 7 februari 2022 om 08:02 – 2 Reacties

lage Caddy

Altijd handig, zo’n lekker lage Caddy.

Het tunen van bedrijfswagens is iets bijzonders. Vroeger deed B.A. Barracus het en waren er een paar aannemers die hun eigen eigen dubbelcabine-bus voorzagen van nette wielen en meegespoten bumpers. Tegenwoordig is er een compleet arsenaal aan aftermarket-modificaties leverbaar.

Onderwerp in kwestie: de Volkswagen Caddy Max Cargo! Ja, die kun je tegenwoordig ook aanpakken. Sterker nog, dat gebeurt al regelmatig. In dit geval gaat om een paar subtiele upgrades van H&R. Deze Duitse grootmacht maakt onderdelen voor bijna elke auto, dus ook voor de Caddy Max Cargo.

lage Caddy

Lage Caddy

In dit geval gaat het in eerste instantie om de verlaging. Voor en achter zijn er speciale H&R-veren gemonteerd. Deze zorgen ervoor dat de Caddy 35 millimeter lager op zijn buik ligt. De nieuwe veren moet zorgen voor meer stabiliteit en precisie. In dit geval zijn de veren dusdanig gemaakt dat ze bedoeld zijn om samen te werken met de standaard demper.

lage Caddy

Mocht je daar wat aan willen doen, toevallig kregen we vorige week te horen dat Bilstein dempers maakt voor bedrijfswagens. Dus je kan er wellicht een mooi setje van maken. Om het geheel af te maken kun je ook terecht bij H&R voor de Trak+ spoorverbreders.

Ook voor personen-Caddy

De onderdelen zijn geschikt voor zowel de bedrijfswagen-versie als de personen-Caddy. Het is wat ons betreft precies de goede hoeveelheid verlaging. Het ziet er nog niet te komisch uit en je kunt er nog normaal mee rijden.

  • lage VW Caddy

De motor laten ze ongemoeid, maar het is bekend dat die 2.0 TDI flinke reserves heeft. In sommige gevallen kun je met een simpele chip-aanpassing van 75 pk naar meer dan 200 pk gaan. Kijk, dan heb je ineens een heel ander bus! Alle onderdelen (met goedkeuringen!) zijn per direct beschikbaar.

Meer lezen? Dit zijn 11 Bizarre Caddy’s op Nederlands kenteken!

Ook interessant!

  • NL tuner haalt 175% meer vermogen uit Volkswagen Caddy
    NL tuner haalt 175% meer vermogen uit Volkswagen Caddy
  • Volkswagen Caddy PanAmericana moet iets ruigs voorstellen
    Volkswagen Caddy PanAmericana moet iets ruigs voorstellen
  • Volkswagen Caddy 4Motion
    Volkswagen Caddy 4Motion vult elke niche
  • Vijf punten waarop de nieuwe Volkswagen Caddy Cargo scoort!

Nieuwste artikelen

  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
  • Peugeot komt met meer GTI’s én goed nieuws
  • Audi’s grote verwarring staat binnenkort bij jou voor de deur?
  • James Bond-klassieker wordt van A tot Z opgefrist
FacebookTweetPinLinkedIn

Bedrijfswagen, busje, caddy, HR-federn, Spacers, verlaagd, Volkswagen

Vorig bericht: « De juiste kleuren voor een Suzuki: MotoGP Editions van GSX‑S
Volgend bericht: Russische vlogger sloopt M5, in zijn onderbroek (+video) »

Lees Interacties

Reacties

  1. shalomleon zegt

    7 februari 2022 om 10:08

    Als je veren die afgestemd zijn op standaard dempers gaat plaatsen op sport dempers snap je de essentie van dit setje niet

    Login om te reageren
  2. 3246cm252kw zegt

    9 februari 2022 om 03:16

    Beter Cobra Suspension nemen 😎

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North