• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mercedes S500 Plug-in Hybrid: zuiniger dan een Prius

Auteur: robbie, gepost 20 augustus 2013 om 13:09 – 70 Reacties

Afbeelding Mercedes S500 Plug-in Hybrid: zuiniger dan een PriusAfbeelding Mercedes S500 Plug-in Hybrid: zuiniger dan een PriusAfbeelding Mercedes S500 Plug-in Hybrid: zuiniger dan een PriusAfbeelding Mercedes S500 Plug-in Hybrid: zuiniger dan een PriusAfbeelding Mercedes S500 Plug-in Hybrid: zuiniger dan een PriusAfbeelding Mercedes S500 Plug-in Hybrid: zuiniger dan een PriusAfbeelding Mercedes S500 Plug-in Hybrid: zuiniger dan een Prius

Mercedes S500 Plug-In Hybrid
Dat lees je goed. Dit enorme bakbeest is inderdaad zuiniger dan een Toyota Prius. Er is immers niks lekkerder dan slechts 14% bijtelling betalen terwijl je in een luxe limousine rijdt.

Porsche liet met de Panamera S E-Hybrid al zien dat het goed mogelijk is om een zuinig slagschip te maken. De Panamera kwam tot 3,1 l/100 km en deze Mercedes is nog een stukje zuiniger met 3 liter per 100 kilometer (69 gram Co2 p/km).

Onder de motorkap vinden we geen schrale viercilinder, maar een geblazen 3.0-liter V6 die 333 pk/480 Nm levert. Daarnaast is er een elektromotor gemonteerd met een vermogen van 109 pk/340 Nm. Dankzij het accupakket, dat je met een stekker kan opladen, is deze S500 in staat om 30 kilometer puur elektrisch te rijden.

De topsnelheid ligt op 250 km/u en het sprintje van 0 naar 100 km/u doet je in 5,5 seconde. Een Prius doet dat sprintje in 10,4 seconde en verbruikt gemiddeld 3,9 l/100 km. Heb overigens niet de illusie dat je ooit daadwerkelijk slechts 3,0 liter per 100 kilometer gaat verbruiken met deze S-Klasse. Dat is voornamelijk theoretisch, maar voor de bijtelling maakt dat niks uit.

Mercedes zal de S500 Plug-In Hybrid volgende maand in Frankfurt officieel onthullen en volgend jaar zal hij op de markt verschijnen. Naast deze plug-in hybride is de S-Klasse ook leverbaar als S300 BlueTEC Hybrid en S400 Hybrid.

Liefhebbers kunnen voor meer details bij onze broertjes van Groen7!

Ook interessant!

  • plug-in-hybride
    Mercedes stopt ontwikkeling plug-in-hybrides
  • Dit is de meest protserige Mercedes van Marktplaats
  • Cupra Formentor e-Hybrid
    Cupra Formentor e-Hybrid en VZ e-Hybrid
  • Mercedes-Benz EQA 250 rijtest video
    Mercedes-Benz EQA 250 rijtest video

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
  • Autosalon van Brussel 2026: dit zijn de primeurs
  • Kia viert 80-jarig bestaan met dit bijzondere apparaat
  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
FacebookTweetPinLinkedIn

14%-bijtelling, Hybride, iaa-2013, Mercedes, plug-in, s-klasse, s500, w222

Vorig bericht: « Ferrari 458 Speciale: extra hardcore en 605 pk
Volgend bericht: Evoque zo’n 10% zuiniger dankzij 9-trapsautomaat »

Lees Interacties

Reacties

  1. solmatje zegt

    20 augustus 2013 om 13:11

    Een prius zoals hij eigenlijk bedoelt was..

    Login om te reageren
  2. Vincegail zegt

    20 augustus 2013 om 13:12

    Om maar weer eens te bewijzen dat de regels om het verbruik en CO2-uitstoot te bepalen helemaal nergens op slaan.

    Login om te reageren
    • escort77 zegt

      20 augustus 2013 om 14:39

      @Vincegail: je zult inderdaad niet de opgegeven verbruikscijfers halen, maar dat haal je met vrijwel geen enkele auto.

      Ik vind het wel een mooie ontwikkeling dat door allerlei fiscale maatregelen, bedrijven als Mercedes er serieus werk van maken om al hun auto’s zuiniger te maken. Laat het ding in de praktijk nu eens 2x zoveel verbruiken, dan is dat nog 1:15 Als je 10 jaar geleden had voorspelt dat dit mogelijk zou zijn zou je zijn weggelachen.

      Login om te reageren
      • Vincegail zegt

        20 augustus 2013 om 15:04

        @escort77: Dat is helemaal waar wat je daar zegt. Maar er is het probleem ‘Regering’ nog. Die hadden een bepaald budget in gedachten wat op deze manier niet gehaald gaat worden. En het misgelopen geld gaat ergens anders vandaan moeten komen. En die extra lasten zullen zoals gewoonlijk niet door de sterkste schouders gedragen gaan worden.

        Login om te reageren
        • escort77 zegt

          20 augustus 2013 om 16:51

          @Vincegail: laten we er maar geen politieke discussie van maken, maar ik denk dat elke regeling (of ie nu links of rechts) die te veel succes heeft en daardoor veel geld kost, vroeg of laat weer ongedaan wordt gemaakt.

          Login om te reageren
      • Orichy zegt

        20 augustus 2013 om 15:56

        @escort77: Leuk, alleen is het niet door de fiscaliteit aantrekkelijkheid, maar door de milieufanatisten die ervoor gezorgd hebben, dat de totale uitstoot van automobielen, voor alle autofabrikanten, naar beneden moet worden bijgesteld.
        De fiscale voordelen zijn een leuke bijkomstigheid, als gevolg van de lagere uitstoot en de vermindering in de verbruiksgegevens.

        Maar ansich prachtig, dat de techniek zo vooruitstrevend is gegroeid, dat er grote sprongen gemaakt kunnen worden.
        De techniek laat mooie resultaten zien, nu is het alleen nog een groot deel van assortiment, dat in uiterlijke verschijning nog te wensen over laat.

        Login om te reageren
        • escort77 zegt

          20 augustus 2013 om 16:45

          @Orichy: ook niet-milieufanatisten zullen moeten erkennen dat de olie ooit opraakt of dat het te duur wordt om dit op te pompen. Niet meer dan logisch dat er gezocht wordt naar alternatieven.

          Laten we die laatste olie dan gebruiken voor het hebben van lol met echte auto’s, en niet voor de woon-werk-kilometers van je buurman met zijn 14% prius.

          Login om te reageren
          • Orichy zegt

            20 augustus 2013 om 17:47

            @escort77: Nee, juist de laatste benzine gebruiken voor de topmodellen, met de nieuwe hybride technieken.
            Die bijtellingsvriendelijk-woon-werk-mormels scheelt mij niets, maar lekker lang kunnen genieten van hybride aangedreven topmodellen, dat is even wat anders.
            Een “oude” auto voor erbij is prima, maar laat het overgrote deel lekker, met moderne technische hoogstandjes rijden en zo lang mogelijk.
            Als ik met mijn tijd mee moet, dan maar liever met die nieuwe topmodellen en enig overgebleven ouderwets spul.

            Alternatieve brandstoffen komen er misschien wel, maar ook dat schijnt nog wel een tijdje te duren, voordat het werkelijk genoeg ontwikkeld is voor de massa.
            Electrisch rijden is geen alternatief, het biedt te weinig voordelen ten opzichte van gewone brandstoffen, eerder alleen maar nadelen.

            Login om te reageren
      • Kvgorp zegt

        21 augustus 2013 om 00:56

        @escort77: moet je hem thuis wel netjes aan de stekker hangen. In de realiteit doet geen hond dat. Thuis iig niet want dat kost centjes en dat willen we niet. Misschien op de zaak al er een plekje vrij is bij een paal of bij een raam. Zolang er niet wordt geladen rijd dat ding ook 1:8 ofzo.

        Login om te reageren
  3. Ram-G-maN zegt

    20 augustus 2013 om 13:13

    Lijkt er op dat je wel wat ruimte in de kofferbak moet inleveren. Mooi dat men de “Hybrid” labels achterwege laten. Desalniettemin zeer indrukwekkend.

    Login om te reageren
  4. E34M5Touring zegt

    20 augustus 2013 om 13:13

    Knap gedaan. Lachwekkende cyclus maar dat is inmiddels wel duidelijk geloof ik. Wel lekkere performance uit je hybride, zal geen straf zijn denk ik zo.

    Login om te reageren
  5. jrk68 zegt

    20 augustus 2013 om 13:16

    Het is dus wachten op de eerste rechtszaak…

    Edelachtbare er was mij een verbruik beloofd van 3l/100km maar ik krijg hem niet zuiniger dan 20/l100km….

    Login om te reageren
    • boertje zegt

      20 augustus 2013 om 15:20

      @jrk68:

      Nee hoor: in de folder/gebruiksaanwijzing zal netjes staan dat het opgegeven verbruik is gemeten volgens de wettelijke methoden en dat het werkelijke verbruik afhangt van de rijstijl van de gebruiker en nog wat factoren.

      Login om te reageren
  6. eltee zegt

    20 augustus 2013 om 13:19

    Ziet er allemaal prachtig uit, plug-in elektrisch rijden zal steeds meer door gaan breken. Maar wanneer komt er eens een vervanging voor dat weinig ergonomisch- en esthetisch verantwoorde oplaadsnoer? Niets zo leuk als de stekker uit buurman’s Ampera trekken als hij net z’n huis is binnengelopen. Staat hij de volgende ochtend zonder prik. Het zou tegenwoordig toch mogelijk moeten zijn om draadloos op te laden? Uiteraard zijn ze er al lang mee bezig want al ik dat kan verzinnen, zal het al jaren eerder verzonnen zijn. Iemand?

    Login om te reageren
    • kingfisher36 zegt

      20 augustus 2013 om 13:25

      @eltee: Je kunt ‘draadloos’ opladen via inductie, net als je elektrische tandenborstel. Volgens mij zijn er zelfs al proeven aan de gang waarbij auto’s of treinen via inductiespoelen in het wegdek van stroom voorzien worden.

      Login om te reageren
      • benzinehoofd zegt

        20 augustus 2013 om 13:33

        @kingfisher36: Treinen op het wegdek? Ontspoorde techniek. ;-)

        Login om te reageren
        • 406_v6 zegt

          20 augustus 2013 om 13:54

          @benzinehoofd: Net zo iets als Trolleybussen… ;-)

          Login om te reageren
      • eltee zegt

        20 augustus 2013 om 17:01

        @kingfisher36: Inductie is de meest voor de hand liggende aangewezen techniek inderdaad, ben benieuwd hoe snel de eerste laadstations gaan komen!

        Login om te reageren
    • mbfanatic zegt

      20 augustus 2013 om 13:49

      @eltee: Succes! Er zit een beveiliging op, zodra de auto gesloten is, krijg je de stekker niet meer los… Gelukkig hebben de ontwikkelaars van auto’s meer verstand als jou.

      Login om te reageren
      • dragspert zegt

        20 augustus 2013 om 14:39

        @mbfanatic: Bij een Ampera kun je hem eruit trekken hoor. Dan gaat gewoon het alarm af. Erg leuk om te doen midden in de nacht:p

        Login om te reageren
      • eltee zegt

        20 augustus 2013 om 16:59

        @mbfanatic: Er zitten twee kanten aan een stekker slimmerd. En inderdaad: je kunt hem er gewoon uittrekken. En niet iemand beschuldigen van te weinig verstand als je in diezelfde zin een kneiter van een taalfout maakt.

        Login om te reageren
  7. FrankV6 zegt

    20 augustus 2013 om 13:19

    dit was natuurlijk hoognodig ! iedereen die genoeg geld heeft voor een dergelijke auto houd namelijk vrij weinig over voor de superdeluxe olie vanuit dubai, of is dat weer een verschrikkelijke aanname..

    Login om te reageren
    • Pordon zegt

      20 augustus 2013 om 14:08

      @FrankV6: Als directiewagen binnen een bedrijf dat ‘claimt’ ethisch verantwoord te ondernemen is een S500 plug-in hybrid makkelijker te verkopen dan een S500 met dikke V8.

      Login om te reageren
      • darkpluisje zegt

        20 augustus 2013 om 14:42

        @Pordon: inderdaad, danhet s500 weghalen en dat plug in heel duidelijk laten staan, in luxe reizen en goeie beurt bij de klanten maken

        Login om te reageren
  8. kaasboerin zegt

    20 augustus 2013 om 13:21

    Top systeem dat bijtelling, super!
    En nu wij ineens ‘graaiersbakken’ met 14% bijtelling op de markt krijgen gaan wij ineens allemaal doen alsof we verbaasd zijn en onderzoeken instellen naar die verbruikstesten.

    Kudt politiek, beetje anderen de schuld geven van hun onkunde.

    Login om te reageren
    • escort77 zegt

      20 augustus 2013 om 14:34

      @kaasboerin: iemand die 14% bijtelling betaalt over deze auto, betaalt meer dan iemand die 20 of 25% betaalt over zijn doorsnee lease Golfje…

      Login om te reageren
      • kaasboerin zegt

        20 augustus 2013 om 14:37

        @escort77: I know, dat was sarcasme.
        Ging me erom dat het een systeem is om te janken.

        Login om te reageren
  9. kingfisher36 zegt

    20 augustus 2013 om 13:23

    Hopelijk is het een optie om de ‘Energiefluss’ via head-up op je voorruit geprojecteerd te krijgen, want slechts drie keer in beeld is een beetje karig. ;)

    Login om te reageren
  10. imaginenl zegt

    20 augustus 2013 om 13:24

    Als het vergelijk met een plugin Prius wordt gedaan wint de Prius ruimschoots (2,1L/ 100km).
    Vraag is nu wat het theoretisch verbruik is van beide auto’s.

    Login om te reageren
    • benzinehoofd zegt

      20 augustus 2013 om 13:38

      @imaginenl: Het theoretisch verbruik staat in het artikel en vul je zelf aan. Het daadwerkelijk verbruik hangt af van vele factoren, zoals bijv. buitentemperatuur, windsnelheid, verkeersdichtheid, (staat van het) wegdek, route (stad, buitenweg, snelweg), en rijstijl.

      Login om te reageren
      • imaginenl zegt

        20 augustus 2013 om 14:15

        @benzinehoofd: ik bedoelde te zeggen dat een plugin Benz wordt vergeleken met een gewone Prius. De plugin Prius wint het wel van de Benz en zou een wat eerlijker vergelijk opleveren.

        Login om te reageren
  11. boertje zegt

    20 augustus 2013 om 13:25

    Ja, en ook zuiniger dan een Golf, A3 en Leon.

    Maar als we appels met appels vergelijken:

    Een Prius Plug-in doet 2,1l 100km en is dus zuiniger dan deze Benz.

    Login om te reageren
  12. benzinehoofd zegt

    20 augustus 2013 om 13:31

    Helaas is 14% van ‘veel’ nog steeds meer dan 20 of 25% van ‘een beetje’, al gaat de eigen bijdrage natuurlijk wel ten laste van de bijtelling…

    Login om te reageren
    • flutterby zegt

      20 augustus 2013 om 13:43

      @benzinehoofd: 14% van 100.000 (zal waarschijnlijk wel duurder worden) of 25% is ook een groot verschil. Daarnaast is de aanschaf flink lager door de lage co2.

      Login om te reageren
  13. roemeen013 zegt

    20 augustus 2013 om 13:37

    Knap gedaan van Mercedes. Maar in zo’n S klasse hoort een lekkere V12 te liggen met een G-label :D

    Login om te reageren
  14. familieman zegt

    20 augustus 2013 om 13:39

    Erg leuk hoor het bijtelling systeem…not!. Echter ben ik van mening dat belasting verlichting voor de kringen die deze voertuigen ( s-klasse/panamera ) kunnen betalen ronduit belachelijk is. We leven (blijkbaar) in zware tijden, wil je duur rijden dan moet je ook bereid zijn wat meer op de tafel te leggen aan belasting ed. Dit neemt niet weg dat als ik dit zou kunnen betalen ik er ook vast en zeker gebruik van zou maken.

    Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      20 augustus 2013 om 13:51

      @familieman: Dus je vind het belachelijk dat mensen gebruik maken van die regel maar zodra jij het geld hebt voor zo’n kar maak je er dankbaar gebruik van……. Right…

      Login om te reageren
      • familieman zegt

        20 augustus 2013 om 14:11

        @E34M5Touring: neen, je begrijpt me verkeerd! Ik vindt het belachelijk dat de regel uberhaupt bestaat! Dat mensen er zo goed mogelijk gebruik van maken is hun volledige recht en niet minder dan verstandig.

        Login om te reageren
        • E34M5Touring zegt

          20 augustus 2013 om 14:13

          @familieman: Oh, dat zal het zijn inderdaad.

          Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      20 augustus 2013 om 14:00

      @familieman: Wat een hypocriet, dus jij hoeft het niet te betalen en een ander wel..
      Heb jij ooit gezien hoeveel BPM er wordt geheft in dit land?
      Anders ga je die klanten gewoon is bedanken, die betalen nl. tienduizenden euro’s aan belasting wat zelfs tegen de EU regels is.
      Kunnen ze jou weer gunstige bijtelling geven..

      Login om te reageren
    • escort77 zegt

      20 augustus 2013 om 14:42

      @familieman: om dit te compenseren betalen ze waarschijnlijk wel 52% inkomstenbelasting…

      Login om te reageren
      • azenomei zegt

        20 augustus 2013 om 20:39

        @escort77: dat is gelukkig alleen over het bovenste gedeelte.

        Login om te reageren
  15. michelinman zegt

    20 augustus 2013 om 13:40

    Dus is het wegdek vervuild met deze U-boten ipv Prius’en?

    Login om te reageren
    • michelinman zegt

      20 augustus 2013 om 13:41

      @michelinman: + ergens “binnenkort” in bovenstaande zin

      Login om te reageren
    • 406_v6 zegt

      20 augustus 2013 om 13:53

      @michelinman: Liever een konvooi S-hybrids dan die schijtlelijke prius/prii.

      Login om te reageren
  16. keesje1987 zegt

    20 augustus 2013 om 13:52

    Ik laat deze rijdende computertaxi lekker voor wat het is en ga voor de 7 serie met dikke V8… Juist, dat hoop ik :-p

    Login om te reageren
  17. Simpson zegt

    20 augustus 2013 om 13:56

    Netjes! Zelfs als is het verbruik in de praktijk het dubbele, dan zijn dat nog geen gekke waarden voor zo’n vlotte directieschuit

    Login om te reageren
  18. Brum zegt

    20 augustus 2013 om 14:05

    Als 3l op 100km met zo’n auto mogelijk is, waarom is er dan nog geen A-klasse die 1,5l op 100km verbruikt?

    Login om te reageren
  19. amglover zegt

    20 augustus 2013 om 14:09

    Mercedes blijft t maar flikken :)

    Login om te reageren
  20. MC959 zegt

    20 augustus 2013 om 14:15

    Zoals al vermeldt Plug-in met Plug-in vergelijken, Prius is zuiniger en heeft een veel ruimere koffer…

    Login om te reageren
  21. Davidov zegt

    20 augustus 2013 om 14:26

    Liefhebbers kunnen voor meer details -terecht- bij onze broertjes van Groen7!

    Login om te reageren
  22. Pordon zegt

    20 augustus 2013 om 14:35

    Ben toch wel benieuwd naar het reële verbruik van deze auto bij normaal alledaags gebruik. als deze S-klasse het dubbele zal rijden van die 3L/100km vind ik dat nog steeds zeer netjes voor zo’n vlaggenschip.

    Login om te reageren
  23. porschekiller zegt

    20 augustus 2013 om 14:35

    Ik denk nieg dat het wat uitmaakt met die uitstoot. want als we alle auto’s hybride of full electrisch maken. dan zal dat niets uitmaken want zolang die energy word opgewekt uit kolencentrales. die minstens het dubbele uitstooten ben je nog steeds niet van het millieu probleem af . Of ze moeten alle energy opwekken met zonnepanelen en windmolens maar dan gaan die grote centrales en olie magnaaten het weer tegenhouden.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      20 augustus 2013 om 15:33

      @porschekiller: Inderdaad moeten de kolencentrales zo snel mogelijk stil gelegd worden. Maar het is wel flink efficiënter en daarom beter om de elektriciteit centraal op te wekken dan met lokale erg inefficiënte verbrandingsmotoren voor voortbeweging te zorgen. Door de flexibiliteit van het elektriciteitsnet kun je ook geleidelijker overschakelen naar duurzame energie. Enorm probleem is wel dat er de traditie is automobiliteit zwaar te belasten. Als dit ook met elektrische auto’s moet gebeuren dan wordt de elektriciteit gewoon erg duur. En dat heeft weer enorme consequenties voor het dagelijks leven.

      Login om te reageren
      • porschekiller zegt

        20 augustus 2013 om 16:07

        @mashell: ik dacht zelf aan bijvoorbeeld verdoorontwikkelde waterstof motoren. die ondersteund worden de electro motoren die energy opwekken. door de technologie van tesla en porsche gecombineerd te gebruiken. zo dat je net als bij de tesla de electro motor in tegen gestelde richting laat draaien en zo energy terug te genereren en daardoor ook de auto afremt en dat samen met het porsche vliegwiel wat vermogen en energie opslaat in het vliegwiel.

        Login om te reageren
        • mashell zegt

          20 augustus 2013 om 19:59

          @porschekiller: regeneratie door de E motor als Dynamo in te zetten bij afremmen heeft elke elektrische auto standaard, dat komt gewoon door het concept.

          Login om te reageren
          • porschekiller zegt

            21 augustus 2013 om 02:33

            @mashell: oke

            Login om te reageren
  24. Pordon zegt

    20 augustus 2013 om 14:39

    Iemand enige informatie of deze S500 Plug-in hybrid ook direct gebruik gaat maken van de nieuwe 9G-tronic?

    Login om te reageren
  25. rovalo zegt

    20 augustus 2013 om 14:45

    In België verkrijgbaar met range-extender: een verlengsnoer van 100 km.

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      20 augustus 2013 om 18:32

      @rovalo: Ik snap hem niet.

      Login om te reageren
  26. E550 zegt

    20 augustus 2013 om 14:52

    Waarom noemen ze het niet gewoon een S320 Plug-in Hybrid of een S300 Plug-in Hybrid. S500 is voor de V8…

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      20 augustus 2013 om 15:34

      @e550: S320 zal waarschijnlijk het prijskaartje niet rechtvaardigen.

      Login om te reageren
  27. norge zegt

    20 augustus 2013 om 15:06

    Duitse norm is ook niet meer wat het ooit was.

    Login om te reageren
    • Hupke zegt

      20 augustus 2013 om 18:54

      @norge:

      Omdat de norm ook nietmeer geld voor Duitsland maar wel voor ons idioten.

      Login om te reageren
  28. sulobb zegt

    20 augustus 2013 om 17:12

    Lekker dik, zuinig ( als hij maar onder de 6-7l verbruikt, is ook zuinig voor een dikke s-class), en bovendien betaal je evenveel bijtelling als dat je betaalt voor wat gezever :)

    Login om te reageren
  29. bmwpowerm5 zegt

    20 augustus 2013 om 17:58

    nu vraag ik me af komt er ook nog een gewone S met een v8 ?
    of krijg je na deze s500 gelijk de 63 amg

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      20 augustus 2013 om 18:33

      @bmwpowerm5: No way. Je gaat nog steeds de keuze hebben hoor. Deze is een aanvulling in het gamma, geen verandering.

      Login om te reageren
  30. Hupke zegt

    20 augustus 2013 om 18:54

    Een gevalletje gereguleerde fraude waar ze in Brussel en Den Haag letterlijk expliciet om gevraagd hebben.

    In mijn ogen ronduit misdadig (als is Mercedes natuurlijk niet de schuldige).

    Login om te reageren
    • fortuna zegt

      20 augustus 2013 om 22:35

      @Hupke: neuh, de automobielindustrie heeft geen lobbyisten zitten in Brussel.

      Login om te reageren
  31. guusboum zegt

    21 augustus 2013 om 11:49

    Ik wil die wel in het roze en zonder malle letters erop. Ik denk altijd zo bij me eigen; waar is dit nou allememaggie goed voor?! Niemand wil toch een auto met van die gekke letters erop? Ga mij nou in hemelegouwe is vertellen waar dit goed voor is!? Maar goed, ik ben ook maar een geschapen mens, al lijk ik voor velen van u, prutsers wel meer..
    MVG. Rita Potjes. (Jullie mogen me wel rietje noemen hoor)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North