• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Japanse tuner probeert een S63 AMG na te bouwen

Auteur: Author, gepost 17 juni 2014 om 16:01 – 18 Reacties

Afbeelding Japanse tuner probeert een S63 AMG na te bouwenAfbeelding Japanse tuner probeert een S63 AMG na te bouwenAfbeelding Japanse tuner probeert een S63 AMG na te bouwenAfbeelding Japanse tuner probeert een S63 AMG na te bouwenAfbeelding Japanse tuner probeert een S63 AMG na te bouwenAfbeelding Japanse tuner probeert een S63 AMG na te bouwenAfbeelding Japanse tuner probeert een S63 AMG na te bouwenAfbeelding Japanse tuner probeert een S63 AMG na te bouwen

Mercedes S-klasse met VITT bodykit
Ook van de laatste incarnatie van Mercedes’ zakensedan kun je heus iets agressievers maken. VITT doet een poging met deze straffe bodykit.

Het design zou gebaseerd zijn op dat van de S63 AMG, maar dan nog veel minder subtiel. De voorzijde lijkt asfalt (en drempels) te willen opeten en ziet er op de foto’s een beetje uit als één groot gapend gat. Om nog meer indruk te maken op voorbijgangers zijn er verticale ledjes in de voorbumper verwerkt.

Aan de achterkant zien we dubbele uitlaten aan weerszijden en een redelijk neutraal spoilertje. Ook heeft de Japanse tuner een soort nep-diffusor onder de achterkant gebouwd. Kun je mooi in de kroeg ophangen dat jouw über-Benz heus wel downforce genereert. De zijskirts zijn juist wat subtieler uitgevoerd en maken in elk geval één geheel van alle tupperware rondom. Tot slot is de boel verlaagd en zijn er jetsers van velgen onder geschroefd.

VITT heeft zich met de S-klasse redelijk ingehouden, van de door hun aangepaste CLS krijgen de hoge heren in Stuttgart waarschijnlijk nog steeds nachtmerries. Als ik in de markt was voor het beste wat Das Haus te bieden heeft zou ik nog effe doorsparen voor een echte AMG.

Ook interessant!

  • Mercedes-AMG S63 mogelijk in brand gestoken in Alphen a/d Rijn
    Mercedes-AMG S63 mogelijk in brand gestoken in Alphen a/d Rijn
  • Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
    Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
  • Nieuwe Mercedes-AMG C63 met vierpitter laat zich zien
  • Mercedes-AMG GT 63 S E Performance: 843 pk en 1.400 Nm
    Mercedes-AMG GT 63 S E Performance: 843 pk en 1.400 Nm

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
  • LANDO NORRIS IS DE F1 WERELDKAMPIOEN VAN 2025
  • De enige Bugatti EB110 op Nederlands kenteken is gespot!
FacebookTweetPinLinkedIn

Mercedes, s-klasse, tuning, w222, wit

Vorig bericht: « Combo: zuinige Volvo PV544 vs. benzineslurpende Mustang
Volgend bericht: Saab mogelijk gereanimeerd door Indiërs en Chinezen? »

Lees Interacties

Reacties

  1. hansolo zegt

    17 juni 2014 om 16:06

    bah wat zonde…..

    Login om te reageren
  2. mout zegt

    17 juni 2014 om 16:09

    Ik wacht nog altijd op de velgenboer die banden helemaal weglaat, ipv dat zwarte laagje tape dat er ook ditmaal weer omheen zit.

    Login om te reageren
    • hansolo zegt

      17 juni 2014 om 16:14

      @mout: touché….. dat zal vast heerlijk rijden

      Login om te reageren
    • sydney zegt

      17 juni 2014 om 16:40

      @mout: Of gewoon houten karrenwielen.Wedden dat je de eerste bent.

      Login om te reageren
      • Captain zegt

        17 juni 2014 om 16:44

        @sydney: http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200810/hummer-h3-gets-woode-1_600x0w.jpg

        Login om te reageren
        • sydney zegt

          17 juni 2014 om 19:04

          @Captain: Scherp en hulde, helaas was de mensheid dus eerder al zo laag gezakt en verhoogd tegelijkertijd.

          Login om te reageren
  3. knipperlichtje zegt

    17 juni 2014 om 16:17

    De kit mag wel iets subtieler en de wielen 2 inch kleiner. Desondanks vind ik dit een enorme verbetering tov de standaard S. De strakke lijnen van de kit maken de auto een stuk rustiger en verminderen het drukke ‘chinese’ uiterlijk. Nu alleen de koplampen nog iets platter maken en strakkere achterlichten monteren en dan staat er een prachtige auto!

    Login om te reageren
  4. roberto zegt

    17 juni 2014 om 16:24

    Deze Japaners moeten echt eens langs Specsavers!

    Login om te reageren
    • hansolo zegt

      17 juni 2014 om 16:28

      @roberto: knipperlichtje ook….

      Login om te reageren
  5. agera zegt

    17 juni 2014 om 16:35

    Deze ziet er gewoon niet uit, misschien dat het ook te maken heeft dat deze nieuwe S niet mijn ding is.
    Maar de Japanners kunnen het wel, dat hebben ze laten zien met hele mooie exemplaren van de 2013 Lexus LS 460 F Sport By Five Axis.

    http://www.topspeed.com/cars/lexus/2013-lexus-ls-460-f-sport-by-five-axis-ar136890.html

    Login om te reageren
  6. gregorius zegt

    17 juni 2014 om 16:38

    Lachen die Japanners. Ik vraag me af hoe Autoblog.co.jp (オートブログ。共同.号公報) of deze foto’s reageert.
    Maar goed: velgen mooi. mits 2″ kleiner. En de buiten-wijd-binnen-minderwijd-vertikale delen van de voorbumper zijn een leuke stap: beetje Lambo-achtig. Op een subtielere manier kan de S het best hebben vind ik.

    Login om te reageren
  7. toyotafortuner zegt

    17 juni 2014 om 17:16

    Zoals meesten zeggen: iets subtielere bodykit en wat kleinere velgen zullen wonder doen. Verder niet een onaardige poging.

    Login om te reageren
  8. canon4ever zegt

    17 juni 2014 om 17:25

    Ik vind de bodykit wel geslaagd . en ik vind de villa’s ook erg interessant !

    Login om te reageren
  9. mclarenf1lm zegt

    17 juni 2014 om 17:27

    VIP wagens zijn altijd wel dik uit japan, zie deze stijl liever op lexii of dikke Toyota’s, comfortabel zou het wel niet meer zijn trouwens, tenzij deze S over airride beschikt natuurlijk.

    Login om te reageren
  10. rob5nismo zegt

    17 juni 2014 om 17:28

    Maken echt een dikke bodykit zo

    Login om te reageren
  11. teamopelmonza60 zegt

    17 juni 2014 om 17:39

    Dat is goed gelukt

    Login om te reageren
  12. a3aan zegt

    17 juni 2014 om 23:47

    Ziet er niet uit. Laat Japanners het gewoon bij motoren (tweewielers) houden.

    Login om te reageren
  13. jawi94 zegt

    18 juni 2014 om 20:21

    bah wat zonde van de zo elegante 222

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North