• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Lamborghini plaagt alvast met brute supercar

Auteur: willeme, gepost 23 augustus 2019 om 09:59 – 23 Reacties

Afbeelding Lamborghini plaagt alvast met brute supercarAfbeelding Lamborghini plaagt alvast met brute supercarAfbeelding Lamborghini plaagt alvast met brute supercarAfbeelding Lamborghini plaagt alvast met brute supercarAfbeelding Lamborghini plaagt alvast met brute supercarAfbeelding Lamborghini plaagt alvast met brute supercarAfbeelding Lamborghini plaagt alvast met brute supercarAfbeelding Lamborghini plaagt alvast met brute supercar

Lamborghini '19
Het zit hen natuurlijk in het bloed.

De IAA zit er aan te komen, dus dat gaat een hele hoop nieuws betekenen. Traditiegetrouw pakken de Duitse merken heel erg groot uit. Om niet onder gesneeuwd te raken en mensen alvast te prikkelen, zijn de fabrikanten al lang en breed bezig om het nieuws te halen.

Omdat een supercarmerk als Lamborghini erg tot de verbeelding spreekt, hebben ze een behoorlijk bereik. Via Twitter werd bovenstaand de afbeelding de wereld ingestuurd, waarvan akte en dank.

Lamborghini '19

Maar wat is het wat wij zien? Daar zijn wij nog niet over uit. Het is in elk geval géén Urus of andere SUV. De auto toont heel erg breed en laag, zoals een Aventador bijvoorbeeld. De Aventador begint inmiddels op leeftijd te geraken, de twaalfcilinder loopt alweer mee sinds 2011. Echter, Lamborghini neemt meestal zijn tijd als het gaat om de twaalfcilinder vlaggenschepen. De Countach was 16 jaar in productie. De Diablo hield het 11 jaar uit en de Murcielago ruim 9 jaar.

Lamborghini Terzo Millennio '17

Als we kijken naar de persfoto’s van Lamborghini, dan valt op dat de luchtunits overeen lijken te komen van de Terzo Millennio (afbeelding boven). Het zou kunnen dat Lamborghini van deze auto een speciale kleine productieserie op de markt brengt. De Terzo Millennio was een concept uit 2017. Het meest bijzondere aan deze concept car was de aandrijflijn, die was namelijk geheel elektrisch.

Ook interessant!

  • Deze is al een beetje elektrisch
    Alle Lamborghini's worden komende jaren elektrisch
  • Vierde Lamborghini model
    Vierde Lamborghini model gaat gelukkig stijlvol worden
  • Video: overige verkeer plaagt supercar
    Video: overige verkeer plaagt supercar
  • Beer sloopt deur van Lamborghini
    Video: beer sloopt deur Lamborghini

Nieuwste artikelen

  • Is dit de lelijkste politieauto ter wereld?
  • Tesla eindigt onderaan in nieuw betrouwbaarheidsonderzoek
  • Nu officieel in beeld: de Koreaanse RS6-killer!
  • Hoonigan gaat ondersteboven in nieuwe Gymkhana
FacebookTweetPinLinkedIn

Elektrisch, iaa-2019, Lamborghini, terzo-millennio

Vorig bericht: « Fiat brengt het HGT label weer tot leven
Volgend bericht: Audi maakt prijzen Q3 Sportback bekend »

Lees Interacties

Reacties

  1. Edge zegt

    23 augustus 2019 om 10:08

    Ik ben benieuwd! Een volledig elektrische of hybride Terzo Millennio lijkt me gaaf, maar ik zou er ook niet raar van opkijken als het een op de Aventador gebaseerd speciaaltje met Terzo Millennio-stijlelementen gaat worden à la Centennario

    Login om te reageren
    • tierelier zegt

      23 augustus 2019 om 11:41

      @edge: Gaaf? nog een ev zonder meerwaarde..

      Login om te reageren
      • gandini zegt

        23 augustus 2019 om 12:09

        @tierelier: Dat hangt er helemaal vanaf hoe je de term “meerwaarde” ziet. Weer een nieuwe Lambo V12 is natuurlijk mooi, maar wel het oude bekende recept. Wil je als merk gezien worden als bij de tijd of vooruitstrevend, dan kun je niet meer om elektrisch heen tegenwoordig. De aandrijflijn van een ID R in een nieuwe Lamborghini heeft voor VW AG dan meer “meerwaarde”.

        Niet dat ik niet stiekem hoop op iets met een V12 natuurlijk…

        Login om te reageren
        • tierelier zegt

          23 augustus 2019 om 12:55

          @gandini: Wat is de meerwaarde op een Model S P100D? wat is de meerwaarde op een Taycan, een Tesla roadster zelfs een model X ? qua aandrijving en rij beleving is het allemaal identiek… Doe mij maar een schreeuwende V12, anders gewoon dat heel merk opdoeken.. Je hebt geen meerwaarde meer.

          Die hele hype rond elektrisch kun je niet beter verwoorden dan een gezwel wat zich steeds verder uitzet. Hele rij beleving naar de filistijnen. Allemaal door de hype en propaganda van de klimaatgekkies.

          Login om te reageren
          • bakingmynextbenz zegt

            24 augustus 2019 om 08:44

            @tierelier: sorry maar de echte rijbeleving zit niet in een benzinemotor, die beleving is 10tallen jaren geleden al omzeep geholpen door de introductie van de elektrische locomotief, de ziel van de stoomloc is daarmee compleet verdwenen!

            Beleving is voor iedereen anders en daarmee subjectief. Het is niet zo dat je het product beleving enkel kan oppompen in saudi Arabië om vervolgens bij een belevingsstation in jouw buurt in je auto te pompen…

            Login om te reageren
      • vondick zegt

        23 augustus 2019 om 13:46

        @tierelier: Nog zo’n trage oude V12 zonder meerwaarde… Die hadden we al…

        Login om te reageren
  2. cossiekiller zegt

    23 augustus 2019 om 10:09

    Het ziet er prachtig, breed, plat en agressief uit. Maar verhoog die eens 10cm om over een drempel te geraken en de ‘magie’ is verdwenen…

    “In elk geval GEEN Urus of suv….” ?

    Login om te reageren
  3. rammillius zegt

    23 augustus 2019 om 10:10

    Taalnazi… het is in iedergeval “geen” Urus of andere SUV ? maar ik denk een hybride supercar

    Login om te reageren
  4. harrie zegt

    23 augustus 2019 om 10:26

    Super exclusieve gelimiteerde versie van 10 stuks voor een miljoenmiljard per stuk.
    Oja en daarna nog ff 25 roadsters de markt opgooien.

    Login om te reageren
  5. Gulli zegt

    23 augustus 2019 om 10:30

    We leven in een bijzondere tijd. Normale fabrikanten draaien rode cijfers omdat de marges te klein zijn en de verkopen niet geweldig lopen.

    Supercarmerken daarentegen laten een student een model kleien, plakken er een sticker van een Italiaans ontwerpbureau op en verkopen het voor 40 miljoen per stuk. En ze krijgen ze nog allemaal verkocht ook.

    Met alle miljardairs die momenteel op aarde rondlopen heb je bijna altijd wel een afzetmarkt voor je proefballonnetjes en nichemodellen. Voor hen is een paar miljoen voor een auto niet eens alleen peanuts maar ook een mooie manier om te tonen hoeveel geld je hebt. Het kan ze niet duur en exclusief genoeg zijn.

    Login om te reageren
    • gandini zegt

      23 augustus 2019 om 12:19

      @gulli: Ja inderdaad, eigenlijk best apart. Al moet ik ook zeggen dat de klant ,de fabrikant en de overheid ook een beetje schuld hebben aan die kleine marges. Als je ziet wat er tegenwoordig allemaal aan veiligheid en comfort in nieuwe auto’s wordt gepropt, dan kan ik me voorstellen dat dit de prijs enorm opdrijft…

      Login om te reageren
      • Stefje zegt

        23 augustus 2019 om 13:42

        @gandini: Als alle fabrikanten 20% minder auto’s zouden produceren ipv altijd maar meer meer meer, dan zou iedereen weer gezonde marges kunnen verdienen omdat vraag en aanbod dan weer in balans zijn. Maar dan komt er altijd weer iemand die denkt dat ie er meer moet/kan/wil produceren/verkopen en wordt het weer een ratrace.

        Vertel mij overigens welke merken dan precies zo slecht draaien? Volgens mij doet iedereen, een Maserati en Tesla bijvoorbeeld om uiteenlopende redenen daargelaten, het behoorlijk goed momenteel?

        Login om te reageren
  6. breakingpoint zegt

    23 augustus 2019 om 10:38

    Ziet eruit als een kruimeldief anno 2034

    Login om te reageren
  7. larsyboy1997 zegt

    23 augustus 2019 om 10:52

    Ik hoorde ergens dat er 63 gemaakt worden

    Login om te reageren
  8. Rick-dos zegt

    23 augustus 2019 om 10:54

    Een omgebouwde Aventador en deze dan marketen als “nieuw” en “exclusief” model waar je 2,5 miljoen euro voor moet betalen.

    Login om te reageren
  9. Dutchdriftking zegt

    23 augustus 2019 om 11:02

    Het zou natuurlijk erg leuk zijn als er al een nieuwe V12 supercar klaar staat!

    Login om te reageren
  10. galverink zegt

    23 augustus 2019 om 11:26

    Misschien een gemodificeerde Aventador, waarbij de aandrijving op de vooras is vervangen door elektrische?

    Login om te reageren
  11. tierelier zegt

    23 augustus 2019 om 11:40

    Zo lang het maar niet elektrisch is…

    Login om te reageren
    • vondick zegt

      23 augustus 2019 om 13:48

      @tierelier: Zo lang het maar snel is…

      Login om te reageren
  12. thezonda zegt

    23 augustus 2019 om 11:49

    Een opvolger van de Sesto Elemento, Veneno, Centenario, Terzo Millenio… De deuren zullen op een vreemde manier opengaan, interieur zal waarschijnlijk vanuit een ruimtetuig komen, rond de 2000pk (alsof die ooit gebruikt zullen worden) en kost je je hart, je longen en €5.000.000,-
    We know the formula Lamborghini. Boring.

    Login om te reageren
  13. brammetjedeb zegt

    23 augustus 2019 om 11:50

    Totaal geen Lamborghini fan, het stealth achtige design kan mij niet zo bekoren. Maar dit ziet er zeer vet uit!!!

    Login om te reageren
  14. karaya zegt

    23 augustus 2019 om 15:37

    Wordt waarschijnlijk een Taycan met twee accu’s en een elektromotor extra.

    Login om te reageren
  15. mark1055 zegt

    23 augustus 2019 om 20:33

    Bijzonder heftige machine, heeft wel iets weg van de devil 16

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North