Dit is de BMW 4 Serie Cabrio met M Performance opsmuk

Auteur: , 25 Reacties

We wisten al hoe het er op de coupéversie uitziet, BMW brengt de goodies uit de M Performance-lijn nu ook naar de 4 Serie met klapdak.

Naast de M Performance bumpers en skirts spotten we ook koolstofvezel spiegelkappen en de zwarte grille op de 4 Serie Cabrio. Binnenin gaat BMW los met koolstofvezel accenten, alcantara op de stoelen en een set aluminium sportpedalen. Ook het sportstuur met kermisverlichting om het toerental te duiden is present, omwikkeld in een laagje gripvast alcantara.

Over grip gesproken. BMW stelt het sportdifferentieel met max. 30% sperwerking ook beschikbaar op de cabrio, evenals het sportuitlaatsysteem, de remmen-upgrade en verlaging van 10 mm.

We hebben één pic van de 4 Serie Cabrio, BMW vond dat de aandacht grotendeels op de Coupé moest komen te liggen en vulde de rest van de fotomap daar mee aan. Check ze in de gallery.

Prijzen zijn niet bekend, maar een kale 4 Serie Cabrio begint bij €58.000.



25 reacties

Waarom je de nieuwe Astra nu wilt configureren bekijk het hier!.
Heb ik al gezien in het echt,en ik moet zeggen dat het er goed uitziet!
@mrniesoe: Inderdaad, dacht eerst dat het een M4 was toen ik hem zag.
Zeer geslaagd, vooral achterkant stuk mooier met die diffusor en een klein spoilertje
Perfect
En dan nu een e92 v8 erin lepelen
Niet verkeerd. Leuk dat BMW nu ook remmenupgrades, sperdiffs en dergelijke verkoopt. De nieuwe 3/4 is om te rijden een beetje saai, dus dat kan hem weer wat scherpte geven die de vorige modellen ookk hadden.
@gtwillem:
wat ook leuk zou zijn is als ze nu eens gewichtbesparende elementen zouden aanbieden, kunnen ze dat ook nog verder uitmelken !
@RazorHead: carbon spiegelkappen , interieurlijsten, spoilertje? :P
gelukkig is hij al wat lichter dan zijn voorganger.
@RazorHead: Doen ze al! Vierpits turbo’s in plaats van zingende zes-in-lijns… Noem het 328 en je vraagt voor een vierpitter (2.0…) de prijs van een 3.0 zes in lijn…
Knap staaltje design! Één van de weinige cabrio’s met stalen dak die dicht net zo mooi is als open. En dan dat interieur, geweldig hoe de stijlkenmerken van de cockpitachtige dashboards van de BMW’s uit de vroege jaren ’80 behouden zijn gebleven en verenigd zijn met de technologie van nu.
@moveyourmind: Ik vind juist die scharnieren op het dak niet mooi. Van de week nog een M4 Cabrio goed bekeken, vind die scharnieren echt zonde.
“We hebben één pic van de 4 Serie Cabrio, BMW vond dat de aandacht grotendeels op de Coupé moest komen te liggen”

Wat blijft BMW toch geweldig.
-edit: nutteloze bijdrage-
Van binnen is de BMW net zo nikszeggend en saai als het geluid. Goed bezig BMW!
Euhm wat is het verschil precies met de performance onderdelen van de coupé? Niks toch? Bij de E92/E93 zijn die exact hetzelfde en onderling overdraagbaar.
@jensdm: inderdaad , ik vind het zelfs belachelijk om een cabrio eerlijk gezegd.
Maar het brengt wel geld op voor btw
Zitten er nou rode leds bovenop het stuur?
@gerjanm: Geeft bepaalde zaken aan zoals G krachten etc etc.

Zie:

https://www.youtube.com/watch?v=UFLvCsHBjBI
heb de m4 cabrio toegestuurd in de tips =) zien rijden in linz 2 weken terug dacht dat hij al uit was.
58k voor een kale versie manmanmanman
@arashrsf:
.., wat een nette prijs..
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat straks elke pauper in een 4xx Ci gaat rijden hè..
@tupperware: ondanks de hoge prijs zullen er altijd paupers blijven….
Over 10 jaar zullen er helemaal veel paupers deze pauperbak op de tweedehands-paupermarkt vinden. Vervolgens verpauperen ze de auto’s met behoorlijke lelijke paupertuning parts en zullen vervolgens nadat de auto helemaal verpauperd is na 250.000pauperkilometers en 6 paupereigenaren weer doorverkopen als een stuk pauper.
@arashrsf: Het is eigenlijk 51.000. Voor dat geld heb je een 2.0 4-pitter met turbo, handgeschakelde zes bak, non-metallic lak, gewichtbesparing door geen Navi, 17″ lichtmetalen zieligheid, geen neerklabare achterbank (250 euro…) en nog veel meer niet wat je niet wilt. Zonder gek te doen kost een beetje leuke 428i Cabrio met wat normale opties (metallic lak, leer, 18″, navigaite) richting de 70 mille…
Striping? Zie ik daar nou echt jaren 80 Opel Manta striping op een dure BMW? Aan de andere kant die carbon (look) frutsels zien er ook al niet uit. Dat moet toch net als op de cabrio op z’n minst worden meegespotenom een beetje toonbaar te zijn. Ik zou zeggen steek dat geld in een navigatiesysteemoid, heb je meer plezier van en verhoogd wel de restwaarde.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).