• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dubbeltest: Polestar 2 vs Tesla Model 3

Auteur: Wouter, gepost 12 oktober 2020 om 16:00 – 54 Reacties

Polestar 2 vs Tesla Model 3

De hit van vorig jaar versus de nieuwkomer van dit jaar. Tijd voor de dubbeltest Polestar 2 vs Tesla Model 3.

De term Tesla-killer is al zo vaak van stal gehaald, dat we die nu maar even laten zitten. Echter de Tesla Model 3 was vorig jaar de best verkochte auto. De Polestar 2 lijkt er qua concept best een beetje op. Beide merken gaan voor elektrisch, zetten graag hun performance pet op en de prijzen lopen niet zo heel ver uit elkaar.

De specs Polestar 2 vs Tesla Model 3

Eén van de verschillen is dat Polestar op dit moment één variant aanbiedt, terwijl Tesla een aantal versies op de website heeft staan. Wat beide merken gemeen hebben, is dat ze beiden volop inzetten op online verkoop. Showrooms zijn tenslotte zo 2019, Spaces of Stores zijn the way to go.

Specs Polestar 2 vs Model 3

Zoals in de tabel te lezen is, is het beste de vergelijking te maken met de Model 3 Long Range. Het accupakket is vergelijkbaar, het aantal pk’s ook en daarmee de prestaties ook. Het echt grote verschil zit hem in het verbruik: de lagere en lichtere Model 3 is duidelijk zuiniger en haalt dus meer kilometers uit een kWh.

Tesla scoort ook punten met hun eigen Supercharger netwerk. Snel laden kan met de Model 3 simpelweg op meer plekken dan met de Polestar 2.

Zweedse geborgenheid versus Amerikaanse functionaliteit

Het grote scherm van de Tesla Model 3 is supermooi, maar de rest van het interieur is vooral heel functioneel. Dat het ook anders kan, wisten we al langer. Amerikaanse merken zijn nooit de benchmark geweest qua interieur. De Polestar 2 is wat dat betreft veel leuker, met fijne materialen en ook nog een paar knoppen voor veel gebruikte functies.

De infotaimentsystemen hebben beide hun sterke en zwakke punten, maar zijn ook allebei hypermodern. Polestar gebruikt een op Google gebaseerde systeem. Spraakbediening en Google Maps werken daarin redelijk voortreffelijk.

En welke moet je dan kiezen Polestar 2 of Model 3?

Als jij niet wilt opvallen op de parkeerplaats dan kies je nu wellicht gewoon voor de Model 3, dan hoef je voorlopig niets uit te leggen. Iedereen snapt dat je niet een van de goedkoopste elektrische auto’s hebt gekozen. Zo ver is Tesla de afgelopen al gekomen, dat ze hun eigen soort van premium bekendheid hebben weten te creëren.

Dat is een hele prestatie. De Polestar zal een geheel eigen doelgroep aanspreken, al was het maar omdat eigenlijk iedereen die dat ‘andere Zweedse merk’ een warm hart toedraagt zich echt thuis zal voelen in deze elektrische auto.

Met dank aan: Autoblog partner Mobility Service die ons de Model 3 ter beschikking stelde.

Ook interessant!

  • Tesla maakt Model 3 en Model Y nu ook kneiterduur
  • Tesla maakt Model S en Model X kneiterduur
  • Tesla Model 3 station beter dan een Model Y?
    Tesla Model 3 station beter dan een Model Y?
  • Tesla verkoopcijfers Q1 2021 zijn indrukwekkend

Nieuwste artikelen

  • Verrassend. Een plan van de overheid dat niet werkt
  • De Chinezen vinden ons oerdom
  • Range Rover ontwikkelt de beste auto voor elke narcist
  • Snelwegblokkeerders lopen straks het risico op een flinke tik
FacebookTweetPinLinkedIn

8%-bijtelling, bijtelling, ev10daagse-2020, model-3, Polestar, polestar-2, Tesla, Vergelijkingen, Video

Vorig bericht: « BREEK: Autosalon Brussel doet carnaval na, slaat 2021 over
Volgend bericht: Wouter: deze liefhebbersauto’s schrijven niet meer af! »

Lees Interacties

Reacties

  1. Pordon zegt

    12 oktober 2020 om 16:15

    Ik had nooit verwacht dit ooit te zeggen maar de Tesla Model 3 wint het hier alleen al op looks… En dat zegt meer wat over de Polestar.

    Login om te reageren
    • lekkerlinksrijden zegt

      12 oktober 2020 om 16:35

      @Pordon: de “kleur” wit helpt niet mee voor de Polestar. Ik zag de Polestar deze week in een kleur blauw en dat zag er veel beter uit. Het interieur vind ik van de Polestar veel mooier. Het is uiteindelijk maar wat je zoekt in een auto

      Login om te reageren
      • tenaci zegt

        12 oktober 2020 om 19:18

        @lekkerlinksrijden: m’n achterbuurman heeft er een. Ik vind het best een mooie auto, maar hij staat zo raar hoog. Slagje kleinere wielen en wat lager had hem goed gedaan. Lijkt nu wel een soort XC uitvoering van Volvo.

        Login om te reageren
    • leonlampe zegt

      12 oktober 2020 om 17:33

      @Pordon: hoe dan, de model 3 is net een vreemde kikker, de polestar 2 is een ontzettend mooie auto

      Login om te reageren
      • Pordon zegt

        12 oktober 2020 om 18:32

        @leonlampe: De model 3 is inderdaad net een vreemde kikker. Kun je nagaan hoe lelijk ik die polestar vindt.

        Login om te reageren
        • leonlampe zegt

          12 oktober 2020 om 19:51

          @pordon: de polestar 1 dan? Ook lelijk?

          Login om te reageren
    • mp014 zegt

      12 oktober 2020 om 19:28

      @Pordon: helemaal mee eens! Sjezus wat een confrontatie met mezelf. De model 3 vind ik echt geen mooie auto maar deze polestar vind ik duidelijk nog veel minder mooi. Zo jammer dit en wat een gemiste kans!!!! Denk dat volvo beter zelf deze EV techniek in huis had gehaald en ze in het huidige gamma had gestoken. Jammer jammer jammer

      Login om te reageren
      • leonlampe zegt

        12 oktober 2020 om 19:41

        @mp014: doen ze met de xc40 precharge

        Login om te reageren
        • mp014 zegt

          12 oktober 2020 om 20:01

          @leonlampe: ja dat klopt maar ik zie persoonlijk veel liever een V90 of V60 zeker als ze full EV zouden zijn.

          Login om te reageren
    • ktm690sm zegt

      13 oktober 2020 om 10:40

      @Pordon: smaken verschillen. Model 3 vind ik lelijk. De Polestar echt mooi en dik in het echt.

      Login om te reageren
  2. Hubert zegt

    12 oktober 2020 om 16:23

    Van het weekend eens om een Polestar heen gelopen.
    Weet niet goed wat ik er van moet vinden.
    De algehele lijn (vooral vanuit schuin-achter) is nog erg wennen.
    En algehele indruk is dat hij niet zo robuust overkomt als een “echte” Volvo.

    Maar hij ziet er minder ‘koddig” uit als een Model 3 met z’n kikkersnuit.

    Login om te reageren
  3. flutterby zegt

    12 oktober 2020 om 16:33

    Moeilijk, maar als ik voor de lange termijn moet kiezen zeker de Model 3. Superchargen, OTA en potentie van FSD heeft de Polestar geen antwoord op. Al zal ik FSD enkel overwegen bij aankoop en niet bij lease.

    Echter voor een jaartje zou ik voor de Polestar gaan omdat ik wel houd van iets bijzonders.

    Login om te reageren
    • Pascal zegt

      12 oktober 2020 om 18:42

      Mee eens, ik vind het geweldig om elke maand updates te ontvangen met nieuwe functies en die ontwikkelingen met autopilot op de voet te volgen. Maargoed ik ben dan ook een gadget-liefhebber, logisch als genoeg anderen dat niets zal interesseren.

      Login om te reageren
  4. banderas zegt

    12 oktober 2020 om 16:48

    Beetje PR-praat over dat Volvo op meer veiligheidsdingen zou letten, terwijl Tesla al beduidend daar erg goed mee bezig is. En natuurlijk het hele Autopilot.
    Polestar is een wat verfrissende look, maar ook wat krapper (probeer maar eens achterin te zitten en niet je hoofd stoten), ook qua bagageliters. Qua totale auto blijft de Model 3 de veel betere auto + EV. Maar uiteraard qua looks ziet de Polestar er wat fraaier uit.

    Login om te reageren
  5. frank2b zegt

    12 oktober 2020 om 16:50

    Geen probleem hier: Polestar 2 all the way. Zeker voor de lange termijn. Ik heb twijfels bij de service bij de Tesla, vind het interieur maar matig en disfunctioneel, merk ook de vele jeugdkwalen op, maar vooral de ugly looks van de Tesla maken de keus voor mij een no-brainer.

    So what dat Tesla een unieke laadinfrastructuur heeft. Dat is interessant in de opstarfase, maar de uitrol van een generieke -en dus betere- laadinfrastructuur begint op stoom te komen en op middellange termijn is dat voordeel daarmee een wassen neus. Alsof je een Passat koopt omdat Volkswagen zulke goeie tankstations heeft gebouwd.

    Maar vooral: de Polestar kan 1500 kg geremd trekken. En dát is voor mij de dealbreaker.

    Just my five cents.

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      12 oktober 2020 om 17:43

      Ben jij een vertegenwoordiger ofzo? Minder turbotaal gebruiken en meer Nederlands a.u.b.

      Login om te reageren
    • pramm zegt

      12 oktober 2020 om 20:24

      Weer niet hoeveel km je met 1500 kg achter de polestar wil gaan rijden, maar denk dat je al snel klaar bent met 100km.

      Login om te reageren
    • wimof zegt

      13 oktober 2020 om 12:24

      Mocht Volkswagen op zijn Passat een vulteut van 1cm diameter geplaatst hebben zouden we ook niet blij zijn en laat dat misschien de reden zijn waarom je bij Tesla met 250 Kwh kan laden. Vrachtwagen krijgen ook een groter debiet aan de pomp.

      Login om te reageren
  6. yerseke zegt

    12 oktober 2020 om 16:59

    Ik vraag me af of die 353 pk van de Standard Range wel klopt.
    Op veel sites staat dat deze 175 KW produceert, dat is toch aanzienlijk minder.

    Login om te reageren
    • Pascal zegt

      12 oktober 2020 om 18:45

      Die cijfers in het filmpje leken mij ook niet te kloppen. Naar mijn weten zit de standard range rond de 250pk, de long range AWD zo’n 360pk en de Performance ergens rond de 450pk (give or take)

      Login om te reageren
      • 993carrera4s zegt

        13 oktober 2020 om 09:44

        @Pascal: dat was in 2017. Vermogen is al een paar keer verhoogd. Dacht dat de performance nu boven de 500 zat. 585 klinkt idd ook wel heel hoog. Hij is wel serieus snel, ik heb er zelf gesmede 18″ velgen onder gedaan, 21kg er af, daar is hij ook merkbaar sneller van geworden.

        Login om te reageren
        • Pascal zegt

          13 oktober 2020 om 11:16

          Wikipedia onderschrijft die cijfers zie ik, grappig. Ik heb zelf de long range AWD en dat ding is al achterlijk snel maar ik dacht altijd dat ie meer rond de 375pk zat ofzo. Blijkt eerder 447 te zijn. Performance inderdaad 580pk, bizar…

          Login om te reageren
  7. kevertje zegt

    12 oktober 2020 om 17:12

    Ik twijfel er geen moment aan dat Volvo/Geely een perfecte auto qua gevoel weet neer te zetten. Dat is met de huidige reeks met verbrandingsmotoren ook al het geval. Wat blijft is zo’n gruwelprijs voor niet de grootste middenklasser, die na zo’n drain van de bankrekening 470km ver geraakt. In realiteit is dat een pak minder en zeker bij de typische Zweedse winters. M.a.w vergeet serieuze reisambities naar Z of M Europa wanneer je (na Corona) tegen saaie en langdurige ritten opziet. Over heel misschien 5-10 jaar van nu wordt dit iets, als men de ecologische rampen achter alle benodigde resources ook kan terugdringen. Tijd genoeg om tussendoor nog met een echte reis-Volvo te rijden, als dat je ding is – ondertussen mogen de yuppies en moderne wereldveranderaars voor mij hier (best) van genieten.

    Login om te reageren
    • leonlampe zegt

      12 oktober 2020 om 17:43

      @kevertje: 2x onderweg laden en je bent al in Spanje of Italië. Met dat snelladen ben je een uur langer bezig over een route van 12 uur+ en als je bedenkt om tijdens de rit in de benzine auto een keer onderweg te stoppen voor de lunch is het verschil nog maar een half uurtje. Zou als je vakantie hebt niet zoveel moeten schelen toch

      Login om te reageren
      • goodvibrations zegt

        12 oktober 2020 om 18:32

        @leonlampe: niet als je van echt doorrijden houdt.. 130kmh doet super veel met je range… die halveert gewoon.. Voor mij geen probleem want ik doorkruis Europa bijna nooit… Maar als ik dat wel moest doen dan viel een EV meteen af..

        Login om te reageren
      • flutterby zegt

        12 oktober 2020 om 18:40

        @leonlampe: dat kan, maar als je er sneller wilt zijn moet je zeker 6x laden. Onderweg laad je een Model 3 tot +/- 60% of de volgende Supercharger. Dan heb je ongeveer 50% om in 2,5-3 uur op te maken.

        Login om te reageren
        • goodvibrations zegt

          12 oktober 2020 om 18:47

          @flutterby: eens hoor.. En je hebt er ook alleen echt last van bij (hoge) autobahn snelheden..
          Ik zou ze er niet om laten staan iig..

          Login om te reageren
      • pramm zegt

        12 oktober 2020 om 20:29

        2x laden en uurtje extra reistijd… Ga maar uit van 5 a 6x laden. Die laders zitten namelijk niet exact op de laatste 10km van jouw range. Met de polestar ga maar uit van 3x meer laden voordat je daar aankomt.

        En 1 uurtje worden er in de praktijk ongeveer 2,5. Is dat erg… Nou nee, dat is een rit die je maar een of twee keer per jaar doet. Voordeel is dat je de rest van het naar eigenlijk nooit naar het pompstation hoeft. Blijft me bevreemdend dat iedereen die vakantiereis als belangrijkste ziet, terwijl het gros aan km’s gedurende de rest van het jaar wordt afgelegd.

        Login om te reageren
        • b00st zegt

          13 oktober 2020 om 09:11

          En je kan een normale koffie krijgen en een meer dan propere wc in het steeds aangrenzende hotel :)

          Login om te reageren
  8. mc96 zegt

    12 oktober 2020 om 17:34

    Beide volgens mij hele goede electrische auto’s. Ik zou kiezen voor de Polestar. Maar dat is vooral een kwestie van smaak en dus persoonlijk.

    Login om te reageren
  9. cazzo046 zegt

    12 oktober 2020 om 17:40

    Polestar is Chinees is nogo.
    Ze hebben al genoeg kapot gemaakt die chinezen.

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      12 oktober 2020 om 17:46

      Polestar is zo Chinees als “French Fries” Frans zijn. Dit is gewoon onderhuids een Volvo XC40.

      Login om te reageren
      • flutterby zegt

        12 oktober 2020 om 19:32

        @SimonMc: klopt en die XC40 is ook hartstikke Chinees.

        Login om te reageren
        • SimonMc zegt

          12 oktober 2020 om 19:45

          Je begrijpt het verschil tussen “gemaakt in China” en “gefinancierd door China” niet echt geloof ik.

          Login om te reageren
          • flutterby zegt

            12 oktober 2020 om 20:01

            @SimonMc: en jij niet dat je een auto in België in elkaar kan zetten met Chinese onderdelen, met name waar je het niet ziet.

            Verder hier geen enkel probleem met Made in China hoor, al hoop ik dat de wereldleiders zich wat meer druk gaan maken over de macht van China.

            Login om te reageren
            • SimonMc zegt

              12 oktober 2020 om 21:36

              “en jij niet dat je een auto in België in elkaar kan zetten met Chinese onderdelen, met name waar je het niet ziet.”

              Die is goed. Nagenoeg alles komt uit China tegenwoordig. Het verschil is dat we het hier wel zeker weten. En dit is nog steeds een Volvo die aan alle testen voldoet, geen omgekatte Opel Frontera met een Landwind badge op.

              “Verder hier geen enkel probleem met Made in China hoor, al hoop ik dat de wereldleiders zich wat meer druk gaan maken over de macht van China.”

              En hier geef ik je volop gelijk in. Alleen hadden ze dat al veel vroeger moeten doen. Nu is het een gevalletje: als het kalf verdronken is…

              Maar ik moet er ook bijzeggen: sommigen wanen zich ongenaakbaar, en gezonde competitie is goed voor de vooruitgang van zaken, en goed voor onze portemonnee. Ik werk voor een zekere fabrikant, die zich 30 jaar geleden ook zo ongenaakbaar voelde, tot er “vanuit het niks” concurrentie opstond.
              Oeps. 1500 werknemers werden er ineens 800. Zelfs nu nog krijgt men soms klappen waar men het niet zag aankomen. We hebben een beproefd product, en zodoende vinden ze dat er in 10 jaar niks moet aan veranderen… en ineens is er een concurrent die het aan de helft van de prijs ook wel kan produceren én hoogwaardigere kwaliteit aflevert. Ahja, krijg je er van als je werknemers voornamelijk uit familie en vrienden bestaan. Gelukkig nog dat we blijkbaar van bepaalde zaken de enige in de wereld zijn, en we daar bakken met geld verdienen…voorlopig.

              Login om te reageren
          • vondick zegt

            12 oktober 2020 om 21:19

            Ja, dat is dus nog erger. Wie betaald bepaalt. Ik financier liever bedrijven waar wij zelf nog de touwtjes in handen hebben en waar de kennis en kunde van onze vakmensen ook voor ons eigen belang wordt ingezet.

            Login om te reageren
            • SimonMc zegt

              12 oktober 2020 om 21:35

              “Ik financier liever bedrijven waar wij zelf nog de touwtjes in handen hebben en waar de kennis en kunde van onze vakmensen ook voor ons eigen belang wordt ingezet.”

              Ik ook. Alleen willen we allemaal zoveel mogelijk marge hebben, dingen uitbesteden en laten produceren in landen waar het het goedkoopste is, en dan gaan we achteraf miepen hoe die vermaledijde Chinezen alles innemen.
              Eigen schuld, dikke bult.

              Login om te reageren
              • flutterby zegt

                12 oktober 2020 om 21:38

                @SimonMc: behalve Tesla die alles intern haalt en daar de markt mee op zijn kop zet.

    • pramm zegt

      12 oktober 2020 om 20:30

      Misschien dan het merendeel van de producten in huis maar wegdoen? Veel heeft wel componenten uit China, of komt daar vandaan

      Login om te reageren
  10. cdlop01 zegt

    12 oktober 2020 om 17:47

    De Polestar weegt 2200kg ……. de coupe zelfs 2500kg, onwaarschijnlijk, wat is daar milieuvriendelijk aan???? Dat geeft Polestar zelf ook aan overigens, ook heel bijzonder. De Tesla is nog steeds de beste EV met meest bruikbare Wltp, die ook bijna gehaald wordt in de praktijk, dat red geen enkele Europese EV, bij lange na niet. Jmmr alleen dat de Tesla zo matig afgewerkt is.

    Login om te reageren
  11. Pascal zegt

    12 oktober 2020 om 18:15

    Prima review! Het inderdaad uiteindelijk een kwestie van smaak waar je voor gaat. Ik kan de Polestar niet echt een knappe auto vinden, maar het extra luxegevoel in het interieur is zeker een plus boven Tesla, samen met de grote laadopening. Toch zou ik opnieuw voor de Tesla gaan vanwege autopilot. Daar zijn ze wel degelijk oneindig veel verder mee en daarmee rijd ik nu al zo’n 80% van m’n snelwegkilometers. Wil niet meer zonder! Maar ik snap de Polestar kopers ook volledig.

    Login om te reageren
  12. donstorm zegt

    12 oktober 2020 om 18:27

    De Model 3 is huishoudelijk apparatuur met veel windgeruis op de snelweg en heeft ook las van afstandelijke besturing. Een hoog utilitair en klinisch gehalte. De uitrusting, afwerking en algehele bouwkwaliteit is gewoon ruk. Het enige leuke aan de Model 3 is het vermogen, maar ook eigenlijk niet meer dan dat. AP mogen ze in een gat steken waar de zon niet schijnt. Geef mij de Polestar 2 maar, veruit de fijnere auto om in te reizen.

    Login om te reageren
    • Pascal zegt

      12 oktober 2020 om 18:55

      Afstandelijke besturing is dikke onzin, elke autojournalist (inclusief Chris Harris) onderschrijft dat een Model 3 gewoon erg leuk stuurt; dat is ook mijn ervaring als ex-BMW rijder. Windgeruis eveneens. Is even een issue geweest, maar allang uit de wereld. Spreek je uit eigen ervaring, of typ je gewoon over wat er hier en daar geroepen wordt?

      Qua uitrusting geef ik je wel gelijk. Een door Bang & Olufsen ontworpen geluidsinstallatie, elektrisch verstelbare/verwarmde stoelen, dimmende binnen en buitenspiegels, Spotify/Tunein/Google Maps integratie, achteruitrijcamera, alle denkbare veiligheidsopties, keyless entry, sentry mode, autopilot etc. is natuurlijk gewoon zwaar onder de maat, daar kan je echt niet mee thuis komen.

      Login om te reageren
      • flutterby zegt

        12 oktober 2020 om 21:41

        @Pascal: het audio systeem is niet van B&O zelf, maar ontworpen door een ex-medewerker van B&O. Overigens zijn er claims geweest dat het beter klinkt dan het systeem uit de A8 van €10k meerprijs. Zelf durf ik te zeggen dat ik nog niet beter gehoord heb.

        Login om te reageren
        • gekketurbo zegt

          13 oktober 2020 om 13:02

          Ik heb hiervoor een XC90 met Bowes en Wilkins installatie. Die was significant beter dan de Model 3. De geluidsinstallatie van de Tesla is overigens ook heel goed, zeker voor het feit dat het is inbegrepen in het premium pakket.

          Login om te reageren
    • autodidact zegt

      12 oktober 2020 om 19:32

      @donstorm: Dat is de juiste bewoording. Een utilitair, klinisch en rationeel vervoermiddel. De beste keuze volgens de Consumentenbond. Net als de Toyota Carina E en de Opel Astra SW, gekende favorieten onder de Autobloggers.

      Login om te reageren
  13. goodvibrations zegt

    12 oktober 2020 om 18:35

    Lastige keuze.. Ik neig enerzijds iets meer naar de polestar.. Iets mooier met name van binnen (mening). Maar de Tesla is cool omdat hij toch wel de (elektro-technische) winnaar is.. En minder Chinees.. Dus Tesla voor mij ?

    Login om te reageren
    • goodvibrations zegt

      12 oktober 2020 om 18:37

      @goodvibrations: overigens niets tegen Chinesen.. Maar hun overheid (subsidie beleid) vertrouw ik niet.. Dan liever Japans of Koreans..

      Login om te reageren
      • SimonMc zegt

        12 oktober 2020 om 22:01

        Oh nee, je hebt er niks tegen. Daarom dat je Chinesen ipv Chinezen schrijft.

        Login om te reageren
  14. j05b zegt

    12 oktober 2020 om 20:00

    Maar waarom is het een Polestar twee en een Tesla model three??

    Login om te reageren
    • pramm zegt

      12 oktober 2020 om 20:31

      Omdat de Tesla net iets ruimer is?

      Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      12 oktober 2020 om 22:04

      @pramm: ik denk dat hij het feit bedoelt dat het niet “two” is, maar “twee”, en het bij Tesla wel op z’n Engels wordt gezegd.

      Login om te reageren
  15. Dutchdriftking zegt

    13 oktober 2020 om 10:19

    De Tesla is beter, de Volvo fijner. De Volvo als V60 met deze aandrijflijn, wellicht dan ook iets minder zwaar daar hij dan wat lager is, en wie weet is hij dan ook wat mooier. Ben benieuwd.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North