• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

ItalDesign DaVinci Concept is absolute vleugeldeurkoning

Auteur: CasperH, gepost 5 maart 2019 om 20:23 – 13 Reacties

Afbeelding ItalDesign DaVinci Concept is absolute vleugeldeurkoningAfbeelding ItalDesign DaVinci Concept is absolute vleugeldeurkoningAfbeelding ItalDesign DaVinci Concept is absolute vleugeldeurkoningAfbeelding ItalDesign DaVinci Concept is absolute vleugeldeurkoningAfbeelding ItalDesign DaVinci Concept is absolute vleugeldeurkoningAfbeelding ItalDesign DaVinci Concept is absolute vleugeldeurkoningAfbeelding ItalDesign DaVinci Concept is absolute vleugeldeurkoningAfbeelding ItalDesign DaVinci Concept is absolute vleugeldeurkoning

ItalDesign DaVinci
Vier zitplaatsen, twee vleugeldeuren. Dan heb je wel wat vleugeldeur nodig.

Als je volledig dochter bent van Volkswagen, zoals Italdesign is, dan kun je onbeperkt gekke dingen maken. Zoals enorme GT’s met vleugeldeuren groot genoeg om voor- en achterzitrij te bereiken. Waarom ook niet? Motorisch gezien is er keuze: elektrotechniek of een 4.0 V8. Verder moet je de auto vooral zien als een canvas: de klant kan ‘m eigenlijk zo simpel of gestoord maken als hij zelf wil.

Dat het om een extreme concept gaat blijkt nog wel uit het interieur. Dat ziet er nog niet direct bruikbaar uit. Grappig detail is het touchscreen dat in de middenconsole lijkt weg te lopen. Maar qua plaatsing is dat natuurlijk een absolute ramp, want elke keer dat je iets wil bedienen moet je je ogen ver van de weg halen. Wellicht dat het digitale instrumentarium voor je neus dat oplost.

Ook interessant!

  • Genesis X Concept is woestaantrekkelijk
  • De Autoshow van Genève keert nu écht terug!
  • Peperdure Italdesign GT-R50 van klanten zien er zo uit
    Peperdure Italdesign GT-R50 van klanten zien er zo uit
  • Video - Audi RS6 GTO Concept in detail

Nieuwste artikelen

  • BREEK: BMW iX3 komt volgend jaar ook met echte premium
  • Biem! Hoe vaak crasht die Tesla Robotaxi nu eigenlijk?
  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
FacebookTweetPinLinkedIn

Autoshows, concept, geneve, geneve-2019, italdesign

Vorig bericht: « RUF lanceert zowaar een bescheiden 911
Volgend bericht: Wordt dit de GTI onder de elektro-hatches? »

Lees Interacties

Reacties

  1. kennone zegt

    5 maart 2019 om 20:31

    Mooi dat ze je een keuze geven,, de V8 graag????

    Login om te reageren
  2. flatsixx zegt

    5 maart 2019 om 20:37

    Weer zo’n bak die nooit in productie gaat.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      5 maart 2019 om 22:34

      @flatsixx: denk de Lamborghini neus en de vleugel deuren weg en voila daar heb je de Bentley Continental die al een tijdje in productie is.

      Login om te reageren
  3. ghost zegt

    5 maart 2019 om 20:38

    Dit is een soort combinatie van een Model S met voor een vleugje Urus en achter een vleugje Bentley Continental. Met V8 graag!

    Login om te reageren
    • mopar70 zegt

      5 maart 2019 om 20:52

      @ghost: Alle concepts hebben vleugjes.

      Login om te reageren
      • ghost zegt

        5 maart 2019 om 21:09

        @mopar70: ja als je het zo bekijkt heb je een punt ja.

        Login om te reageren
  4. kniesoor zegt

    5 maart 2019 om 20:55

    Doet qua maatvoering van de vleugeldeuren denken aan die Opoe Monza reincarnatie van enige jaren terug.

    Login om te reageren
    • vroaaar zegt

      6 maart 2019 om 08:07

      @amghans: haha, die waren groot maar niet zo lomp als een hutkoffer…

      Login om te reageren
  5. Dutchdriftking zegt

    5 maart 2019 om 21:04

    Hoe groot zijn die wielen wel niet? 24 inch?

    Login om te reageren
  6. wahltiroler zegt

    5 maart 2019 om 21:32

    Als je volledig dochter bent van Volkswagen, zoals Italdesign is, dan kun je onbeperkt gekke dingen maken.

    En dan komt er uiteindelijk een saai afgezwakt derivaat op de markt met Audi knopjes en met Seat gedeelde onderdelen…

    Maar toch het concept is erg mooi?

    Login om te reageren
  7. mats106rallye zegt

    5 maart 2019 om 22:11

    V8!!!!!! Lekker ding zeg! Mooi interieur

    Login om te reageren
  8. toyotafortuner zegt

    6 maart 2019 om 07:09

    Mooi apparaat zeg! Doe maar met een V8

    Login om te reageren
  9. Gulli zegt

    6 maart 2019 om 10:20

    Ford heeft gebeld, of ze de Evos deuren terug mogen

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North