• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

DMC Ferrari 812 is niet voor krappe parkeergarages

Auteur: RubenPriest, gepost 1 juni 2020 om 08:58 – 14 Reacties

DMC Ferrari 812 is niet voor krappe parkeergarages

Met deze DMC Ferrari 812 Superfast heb je de ruimte nodig. Krappe parkeergarages zijn niet aan te raden.

Of het nu een parkeergarage, de McDrive of een andere krappe situatie is. Met een moderne supercar is het altijd oppassen geblazen. Niet alleen zijn het grote machines. Vaak heb je te maken met peperdure velgen die je echt niet wil beschadigen. Alsof de Ferrari 812 Superfast nog niet dik genoeg was, gaat DMC doodleuk een stapje verder.

DMC Ferrari 812 zijkant

De 812 Superfast is alweer een tijdje op de markt, bij DMC hebben ze de tijd genomen om er iets voor te bedenken. Net als met de F12berlinetta is de tuner goed los gegaan. Het resultaat is een 812 met een bodykit die de supercar nog breder maakt.

DMC Ferrari 812 achterkant

De Italiaanse GT heeft genoeg unieke kenmerken gekregen zodat je deze gemakkelijk als een DMC kunt herkennen. Het begint al bij het vooraanzicht, met een nog grotere grille. Aan de achterkant heeft DMC extra aerodynamische poespas op de Ferrari 812 geplakt. In Maranello zullen ze ongetwijfeld huilen bij het zien van dit soort aanpassingen.

DMC Ferrari 812 voorkant

De atmosferische V12 met 800 pk is wel genoeg. Zou je denken. Bij DMC gaan ze nog een stapje verder. De tuner schroeft het vermogen naar 831 pk. Je hoort het apparaat goed aankomen met een nieuw uitlaatsysteem van titanium. Volgens DMC ligt de topsnelheid op bijna 350 echte kilometers per uur.

Alles moest groter, zo ook de velgen. Voor zijn ze 21-inch groot en achter 22-inch. Het staat op serieus dik rubber. Achter meet het maar liefst 335/25. De bandjes oproken is daarmee geen voordelige rookshow. De bodykit is volledig van carbon fiber en kan in elke gewenste kleur geleverd worden.

Ook interessant!

  • Ferrari 812 Superfast krijgt Poolse interieurbehandeling
  • Au: Nederlandse Ferrari 812 Superfast crash op de A1
  • Ferrari introduceert 812 VS aan trouwe klanten
  • DMC Ferrari Roma
    DMC Ferrari Roma is net dat tandje agressiever

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

812, dmc, Ferrari, superfast, tuning

Vorig bericht: « Politie pakt meer rijbewijzen af, 100 km/u de boosdoener?
Volgend bericht: De goedkoopste Hyundai i30N op Marktplaats »

Lees Interacties

Reacties

  1. lincoln zegt

    1 juni 2020 om 09:10

    Zo zo ..
    31 peekaa erbij ..
    Soort van extrasuperfastplus dan eigenlijk ..

    Login om te reageren
  2. Tonnie zegt

    1 juni 2020 om 09:20

    Lijkt net een speelgoedautootje. Lelijk met die grote zwarte wielen.

    Login om te reageren
  3. mpgc zegt

    1 juni 2020 om 09:29

    Ik vind hem wel geslaagd.

    Login om te reageren
  4. plakloodventer zegt

    1 juni 2020 om 10:03

    Was ook echt wel nodig…..

    Login om te reageren
  5. ericd zegt

    1 juni 2020 om 10:15

    De 812 is sowieso niet mater Maranello’s mooiste. Voorganger F12 daarentegen…

    Login om te reageren
    • davelepeef zegt

      1 juni 2020 om 12:03

      @ericd: jaa maar daar is het komische: lees eens reacties terug toen de F12 gelanceerd werd. Gal all over the place over die string bijvoorbeeld. Nu, prachtwagen…

      Login om te reageren
  6. JelleEp3 zegt

    1 juni 2020 om 10:55

    Liever de Novitec 812

    Login om te reageren
  7. cdlop01 zegt

    1 juni 2020 om 11:06

    Vind huidige Ferrari’s niet echt heel fraai, zeker de koplampen niet, vreemd langgerekt, zijn in ieder geval geen tijdloze ontwerpen meer

    Login om te reageren
    • davelepeef zegt

      1 juni 2020 om 12:02

      @cdlop01: dat dachten we in de jaren 60 ook al. Toen vonden we de staande ronde pitten zo tijdloos…

      Login om te reageren
      • cdlop01 zegt

        1 juni 2020 om 12:14

        Denk dat de ontwerpen uit die periode inmiddels klassiekers zijn… daarentegen de Ferrari’s uit de jaren 90 en heden, vraag mij af of ze die status ooit behalen.

        Login om te reageren
        • davelepeef zegt

          1 juni 2020 om 13:58

          @cdlop01: in de jaren 70 kocht je die 60ers voor de welbekende appel en ei. En natuurlijk zijn niet alle 60er

          Login om te reageren
          • davelepeef zegt

            1 juni 2020 om 14:00

            @davelepeef: – modellen extreem populair. Over 50 jaar komen we erop terug, ok?

            Login om te reageren
            • cdlop01 zegt

              1 juni 2020 om 15:22

              Er zijn teveel supercars denk ik tegenwoordig de glans gaat ervan af m.i.

              Login om te reageren
  8. davelepeef zegt

    1 juni 2020 om 12:01

    *renders courtesy of the reception desk…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North