• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Laurens van den Acker over de nieuwe Renault Mégane E-Tech

Auteur: RubenPriest, gepost 8 september 2021 om 20:00 – 8 Reacties

Laurens van den Acker, designbaas bij Renault, praat ons bij over de nieuwe Renault Mégane E-Tech. Wat voor het eerst een volledig elektrische Mégane is geworden.

Ook interessant!

  • Nieuwe elektrische Mégane
    Nieuwe elektrische Mégane is helemaal officieel!
  • Renault Mégane E-Tech Electric
    Renault Mégane E-Tech Electric gelekt! BREEK!
  • Mégane E-Tech
    Zo ziet de Mégane E-Tech eruit in het vlees
  • Dít wordt de nieuwe Renault Megane!

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

Autoshows, E-Tech, iaa, IAA-2021, laurens-van-den-acker, megane, Renault, Video

Vorig bericht: « Kimi Raikkonen komt óók op Monza niet in actie
Volgend bericht: Huis in Maassluis heeft verrassend jaloersmakende garage »

Lees Interacties

Reacties

  1. moveyourmind zegt

    8 september 2021 om 20:48

    Mooie wagen. Vooral dat cockpitachtige dashboard is erg mooie gedaan. Doet een beetje denken aan de fraaie cockpitachtige dashboards van de geniale 25 en Safrane.

    Zou het helemaal mooi vinden als de 5 concept straks naast deze Megane in de showroom komt tecstaan.

    Login om te reageren
  2. harrie zegt

    8 september 2021 om 20:56

    Boos kijkende spleet koplampen, hoog opgetrokken schouderlijn en lomp grote wielen.
    Laurens kan zo aan de slag bij Disney voor de volgende Cars film vol karikaturale ontwerpjes.

    Login om te reageren
  3. henkp1 zegt

    9 september 2021 om 07:32

    Sympathieke man die Laurens. Geeft gewoon antwoord op de vragen zonder ontwijkend marketinggewauwel. Je kan wel merken dat hij al jaren in het buitenland vertoeft, af en toe zoekt hij naar de Nederlandse woorden (normaal).

    Ik vind dit een heel mooie auto. Niet direct grensverleggend qua prestaties, maar wel qua uitvoering. Deze auto is gewoon ‘af’ en is daar wellicht de eerste EV mee; ok behalve dan de nieuwe Mercedes limo.

    Login om te reageren
    • potver7 zegt

      9 september 2021 om 10:33

      Geen marketinggewauwel? Mwoah, hij heeft het over de Renaulution, een revolutionaire nieuwe auto, en meer van dat soort hyperbolen.

      Dan gaat-ie roepen dat er door de compactere aandrijflijn lekker veel ruimte was voor grote wielen. 20″ nog wel!. Blijkbaar ik hij vergeten dat hij onder de Scénic, een niet echt heel veel grotere auto met verbrandingsmotoren (dus zonder ruimtewinst door de electrische aandrijflijn) ook gewoon 20″ wielen heeft gemonteerd, waar je ook gewoon mee kunt sturen zonder dat de wielen het motorblok raken.

      Die man staat daar gewoon een auto te verkopen hoor. En vertelt niks wat hij niet kwijt wil.

      Login om te reageren
  4. bluecupra zegt

    9 september 2021 om 10:20

    Jammer dat er niet wordt ingegaan op het belangrijkste bij een EV, de accu capaciteit en (snel) laad mogelijkheden. Iemand hier meer informatie over? Maakt deze Megane ook gebruik van een 800 volts systeem?

    Login om te reageren
    • potver7 zegt

      9 september 2021 om 10:37

      Het is een gesprek met de ontwerpbaas hè, die gaat niet over techniek.

      Login om te reageren
  5. imaginenl zegt

    9 september 2021 om 11:21

    Leuk interview met deze ontwerpbaas! Meer van dit soort content.
    Auto is best goed gelukt qua looks. Hopelijk weten ze er ook concurrende techniek in te stoppen want dan gaan we deze vaak zien op de weg.

    Login om te reageren
  6. snelheidisrelatief zegt

    10 september 2021 om 09:34

    De ontwerper refereert aan Gorilla glass in relatie tot snelle scherm-respons. Volgens mij, maar ik kan het fout hebben, heeft het een niks met het ander te maken. Erg mooi ontwerp overigens. Met name de geringe hoogte en de cockpit. Gemiste kans is de (ontbrekende) frunk. Mijn i3 (met kleine kofferbak) heeft er wel een en onze Tesla ook. Perfecte plek voor de laadkabels. Kabels achter onderin met volle kofferbak werkt in de praktijk niet.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North