• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Iemand stapte levend uit deze auto, maar wat is het?

Auteur: Author, gepost 18 oktober 2016 om 11:58 – 101 Reacties

Afbeelding Iemand stapte levend uit deze auto, maar wat is het?Afbeelding Iemand stapte levend uit deze auto, maar wat is het?Afbeelding Iemand stapte levend uit deze auto, maar wat is het?

Iemand stapte levend uit deze auto, maar wat is het?
Op de A12 bij Gouda ging het vanochtend mis. Behoorlijk mis. Een personenauto raakte betrokken bij een crash tussen twee vrachtauto’s.

Da’s meestal het recept voor ernstige ongevallen en behoorlijke verkeersopstoppingen, wat ook nu het geval was. Op de A12 bij Gouda richting Den Haag (waar wel vaker dingen gebeuren) werd een personenauto gemangeld tussen twee vrachtauto’s. Het gevolg: een afgesloten stuk snelweg en een file die een lengte bereikte van rond de 12 kilometer met een bijbehorende vertraging van ongeveer een uur.

Het verkeer richting Den Haag werd omgeleid via de N11 en de A4 en al vrij vlot na de aanrijding kon één rijstrook weer worden vrijgegeven, waarna de boel weer enigszins op gang kwam. Goed om te lezen dus, maar het wordt nog beter!

De bestuurder van de compleet opgefrommelde auto op de foto’s is namelijk zelf het ziekenhuis uit gelopen, zo meldt Politie Gouda. Je verwacht dat het voorheen wellicht een compacte driezitter was, maar niets is minder waar. Het gaat om een Renault Kadjar. Kudos voor de veiligheid van de Fransoos!

Ook interessant!

  • Mijn Auto: Renault Mégane RS van Thom
    Mijn Auto: Renault Mégane RS van Thom
  • Autoblog-lezer spot gloednieuwe Renault met sexy naam
  • Hoppetee
    Klaar met files? Probeer dan deze vliegende Renault 4
  • De comeback van de Renault 4 is nabij!

Nieuwste artikelen

  • Video: Mijn knipperlicht staat aan, DUS ik kom
  • Porsche pakt de beste Carrera op de juiste wijze aan
  • Nee maar! Keert de leukste hot hatch terug?
  • De PORSCHE 997.2 Turbo Cabrio van Dick heeft het ALLEMAAL #MijnAuto
FacebookTweetPinLinkedIn

a12-rijksweg, crash, kadjar, politie, Renault, schade, snelweg, trucks, wtf

Vorig bericht: « Koop een Audi ‘RS6’ op Marktplaats
Volgend bericht: Hamilton gelooft nog steeds in de titel »

Lees Interacties

Reacties

  1. 87sandyd zegt

    18 oktober 2016 om 12:02

    Zeker kudo’s voor de veiligheid van de chauffeur, maar als iemand daar achterin had gezeten hadden we natuurlijk wel een dode gehad…

    Login om te reageren
    • desjonnies zegt

      18 oktober 2016 om 12:37

      @87sandyd:
      Als mijn tante kleauten had gehad, was het mijn oom geweest !

      Login om te reageren
      • 87sandyd zegt

        18 oktober 2016 om 13:19

        @desjonnies: Dat snap ik onze grappenmaker. Maar als er iemand achterin had gezeten was die morsdood geweest en had niemand gesproken over de veiligheid van de Renault…

        Login om te reageren
      • roppp zegt

        18 oktober 2016 om 13:35

        @desjonnies: jij leert snel ;-)

        Login om te reageren
  2. lambo4all zegt

    18 oktober 2016 om 12:03

    Veiligheid van de Fransoos? Die Renault is zo stuk als een zak chips waar je schoonmoeder op is gaan zitten. Puur geluk dit, of snelle reactie van degene achter het stuur.

    Login om te reageren
    • lekkaah zegt

      18 oktober 2016 om 12:28

      @lambo4all: des de kapotter de auto des te meer dat ding geabsorbeerd heeft ipv de inzittende

      Login om te reageren
      • lambo4all zegt

        18 oktober 2016 om 14:44

        @lekkaah: ja en een halve meter naar rechts en onze vriend was een smoothie.

        Login om te reageren
      • RobTWo zegt

        18 oktober 2016 om 15:23

        @lekkaah: Daar zit wel een limiet aan. Als de Renooit nog meer energie geabsorbeerd had, was de bestuurder gewoon net zo plat geweest.

        Login om te reageren
    • Rohrl-fan zegt

      18 oktober 2016 om 12:36

      @lambo4all: Dat is net de reden waarom de auto zo veilig is. Doordat de constructie zo bijeen plooit wordt de energie van de impact afgeleid.

      Dat gezegd zijnde, dit was inderdaad wel zwaar op het randje en een stevige dosis geluk heeft de bestuurder wel gehad.

      Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      18 oktober 2016 om 13:06

      @lambo4all: Oké, kom maar op met jouw auto. Regel ik twee vrachtwagens.

      Domme opmerking aangezien je geen informatie hebt over hoeveel Newton deze Kadjar deed opfrommelen. Feit is dat de hele auto keurig is opgevouwen maar dat de bestuurder goed beschermd bleef. En ja dat is heel veel geluk maar ook een heel goed ontwerp qua crasheigenschappen.

      Login om te reageren
      • lambo4all zegt

        18 oktober 2016 om 14:42

        @w0o0dy: domme opmerking omdat je gewoon niet leest, de “veiligheid” van de kadjar heeft nul bijgedragen aan het leven van deze gelukkige knaap. En ik zeg ook nergens te weten dat ik een veiligere auto weet.

        Login om te reageren
        • fanboy zegt

          18 oktober 2016 om 16:43

          @lambo4all: Man, waar haal je die onzin vandaan? Hou toch op.

          Als het een 30 jaar oude Lada was geweest was hij gewoon dood geweest. Deze Renault is gewoon hartstikke goed opgebouwd.

          En wat dat betreft heeft Renault wel vaker zeer veilige auto’s gemaakt, zo is de Megane wel eens de veiligste auto geweest die je kon kopen (op dat moment)

          Login om te reageren
          • lambo4all zegt

            18 oktober 2016 om 21:49

            @fanboy: vriend lees nou is en wees niet zo’n Renault fanboy. L.E.Z.E.N. De veiligheid van de Renault heeft precies nul impact gehad op het blijven leven van deze meneer. Dat zeg ik, niet meer en niet minder. Al die natte kranten die vervolgens dus komen zeuren dat een Renault echt wel veilig is/kreukelzones/noem dan een auto!/blablabla raken dus kant noch wal.

            Login om te reageren
            • mvdh13 zegt

              19 oktober 2016 om 16:01

              @lambo4all: jij in je lada, ik in de renault spelen we daarna chicken?

              Login om te reageren
    • DennisS65B40 zegt

      18 oktober 2016 om 13:38

      @lambo4all: ja precies, die Fransoos is helemaal plat. Enige reden dat bestuurder het heeft overleefd is omdat die net ‘naast’ de hoek heeft proberen uit te wijken, waardoor dat stukje NET NIET is gepannekoekt. Als er 5 inzittenden met een hond in zouden zitten, zou er maar eentje niet permanent zijn benen in zijn nek hebben. Niets met de veiligheid te maken (overigens overleeft bijna geen enkele normale auto 23 ton in je nek tegen 23 ton in je bek).

      Login om te reageren
      • macready zegt

        18 oktober 2016 om 17:47

        @audir8v10:

        Gelul van een dronken aardbei. Ja, de bestuurder heeft veel geluk gehad, ja als er meer inzittenden in hadden gezeten, waren die waarschijnlijk morsdood geweest.

        Nee, dit heeft alles met veiligheid te maken. Bij veel auto’s die zo verfrommeld worden, zitten het stuurwiel, de pedalen, de halve motor en wat dies meer zij ook op (deels) op de bestuurdersstoel. Hier heeft de afscherming duidelijk wél bijgedragen aan de veiligheid, evenals uiteraard airbags etc.

        Login om te reageren
        • DennisS65B40 zegt

          18 oktober 2016 om 19:33

          @macready: ga jij lekker de crashdombo spelen door in een Kudtjar zitten met voor een stilstaande en achter een vrachtwagen die op je inrijdt. Great success met je veiligheidssystemen haha… never nooit niet dat je dat overleeft.

          Login om te reageren
    • mrxsara zegt

      18 oktober 2016 om 19:01

      @lambo4all: en toch stapt er iemand levend uit! Chapeau voor de fransoos

      Login om te reageren
      • m550d zegt

        18 oktober 2016 om 20:29

        @mrxsara: en laten we vooral niet vergeten dat ELKE auto finaal geplet wordt tussen twee vrachtwagens met een beetje gang. Dit heeft niet zoveel te maken met de bouwkwaliteit van de Kadjar, maar met de scherpe manoeuvre van de chauffeur. De hele discussie hierboven is dan ook vrij zinloos.

        Login om te reageren
  3. faalhaas zegt

    18 oktober 2016 om 12:04

    En dit is het resultaat waarom ik niet graag tussen vrachtwagens zit.

    Login om te reageren
    • pluiske666 zegt

      18 oktober 2016 om 13:17

      @faalhaas: ik ook niet. SOMS ga ik daarvoor over een doorgetrokken streep (mits ik niemand hinder uiteraard). Zoveel ellende gezien op de afsluitdijk..

      Login om te reageren
  4. jack_abarth zegt

    18 oktober 2016 om 12:05

    Moest meteen hieraan denken toen ik zag dat het om een Kadjar ging:

    Login om te reageren
    • davelepeef zegt

      18 oktober 2016 om 12:44

      @jack_abarth: dat moet je ff toelichten want ik zie écht het verband niet?

      Login om te reageren
      • jack_abarth zegt

        18 oktober 2016 om 12:45

        @davelepeef:

        Een auto die ingekort is, beetje caricatuur-achtig.

        Login om te reageren
  5. matthijsamg63s zegt

    18 oktober 2016 om 12:06

    Renault Clio

    Login om te reageren
  6. potver7 zegt

    18 oktober 2016 om 12:06

    Sodeknetters…! Wel mazzel dat de rechtervoorkant een groot deel van de impact opgevangen heeft, maar de beste man heeft wel een hele wolk engeltjes op z’n schouder gehad.

    Login om te reageren
    • e270cdi zegt

      18 oktober 2016 om 12:09

      @potver7: En dat er geen andere inzittenden waren, anders kon je ze gaan identificeren a.d.h.v. het gebit.

      Login om te reageren
  7. krankjorem zegt

    18 oktober 2016 om 12:08

    Kudos? Geluk bedoel je.
    Hij zat precies in het stuk wat niet tussen de vrachtwagens zat maar er net naast. Als er passagiers in de auto hadden gezeten waren deze niet meer uitgestapt.

    Login om te reageren
  8. ruudbmw zegt

    18 oktober 2016 om 12:09

    Wauw.. Die heeft echt geluk gehad. Dacht eerst dat het Swift of Adam of iets dergelijks was.

    Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      18 oktober 2016 om 12:43

      @ruudbmw: ik gokte op een toyota iq..

      Login om te reageren
  9. peugti zegt

    18 oktober 2016 om 12:13

    woow engeltjes bestaan kan niet anders !

    Login om te reageren
  10. snolvos70 zegt

    18 oktober 2016 om 12:13

    Wauw. Kadjar?! Ik zat aan een IQ te denken?

    Login om te reageren
    • eelco74 zegt

      18 oktober 2016 om 12:38

      @snolvos70: was ook mijn eerste gedacht. Vanmorgen vroeg langs gereden richting Utrecht, toen stond de trauma heli er al.

      Login om te reageren
    • stefanos zegt

      18 oktober 2016 om 12:44

      @snolvos70: haha ik zei ook gelijk IQ!

      Login om te reageren
  11. baan zegt

    18 oktober 2016 om 12:15

    Die heeft echt al zijn geluk verbruikt deze morgen!!

    Login om te reageren
    • E550 zegt

      18 oktober 2016 om 13:36

      @baan: jep, geen miljoenen bij de Staatsloterij voor hem. Ik heb geen geluk, misschien wel geluk in de loterij?

      Login om te reageren
  12. JelleEp3 zegt

    18 oktober 2016 om 12:16

    Gelukkig maar dat het goed is afgelopen voor de bestuurder.

    Maar ik denk als het een klein stadsautotje was geweest dan had het toch veel erger kunnen eindigen.

    Login om te reageren
  13. martinus zegt

    18 oktober 2016 om 12:16

    Nou.. die auto kun je wel afschrijven lijkt mij.

    Login om te reageren
    • roppp zegt

      18 oktober 2016 om 13:37

      @martinus: er schijnt in Rotterdam een bedrijf te zitten…… Moet je wel bijbetalen voor de velgen.

      Login om te reageren
      • josvanrey zegt

        18 oktober 2016 om 19:42

        @roppp: JETCARS.. niks mis mee!

        Login om te reageren
  14. contender zegt

    18 oktober 2016 om 12:17

    Even snel sandwiche tussen twee vrachtwagens is een risico.. Chapeau voor Renault.

    Login om te reageren
  15. viezefreddyw zegt

    18 oktober 2016 om 12:18

    Vreselijk eng vind ik dit altijd he. Achter een vrachtwagen aansluiten bij een file of stoplicht.. Dat doe ik eigenlijk al niet eens, maar als ik het doe zit ik met een bezweet voorhoofd in mijn binnenspiegel te kijken.

    Login om te reageren
    • pexers zegt

      18 oktober 2016 om 13:04

      @viezefreddyw: same here. En heel naïef stuur ik altijd de wielen een bepaalde kant op als ik achter een vrachtauto stil sta. In de hoop dat ik wegdraai zodra je wordt aangereden.

      Login om te reageren
      • viezefreddyw zegt

        18 oktober 2016 om 13:37

        @pexers: Ik vrees dat dat valse hoop is. Als er een vrachtwagen van zo’n 50 ton met een forse snelheid bij jou achterop knalt, dan neemt hij je mee totdat de vrachtwagen zelf stil staat.

        Login om te reageren
        • pexers zegt

          18 oktober 2016 om 13:45

          @viezefreddyw: ben er ook bang voor, echter de wens is de vader van de gedachte :)

          Login om te reageren
      • erwh zegt

        18 oktober 2016 om 13:56

        @pexers: ik probeer ook altijd voldoende afstand te houden ten opzichte van m’n voorganger om nog weg te kunnen rijden. Eigenlijk zou vrachtverkeer veel meer gescheiden moeten worden van personenverkeer en niet alleen vanwege de veiligheid.

        Login om te reageren
  16. rob5nismo zegt

    18 oktober 2016 om 12:20

    Dan ben je wel een slangenmens geweest.
    Gelukkig dat de persoon nog leeft

    Login om te reageren
  17. samson zegt

    18 oktober 2016 om 12:21

    Maar zodra hier een gezin (4 personen) in had gezeten, waren er waarschijnlijk wel doden gevallen

    Login om te reageren
  18. moondustfocus zegt

    18 oktober 2016 om 12:22

    Die heeft een goede beschermengel bij zich gehad

    Login om te reageren
  19. scoopertje zegt

    18 oktober 2016 om 12:23

    Renault megane 2016 en anders de nieuwe talisman

    Login om te reageren
  20. ariif zegt

    18 oktober 2016 om 12:23

    Denk dat een ieder die ergens anders in de auto zat het niet overleeft zou hebben…

    Login om te reageren
  21. jbkleyn zegt

    18 oktober 2016 om 12:24

    Opel Adam

    Login om te reageren
  22. bazzelijn zegt

    18 oktober 2016 om 12:25

    Die heeft precies goed gezeten. Auto een centimetertje meer naar rechts of achteropkomende vrachtwagen een centimetertje meer naar links en hij had het kunnen schudden.

    Login om te reageren
  23. jbowe zegt

    18 oktober 2016 om 12:26

    Holyshitballs die man heeft engeltjes op ze schouder staan

    Login om te reageren
  24. Gulli zegt

    18 oktober 2016 om 12:27

    Raakte ff in de war van het Volvo-logo op foto 2 (achter het bestuurdersportier door het raam) maar kon er al geen Volvo in zien. Zat eerder richting Lexus CT200h te denken (foto 1) of een Mazda 6 (foto 3) tot ik het logo in de achterklep zag. Een Kadjar had ik er niet van gemaakt, maar nu ik met die kennis terugkijk zie ik op foto 1 een stuk plastic naast de wielkast hangen -> suv :P

    Overigens allemachtig wat een klap is dit geweest, ik hoop dat de bestuurder nog in een auto durft te stappen!

    Login om te reageren
  25. motoragent zegt

    18 oktober 2016 om 12:39

    Ooit getuige geweest van een vergelijkbaar ongeluk waarbij een Lexus CT200h werd opgefrommeld tot formaatje koektrommel. Mevrouw heeft het ook overleefd maar kwam er toch iets minder prettig vanaf de meneer in dit geval. De eerste vrachtwagen stond op een doorgaande weg te wachten om linksaf te slaan, de auto stond er achter, de derde vrachtwagen klapte er op volle snelheid achter in. Had in eerste instantie niet eens door dat er nog een auto tussen zat, was helemaal niets van over…

    Login om te reageren
    • Gulli zegt

      18 oktober 2016 om 12:59

      @motoragent: Ik ben serieus benieuwd naar alle anekdotes die jij ongetwijfeld kunt neerpennen. Als motoragent maak je denk ik de meest bijzondere dingen mee, ik zou in elk geval een vaste lezer van je bijdrage zijn mocht het er hier ooit van komen. @MauritsH tijd voor een gast-column? (mocht onze bevriende motormuis daar zin in hebben). Ik denk dat menig autoblogger daar een hoop leerzaams uit zal kunnen halen!

      Login om te reageren
      • pexers zegt

        18 oktober 2016 om 13:06

        @Gulli: dan wel de verhalen met een goede afloop svp

        Login om te reageren
        • Gulli zegt

          18 oktober 2016 om 13:50

          @pexers: Ik hoef niet meteen de bloederige details, maar soms is het wel goed om eraan herinnerd te worden dat je als automobilist niet zo onsterfelijk bent als sommigen wel eens denken.

          Login om te reageren
      • E550 zegt

        18 oktober 2016 om 13:39

        @Gulli: en ik maar denken dat ‘motoragent’ een jonge gozer was van 19/20.

        Login om te reageren
        • motoragent zegt

          18 oktober 2016 om 14:09

          @e550: Ssst, niet verklappen ;)

          Login om te reageren
      • daandebree zegt

        18 oktober 2016 om 13:45

        @Gulli: zo zijn de verhalen van mijn zwager als ambulance broerder ook erg interessant om naar te luisteren. Bijvoorbeeld het verhaal van een dame in een merc cabrio die over de kop sloeg waarbij zij geen gordel droeg

        Login om te reageren
        • E550 zegt

          19 oktober 2016 om 23:31

          @daandebree: nu ben ik wel heel benieuwd naar die vrouw

          Login om te reageren
      • motoragent zegt

        18 oktober 2016 om 14:17

        @gulli: Als ik daadwerkelijk een motoragent was had ik het met liefde gedaan, maar hier op het kantoor maak ik helaas weinig spectaculairs mee (constructeur in de automotive). Mijn alias is een ode aan de helden op hun stalen ros.

        Bovenstaand verhaal heb ik meegemaakt op weg naar het werk. Dan zit je de rest van de dag toch met je gedachten bij iets anders dan je werk.

        De columns van Piets Kats zijn trouwens zijn trouwens zeer de moeite waard, inderdaad misschien wel een goed idee om af en toe een (auto/verkeergerelateerde) column op autoblog te plaatsen: http://politieverhalen.blogspot.nl/

        Login om te reageren
        • Gulli zegt

          18 oktober 2016 om 14:18

          @motoragent: Jammer :( Maar ook thx! :)

          Login om te reageren
  26. moveyourmind zegt

    18 oktober 2016 om 12:39

    Gelukkig kan de bestuurder het navertellen.

    Het verbaast me wel hoe weinig die Volvo truck die er achterop is gereden vervormd is. En dan is Volvo ook nog eens één van de fabrikanten die heel erg veel aandacht aan de veiligheid van trucks besteed, en ook veel crashtests uitvoert tussen personenauto’s en trucks. Wat mij betreft mogen de regels m.b.t. de maximale lengte van trucks iets versoepelt worden als dat kleine beetje extra lengte ten gunste komt van crashveiligheid.

    Login om te reageren
  27. ghost zegt

    18 oktober 2016 om 12:40

    Het is een Opel Adam.

    Login om te reageren
  28. desjonnies zegt

    18 oktober 2016 om 12:43

    goed.
    Velen kunnen het blijkbaar niet verkroppen dat een Franse auto veilig is.
    Waarom begrijp ik niet.
    Maar goed, ik heb ooit ‘live’ een Mercedes S klasse onder het tandemstel van een oplegger gezien; op de A1 ten Noorden van Parijs.
    Die was met hoge snelheid in de mist onder die oplegger gedoken.
    Dit is wel dertig jaar geleden, dus ben ik pretig verrast dat zo een dood ordinaire niet premium Renault zo goed een zware crash kan doorstaan en hoe de veiligheid van auto’s erop is vooruit gegaan.
    Mijn grote angst, geplet tussen twee vrachtwagens of ondersteboven in een sloot, zoals die zoon van een vriend van me en gewoon verdrinken.

    Login om te reageren
    • davelepeef zegt

      18 oktober 2016 om 12:49

      @desjonnies: grootste plus in zo’n geval is toch de maat van de auto, en met een Kadjar zit je dan nog redelijk ok. Renault zal indd echt niet veel afwijken van andere merken in deze klasse. Botsproeven zeggen ook niet alles.
      Toch een reden voor mij met hoofdzakelijk snelwegverkeer geen autootjes als een Aygo oid te kiezen :/

      Login om te reageren
    • alfablog zegt

      18 oktober 2016 om 18:48

      @desjonnies: herinner me nog dat AMS in D begon met crashtests in de jaren 80. De R25 brak bijkans door midden net als een serie andere auto’s. Er is veel ten goede veranderd.

      Login om te reageren
  29. Jochempie zegt

    18 oktober 2016 om 12:51

    Waarom zijn vrachwagens nog niet uitgerust met een automatisch remsysteem om dit soort shit te voorkomen??

    Login om te reageren
    • jack_abarth zegt

      18 oktober 2016 om 13:04

      @jochempie:

      Omdat er teveel mensen zijn die opeens van links de afslag moet pakken en gauw nog eventjes tussen 2 vrachtwagens door willen schieten met alle risico’s van dien in plaats van de afslag voorbij te gaan en bij de volgende er alsnog afgaan en een stukje omrijden.

      (wat er in deze situatie is gebeurd weet ik overigens niet)

      Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        18 oktober 2016 om 14:40

        @jack_abarth: Daarom bekijkt zo’n systeem ook het snelheidsverschil, niet alleen de afstand!

        Login om te reageren
      • slickrick zegt

        19 oktober 2016 om 05:09

        @jack_abarth: ik lees dit verhaal in het AD en daar vertelt deze bestuurder , die dit traject elke dag naar zijn werkt rijdt, dat hij altijd bij het invoegen , baan wisselen de kleinste gaatjes opzoekt, vaak op het laatste moment…..
        Dan ben je toch niet goed bij je hoofd sorry hoor….

        Hij zegt echter in deze situatie niks fout gedaan te hebben….tja ben benieuwd naar de dashcam

        Login om te reageren
    • trustmeiamanengineer zegt

      18 oktober 2016 om 13:32

      @Jochempie: Zijn ze wel, bij DAF al meer dan een jaar standaard. Maarja alleen op nieuwe trucks natuurlijk, dus voordat al die oostblokkers er ook mee rondrijden….

      Login om te reageren
    • tragepater zegt

      18 oktober 2016 om 14:00

      @Jochempie: is al verplicht op alle nieuwe trucks

      Login om te reageren
  30. desjonnies zegt

    18 oktober 2016 om 12:56

    Zijn illustere voorganger (van die Kadjar dan) kon een heel pak minder aan.
    Auto’s zijn echt fantastisch tegenwoordig !
    http://staticf5b.lavozdelinterior.com.ar/sites/default/files/styles/landscape_1008_566/public/archivo/nota_periodistica/Accidente2-E55.jpg

    Login om te reageren
    • Gulli zegt

      18 oktober 2016 om 13:52

      @desjonnies: Dat is helemaal geen E55! :(

      Login om te reageren
  31. zwannes zegt

    18 oktober 2016 om 13:07

    Dat noemen ze kreukelzones… wat een geluk heeft die beste man gehad.

    Login om te reageren
  32. pinut187 zegt

    18 oktober 2016 om 13:27

    Komt hij er even goed vanaf..

    Login om te reageren
  33. daandebree zegt

    18 oktober 2016 om 13:38

    Ziet er toch wel bijzonder uit dat er van de auto niets meer over is maar de deur nog ‘gewoon’ open ging.

    Login om te reageren
  34. misterdrogba zegt

    18 oktober 2016 om 13:47

    Die heeft zijn beschermengels / geluk voor de rest van 2016 opgebruikt.

    Login om te reageren
  35. vetnek zegt

    18 oktober 2016 om 14:06

    Was die vervelende Dela uitvaarverzekering reclame nog bijna toepasbaar geweest…

    Login om te reageren
  36. freeze zegt

    18 oktober 2016 om 14:21

    Ik dacht bij het zien van de eerste foto dat een toyota IQ was. Gelukkig is het goed afgelopen!

    Login om te reageren
  37. Dutchdriftking zegt

    18 oktober 2016 om 14:29

    Ik neem aan dat de bestuurder alleen in de auto zat. Met passagiers was het niet goed afgelopen.

    Login om te reageren
  38. taxitom2 zegt

    18 oktober 2016 om 14:53

    Ik ging na het ziekenhuis ook nog even langs de sigarenboer om een staatslot.

    Login om te reageren
  39. kliko zegt

    18 oktober 2016 om 14:53

    Die bestuurder heeft gewoon mazzel dat hij nog naar links heeft gestuurd waardoor het van voren een half ongeluk was. Had hij er volledig tussen gezeten, dan wat het een heel ander verhaal geweest.

    Login om te reageren
  40. allesmetturbo zegt

    18 oktober 2016 om 14:56

    Uitgestapt voordat hij geraakt werd?

    Login om te reageren
  41. osmo zegt

    18 oktober 2016 om 15:07

    Ik snap niet waarom dat iedereen lyrisch doet over de veiligheid van deze Renault. De bestuurder heeft gewoon het geluk gehad dat de auto naar links geduwd is door de klap of dat hij gedeeltelijk langs de vrachtwagen stond.
    Verder denk ik niet dat er niet veel (geen?) hedendaagse auto’s zijn die een klap tussen twee vrachtwagens overleven of waar je levend uit stapt na zo’n klap.

    Login om te reageren
  42. tkoote zegt

    18 oktober 2016 om 15:40

    Zag vrijwel gelijk aan de velgen en lampvorm dat het om een Kadjar ging. Weet niet of ik nu trots moet zijn of me zorgen moet maken…

    OT – wonder dat de chauffeur het na kan vertellen na zon klap

    Login om te reageren
  43. mercedesclk350 zegt

    18 oktober 2016 om 16:04

    De overhang vóór het achterwiel is nu in ieder geval gelijk aan die achter het achterwiel. Maar heilige schijt, deze man heeft geluk gehad.

    Login om te reageren
  44. terazino zegt

    18 oktober 2016 om 16:23

    Ik zou ook niet dood gevonden willen worden in een Renault.

    Login om te reageren
  45. ronaldddvos zegt

    18 oktober 2016 om 17:31

    Even poetsen zie je er niks meer van!
    OT: gelukkig kan die het nog na vertellen.
    Als dit een aygo was geweest was die door de klap wel dood geweest( denk ik) Renault is ook gewoon hartstikke veilig.

    Login om te reageren
  46. alleswat zegt

    18 oktober 2016 om 18:40

    Ik las op het AD een stukje interview met de bestuurder. Hij gaf aan graag en bijna altijd de kleine gaatjes te gebruiken met invoegen op de rijbaan. Goed gedaan joh.

    Login om te reageren
  47. alfablog zegt

    18 oktober 2016 om 18:53

    AD

    De politie Gouda onderzoekt hoe de crash heeft kunnen plaatsvinden en noemt het ‘ongelooflijk’ dat Willem dit overleefde. De automobilist benadrukt niks fout te hebben gedaan. ,,Ik zoek op die locatie bij Gouda tijdens het van baan veranderen altijd de kleinste gaatjes. Zo ben ik nu eenmaal. Soms op het allerlaatste moment nog invoegen. Maar in dit geval waren er zeeën aan ruimte. Dus zal een van de truckchauffeurs wel hebben zitten dommelen.”

    Login om te reageren
    • Stijnson zegt

      18 oktober 2016 om 19:18

      @alfablog: Die reactie van meneer vind ik een beetje jammer. Het enige wat je hieruit kan concluderen is dat meneer het verkeer niet bepaald serieus neemt.

      Login om te reageren
    • Crosscabouter zegt

      19 oktober 2016 om 08:47

      @alfablog: verklaard wel waarom de Auto al links van de vrachtauto zit. Hij was alweer op zoek naar het volgende kleine gaatje om in te voegen….. Dus in dit geval heeft hij misschien het ongeluk aan zijn rijstijl te danken, maar ook zijn redding…

      Login om te reageren
  48. alper zegt

    18 oktober 2016 om 21:50

    Ik rijd dagelijks de Gouwe aquaduct. Dit ongeluk zag ik vanochtend richting Utrecht. Op de terug wat ik mee: weer een ongeluk bij Gouwe aquaduct. Vijf auto’s betrokken. Het is elke week raak en heb Rijkswaterstaat ook gemaild wat ze eraan willen doen met verkeersveiligheid. Antwoord kun je zelf ook invullen. Mocht ik zelf ooit in zo’n dergelijke situatie komen en niet overleven, dan mag Rijkswaterstaat zelf aan mijn vrouw en kinderen uitleggen. Dit is gewoon nalatigheid in mijn optiek.

    Login om te reageren
    • alper zegt

      18 oktober 2016 om 21:52

      @alper: sorry voor de taalfoutjes. Te snel getypt.

      Login om te reageren
    • davelepeef zegt

      18 oktober 2016 om 23:41

      @alper: zit wat in. Zag ook vaak aanrijdingen daar. Het is een klotepunt, maar de boel gaat/is toch op de schop?

      Login om te reageren
  49. e1000bmw zegt

    19 oktober 2016 om 10:09

    “Het verkeer richting Den Haag werd omgeleid via de N11 en de A4 en al vrij vlot na de aanrijding kon één rijstrook weer worden vrijgegeven, waarna de boel weer enigszins op gang kwam”
    Nou ja, op gang… Heb toch drie kwartier in die file gestaan (ik moest aan de kop van de A12 zijn). En N11/A4 was ook arme troef want toen ik die afslag nietsvermoedend voorbij reed stond daar ook een immense file.
    Heb de bewuste wagen op een bergingsvoertuig gezien. Er konden wel twee Kadjars in die staat op…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North