• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Ferrari 458 Speciale: extra hardcore en 605 pk

Auteur: robbie, gepost 20 augustus 2013 om 12:19 – 95 Reacties

Afbeelding Ferrari 458 Speciale: extra hardcore en 605 pkAfbeelding Ferrari 458 Speciale: extra hardcore en 605 pkAfbeelding Ferrari 458 Speciale: extra hardcore en 605 pkAfbeelding Ferrari 458 Speciale: extra hardcore en 605 pkAfbeelding Ferrari 458 Speciale: extra hardcore en 605 pkAfbeelding Ferrari 458 Speciale: extra hardcore en 605 pkAfbeelding Ferrari 458 Speciale: extra hardcore en 605 pkAfbeelding Ferrari 458 Speciale: extra hardcore en 605 pk

Ferrari 458 Speciale
Daar is dan eindelijk de extra snelle en scherpe versie van de 458 Italia. Hij heet geen 458 Monte Carlo, maar Ferrari heeft gekozen voor de nogal saaie naam 458 Speciale.

Geruchten over 620 pk leken helaas niet te kloppen, maar 605 pk (135 pk per liter) ipv 570 pk is ook niet verkeerd natuurlijk. Het sprintje van 0 naar 100 km/u gaat in 3,0 seconden en in 9,1 seconden sprint je van 0 naar 200 km/u. Volgens Ferrari doet de 458 Speciale een rondje Fiorano in 1’23”5.

Verder is de 458 Speciale voorzien van snufjes zoals geavanceerde actieve aerodynamica en Side Slip angle Control (SSC), een systeem dat het eenvoudiger maakt op de limiet de controle over de auto te behouden.

Ferrari is ook trots op het feit dat dit de aerodynamisch meest efficiënte productieauto uit de modelserie in de Ferrari-historie (E Index van 1,5) is. Het design is afkomstig van het Ferrari Styling Centre in samenwerking met Pininfarina.

Het leeggewicht van de 458 Speciale is 1.290 kg en dat zorgt voor een gewicht-vermogenratio 2,13 kg/pk. Volgende maand tijdens de IAA van Frankfurt kunnen we deze speciale Ferrari live bewonderen.

Ook interessant!

  • Video: Nederlandse YouTuber Gio koopt Ferrari 458 Speciale
  • Video: Ferrari 458 flink beschadigd na crash
    Video: Ferrari 458 flink beschadigd na crash
  • Video - personeel wasstraat geeft gas in Ferrari 458
  • Gratis Ferrari bij aankoop van villa in Nunspeet
    Gratis Ferrari bij aankoop van villa in Nunspeet

Nieuwste artikelen

  • Deze F430 op Marktplaats is extreem duur (met een reden)
  • Video: 10x top of flop van de elektrische Porsche Macan
  • Koop de BMW M4 CSL die crashte in Uden
  • Kijk, de échte Smart komt terug
FacebookTweetPinLinkedIn

458, Ferrari, iaa-2013, pininfarina, speciale

Vorig bericht: « Ondertussen in België: Volvo V40 verandert in vuurzee
Volgend bericht: Mercedes S500 Plug-in Hybrid: zuiniger dan een Prius »

Lees Interacties

Reacties

  1. aallex zegt

    20 augustus 2013 om 12:21

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
    • motoragent zegt

      20 augustus 2013 om 12:24

      @aallex: Nee, dat is de sprinttijd van 0-100 in zijn achteruit.

      Login om te reageren
  2. lenny24 zegt

    20 augustus 2013 om 12:22

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  3. Yeelen zegt

    20 augustus 2013 om 12:22

    Bruut! Alhoewel er misschien net iets te veel frutsels op zitten, maar die hebben gelukkig wel een functie. In het echt zal hij er enorm uitzien!

    Login om te reageren
    • vale46 zegt

      20 augustus 2013 om 14:18

      @Yeelen: of ze doen jou geloven dat ze een functie hebben ;-)

      Login om te reageren
  4. jens28 zegt

    20 augustus 2013 om 12:22

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  5. smoked zegt

    20 augustus 2013 om 12:23

    Die achterkant ziet er stuk beter uit dan een normale 458.

    Login om te reageren
    • volvoturbo zegt

      20 augustus 2013 om 14:36

      @smoked: Zeker! Deze is gelukkig wel mooi! Hadden ze meteen goed moeten doen…

      Login om te reageren
  6. RazorHead zegt

    20 augustus 2013 om 12:23

    persoonlijk vind ik deze niet echt mooi.. Misschien is hij beter zonder die lelijke striping ?

    Login om te reageren
  7. Vincegail zegt

    20 augustus 2013 om 12:24

    Wat is een E index?

    Login om te reageren
    • rotjeknor zegt

      20 augustus 2013 om 15:45

      @Vincegail: ongeveer het zelfde als Cw waarde.

      Login om te reageren
    • 2800cc zegt

      20 augustus 2013 om 16:44

      @Vincegail: E(ikel) Index..

      Login om te reageren
  8. kenner zegt

    20 augustus 2013 om 12:25

    Vind hem nog steeds niet echt mooi, in tegenstelling tot velen anderen, ook hier. Voor dat geld koop ik liever een Maserati GT MC Stradale ofzo, hou je nog geld over ook.

    Login om te reageren
    • solmatje zegt

      20 augustus 2013 om 13:03

      @kenner: langzaaaam.. doe mij deze dan maar

      Login om te reageren
  9. desjonnies zegt

    20 augustus 2013 om 12:25

    Best wel een mooie wagen zo, in die donker rode kleur, niet zo druk en extreem over-de-top qua lijnenspel.

    Pininfarina ontwerp?

    Login om te reageren
    • motoragent zegt

      20 augustus 2013 om 12:31

      @desjonnies: Ferrari Styling Centre in samenwerking met Pininfarina.

      Vind het inderdaad wel een vooruitgang ten opzichte van de standaard 458 (met name de achterkant en die kleine koelsleuven voor het voorwiel), die rare knik in de voorbumper en die sleufjes boven het voorwiel hadden van mij dan weer niet gehoeven.

      Login om te reageren
  10. slipstreamer zegt

    20 augustus 2013 om 12:27

    Die Golf R was nog meer een verrassing. Bah wat valt dit weer tegen, de 430 Scuderia was echt een van de laatste mooie racemodellen.

    Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      20 augustus 2013 om 12:39

      @slipstreamer: hoe kon de golf R nou een verrassing zijn en dit niet!? er is NIETS nieuw aan de golf R. het is al een bestaande wagen in een ander jasje. en die 4 uitlaten zijn al helemaal sjonnie. wat je hier ziet is allemaal funcioneel, en daar gaat het om bij race modellen.

      Login om te reageren
      • quattromeister zegt

        20 augustus 2013 om 12:53

        @lambo4all: Ja, die strepen zijn oh zo functioneel.

        Login om te reageren
        • jrk68 zegt

          20 augustus 2013 om 12:56

          @quattromeister:
          Yep, de “go faster stripes” geven voor de leek aan dat het een snellere versie betreft…, dus heeft het weldegelijk een functie….

          Login om te reageren
        • gedwongenleaser zegt

          20 augustus 2013 om 14:03

          @quattromeister: 4 sjonnieknalpotten op een 4 cilinder Golf wel wil je zeggen?

          Login om te reageren
          • quattromeister zegt

            20 augustus 2013 om 14:17

            @gedwongenleaser: Dat hoor je mij niet zeggen..

            Login om te reageren
      • slipstreamer zegt

        20 augustus 2013 om 13:24

        @lambo4all: aan deze is ook niks nieuws, alleen meer vermogen en ander bodykitje, zelfde als de golf dus.

        Login om te reageren
    • StijnB zegt

      20 augustus 2013 om 13:37

      @slipstreamer:
      Je bedoelt de 360 CS…
      Wat een knutselwerk is dit, lijkt wel van een of andere Russische tuner. En dan die stoffen stoeltjes :s. Jammer, keek er zo hard naar uit…

      Login om te reageren
      • slipstreamer zegt

        20 augustus 2013 om 14:06

        @StijnB: nee die bedoel ik niet. Anders had ik die wel genoemd. 430Scud blijft mooiste ferrari voor mij samen met de oude testarossa en 355.

        Login om te reageren
        • midasracer zegt

          20 augustus 2013 om 21:33

          @slipstreamer: Ben ik helemaal met je eens. Prachtig ding, vooral in ijsblauw met grijze strepen, gele calipers en gele accenten in het interieur. Staat precies zo in mijn 1/18 droomgarage.

          Login om te reageren
      • macready zegt

        21 augustus 2013 om 01:39

        @StijnB:
        Dat soort “stoffen” stoeltjes zaten ook in de 430 Scuderia.
        http://media.caranddriver.com/images/09q3/294612/2009-ferrari-430-scuderia-interior-photo-294613-s-1280×782.jpg

        Feitelijk is het gros van de aanpassingen in lijn met die van de Scuderia. En toen hoorde je ook niemand piepen over Russische tuners als inspiratiebron.

        Login om te reageren
    • lemans96 zegt

      20 augustus 2013 om 18:22

      @slipstreamer: Vind jij… lekker boeiend overigens.

      Login om te reageren
  11. Entwicklung88 zegt

    20 augustus 2013 om 12:28

    Geen striping en andere velgen aub!

    Login om te reageren
  12. jrk68 zegt

    20 augustus 2013 om 12:29

    Mooi rood is niet lelijk, (het kleurtje dan, niet de auto)
    Die 2 uitlaten vind ik dan weer fraai, zeker in een wereld waar een 2l hatchbackje er 4 schijnt te moeten hebben een mooi understatement….

    Login om te reageren
  13. rotarypowah zegt

    20 augustus 2013 om 12:29

    Als dit ding ’t meest aerodynamisch is, dan mogen ze de Laffe Arie wel weer opnieuw gaan tekenen. En dat SCC is dus eigenlijk een driftknopje?

    Login om te reageren
  14. ricardo zegt

    20 augustus 2013 om 12:31

    Side Slip angle Control, het klinkt als een systeem dat het makkelijker maakt om de juiste drifthoek te houden. Zou daar behoefte aan geweest zijn?

    Login om te reageren
    • Yeelen zegt

      20 augustus 2013 om 12:37

      @ricardo: Ik verwacht een uitgebreide test van Head of Drift R&D W. Karssen!

      Login om te reageren
    • j00rs zegt

      20 augustus 2013 om 12:47

      @ricardo: Ja inderdaad, of eigenlijk de maximale side slip angle en dus op de maximaal beschikbare grip van de banden te kunnen rijden. Iets wat een goede coureur natuurlijk kan, maar voor de ‘amateur’ een interessant hulpmiddel.

      Login om te reageren
  15. Habing zegt

    20 augustus 2013 om 12:33

    Achterkant is copy-paste werk van de 430 Scuderia

    Login om te reageren
    • sls63amg zegt

      20 augustus 2013 om 13:17

      @Habing: ja idd precies met die uitlaten zo maar niet lelijk als ik eerlijk moet zeggen vergeleken de voorkant

      Login om te reageren
  16. michelyman zegt

    20 augustus 2013 om 12:33

    Als Ferrari fan had ik het toch iets eleganter verwacht zoals de 430 Scuderia. Dan toch nog steeds voor 458 Spider sparen!

    Login om te reageren
  17. karsvdtuin zegt

    20 augustus 2013 om 12:37

    heb de gegevens van de 12c niet maar betekent dit nu dat dit model aardig in de buurt komt van de tijd die een 12c doet over de 0 tot 100 sprint en de 0 tot 200?

    Login om te reageren
    • FB_1043467391 zegt

      20 augustus 2013 om 12:39

      @karsvdtuin: De 625pk versie van de Mclaren doet er 8,8 seconden over.

      Login om te reageren
      • karsvdtuin zegt

        20 augustus 2013 om 12:45

        @FB_1043467391: oke thnx

        Login om te reageren
  18. FB_1043467391 zegt

    20 augustus 2013 om 12:38

    Ik vind het vooral spijtig dat op papier (en waarschijnlijk ook nog steeds op de weg) de MP4-12C nog altijd sneller is. Ik snap niet dat ze hier niet iets aan gedaan hebben bij Ferrari. Verder vind ik het design wel strak!

    Login om te reageren
    • karsvdtuin zegt

      20 augustus 2013 om 12:46

      @FB_1043467391: ik denk dat dat niet interresant is voor ze… de 458 is denk ik ook niet een wagen die sneller had moeten zijn dan de mp 4… dus ik denk dat ferrari op een ander vlak west wat wint en dat is uitstraling want ik vind dit echt wel weer een lekkere auto

      Login om te reageren
      • lemans96 zegt

        20 augustus 2013 om 18:32

        @karsvdtuin: Dat niet alleen, op het circuit, in de dikke GT races stelt die MP4 diddly squat voor en gaat Ferrari vèr voor ze uit.

        Login om te reageren
        • karsvdtuin zegt

          20 augustus 2013 om 18:40

          @lemans96: ja ik ben ook wel van die ferrari 458 gt 2? 3? vgm was het een gt 3 waar ik op.zandvoort bij was… wat me verbaasd.in de gt.races is de z4 van.bmw wat een geluid komt daar vanaf…

          Login om te reageren
  19. gv93 zegt

    20 augustus 2013 om 12:39

    Doe maar een spider, zonder dat Scuderia trainingspak. Ik kan wel leven met die halve seconde extra van 0 naar 100. Al is dit waarschijnlijk ook best een grappig karretje.

    Login om te reageren
    • bertuss zegt

      20 augustus 2013 om 23:23

      @gv93: waarom zijn zoveel mensen zo weg van de spider ? Is die mooier dan de coupé (om het zo maar te noemen) Ik vind zelf van niet … al is ie op zichzelf niet lelijk.
      On topic: tja die striping hoort er natuurlijk een beetje bij, maar het is niet mijn ding.

      Login om te reageren
  20. Redline zegt

    20 augustus 2013 om 12:40

    Kan me niet van het gevoel ontdoen dat dit een opgesoepte 458 is, terwijl de F430 scuderia er als een volbloed racewagen uitzach.. Ergens leend de 458 zich niet zo tot een extreme versie.

    Gewone F430 nee, scuderia ja, gewone 458 ja, 458 speciale nee.

    Login om te reageren
    • Ram-G-maN zegt

      20 augustus 2013 om 12:46

      @Redline: *automotive nomenclatuur muggenzifterij modus aan* De Scuderia variant van de F430 heet 430 Scuderia. Zonder “F” dus. *automotive nomenclatuur muggenzifterij modus uit*

      Login om te reageren
      • slipstreamer zegt

        20 augustus 2013 om 14:08

        @AutomotiveDesigner: als afkorting is er niks mis mee toch? Die ‘F’430 staat voor Ferrari 430.

        Login om te reageren
  21. Ram-G-maN zegt

    20 augustus 2013 om 12:41

    Zouden ze de lamellen bij de air-outake aan de bovenzijde van de voorste wielkasten bij Mansory vandaan hebben gehaald? ;-)

    Login om te reageren
  22. yerrie zegt

    20 augustus 2013 om 12:42

    Inclusief 2 knieën stootkussens voor de bijrijder om zich schrap te zetten als ik dat goed zie

    Login om te reageren
  23. motoragent zegt

    20 augustus 2013 om 12:42

    0-200 in 9.1 seconden, en dan te bedenken dat de heren uit Lelystad met de Donkervoort D8 GTO een tijd van 8.6 seconden op de klokken hebben weten te zetten… blijkt maar weer wat een topprestatie zei eigenlijk hebben geleverd.

    Login om te reageren
    • nord zegt

      21 augustus 2013 om 00:25

      @motoragent:
      Tja todat je iets van 2 ton te spenderen hebt en voor een leuke, haast nieuwe 458 met gratis onderhoud (ja, gratis) met een paar 1000 kilometertjes gaat, of dat rijdende sardineblik (doodskist op wielen as you like) waar jij het over had.

      Login om te reageren
  24. norge zegt

    20 augustus 2013 om 12:42

    Patatje ?

    Login om te reageren
  25. j00rs zegt

    20 augustus 2013 om 12:44

    Gaaf ding! Alleen die staaf binnenin met die 3 knoppen erop is een beetje vreemd. En ze moeten echt eens iets gaan doen aan de namen van hun auto’s, worden steeds slechter. ‘Speciale’ vind ik niet echt speciaal klinken.

    Login om te reageren
    • FB_1043467391 zegt

      20 augustus 2013 om 12:52

      @j00rs: Ik dacht hetzelfde! Eerst Laferrari, nu speciale, het volgende misschien abnormale.

      Login om te reageren
    • bertuss zegt

      20 augustus 2013 om 23:27

      @j00rs: oow die ‘staaf’ vind ik juist heel tof … benadrukt echt het karakter van de auto.

      Login om te reageren
  26. forzaferrari zegt

    20 augustus 2013 om 12:44

    Deze is prachtig!

    Login om te reageren
  27. jwstoop zegt

    20 augustus 2013 om 12:45

    En weer een ‘normale’ voorbumper zonder flexibele vleugeltjes zo te zien?

    Login om te reageren
  28. Redline zegt

    20 augustus 2013 om 12:46

    @motoragend met een veel gunstiger gewicht/pk verhouding is dat nie zo vreemd..

    Login om te reageren
    • motoragent zegt

      20 augustus 2013 om 13:21

      @Redline: Dat bedoel ik, een hele prestatie dus. Een betere pk/gewichtsverhouding behalen met véél minder pk’s is nou niet bepaald kattenpis…

      Login om te reageren
      • StijnB zegt

        20 augustus 2013 om 14:15

        @motoragent:
        Nee? Mijn grasmaaier heeft nochtans eveneens een zéér gunstige pk/gewichtsverhouding…. En om Stiga nu te feliciteren voor het realiseren van grootse technische meesterstukjes…

        Login om te reageren
  29. replicant zegt

    20 augustus 2013 om 12:46

    Het uiterlijk vind ik nog een beetje te braaf..
    De 430 Scuderia ziet er stukken extremer uit..

    Login om te reageren
  30. mrrallycross zegt

    20 augustus 2013 om 12:47

    Hoe snel zal dat beugeltje van de start knop enzo afbreken?

    Login om te reageren
    • keesje1987 zegt

      20 augustus 2013 om 12:54

      @mrrallycross: Is geen plastic hè…

      Login om te reageren
    • keesje1987 zegt

      20 augustus 2013 om 12:56

      @mrrallycross: Trouwens, startknop zit op het stuur suffie

      Login om te reageren
  31. heidekonijn zegt

    20 augustus 2013 om 12:53

    Phoah, net als je dacht dat het niet mooier kon. Mooier dan de Lafallafel.

    Login om te reageren
  32. keesje1987 zegt

    20 augustus 2013 om 12:55

    Dit is gewoon blubberdik! Ferrari heb het gewoon weer top voor elkaar!

    Login om te reageren
  33. FrankV6 zegt

    20 augustus 2013 om 13:02

    strepen moeten hiervan af, vooral in de kleuren wit en blauw, het had zo een juten bak kunnen wezen. dus stikkers eraf, een wat mooier rood, en je hebt alweer een ferrari :D

    Login om te reageren
  34. duckje zegt

    20 augustus 2013 om 13:07

    een McLaren 12C is Leker toch nog sterker tegenwoordig, 620 pk:-D

    en hoeveel extra mag dit ding gaan kosten? zijn er ook aanpassingen aan de ophanging en zo?

    De uiterlijke wijzigingen vind ik dan wel weer graaf, ziet er dik uit. Ik blijf toch benieuwd naar de opvolger van de Lamborghini gallardo.

    Login om te reageren
    • keesje1987 zegt

      20 augustus 2013 om 13:51

      @duckje: Tje maar het gaat niet alleen om pk’s… De ‘gewone’ 458 was al beter dan die rijdende computer, laat staan deze uitvoering

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        20 augustus 2013 om 13:57

        @keesje1987:
        Ik wil je droom niet verstoren hoor, maar dit is ook een rijdende computer….
        Ferrari maakt al zeker 25 jaar geen analoge auto’s meer.

        Login om te reageren
      • ej20g zegt

        20 augustus 2013 om 14:04

        @keesje1987: alleen qua emotie. De verbeterde MP4 is sneller op zo’n beetje elk vlak.

        Login om te reageren
  35. jrmpower24 zegt

    20 augustus 2013 om 13:16

    gaaf hoor!! hopenlijk klinkt ie wat rauwer en minder dof dan de “normale” 458.

    Login om te reageren
  36. vids22 zegt

    20 augustus 2013 om 13:17

    Die strepen lijken me een verwijzing naar het North American Racing Team (NART). Daarom vind ik ze juist wel mooi.

    Login om te reageren
  37. Lucb zegt

    20 augustus 2013 om 13:20

    De 430 Scuderia blijft toch een mooiere en leukere auto om te zien

    Login om te reageren
    • lemans96 zegt

      20 augustus 2013 om 18:24

      @Lucb: Vind jij… lekker boeiend overigens.

      Login om te reageren
      • Lucb zegt

        21 augustus 2013 om 00:02

        @lemans96: boeiend genoeg voor jou om erop te reageren.

        Maar goed, even ter zake. Wat een ontzettende kinderlijke reactie, alsof ik niet mijn eigen mening mag hebben. Ga jij lekker met je skelter rijden.

        Login om te reageren
  38. ej20g zegt

    20 augustus 2013 om 13:23

    Ik vind ‘m nog steeds lelijk, niks aan te doen. De naam vind ik ook niet bij het type passen en al helemaal niet in het rijtje Challenge Stradale en Scuderia. “Speciale” klinkt als één of andere rare limited edition.

    Login om te reageren
  39. michelinman zegt

    20 augustus 2013 om 13:43

    Goan en bluven goan!

    Login om te reageren
  40. bozothenutter zegt

    20 augustus 2013 om 13:47

    Hmmmmmm…….aan het interieur te zien kunnen er nog wat kilotjes af…. ..wanneer komt de ‘challenge’ versie?

    Login om te reageren
    • ferrarithijs zegt

      20 augustus 2013 om 14:16

      @bozothenutter: uuhm, 2010….

      Login om te reageren
  41. Bastiaan zegt

    20 augustus 2013 om 13:49

    Tegenvaller

    Login om te reageren
    • keesje1987 zegt

      20 augustus 2013 om 14:22

      @bastiaanstultjens: Tja dan koop je hem niet… :-p

      Login om te reageren
  42. Nv zegt

    20 augustus 2013 om 13:59

    Benieuwd naar het geluid!

    Login om te reageren
  43. amglover zegt

    20 augustus 2013 om 14:08

    Blijft echt lekker die 458 :)

    Login om te reageren
  44. lemster zegt

    20 augustus 2013 om 14:33

    Vind het origineel mooier. Is een veel rustiger auto, niet allemaal frutsels en vinnetjes. En dat debiele paardje in de grille is ook echt een treurig ding om te zien.

    Login om te reageren
  45. potver7 zegt

    20 augustus 2013 om 15:31

    Wat een raar stokje op de middenconsole met die drie knopjes erop. Ziet eruit alsof ze een dashboard hebben ontworpen, en er toen achterkwamen dat er geen plek was voor een paar schakelaars.

    Verder valt me op dat die flappen in de voorbumper van de 458 Italia nu weer verdwenen zijn. En ze waren er juist zo trots op bij Ferrari, het werd echt gebracht als een Unique Selling Point. Blijkbaar toch niet dus…

    Login om te reageren
  46. racenderechter zegt

    20 augustus 2013 om 17:07

    Doe maar gewoon patat speciaal.

    Login om te reageren
  47. dennisishier zegt

    20 augustus 2013 om 17:24

    Mooier dan de standaard 458

    Login om te reageren
  48. mashell zegt

    20 augustus 2013 om 18:16

    Merkwaardig dat ook Ferrari zich nu ook mengt in de trend “als het niet lukt de auto de gewenste eigenschap te geven dan stoppen we die maar in de naam” de Mitsubishi Carisma en Mercedes Sprinter waren blijkbaar goede voorbeelden.

    Login om te reageren
  49. lemans96 zegt

    20 augustus 2013 om 18:23

    Bloedmooie kar. I like !

    Login om te reageren
  50. Rick-dos zegt

    20 augustus 2013 om 20:36

    Het was al een mooie auto maar nu ziet het er net wat mooier uit. Jammer alleen van die streep. Verpest het wel een beetje.

    Login om te reageren
  51. berlinetta zegt

    20 augustus 2013 om 21:12

    Wat een hoop negatieve reacties zeg. Ik vind het een prachtige auto, mooier dan het origineel en de prestaties zijn geweldig!

    Login om te reageren
  52. nord zegt

    20 augustus 2013 om 21:43

    hmm, updates lijken mij merendeels van digitale aard, naast de extra gaten en flaps.

    Aantal Nm zijn gelijk gebleven, vermogen is gestegen. Dat duidt op een hoger max. toerenbereik.

    Daarnaast updates aan elektrische sperwerking. Vraag me af of er grote materiële veranderingen zijn aan het blok en chassis.

    Kan me voorstellen dat de flaps en andere aerodynamische aanpassingen na uitvoerige tests en races ervaring een gebleken verbetering zijn.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North