
Met volop ruimte voor een paar palingrookkasten achterin.
Als muzikant moet je je een beetje onderscheiden, en dus rij je geen dertien-in-een-dozijn-auto. Nee, echte rockers hebben een voorkeur voor dikke Amerikanen met dito V8. De voorman van BZN kennelijk ook, want als we de aanbieder van deze Chevy Caprice pickup mogen geloven rolde Jan Keizer ooit in het gevaarte.
Het exemplaar uit 1992 heeft meer dan 3 ton op de klok, maar moet nog steeds bijna 15.000 euro kosten. De vraagprijs wordt verantwoord door te wijzen op een full body-off restauratie, waarbij we ons afvragen waarom Jan niet gewoon een El Camino kocht. Een LPG-tank is niet aanwezig, maar van de RDW mag de auto wel op grijs kenteken gezet worden. Het zal mij benieuwen of er zich een liefhebber aandient voor de unieke Chevy..
Jan wie?
@volvologisch: Keizer. Jan Keizer.
Van de wereldhit Money is de motivatie, en regelmatig het slachtoffer van persoonsverwisseling. Oh nee, wacht…
Eeehm, nee…dank je
@g40freak: 15K voor gm techniek met 300.000km op de klok..
@martinus: Op zich zijn de GM Caprices en Impala’s net als de Ford CrownVic’s behoorlijk bulletproof en is 300k zeker geen probleem. De V8 hoeft nauwelijks te werken.
En een prachtige interieur upgrade, stuurhoes en bijpassende stoelhoezen..
@mars: na mijn scherm te hebben ontdaan van de koffie, zie ik ook nog de fantastische vloermatten, geheel in stijl..
@mars: kun je weer opnieuw beginnen…
Nou, nee ?
Een cabrio voor het lijk?
Op zich natuurlijk een heerlijke (foute) wagen. Het interieur laat het wel erg afweten. Verder is 15k natuurlijk veel te veel. Voor minder haal je ze met minder KM’s uit California.
@sketcher: naar California vliegen, verblijf, transport kosten, kleine modificaties om hier op kenteken te kunnen zetten. Je mag ze wel voor een appel en een ei kunnen kopen daar wil dat uit kunnen. Tenzij je het beroepsmatig doet en gelijk 20 auto’s haalt natuurlijk.
@lekbak: heb je bedrijven voor he.
“Met volop ruimte voor een paar palingrookkasten achterin”
Tjonge, wat een humor weer…
@geecee: Vond m wel aardig.
Had er nog wel meer verwacht; in de trend van:
“Zwart gekocht, wit gereden. “
“Halve interieur makkelijk te vervangen om Palingstank eruit te krijgen”
“In mooi cocaine-wit; zodat de buurt jouw motorkap niet gebruikt om te poederen”
“Te koop omdat het vervoeren van inteeltkroost in de bak nu ook in Volendam nu ‘frowend upon’ is.”
Ach, zo kunnen we nog wel even doorgaan met de vooroordelen.
Liever een auto met 300.000 km die goed behandeld is dan een stadsauto met een ton op de klok. Geinig ding trouwens ook wel, leuke basis om gek mee te doen.
Waarom een sedan ombouwen tot pick up? Omdat Volendam *bonkt hoofd op bureau*
Ze smaak voor auto’s is al net zo slecht als de muziek die hij maakt.
Naast coke zitten ze in Volendam blijkbaar ook zwaar aan de lsd. 5k max. voor deze Holden Ute-wannabe.
http://forums.justcommodores.com.au/attachments/ve-wm/143409-2012-ve-ssv-redline-ute-heron-white-ute6.jpg
Hij heeft hiernaast een c klasse 2014
Over het algemeen: niks mis met BZN of andere 70s Nederbands als bv The Cats. Vind het wel te pruimen.
Maar dan die Caprice: Tja. Ik blijf er maar moeite mee hebben, die lichting Caprices… Het is gewoon niet zo mooi. En dan heeft Jan Keizer er een Capricemino van gemaakt. Dan toch liever een El Camino (SS) en een net uitgevoerde Caprice Classic uit de mid 90s. Zoals dit nette model uit Haarlem:
http://static.autojunk.nl/pictures/2015/0117/101805/chevrolet-caprice-classic-9_01.jpg