• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit kost de het sportieve randje van de Skoda Enyaq

Auteur: RubenPriest, gepost 3 mei 2021 om 11:01 – 15 Reacties

Dit kost de Skoda Enyaq met een sportief randje

Wat moet je bijlappen als je de Skoda Enyaq net wat leuker aankleedt met het Sportline pakket?

De meeste auto’s knappen op van een sportiever pakketje. Of nu gaat om R-Line, een AMG pakket of S-Line. Ook de Skoda Enyaq kun je wat meer sjeu geven door te kiezen voor het Sportline pakket. Maar tot voor kort was de meerprijs daar niet van bekend. Skoda geeft daar nu een antwoord op.

Skoda Enyaq Sportline

  • Skoda Enyaq Sportline
  • Skoda Enyaq Sportline
  • Skoda Enyaq Sportline
  • Skoda Enyaq Sportline
  • Skoda Enyaq Sportline
  • Skoda Enyaq Sportline

Tromgeroffel. Vanaf 4.100 euro kun je de Enyaq als Sportline uitvoeren, mits je voor de iV60 gaat. In combinatie met de iV80 moet je minimaal 4.700 euro betalen. Je krijgt dan 20 of 21-inch velgen, andere bumpers, sideskirts, zwarte details en donker getinte ramen achter. Tja, dat is het nu helemaal tegenwoordig hè. Wel tof is dat Skoda de Enyaq Sportline van een sportonderstel voorziet. De elektrische auto is voor 15 mm en achter 10 mm verlaagd.

Het interieur is helaas wat meer knap. Er is gekozen voor nep carbon sierstrips en nep leder (ook wel kunstleder genoemd). Dat is dan toch weer een beetje jammer. Qua uitrusting maken onder andere LED Matrix koplampen, LED achterlichten, een draadloze smartphone oplader en keyless entry deel uit van het Sportline pakket. Het resultaat is een Skoda zoals je ‘m op de foto’s ziet.

Ook interessant!

  • Skoda Enyaq rijtest en video
  • Skoda Enyaq Coupé: een lekkere dikke sjaak
    Skoda Enyaq Coupé: een lekkere dikke sjaak
  • Nederlandse dealer heeft de meest unieke Skoda Enyaq iV
  • Skoda Enyaq topmodellen
    Nieuwe 4x4 topmodellen voor de Skoda Enyaq iV

Nieuwste artikelen

  • Gespot – De 992 GT3 R rennsport wordt uitgelaten in Maastricht
  • Overheid weigert pro-EV-onderzoek te publiceren
  • 782 pk en de BESTE! Bentley Flying Spur Mulliner #test
  • Een van de dikste SUV’s van dit moment wordt binnenkort goedkoper!
FacebookTweetPinLinkedIn

Elektrisch, enyaq, enyaq-iv, Skoda, Video

Vorig bericht: « Deze Kia EV6 ga je het vaakst zien in Nederland
Volgend bericht: Seat Leon 2.0 TSI is lekker warm en veilig »

Lees Interacties

Reacties

  1. saxoke zegt

    3 mei 2021 om 11:56

    De Skoda met een grille zoals BMW ze zou moeten hebben

    Login om te reageren
  2. Dizono zegt

    3 mei 2021 om 11:59

    En wat kost het aan actieradius?

    Login om te reageren
  3. alcantara zegt

    3 mei 2021 om 12:14

    Wat een beschamende prestaties vergeleken met andere EV’s zoals een Tesla Model 3 oid.

    Login om te reageren
    • dijan zegt

      3 mei 2021 om 13:03

      alcantara; Maar hij is wel veeeel mooier als de Tesla Model 3!!!!

      Login om te reageren
      • alcantara zegt

        3 mei 2021 om 16:57

        Helemaal waar! LOLLLLLLLLLLLLL

        Login om te reageren
      • The Stig NL zegt

        3 mei 2021 om 23:00

        @dijan: Hmmm, ik vind de 3 nog wel gaan eigenlijk! De Y en X daarentegen…

        Login om te reageren
  4. kminne zegt

    3 mei 2021 om 12:18

    Sportief randje behoort toch wel tot de grootste braakneigingopwekkende termen van de laatste jaren.

    Login om te reageren
  5. pier zegt

    3 mei 2021 om 13:56

    Veel geld voor wat grotere velgen en wat optische opsmuk.

    Login om te reageren
  6. wimbers zegt

    3 mei 2021 om 14:44

    ieder zijn keuze, ik zou liever investeren in supersnel laden, een knetterluxe interieur en een beetje extra prestatie dan een spoilerpakketje dat vooral leuk is voor iedereen die naar je auto moet kijken als je er zelf in zit.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      3 mei 2021 om 16:33

      Maar die sportiviteit van het sportpakketje straalt op de bestuurder af. Heus echt waar hoor.

      Login om te reageren
  7. bernoulli zegt

    3 mei 2021 om 16:46

    Bij de gewone Enyaq is het zo jammer dat je van die grote stukken ongespoten plastic rondom hebt. Dat is bij die Sportline opgelost.

    Login om te reageren
  8. monsieurleloure zegt

    3 mei 2021 om 19:00

    8,5 seconde naar de 100km/u, da’s wel erg langzaam. Daar verandert een infantiel “Sportline”pakketje niets aan.

    Login om te reageren
  9. baf07 zegt

    3 mei 2021 om 19:03

    Ik vraag me al een poos af waarom de autocorrectie uit staat. Of kunnen de heren niet zo snel typen….

    Login om te reageren
    • baf07 zegt

      3 mei 2021 om 19:04

      @baf07: dit kost de het sportieve randje

      Login om te reageren
  10. Vettebougie zegt

    3 mei 2021 om 21:36

    Heb niks met zowel EV, als SUV. Maar dit is toch wel een knappe accubak.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North