• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Is de McLaren Senna in het echt ook zo lelijk?

Auteur: jaapiyo, gepost 6 maart 2018 om 19:01 – 31 Reacties

voorwiel
Sennaaaah, Sennaaaaah!

Toen Ayrton Senna da Silva naar zijn laatste rustplaats gedragen werd door de straten van Sao Paolo, stonden er naar verluidt zo’n drie miljoen mensen naast de kant van de wegen om hem zijn laatste eer te bewijzen. Het is nog altijd het grootste aantal mensen dat zich ooit verzamelde voor een gevallen held. Wellicht had het bij dit eerbetoon moeten blijven. De auto die McLaren naar haar voormalig stercoureur vernoemd heeft is namelijk zó lelijk, dat het bijna een klap in het gezicht is van de Brazo.

Oké, er bestaat zoiets als mooi van lelijkheid. Senna zelf zou zonder twijfel graag in een lelijke F1 auto gestapt zijn, als deze maar snel genoeg was om wereldkampioen te worden. Misschien is de Senna zó goed op het circuit, dat niemand die achter het stuur plaatsneemt meer maalt om de looks na een rondje. Maar dan moet de auto wel écht goed zijn. Kijk nou naar die frontoverhang…Man man man…

frontoverhang

Ook interessant!

  • Video - rijd mee met Ayrton Senna op zijn 27ste sterfdag
  • Gespot - Is het een McLaren Senna? Of toch een 720S?
  • McLaren maakt het wel heel bont met deze 765LT
  • Weet jij welke McLaren dit ook alweer is?

Nieuwste artikelen

  • Video: Vuurwerk afsteken vanuit je Golf is GEEN goed idee
  • Video: Call of Duty-oprichter overlijdt bij heftige crash met Ferrari 296 GTS
  • Peugeot brengt deze stationwagon terug onder één voorwaarde
  • Zuinigste EV op de snelweg ooit laat zien hoe hopeloos de huidige elektrische auto is
FacebookTweetPinLinkedIn

Autoshows, ayrton-senna, geneve, geneve-2018, McLaren, Senna

Vorig bericht: « Peugeot voorziet haar D-segmenter van scherpe tanden
Volgend bericht: Pistacchio! De Ferrari 488 Pista is klaar voor de piste »

Lees Interacties

Reacties

  1. gwnbmw zegt

    6 maart 2018 om 19:10

    in deze kleur niet, maar vind het juist wel een brute bk, het heeft wel wat.

    Login om te reageren
  2. rollingstoned zegt

    6 maart 2018 om 19:15

    Lijkt haast wel een karikatuur van zichzelf…

    Login om te reageren
  3. snellerdaneenaudi zegt

    6 maart 2018 om 19:17

    Lelijker, maar ik ben erg benieuwd naar de ring tijd.

    Login om te reageren
    • CasperH zegt

      6 maart 2018 om 19:32

      @snellerdaneenaudi: Denk een halfuur ongeveer. Die splitter loop je mee vast in de caroussel, voordat je de auto los hebt getrokken ben je zomaar twintig minuten verder.

      Login om te reageren
  4. dunhozzie zegt

    6 maart 2018 om 19:18

    Gruwelijk lelijk….

    Login om te reageren
  5. goodfellar1 zegt

    6 maart 2018 om 19:19

    Ja euhm, jakkes.. maar wel benieuwd naar de ronde tijden op de nuburugggururing

    Login om te reageren
  6. hbk62 zegt

    6 maart 2018 om 19:21

    Wansmaak dinsdag vandaag?

    Login om te reageren
  7. ohoogeveen zegt

    6 maart 2018 om 19:21

    Lelijk? Nope ik vind hem heel gaaf!

    Login om te reageren
  8. misterdrogba zegt

    6 maart 2018 om 19:22

    Ieuw.. wat hebben ze met dat dashboard uitgestoken? Over het exterieur ga ik me zelfs niet uitspreken.

    Login om te reageren
  9. 991gt3rs zegt

    6 maart 2018 om 19:25

    Je merkt wel wie ze thuis in het hok hebben gelaten?

    Login om te reageren
  10. mennok zegt

    6 maart 2018 om 19:48

    Die rondetijden interesseren me niet zoveel. Ik had ook geen poster van een DTM racer op mijn slaapkamertje. Bij merken als McLaren, Ferrari of Lamborghini wil ik postermateriaal, niet dit. Wat een raar ding. Maar goed, ik ben ook ook niet in de markt, mijn Polo doet het nog prima. Nooit geen problemen.

    Login om te reageren
  11. rob5nismo zegt

    6 maart 2018 om 19:49

    Nog altijd mooier als de draak van Aston Martin die valkyre

    Login om te reageren
  12. porschepdk zegt

    6 maart 2018 om 19:49

    Beetje een Gumpert design

    Login om te reageren
  13. pimmetj zegt

    6 maart 2018 om 19:57

    Ja

    Login om te reageren
  14. VeniVidiVici zegt

    6 maart 2018 om 20:01

    Als deze auto slaat op de F1 legende dan draait hij zich pissig om in het graf! McLaren… ga je schamen!

    Login om te reageren
  15. bassx zegt

    6 maart 2018 om 20:02

    Aan de achterkant is het net McLaren die een Lamborghini probeert te zijn. McLaren moet eerst maar eens laten zien hoe snel deze Senna echt is vergeleken met de concurrentie. Gumpert Apollo kreeg ook pas fans toen het rondetijden van andere supercars verpulverde.

    Login om te reageren
  16. stationcar zegt

    6 maart 2018 om 20:03

    Ja, hij is nog steeds erg lelijk.
    Ze hebben zich gewoon vergaloppeerd, hun gebrek aan ervaring met het ontwerpen van supercars wordt zo pijnlijk duidelijk.

    Login om te reageren
  17. panam1 zegt

    6 maart 2018 om 20:04

    Bij de begrafenis van Kennedy en Churchill waren meer mensen op de been vriend

    Login om te reageren
    • Gulli zegt

      7 maart 2018 om 10:17

      @panam1: en bij de inauguratie van Trump zelfs nóg meer!

      Login om te reageren
  18. maartencox zegt

    6 maart 2018 om 20:08

    Als je het hebt over inhoudsloze artikelen, ja dan spant deze de kroon!

    Login om te reageren
  19. jorden zegt

    6 maart 2018 om 20:09

    Heb absoluut geen front-overhang-fetisj maar was dit echt de beste oplossing? Of noodzakelijk?

    Login om te reageren
  20. phaeton zegt

    6 maart 2018 om 20:10

    En dan die GTR versie, da’s helemaal om te kotsen.

    Login om te reageren
  21. zwepp zegt

    6 maart 2018 om 20:12

    Hebben ze de Senná van ná de crash als inspiratiebron gebruikt? Dat was vast ook zo’n zooitje.

    Login om te reageren
  22. rutger97 zegt

    6 maart 2018 om 20:18

    Leuk op vreselijk glad asfalt maar 1 hobbel en je zit vast met zo’n overhang

    Login om te reageren
  23. sel777 zegt

    6 maart 2018 om 20:28

    Haha net een mislukte replica! Zal wel hard gaan..

    Login om te reageren
  24. skinnybmw zegt

    6 maart 2018 om 20:40

    Als het maar snoeihard gaat!

    Login om te reageren
  25. bk4life zegt

    6 maart 2018 om 21:49

    Nu zie ik waarom mensen dit zo’n lelijke wagen vinden.

    Login om te reageren
  26. lotuselises2 zegt

    6 maart 2018 om 21:56

    De wielen lijken twee laagjes te klein te zijn. Valt bij de GTR helemaal op

    Login om te reageren
  27. denx zegt

    6 maart 2018 om 22:12

    Mooie wagen met als uitzondering de afzichtelijke spoiler.

    Login om te reageren
  28. richard210680 zegt

    7 maart 2018 om 07:17

    wat een lelijk ding.vind hem nog lelijker dan een multipla :(

    Login om te reageren
  29. Gulli zegt

    7 maart 2018 om 10:19

    Als ze nog meer van dit soort misperen uitbrengen draait Senna zich zo hard om in zijn graf dat ze hem misschien nog als alternatieve aandrijving kunnen gebruiken

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North