
De goedkoopste Volkswagen Amarok van Nederland is goedkoop. Wel met weinig opties en veel kilometers. Cool!
De Amarok is de grootste en stoerste Volkswagen die er is. Ja, er is een Touareg. Die werd echter per generatie een stukje geciviliseerder en softer. Op zich niet erg, het is nog altijd de beste SUV die het concern bouwt als je kijkt naar waar voor je geld, maar een werkpaard is het niet meer.
Daarom willen we graag even de aandacht vestigen op de goedkoopste Volkswagen Amarok van Nederland. Met ‘Nederland’ gaan we ervan uit dat de wereld niet groter is dan Marktplaats. Het is de meest basic Amarok die we ooit hebben gezien, legeruitvoeringen daargelaten.

Easyline
De witte pick-up komt uit 2012. Het is een echte bedrijfswagen-uitvoering. Dus zo min mogelijk opties en zoveel mogelijk kilometers. Deze Amarok is een zogenaamde ‘Easyline’. Die naam komen we alleen tegen bij hele kale Volkswagens. En deze Amarok doet zijn naam eer aan, dan. Aan de andere kan: airco, navigatie, cruise control, elektrische ramen en spiegels en centrale deurvergrendeling zitten er gewoon op.
De 2.0 TDI motor is goed voor 165 pk, dus een slak is het zeker niet. De auto heeft instelbare vierwielaandrijving en een lage gearing, in combinatie met een handbak. Je kunt er in het terrein daadwerkelijk mee uit de voeten. Het is een import, in 2015 kwam ‘ie de grens over met een bescheiden km-stand van 150.000. In iets meer dan zes jaar is dat opgelopen tot 383.581 km.
Prijs goedkoopste Volkswagen Amarok
Je kunt aan het interieur zien dat de auto goed gebruikt is, zonder dat er dingen stuk zijn. Aangezien mensen pick-ups gebruiken om vol te hangen sportuitlaten en chroomwerk, is deze kale Amarok bijna ontwapenend. Check dat stuur: dat is gewoon van rubber in plaats van leer! Dan de prijs van de goedkoopste Volkswagen Amarok van Nederland: 12.995 euro.
Interesse? Check hier de goedkoopste Volkswagen Amarok advertentie op Marktplaats!
Ondanks dat ik al jaren auto rijd heb ik nooit leren sturen.
Mij zou het dan ook niet uitmaken dat het stuur van rubber is.
@moveyourmind: dat je nooit hebt leren sturen is een kwalijke zaak!
@moveyourmind: Als je een leren broek hebt, heb je ook leren pijpen.
Hahaha! Die moet ik onthouden.
Prijzen zijn echt van de pot gerukt. 9 jaar oud, import en gebruikt als de bedrijfh..r.
Wat kost zoiets nieuw wanneer je dit zakelijk koopt?
Het lijkt alsof je import als negatieve eigenschap ziet, maar deze auto is al meerdere jaren in Nederland geregistreerd, nieuw waren die dingen hier niet normaal geprijst zelfs zakelijk was het interessant om over de grens te shoppen, nu was deze wel gebruikt over de grens geshopt maar toch.
@knapzuur: import is altijd een negatieve eigenschap. Vooral wanneer het bij onze oosterburen vandaan komt.
@pa045 Met wat opties erop en 2.0TDI 80k+.
Heb zo een beetje een “huurauto-op-vakantie-in-Spanje” gevoel bij dat interieur. Wel stevig aan de prijs om goedkoop te zijn
@kemi: het is dan ook een bedrijfswagen en geen luxewagen.
De trekhaak laat het ergste vermoeden wat betreft de technische staat.
Dat valt nog alles mee, ik heb trekhaken gezien waar met dit soort km’s een deel weggesleten is….
Vind het bed achterin ook nog veel teveel verf hebben voor flink gebruik!
@spidermann: mijn trekhaak op een transit ziet het er hetzelfde uit. Slechts 1x gebruikt op 120000km.
Véél te veel geld voor zn véél te veel kilometers!!
Ik vind ‘m zo eigenlijk wel leuk. Gewoon een echte werkauto in plaats van de opgedrirkte stukadoors uitvoering die je meestal tegenkomt. De prijs is wel heel fors met bijna 4 ton aan ervaring..
“…. airco, navigatie, cruise control, elektrische ramen en spiegels en centrale deurvergrendeling zitten er gewoon op.”
Ja hallooo, op een kale VW hoort er alleen een soort van radiovoorbereiding tegen meerprijs geleverd te zijn!
Cool logo op de kentekenplaathouder. Zou er bijna gaan kijken om te zien wat ze nog meer hebben
@shalomleon: dat kan natuurlijk ook via de website…
Nadat hun bestaan als Saab dealer ophield zijn ze een tijdje op de Zweedse toer gegaan maar de laatste tijd is het aanbod vrij divers.