• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Gallery & specs: Koenigsegg Agera

Auteur: robbie, gepost 27 februari 2010 om 13:31 – 77 Reacties

Koenigsegg Agera
Gisteren konden we jullie al verblijden met de eerste beelden en informatie over de nieuwe Koenigsegg Agera en vandaag hebben we een hele shitload aan foto’s en informatie. Ben je er klaar voor? Ga er maar eens lekker voor zitten!

Laat ik beginnen met te vertellen dat de Agera geen compleet nieuw model is. Feitelijk is het een sterk gefacelifte versie van de Koenigsegg CC die al zo’n 15 jaar in tig verschillende varianten wordt gebouwd. De basis mag dan wel ‘oud’ zijn, toch is dit een auto die fors verschilt van zijn voorgangers.

Laten we beginnen met de motor die achterin ligt. Dit is nog steeds een twinturbo 4.7 liter V8 (oorspronkelijk van Ford) die dankzij geoptimaliseerde ademhaling en andere finetuning er nu 910 pk en 1.100 Nm uitperst. Overigens is er vanaf 2.680 tpm tot 6.100 altijd minimaal 1.000 Nm beschikbaar, bizar! Het zal je hopelijk niet verbazen dat de 1290 kilo lichte Agera daardoor retesnel is. Zo duurt het sprintje van 0 naar 100 slechts 3,1 seconden en in 8,9 seconden tik je al de 200 km/u aan. De topsnelheid ligt volgens Koenigsegg op 390+ km/u.

Al dat geweld tot stilstand brengen doe je met nieuwe geventileerde keramische remschijven en daarnaast is de Agera ook nog voorzien van een nieuwe tractioncontrol systeem dat in staat is om zich automatisch aan te passen aan je rijstijl en de ondergrond waarop je rijdt.

Ook het interieur heeft de nodige aandacht gekregen van Koenigsegg, zo is de sfeerverlichting gemaakt van zogenaamde “onzichtbare nanotubes”, dit systeem wordt door Koenigsegg “Ghost Lights” genoemd. De middenconsole is voortaan gemaakt van carbonfiber en bevat een scherm waarop je een G force meter, power meters, navigatie, muziek, rondetijdmeter en een kompas kan vinden.

De naam Agera is overigens een Zweeds werkwoord dat “handelen” betekend. Volgens Koenigsegg staat dat synoniem voor de bedrijfsfilosofie.

De auto die in Geneve zal schitteren (en je hier op de foto’s ziet) is overigens nog een pre-productiemodel. Koenigsegg gaat de komende 6 maanden nog volop testen met de Agera om de auto helemaal fijn te slijpen. Hierbij zullen ze overigens hulp krijgen van Michelin, die zullen namelijk een speciale band ontwikkelen voor de Agera. Die banden worden overigens enorm groot: 255/35/19 aan de voorkant en 335/30/20 achter.

Per jaar wil Koenigsegg zo’n 16 tot 20 exemplaren van de Agera gaan bouwen. Prijzen zijn nog niet bekend, maar ongetwijfeld zal het rond de 1 miljoen euro liggen. En dat is uiteraard zonder al die fijne belastingen die wij hier in Nederland hebben.

Ook interessant!

  • Wachten is voorbij met de Koenigsegg Jesko productiestart
    Wachten is voorbij met de Koenigsegg Jesko productiestart
  • Wordt de nieuwe Koenigsegg minder spectaculair?
  • De voormalige snelste productieauto krijgt een make-over
  • Koenigsegg Gemera
    Elektromotoren Koenigsegg Gemera zijn ook kleine reuzen

Nieuwste artikelen

  • Dikste diesel van Marktplaats kan er maar één zijn
  • Wordt klussen aan je auto dan toch weer makkelijker?
  • Gespot – Extreem foute Mansory Urus
  • Officieel: GEEN ban op verbrandingsmotor na 2035!
FacebookTweetPinLinkedIn

agera, geneve-2010, koenigsegg, Supercars

Vorig bericht: « Hield Toyota bewijs achter?
Volgend bericht: Hot or not? Brandweerrode BMW 5 Serie GT »

Lees Interacties

Reacties

  1. York zegt

    27 februari 2010 om 13:35

    Heerlijk ding! Nog eens een echte wagen die voor echt nieuws kan zorgen! En dan is hij niet eens volledig nieuw. Beestig.

    Login om te reageren
  2. Vinny_93 zegt

    27 februari 2010 om 13:35

    Thank You Koenigsegg…

    Een geüpdate CCX!

    Login om te reageren
  3. SjeikLars zegt

    27 februari 2010 om 13:37

    ik wil er een

    Login om te reageren
  4. Relief zegt

    27 februari 2010 om 13:37

    Apart dat zon wagen geen AWD heeft. Vooral die acceleratietijd is wel erg teleurstellen voor de specs die je daar ziet.

    Login om te reageren
    • killioq zegt

      27 februari 2010 om 13:40

      @Relief: misschien omdat awd voor onderstuur kan zorgen of het te zwaar is, en heb je wel eens in een auto gezetten die zo snel naar de honderd gaat? dan valt het ineens niet tegen.

      Login om te reageren
    • Phille zegt

      27 februari 2010 om 14:25

      @Relief: 3,1 seconden teleurstellend? voor een lichtgewicht wagen (dus minder druk op de achterwielen die de tractie verbeteren) is dit buitengewoon…je mag dit niet vergelijken met een veyron die met launchcontrol en een pak meer massa op de achterwielen een halve seconde afdoet, de veyron is dan ook een engineering miracle om het zo te zeggen…een 0-100 sprinttijdje zegt trouwens weinig over een wagen…de 0-200 km zegt een pak meer over het acceleratievermogen, aangezien tractie na de eerste meters meestal geen probleem meer vormt, en aerodynamica en motorvermogen het overnemen. Relief, ga eens rijden met een 997 turbo ofzo…met een goede launch krijg je daar een 3,9 seconden uit, dat gaat al heel hard!

      Login om te reageren
  5. floryn zegt

    27 februari 2010 om 13:37

    aan sommige details kun je inderdaad wel zien dat deze auto al een behoorlijke tijd mee gaat, maar het blijft een prachtig ding.

    Login om te reageren
  6. Dimglor zegt

    27 februari 2010 om 13:38

    Deze vind ik echt stoer….
    Die achterlichtjes, die zwarte velgen en het typische Koenigsegg design…Nice!
    Ook mooi interieur..

    Login om te reageren
  7. killioq zegt

    27 februari 2010 om 13:38

    gaaf ding, maar waarneer komt hier nou eens een rijtest van? ( en van de gt3 en ferarri 458 en pagani en nieuwe lambo lp560-4 of de murc sv, ext, ext, ext. volgens mij zijn er veel mensen met me eens dat dze ook eens moeten worden getest) XD

    Login om te reageren
    • Donstil zegt

      27 februari 2010 om 14:45

      @killioq: Ik neem aan dat je begrijpt dat de wagens die jij wilt zien niet echt makkelijk te krijgen zijn. Buiten je ferrari posters op je kamer is een echte wereld en in die echte wereld lenen ze auto’s van 250.000+ niet zo makkelijk uit.

      Login om te reageren
  8. JDM__Wotevajjjj zegt

    27 februari 2010 om 13:40

    downsizing my ass!

    Login om te reageren
  9. vale46 zegt

    27 februari 2010 om 13:40

    Dit ding doet me echt kwijlen!!
    Waar is de pook? Is het een automatische versnellingsbak?

    Login om te reageren
    • Ruben00 zegt

      27 februari 2010 om 13:42

      @vale46: Schakelflippers

      Login om te reageren
  10. vale46 zegt

    27 februari 2010 om 13:42

    Nu zie ik de flippers achter het stuur ook.
    Iemand info over de versnellingsbak? Ik hoop een DSG!

    Login om te reageren
    • BaySideBlueBoy zegt

      27 februari 2010 om 18:59

      @vale46: En jij denkt dat ze voor een gepeperde Ford V8 eve heel snel een versnellingsbak met dubbele koppeling ontwerpen.

      Zelfs Porsche deed daar 2 jaar over hun PDK nadat ze les kregen van Nissan. ;)

      Met al dat koppel, paarden en de beoogde Vmax zouden ze een 7/8-speed dual ceramic clutcht transmission moeten ontwikkelen wat meer zou kosten dan het ontwikkelen van de hele Koenigsegg zelf. Maar inderdaad het zou wel mooi zijn zo’n DSG/PDK/DCT/(KDK :P)

      Login om te reageren
      • vale46 zegt

        3 maart 2010 om 19:57

        @BaySideBlueBoy: Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
        In onze tractor(!!) van 8 jaar oud zit al een dubbele koppeling zoals deze in een DCT zit. voor de rest is een DCT 2 versnellingsbakken die op dezelfde aandrijflijn zitten.
        Ik begrijp dat 2 versnellingsbakken ontwerpen langer duurt, en dat ze ook deftig moeten samenwerken d.m.v. elektronica.
        Maar 2 jaar?? bij een Porsche zit heel de aandrijving in de kont, dat vraagt wel een beetje puzzelwerk.

        Maar ik had het stilletjes wel gehoopt in de Koenigsegg.
        ZF is een goede versnellingsbakken fabrikant en deze zal er geen 2 jaar over doen.

        Login om te reageren
  11. DikkeD zegt

    27 februari 2010 om 13:43

    PRACHTIG

    Login om te reageren
  12. RaKiM zegt

    27 februari 2010 om 13:44

    zo te zien zijn ze dit keer niet de spoiler vergeten :p

    Login om te reageren
  13. Richard zegt

    27 februari 2010 om 13:45

    Oef, wat een heerlijke auto. Bijna net zo mooi als de Pagani Zonda R

    Login om te reageren
  14. Buyck zegt

    27 februari 2010 om 13:48

    Deze wagen is net uit een science-fiction film gerold PRACHTIG !!!!!!!! Echt ik krijg er kippervel van.

    Login om te reageren
  15. Derkos zegt

    27 februari 2010 om 13:49

    Iemand die zegt dat de acceleratietijden wel tegenvallen weet niet waar hij over spreekt. Dit zijn fantastische specs. Wat killioq al zegt, je moet dat eerst meegemaakt hebben. Ik weet ook niet hoe snel dat voelt, maar op papier vind ik dit al zeer indrukwekkend. Ook met déze cijfers.

    Login om te reageren
  16. Jochempie zegt

    27 februari 2010 om 13:51

    Haha dat apparaat is gewoon lichter dan een Porsche 997-2 GT3 RS :D Ik vind alleen de klokkenwinkel erg Knight Rider…

    Login om te reageren
  17. Jochempie zegt

    27 februari 2010 om 13:52

    Overigens wel raar dat deze Koenigsegg een stuk duurder is dan dat de vorige modellen waren (uitzonderingen daargelaten)

    Login om te reageren
  18. GeoBem007 zegt

    27 februari 2010 om 13:54

    Geen gigantische versnellingspook meer? Jammer :-P

    Wel een erg vet machien!

    Login om te reageren
  19. DRU zegt

    27 februari 2010 om 14:04

    Het is een beauty. Hij is zo netjes overal en geen irritaties. Ondanks de shitload aan plaatjes toch geen plaatje schuin van boven. Ik kan de hoofdvorm zo nog niet helemaal beoordelen. Maar het is zo op het eerste gezicht een volwassen design van het mooie bedrijf.

    Login om te reageren
  20. Bakpao..lover zegt

    27 februari 2010 om 14:09

    hebbe hebbe hebbe:D

    Login om te reageren
  21. MrJones zegt

    27 februari 2010 om 14:09

    Leuk zo’n BHP meter.. waar ken ik dat toch van..?

    Login om te reageren
    • Ruben00 zegt

      27 februari 2010 om 14:41

      @MrJones: Rolls-Royce of Bentley weet niet meer maar volgens mij van de Phantom.

      Login om te reageren
  22. Tonnie zegt

    27 februari 2010 om 14:14

    *Kwijl*.. looks Nicee :D vind wel gaaf dat ie dan net niet over de 400 gaat ;)

    Login om te reageren
  23. Rob zegt

    27 februari 2010 om 14:18

    Nice Nice!
    Jammer dat er zoveel ledjes op zitten. Maarja, dat is mode :(
    En het interieur is wel erg Knight Rider. Vooral die boost meter:roll:

    Login om te reageren
  24. Die Bruine zegt

    27 februari 2010 om 14:23

    Zelfs AWD kan weinig doen aan acceleratietijden. Sterker nog, het zal eerder vertragen. Een berg vleugels en radicaal vernieuwde bandentechnologie, dat heb je nodig om sneller naar de 100 te gaan. Zoek maar eens een auto die echt veel sneller is, vind je niet. Dragsters misschien, moet je eens goed kijken hoe die zijn gebouwd ;)

    Moi vind de CCX overigens mooier. Misschien kwestie van wennen, maar de ronde voorkant ligt me niet zo. De rest wel.

    Login om te reageren
  25. matthias zegt

    27 februari 2010 om 14:24

    Die laatste foto klopt niet. Hij doet 4000 toeren in z’n 4 aan 90 km/h… dat doet mijn Fietsa 1.3 nog niet… en ja dit is muggenziften :D

    Login om te reageren
    • Donstil zegt

      27 februari 2010 om 14:47

      Subtiel hoe ze aangeven dat deze wederom niet betrouwbaar is. Alle waarschuwingslampjes branden op de dashboard foto ;)

      Login om te reageren
  26. Ahura zegt

    27 februari 2010 om 14:27

    Blijft en schitterende auto. Niet zo lomp als die vreselijke Veyron

    Login om te reageren
  27. Hupke zegt

    27 februari 2010 om 14:28

    It’s a drivers car. Als alles hierboven klopt is het best wel een tof wagentje.
    En hij ziet er ook nog eens goed uit.

    Login om te reageren
  28. Megakix zegt

    27 februari 2010 om 14:33

    Smullen ! Grappig dat de kilometerteller (was overigens ook bij het vorige model) stapjes kent van 30km/h ipv 10km/h ;-)

    En als je de foto van de stoelen bekijkt, dan zie je eigenlijk 2 doodshoofden !!!

    Login om te reageren
  29. spykerboy zegt

    27 februari 2010 om 14:43

    ziet er wel lekker uit :D

    Login om te reageren
  30. fant zegt

    27 februari 2010 om 14:59

    Echt een prachtige wagen, met ook nog eens een prachtig interieur. Doemijdiema!

    Login om te reageren
  31. Erik zegt

    27 februari 2010 om 15:12

    8,9 seconden van 0-200 valt wel tegen in vergelijking met de 700kg zwaardere Veyron die dit kunstje in 7,3s klaart. Zoveel vermogen schreeuwt gewoon om AWD. Er zullen weinig mensen vol gas durven te geven met deze auto, wat heb je dan aan dat vermogen.

    Login om te reageren
  32. jelle zegt

    27 februari 2010 om 15:23

    “Agera” is ook Latijn voor “agrarisch”. Vind ik eigenlijk veel grappiger dan “doen” of “tijdloos”.

    Login om te reageren
  33. Jea zegt

    27 februari 2010 om 15:23

    Ik vind Koenigseggs prachtige sportauto’s maken, maar ik vind deze Agera niet echt nieuws. Het is dezelfde techniek, gelijke uiterlijke verschijning en identieke prestaties. Maar misschien is er natuurlijk weinig aan te verbeteren!?

    Login om te reageren
  34. Esprit_de_Flandre zegt

    27 februari 2010 om 15:32

    Waar blijft de baby-Koenigsegg? Je ziet ze bijna nooit rijden. Een kleiner en goedkoper model (klasse 911) zou ervoor zorgen dat je ze toch wekelijks ziet. Misschien als ze wat geld in SaabSpyker steken dat ze daarmee kunnen samenwerken?

    @Jea: zei ik op de post van gisteren ook al.

    Login om te reageren
    • Donstil zegt

      27 februari 2010 om 17:38

      @Esprit_de_Flandre: Misschien omdat dit merk helemaal niet uit is op “massa” productie.

      Login om te reageren
  35. Redwane zegt

    27 februari 2010 om 15:36

    heeft iets aan de voorkant van een ferrari 360

    Login om te reageren
  36. Klassiekerrally zegt

    27 februari 2010 om 16:32

    Mijn favoriete supercar van dit moment. Geweldig ding!

    Login om te reageren
  37. Truus zegt

    27 februari 2010 om 16:40

    die lichten ofzo in de achterbumper lijken wel op deze:
    http://www.ssip.net/upload/mazda-rx7-series-6-rear-3_176.jpg

    Login om te reageren
  38. phantom zegt

    27 februari 2010 om 17:47

    Zeer gelikt design zeg! de achterlichten doen me denken aan de bugatti eb 110 en dat is positief.

    Login om te reageren
  39. AMG Powerrr zegt

    27 februari 2010 om 18:06

    Dragradial banden onder zetten! Dan weet je pas wat zo’n auto doet van 0-100.

    Login om te reageren
  40. Cantago zegt

    27 februari 2010 om 18:27

    Dit is echt een van de gaafste auto’s ooit! Alles klopt gewoon, alle lijnen, hoeken, spoilers, alles! En dan die velgen… En die prestaties! Ge-wel-dig! Ik wil er een, zonder twijfel!

    Login om te reageren
  41. Bert zegt

    27 februari 2010 om 18:59

    Sorry, maar wat een gedrocht. Die kerstverlichting vooraan, dat drukke interieur, de weinig herkenbare achterlichtunits. Dit is gewoon een uiterlijk gepimpte CC(X).

    Login om te reageren
    • BaySideBlueBoy zegt

      27 februari 2010 om 19:02

      @Bert: Ik ben met je eens die kerstverlichting is echt F**KING lelijk!. SAAB doet het beter met een subtiel melkglazen tube waarachter LED’s bevinden, heeft veel meer klasse en ziet er pas futuristisch uit. :D

      Login om te reageren
  42. Svensson zegt

    27 februari 2010 om 19:04

    @ Robbie “Dit is nog steeds een twinturbo 4.7 liter V8”

    Voor zover ik weet is dit toch echt de eerste keer dat Koenigsegg turbo’s gebruikt. De vorige modellen waren allemaal supercharged.

    Login om te reageren
  43. Jesper zegt

    27 februari 2010 om 20:12

    Hot damn fuck me runnin’!! :o :D
    Wat een kneitergeil apparaat is dit!! Die bekleding, kruisgestikt door in de hemel, en i.c.m. carbon… *kwijlt*

    Who needs hybrids?!?

    Login om te reageren
  44. JPM zegt

    27 februari 2010 om 20:39

    Allemaal heel leuk en aardig, ik zou het zelfs bijna professioneel noemen. Maar als 3 idioten van een programma genaamd Top Gear Koenigsegg moeten vertellen dat er een spoiler op moet voor de handeling dat geloof ik geen woord van wat ze zeggen. Dan hebben ze dat ding dus voor geen meter getest. Het is en blijft een hobby projectje..

    Login om te reageren
    • Lars Boelman zegt

      28 februari 2010 om 12:44

      @JPM: Er zit meer achter het bedrijf dan je blijkbaar denkt. Zeker geen hobby projectje. Er zit een heel team achter met veel ervaring in extreme autotechniek, welke onder leiding van Christian von Koenigsegg zijn visie proberen te realiseren door -jaarlijkse- grondige evolutie en af en toe revolutie. Daarnaast heeft het bedrijf ondertussen zo’n reputatie dat er veel toeleveranciers aankloppen om hun nieuwste technologie in de auto toe te passen, wat natuurlijk voor beide een mooie showcase oplevert.

      Die ‘TopGear’ spoiler was overigens gewoon een optie en droeg vrij weinig bij aan de downforce. Was meer een mooi ding die de optische balans van het voertuig wat verbeterde. De echte reden waarom de auto er af vloog bij TG was een opsomming van een aantal factoren. O.a. dat die auto idd nog niet getest was, omdat TG hem direct na Geneve MOEST hebben zonder dat de auto volledig getuned was; onderstel afstemming -geometrie en vering/demping- en banden, wat allemaal opgelost was een maand later.

      De update van de motor heeft nu o.a. twee turbos ipv twee Rotrex superchargers. Dit geeft een veel mooiere koppelkromme, waardoor de auto nu nog een stuk sneller is geworden. Meer dan de cijfertjes doen vermoeden. Ben erg benieuwd naar de tussen acceleratie cijfers. Die maken het pas echt een speciale auto. Kan bevestigen dat de CCX vanaf 150km/u harder lijkt te accelereren dan tot die snelheid. Hoop het in de Agera ook nog eens mee te maken.

      @ gummen: 15 tot 20 autos per jaar en jij gaat moeilijk doen over CO2? Gum jij in een hybride ofzo?

      Login om te reageren
  45. oodeekay zegt

    27 februari 2010 om 21:02

    nice kwil der wel zukjin wi

    Login om te reageren
  46. GBNOLET zegt

    27 februari 2010 om 21:36

    Ziet ik daar nou een bekerhoudert in de middenconsole :?

    Login om te reageren
  47. Maartent zegt

    27 februari 2010 om 22:19

    Indrukwekkend interieur met al die lichtjes en metertjes! :D

    Login om te reageren
  48. JMC zegt

    27 februari 2010 om 23:14

    Sub-zéro!

    Login om te reageren
  49. Johan zegt

    28 februari 2010 om 00:36

    Ze weten in ieder geval wel hoe ze de LEDjes moeten plaatsen, dat is Audi nog niet gelukt volgens mij.

    Login om te reageren
  50. The360box zegt

    28 februari 2010 om 09:01

    Dit noem ik gewoon een grote facelift, ledje hier en niew achterlichten,

    Login om te reageren
  51. gummen zegt

    28 februari 2010 om 09:41

    Geweldige auto.

    Beetje hypocriet overigens. Deze supercar zal het niet van zijn lage CO2 uitstoot moeten hebben, maar (bijna) iedereen is laaiend positief, terwijl een SUV die (veel) minder uitstoot als aboslutt overbodig en not-done beschouwd wordt…

    Login om te reageren
    • Ruben00 zegt

      28 februari 2010 om 09:55

      @gummen:Komt omdat een SUV de meest nutteloze auto is die je maar kan bedenken, Neem dan een echte Terreinwagen of een MPV of iets dergelijks.

      Login om te reageren
  52. Ruben00 zegt

    28 februari 2010 om 10:05

    Voorderest een prachtige Auto maar als ik het geld had dan nam ik een Trevita, Mocht het deze worden zou ik gelijk die ledjes eruit slopen!

    Login om te reageren
    • Ruben00 zegt

      28 februari 2010 om 10:06

      @Mezelf: Voorderest=Voor de rest

      Login om te reageren
  53. Onehp zegt

    28 februari 2010 om 10:49

    @Phille: de 997 turbo mk2 pdk is al geklokt op 3,0s 0-100…

    Login om te reageren
  54. jonahim zegt

    28 februari 2010 om 11:18

    waar is de radio gebleven ?
    wss geen vr gewichtsbesparing .

    Login om te reageren
  55. Rick dos zegt

    28 februari 2010 om 11:50

    Ziet er niet verkeerd uit. Maar om dit nou “nieuw” te noemen…

    Waarschijnlijk hebben ze dit vooral gedaan om van de type aanduiding ccxz-rrkhhejjnrlkllerkktiilmsn af te komen. Agera klinkt al beter. Maar om ‘m nou “handelen” te noemen…

    Login om te reageren
  56. roller79 zegt

    28 februari 2010 om 12:05

    dit noem ik nu eens pure supercar porno… als je hier instapt vergeet je zelfs elke andere vorm van porno ;-)

    Login om te reageren
  57. Mardec zegt

    28 februari 2010 om 12:31

    Werkt Koeningsegg niet met compressors ipv turbo’s?

    Login om te reageren
  58. nissarr! zegt

    28 februari 2010 om 15:28

    Lotus Evora anyone?

    front lijkt er sprekend op IMO.

    Login om te reageren
    • BananaFlip zegt

      28 februari 2010 om 19:53

      @nissarr!: Dat zal dan de enige overeenkomst zijn ;)

      Login om te reageren
  59. BananaFlip zegt

    28 februari 2010 om 19:52

    Aha, Koenigseggs krijgen klasse.

    Login om te reageren
  60. lugiano zegt

    28 februari 2010 om 20:26

    Koenigsegg Agera

    this is the king of the road

    koenigsegg
    bugatti is hier niets bij

    Login om te reageren
  61. wouter zegt

    28 februari 2010 om 20:49

    staat Agare dan niet voor
    WTFZOMGSUPERCARINC ofzo?
    Dat vat het allemaal wat beter samen…

    Login om te reageren
  62. sjazz zegt

    1 maart 2010 om 09:34

    al die 0-100 acceleraties zijn volstrekt oninteressant. Degene die zo’n auto koopt wil er of mee patsen of echt een speciale rijervaring hebben. Ik denk dat de rijervaring niet gebaseerd is op die 0-100 tijd.

    I’m curious how this baby handles the TG track, driven by a tame racing driver.

    Login om te reageren
  63. olaf zegt

    20 augustus 2010 om 17:26

    ik heb er 1 gezien in zweden dat was zo vett en die v8 echt uber dat geluid hij was nog van de vabriek groen nummer bord

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North