• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit doet AC Schnitzer met de X3 M Competition

Auteur: RubenPriest, gepost 21 januari 2020 om 13:02 – 10 Reacties

De dikste X3 ooit is nog bruter gemaakt.

Het is niet zo dat de X3 M Competition een kuurtje nodig had. Bij BMW M GmbH hebben ze goed hun best gedaan om er een klein monster van te maken. Met 510 pk uit een nieuwe turbo zes-in-lijn krijgen we al een kleine teaser wat we kunnen verwachten met betrekking tot de nieuwe M3/M4.

Toch was het volgens AC Schnitzer niet voldoende. Niet zo gek ook, heb jij ooit een tuner horen zeggen dat het wél genoeg is? De Duitsers hebben de Competition aangepakt en komen later ook met een pakketje voor de non-Competition X3 M met 480 pk.

De AC Schnitzer X3 M Competition is lekker gekieteld en levert nu 600 pk en 700 Nm koppel. Een stijging van 90 pk en 100 Nm koppel in vergelijking met een standaard Competition. De tuner heeft niet bekendgemaakt wat dit betekent voor de acceleratiecijfers, maar hou er rekening mee dat het kanon nu 0-100 in minder dan vier seconden doet.

Naast motorische tuning pakt AC Schnitzer ook het uiterlijk van de X3 M Competition aan op een manier zoals ze dat mooi vinden. De auto is 2,0 cm voor en 2.5 cm achter verlaagd. Verder zie je onder meer joekels van 20 en 22-inch velgen en een opvallende achterspoiler.

Ook interessant!

  • BMW X3 facelift is gelekt
  • Pimp je BMW leasebak met een AC Schnitzer stuur
    Pimp je BMW leasebak met een AC Schnitzer stuur
  • Standaard BMW 5 Serie krijgt M5 power van AC Schnitzer
  • BMW X3 xDrive30e rijtest

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

ac-schnitzer, BMW, competition, tuning, x3, x3m

Vorig bericht: « Dief jat Aston Martin in Boxtel, is in Spanje het haasje
Volgend bericht: Nog even en de boxer-dagen van Subaru zijn geteld »

Lees Interacties

Reacties

  1. henk123456 zegt

    21 januari 2020 om 13:08

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  2. Dutchdriftking zegt

    21 januari 2020 om 13:45

    Ik vraag het mij toch af, is er daadwerkelijk 90pk bij, of had de auto fabrieks-af stiekem al 550pk?

    Login om te reageren
  3. emping zegt

    21 januari 2020 om 14:19

    Tja, het blijft een X3.

    Login om te reageren
  4. kaeser zegt

    21 januari 2020 om 14:58

    Ik neem alleen de wielen en de rest mogen ze houden.

    Login om te reageren
  5. flatsixx zegt

    21 januari 2020 om 16:43

    Heel dik zo, doe mij maar een Macan Turbo

    Login om te reageren
  6. loyalty zegt

    21 januari 2020 om 17:08

    Doe maar op mijn oprit

    Login om te reageren
  7. rs001 zegt

    21 januari 2020 om 17:55

    Toch wel geinig, ik heb altijd een beetje een “fout” gevoel bij AC Schitzer, maar dit kan nog een soort van doorgaan voor “onopvallend (in tuning begrippen).

    Leuke poging!

    Login om te reageren
    • poes zegt

      22 januari 2020 om 13:16

      @rs001: zit ook beetje in de naam denk ik. Meer Duits ga je het niet krijgen :-)

      Login om te reageren
  8. TimmiX zegt

    21 januari 2020 om 21:32

    Ik wordt hier heel erg hebberig van. Wat een heerlijke upgrades op een al enorm toffe auto. Dit zou toch echt wel hoog op mijn lijstje staan als daily, als ik het geld ervoor had.

    Login om te reageren
  9. freezzr zegt

    21 januari 2020 om 23:22

    Was al blij met mijn ‘gewone’ X3 en dan zie je opeens dit…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North