• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Een G63 AMG met dikke offroad-schlappen, kom maar door

Auteur: sir_smokalot, gepost 14 februari 2015 om 10:39 – 23 Reacties

Afbeelding Een G63 AMG met dikke offroad-schlappen, kom maar doorAfbeelding Een G63 AMG met dikke offroad-schlappen, kom maar doorAfbeelding Een G63 AMG met dikke offroad-schlappen, kom maar doorAfbeelding Een G63 AMG met dikke offroad-schlappen, kom maar doorAfbeelding Een G63 AMG met dikke offroad-schlappen, kom maar doorAfbeelding Een G63 AMG met dikke offroad-schlappen, kom maar doorAfbeelding Een G63 AMG met dikke offroad-schlappen, kom maar doorAfbeelding Een G63 AMG met dikke offroad-schlappen, kom maar door

Rawr
Eindelijk: een G-Klasse die gebruik gaat maken van zijn potentieel. Hopen we.

Eigenlijk is het vrij ironisch: Mercedes maakte de G-Klasse ooit als stoere offroader, en in zijn beginjaren werd hij dan ook vooral zo gebruikt, maar tegenwoordig stikt het van de high-performance AMG-modellen, en schiet de gemiddelde eigenaar hiervan helemaal in de stress als er een spatje modder op de carrosserie van zijn/haar handtasje is gekomen na een ritje over asfalt dat gladder is dan de vloer van een Britse juwelier.

Beefcake

Wat we hier zien stemt dan weer hoopvol: een G63 AMG met extra Brabusswag en een set heerlijk vlezige offroadbanden die om peperdure 22 inch ADV.1-velgs liggen. Kom op eigenaar, lekker de bospaden op in je 500+ pk-kanon. Volg de Subaru-rijder!

Foto’s van dit voorschotje op de G63 4×4 vind je in de gallery!

Ook interessant!

  • Mercedes-AMG G63 heeft absoluut geen widebody nodig
    Mercedes-AMG G63 heeft absoluut geen widebody nodig
  • Kahn G63
    Kahn G63 is veel wijder en misschien lichter
  • Lezersvraag: S-klasse Cabrio, AMG GT Roadster of de nieuwe SL?
    Lezersvraag: S-klasse Cabrio, AMG GT Roadster of de nieuwe SL?
  • Deze Mercedes-AMG G63 heeft een ruig verleden [update]

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
  • Autosalon van Brussel 2026: dit zijn de primeurs
  • Kia viert 80-jarig bestaan met dit bijzondere apparaat
  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
FacebookTweetPinLinkedIn

adv1, amg, g-klasse, g63, Mercedes, offroad, SUV

Vorig bericht: « Help je vriendschap om zeep: crash een geleende Zonda
Volgend bericht: 7 redenen waarom Apple beter geen auto kan maken »

Lees Interacties

Reacties

  1. jrk68 zegt

    14 februari 2015 om 10:43

    He he, eindelijk een paar velgen onder die zeecontainer die je niet op de eerste stoeprand aan gort rijdt….
    Verder “off-road” durft de gemiddelde eigenaar toch niet….

    Voor het echte werk mogen de velgen no nog wel een maatje of 3 kleiner….

    Login om te reageren
  2. casperfcb zegt

    14 februari 2015 om 10:47

    Straks worden die dure velgen nog vies..

    Login om te reageren
  3. Dimglor zegt

    14 februari 2015 om 10:52

    Dit is toch al een stuk beter dan al die andere G’s met sportbandjes onder..
    Blijf dit wel een fantastisch apparaat vinden!

    Login om te reageren
  4. gtwillem zegt

    14 februari 2015 om 10:55

    Als je die banden onder een G500, G350 CDI of nog beter, de 461 280 CDI Edition Pur doet, dan heb je een echte!

    Dit is nog altijd een showpony met gebreken (ten opzichte van wat zo’n G echt kan).

    Login om te reageren
  5. toniominestrone zegt

    14 februari 2015 om 11:10

    Krijgt AB sponsorgeld van Mercedes? Die G- hondenhokken komen wel erg vaak voorbij.

    Login om te reageren
    • tupperware zegt

      14 februari 2015 om 11:16

      @toniominestrone:
      Nope, deze advertorial werd je aangeboden door TAG motorsports in samenwerking met ADV.1..

      Login om te reageren
    • remylahaye zegt

      14 februari 2015 om 11:31

      @toniominestrone: Het is de auto van Sascha…

      Login om te reageren
      • toniominestrone zegt

        14 februari 2015 om 12:34

        @remylahaye: Sascha allmithy?

        Login om te reageren
        • thenotorious zegt

          14 februari 2015 om 12:46

          @toniominestrone: nee niet sacha allmithy

          Login om te reageren
  6. simppa zegt

    14 februari 2015 om 11:31

    Ik ga ze meteen kopen voor het geval ik er ooit één aanschaf.

    Login om te reageren
  7. gtwillem zegt

    14 februari 2015 om 11:37

    Zelfs Sacha zou de goede smaak hebben om de ledlampjes op de G er direct af te halen…

    Login om te reageren
  8. berlinetta zegt

    14 februari 2015 om 11:45

    Maar kun je nu ook het echte offroadwerk verrichten met dit ding of is het alsnog meer show dan go?

    Login om te reageren
  9. badboys zegt

    14 februari 2015 om 12:33

    Hoe meer Merc G hoe beter geldt trouwens ook voor berichten over de Toyota Land Cruiser en LR Defender. Een van de leukste auto’s v/d markt. Een triotest van deze 3 is zeer welkom.

    Login om te reageren
  10. reistje zegt

    14 februari 2015 om 12:57

    Persoonlijk vind ik het een stuk mooier zo met dikke banden. Lekker comfortabel en zo lijken die schijfremmen tenminste niet klein..

    Login om te reageren
  11. mrrallycross zegt

    14 februari 2015 om 13:06

    Ziet er dikker uit dan met die stomme wegbanden

    Login om te reageren
  12. PeugeotGTI zegt

    14 februari 2015 om 14:40

    Heh heh eindelijk iemand die het begrepen heeft. Brabus troep er af en greenlanen met dat monster.

    Login om te reageren
  13. rob5nismo zegt

    14 februari 2015 om 16:51

    Ik vind het concave van die velg wel mooi dan lijken ze groter dat ze zijn

    Login om te reageren
    • rob5nismo zegt

      14 februari 2015 om 16:51

      @rob5nismo: dan ipv dat

      Login om te reageren
  14. purepet9000 zegt

    14 februari 2015 om 20:04

    Te grote patta’s voor een off-roader.

    Login om te reageren
  15. Corrado16v zegt

    14 februari 2015 om 21:23

    Dit is toch een stuk beter dan van die opgetekende banden.

    Login om te reageren
  16. noah_deheer zegt

    14 februari 2015 om 23:59

    Wat een heerlijke wielen!

    Login om te reageren
  17. Maarten123 zegt

    15 februari 2015 om 10:23

    Op zich is een AMG net zo terreinwaardig als een normale G. Volgens mij heeft hij zelfs alle differential locks aan boord. Ik zou alleen even die sidepipes een ander plekje geven.

    Login om te reageren
  18. toyotafortuner zegt

    15 februari 2015 om 13:28

    Zeer lekker!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North