• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Leclerc: “Wat Max Verstappen zegt, is een grap”

Auteur: willeme, gepost 4 november 2019 om 14:04 – 78 Reacties

Charles Leclerc


Hoppa, de Monegask bijt van zich af.

We moeten natuurlijk harstikke blij zijn met een volksheld als Max Verstappen. Niet alleen omdat hij zeer getalenteerd is en al veel gepresteerd heeft, maar ook vanwege zijn uitspraken.

Zoals bij veel sporten zien we ook in de Formule 1 veel ‘sprekende poppen’, die eigenlijk niet echt iets te melden hebben. Maar ja, je moet het team en de sponsors tevreden houden en een grote mond zorgt meestal alleen maar voor problemen. Daarbij worden die sporters dusdanig getraind door de PR-afdeling dat er weinig te melden valt. Gelukkig hebben we coureurs als Ricciardo en Raikkonen die af en toe leuk uit de hoek kunnen komen.

Charles Leclerc

En Verstappen natuurlijk. Gisteren werd Verstappen (door Ziggo) gevraagd naar de ontbrekende snelheid van Ferrari, waarop hij antwoordde “Dat krijg je als stopt met vals spelen!”. Hilarisch natuurlijk, maar het schoot bij Charles Leclerc in het verkeerde keelgat. Aan de Spaanse publicatie Marca liet Leclerc weten not amused te zijn met de uitspraken van de Nederlander. Het artikel was uiteraard heel erg zuur, want sinds Verstappen en Marca-lieveling Sainz met elkaar in de clinch lagen, is de krant sceptisch over Verstappen. Alle ruimte voor Leclerc dus om een ouderwetse veeg uit de pan te geven:

Wat Max zegt is een grap. Hij heeft echt geen idee. Wij bij Ferrari weten precies wat we doen. Ik weet niet waarom hij zo praat. Hij weet niets van ons.

Charles Leclerc

Leclerc eindigde op de vierde plaats én scoorde een extra punt voor de snelste ronde. Dat klinkt nog niet eens zo verkeerd, maar de achterstand op de Red Bull van Ferrari was bijna een minuut. Het verschil in snelheid was stuitend, want vóór de ‘reprimande’ van de FIA was Ferrari aanzienlijk sneller. Toch zegt Ferarri van niets te weten. Sterker nog, Ferrari teambaas Mattia Binotto is niet boos, maar nog erger: teleurgesteld.

Ik hoorde de opmerkingen aan het einde van de race. Die verwijten stellen mij zeer teleur. Dit soort verwijten zijn niet goed voor de sport. Men moet voorzichtiger zijn met wat men zegt.

Waarvan akte.

Ook interessant!

  • Leclerc
    Video: Leclerc maakt het spannend voor Verstappen
  • Video: Leclerc doet Verstappen na
  • Video: Max Verstappen stelt Monaco aan je voor
    Video: Max Verstappen stelt Monaco aan je voor
  • Max Verstappen wereldkampioen
    Hoe kan Max Verstappen wereldkampioen worden?

Nieuwste artikelen

  • Nieuw automerk uit controversieel land, maar het is geen Chinees!
  • Is de dieselauto dood en begraven?
  • Doemscenario: komende jaren meer verkeersdoden
  • Video: Dit ongeluk zie je van een kilometer ver aankomen
FacebookTweetPinLinkedIn

Charles Leclerc, Ferrari, Formule 1, mattia-binotto, Max Verstappen, Racing

Vorig bericht: « Is dit de eerste écht ingrijpende facelift van het millenium?
Volgend bericht: “Fiat stopt met kleine auto’s bouwen” »

Lees Interacties

Reacties

  1. drdre1 zegt

    4 november 2019 om 14:13

    GTST niveau. ‘Nuff said.

    Login om te reageren
  2. antoonniels zegt

    4 november 2019 om 14:17

    Ik hoor niemand van Ferrari zeggen dat het er niet op zat…..

    Login om te reageren
    • VeniVidiVici zegt

      4 november 2019 om 15:56

      @antoonniels: Sterker nog, toen Jack na afloop van de race aan Leclerc vroeg waarom ze ineens zo langzaam waren stond het omhooggevallen jochie te lachen als een boer met kiespijn en wist het allemaal niet. En Leclerc heeft inderdaad gelijk, “Wij bij Ferrari weten precies wat we doen en Max weet niks van ons”. Precies, maar de cheatgordijntjes moeten wel gesloten blijven, hè Charles…

      Login om te reageren
      • chrisvis zegt

        4 november 2019 om 17:58

        @venividivici: ah Jack vroeg dat….ik als Belg krijg hoofdpijn van Jack net zoals de rest vande wereld maar geloven jullie die tandartsassistente maar…hey Max gaat zoizo kampioen worden in 2020 hoor.???.
        Even terug realistisch… nee lewis harkt zijn 7 de titel binnen zonder problemen volgend jaar en Max met zijn 7 overwinningen op 100 races??? Lewis had er toen 19 en jom aub niet af dat hij de beste wagen had toen he. Waren de jaren dat Seb wk werd

        Login om te reageren
        • KUYL zegt

          4 november 2019 om 18:03

          @chrisvis: het voorbeeld ging helemaal niet om jack, maar de vraag en het raar/niet antwoorden erop. Je opmerking over het wel of niet geloven van een tandartsassistente slaat daarom ook totaal nergens op. Daarnaast heb je volgens mij ook niet helemaal door hoe jack ligt bij de gemiddelde Nederlander.

          Login om te reageren
          • VeniVidiVici zegt

            4 november 2019 om 19:05

            @kuyl: Jij als NL snapt mijn comment gelukkig. Maar ach, hij is waarschijnlijk nog steeds zuur dat Stoffel exit is en Max een topper is.

            Login om te reageren
          • donvincenzo zegt

            4 november 2019 om 19:07

            @kuyl: Bovendien is het altijd lente in de ogen van de tandartsassistente.

            Login om te reageren
            • dwfc zegt

              4 november 2019 om 21:30

              @donvincenzo: Waar zit deze van jou, adres graag, en als het kan even de maten :-)

              Login om te reageren
          • dwfc zegt

            4 november 2019 om 21:29

            @kuyl: Daar zeg je het, De Gemiddelde NLder … :-)
            Hey Kuyl, dit was nu wel echt een mooie voorzet hoor !

            Login om te reageren
        • wif1 zegt

          4 november 2019 om 20:27

          @chrisvis: “Ik als Belg” en dan die hele tirade vol afgunst… ach gossie, klein complexje wat je dwars zit…

          Login om te reageren
        • tvr1974 zegt

          5 november 2019 om 12:46

          @chrisvis: Hamilton had op max zijn leeftijd nog 0,0 ervaring in F1..

          Login om te reageren
      • joost1234 zegt

        4 november 2019 om 19:54

        @venividivici: Het is uitstekend dat Max gewoon zegt waar het op staat

        Login om te reageren
    • boriske zegt

      4 november 2019 om 19:39

      @antoonniels: Misschien moet je het antwoord van Binotto eens lezen voor je dit neerpent om goedkoper max fans likes te scoren.

      Login om te reageren
      • antoonniels zegt

        5 november 2019 om 13:03

        @boriske: Ik hoorde de opmerkingen aan het einde van de race. Die verwijten stellen mij zeer teleur. Dit soort verwijten zijn niet goed voor de sport. Men moet voorzichtiger zijn met wat men zegt.

        Vertel me even waar het staat dan?

        Login om te reageren
  3. escortje zegt

    4 november 2019 om 14:18

    Verstappen heeft in ieder geval een keuze minder voor de contractonderhandelingen van 2020.

    Login om te reageren
    • rhellema zegt

      4 november 2019 om 14:24

      @escortje: welnee!

      Login om te reageren
    • dwfc zegt

      4 november 2019 om 22:08

      @escortje: das vandaag alweer vergeten, zo gaat dat in sport. Politiekers beloven ook alles … realiseren niets en worden door jan met de pet herverkozen ….

      Login om te reageren
  4. Dutchdriftking zegt

    4 november 2019 om 14:19

    “Wij bij Ferrari weten precies wat we doen. Ik weet niet waarom hij zo praat. Hij weet niets van ons.” Het is dus de bedoeling dat ze een minuut(!) achterlopen op de rest?

    Login om te reageren
    • Erik zegt

      4 november 2019 om 14:30

      @dutchdriftking: precies, “wij bij Ferrari weten precies wat we doen” …. om de boel onzichtbaar te flessen.

      Login om te reageren
    • flutterby zegt

      4 november 2019 om 15:32

      @dutchdriftking: Max bij Ferrari gaat toch niet gebeuren. Zijn persoonlijkheid plus de mentaliteit daar is geen match.

      Login om te reageren
      • antoombom2000 zegt

        4 november 2019 om 17:34

        @flutterby: ja inderdaad. Max heeft een team nodig dat hem goed kan managen. Dus ik zie Max alleen voor Red Bull of Mercedes rijden.

        Login om te reageren
  5. pexers zegt

    4 november 2019 om 14:21

    Mocht het wel zo zijn, dat er tussen de meetmomenten van de brandstoftoevoer meer ingespoten kon worden, vind ik het bewonderenswaardig hoe men dat soort dingen kan verzinnen. Voorsprong door techniek wel heel letterlijk genomen.

    Login om te reageren
    • Breinstein zegt

      4 november 2019 om 14:41

      @pexers: Het verzinnen is geniaal, maar hoe kunnen teams als Mercedes en Red Bull hierachter komen, en zonder iemand te beschuldigen zo’n technisch gerichte vraag aan de FIA stellen zodat Ferrari in de problemen komt.
      Ik vind alleen die politieke spelletjes buiten de baan al geniaal.

      Login om te reageren
      • pexers zegt

        4 november 2019 om 15:20

        @Breinstein: zeker, helemaal eens. De topteams zijn door de wol geverfd en weten de regels altijd wel te omzeilen of net iets anders te interpreteren. Je hoeft ook niet altijd het braafste jongetje van de klas te willen zijn.

        Login om te reageren
        • flutterby zegt

          4 november 2019 om 15:33

          @pexers: sterker nog, je moet er in de topsport alles aan doen om te winnen en als het niet verboden is mag het.

          Login om te reageren
          • vaakbenjetebang zegt

            4 november 2019 om 18:33

            @flutterby: Plus heel veel. In de racerij geldt heel vaak dat de beste ‘valsspeler die niet gepakt wordt’ wint. De regels staan op papier, en het is de kunst om ze zo voordelig mogelijk te interpreteren. En zo lang er dan geen verduidelijking van de regels komt die (zoals in dit geval) expliciet een bepaalde interpretatie verbiedt, is dat daar helemaal niks mis mee. Of in dit geval de maas in de regels is gedicht waar Ferrari voordele uit haalde, moet nog blijken. Er zijn wel meer races geweest waar een auto (team) onverwacht totaal de pace niet had.

            Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        4 november 2019 om 15:44

        @breinstein: Zeker, dat is ook wat de F1 gaaf maakt. Alle teams maken zich daar ‘schuldig’ aan.

        Login om te reageren
      • sportevo zegt

        4 november 2019 om 17:02

        @Breinstein: het schijnt nog verder te gaan. Mercedes en Red Bull zouden de afspraak met Ferrari gemaakt hebben om in ruil voor akkoord op de 2021 regels, geen protest aan te tekenen op dit verhaal.

        Login om te reageren
      • rob5nismo zegt

        4 november 2019 om 18:40

        @Breinstein: net als in het echte leven de mazen in de wet vinden en als je tegen de lamp loopt doen als of je neus bloed

        Login om te reageren
      • mlo zegt

        5 november 2019 om 09:01

        @Breinstein: Net als bij de automatische rembalans van Renault een paar races geleden. Een oud medewerker die z’n voormalige werkgever een loer wil draaien

        Login om te reageren
    • louisvdd76 zegt

      4 november 2019 om 15:49

      @pexers: doet me beetje denken aan Toyota Celica in WRC met hun special turbo intake: https://www.carthrottle.com/post/wqm9665/

      Login om te reageren
    • pomoek zegt

      4 november 2019 om 16:16

      @pexers: Dit is waarschijnlijk per ongeluk ontdekt. Om de een of andere reden heeft Ferrari een stroomkabeltje langs de FFM neer gelegd. Toen is waarschijnlijk ontdekt dat de FFM onjuiste, te lage, waarden doorgaf. Ferrari dspeelde toen het ouderwetse spelletje: “doen alsof je neus bloedt”. Formeel hebben ze niets fout gedaan. Ze hebben niets aan de FFM gedaan en ook niets aan de motor. Ze hebben ook geen systeem gebouwd dat is ontwikkeld om de FFM actief te storen, ze hebben gewoon een stroomkabeltje verplaatst.

      Logisch dat alle techneuten bij RB, MB en andere renstallen vraagtekens gingen stellen bij de hoge snelheden die Ferrari opeens behaalde. Het heeft wel enige tijd geduurd voordat ze er achter kwamen wat er precies door Ferrari is gedaan, maar het lijkt me duidelijk dat ze daadwerkelijk hebben vals gespeeld.

      Login om te reageren
      • hape zegt

        4 november 2019 om 20:00

        @pomoek: Goed van je dat jij dat weet!
        Hoe ben je er achter gekomen, heb je interne mails van Ferrari weten te onderscheppen?

        Login om te reageren
        • pomoek zegt

          4 november 2019 om 20:47

          @hape: nee, hoor, ik gebruik iets nieuws: het internet:https://www.motorsport.com/f1/news/fuel-flow-clarification-ferrari-red-bull-fia/4591689/

          Login om te reageren
    • Cabrioot zegt

      4 november 2019 om 17:57

      @pexers: zit er niet tegenwoordig een mannetje met dat brilletje (ben ff naam kwijt) aan de pitmuur bij Ferrari die eerst werkzaam was voor de FIA en de beoogde opvolger zou worden voor charly whyting ? Hij zal er vast meer van hebben geweten hoe of wat dit systeem te omzeilen

      Login om te reageren
  6. gertjan2012 zegt

    4 november 2019 om 14:25

    Mij valt het op dat leclerc het woord grap überhaupt kent.

    Login om te reageren
    • schoen85 zegt

      4 november 2019 om 18:44

      @gertjan2012: inderdaad zeg, wat een saaie drol!

      Login om te reageren
  7. iphonistvongates zegt

    4 november 2019 om 14:26

    Het is pas vals spelen als je gepakt wordt en het blijkt dat wat je doet/gedaan hebt niet volgens de regels is/was. Anders heet het gewoon ‘spelen’ en dat is de essentie van sportieve strijd.

    Login om te reageren
    • duckmefaddy zegt

      4 november 2019 om 16:22

      @iphonistvongates: net als dat je pas fout geparkeerd staat als je een boete onder de ruitenwisser krijgt

      Login om te reageren
    • Design_Driven zegt

      5 november 2019 om 10:49

      @iphonistvongates: Snap niet waarom je geen plusjes krijgt. Het was niet verboden, dit is zoals gebruikelijk bij de F1, tussen de regels door denken en proberen regels ten gunste van jezelf te interpreteren. RB heeft het de FIA voorgelegd en die heeft de regel verduidelijkt. Als ze het zouden blijven doen dan is het vals spelen.

      Login om te reageren
  8. berlinetta zegt

    4 november 2019 om 14:34

    Wat ik vooral opvallend vind, is dat Ferrari er bij de kwalificatie gewoon goed bij zat. Tijdens de race zakken ze opeens door de mand. Dat verschil in kwalificatie-snelheid en race pace is echt heel groot. Iemand een idee hoe dat kan (even los van de vraag of ze nu wel of niet vals spelen)? Heeft dat te maken met hoe de auto met de banden om gaat ofzo?

    Login om te reageren
    • Breinstein zegt

      4 november 2019 om 14:39

      @berlinetta: De snelheid van Vettel even niet meegerekend: LeCry heeft na de kwalificatie een motorwissel gedaan naar een oudere motor. Zou een mogelijkheid kunnen zijn.

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        4 november 2019 om 14:45

        @breinstein: Hmm oke, maar dan vind ik een minuut achterstand alsnog wel erg veel.

        Login om te reageren
      • quincy zegt

        4 november 2019 om 15:53

        @Breinstein: Motorwissel was tussen FP3 en Q1, niet pas na Q3.

        Login om te reageren
    • realhustler zegt

      4 november 2019 om 14:41

      @berlinetta: Als je extra vermogen hebt, dan kan je een deel gebruiken om meer snelheid te maken bij het uitkomen van de bocht en op het rechte stuk. En een deel kan je gebruiken om drag te compenseren, dus je kan met meer downforce rijden. Als je dus nu dat vermogensvoordeel niet meer hebt, dan moet je dus met minder downforce rijden, en als je 1 super rondje moet rijden dan lukt dat nog wel, maar in de race, met meer brandstof, als je banden langer mee moeten, dan wreekt dat zich snel.
      Wat ook kan zijn, is dat de fuelmapping van voor de zomerstop ingeladen is, en dat deze nog niet gefinetuned is voor de huidige auto, ze hebben natuurlijk 6-7 races met de andere map gereden.

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        4 november 2019 om 14:46

        @realhustler: Nou, ik heb gelezen dat Binotto zei dat ze juist met meer downforce reden in Austin. Wellicht de verkeerde set up?

        Ik vind het in ieder geval opvallend, ook omdat de FIA niet heeft gezegd dat Ferrari de regels heeft overtreden en ook geen sanctie heeft opgelegd.

        Login om te reageren
    • sollie1984 zegt

      4 november 2019 om 15:38

      @berlinetta: de medium banden passen de Ferrari’s niet zo goed bij koude omstandigheden. Hij verloor ook de meeste tijd in de eerste stint op de mediums. Plus het feit dat Leclerc toch een behoorlijke tik heeft gekregen in bocht 1 denk ik dat het allemaal tegenzat gisteren.

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        4 november 2019 om 15:45

        @sollie1984: Maar was het echt zo koud dan? Ik zag de meeste mensen in een korte broek met tshirt lopen.

        Login om te reageren
    • hape zegt

      4 november 2019 om 20:07

      @berlinetta:
      Ferrari heeft nog steeds een probleem met de Pirelli banden, en dan met name op circuits waarvan de bochten verschillende radii hebben. Op één ronde en het extra vermogen in kwalificatie kunnen ze het probleem maskeren. In de race kunnen ze het extra vermogen niet continu gebruiken en als ze de banden teveel forceren vernielen ze die in enkele ronden.

      Login om te reageren
  9. flutterby zegt

    4 november 2019 om 14:45

    Als het een grap is hoef je er niet zo serieus op te reageren..

    Login om te reageren
  10. stfu zegt

    4 november 2019 om 14:50

    Verstappen maakt zichzelf nergens populair. Prima als hij dat ok vindt, maar ik vind hem teveel op zijn vader lijken..

    Login om te reageren
    • generaalalfa zegt

      4 november 2019 om 15:08

      @stfu:
      Nou hij eindigt anders bijna nooit in de grindbak en volgens mij maakt hij ook geen problemen in de privé setting..

      Vind het nogal een zwaar vergelijk. Maar misschien kom je met een goede reactie die mijn gedachte kan doen veranderen. Waarom vind jij Max op zijn vader lijken?

      Login om te reageren
    • pexers zegt

      4 november 2019 om 15:23

      @stfu: iedereen heeft een eigen karakter. Ben het met je eens overigens. Maar Leclerc vinden we een huilerd, net als Vettel 1 of 2 seizoenen geleden. Hamilton wordt niet meer serieus genomen als ie het publiek bedankt of over z’n banden begint. Etc etc.. het hoort er denk ik bij

      Login om te reageren
    • reactief zegt

      4 november 2019 om 15:25

      @stfu: Dat lijkt als je deze oneliners alleen leest. En die worden eindeloos gekopieerd en herhaald ook nog… Dat snap ik wel, want een beetje stoken en ophef creëren doet het goed in clicks op websites, maar dat is niet de realiteit.

      Als je bijvoorbeeld op Youtube voor de race op het F1 kanaal kijkt, dan zie zo’n 20/25 minuten live ‘actie’ op het circuit. Daar zie je dat Max het vaak juist hartstikke goed doet tussen zijn collega’s en dat ze onderling veel lol maken.

      Login om te reageren
    • rhellema zegt

      4 november 2019 om 17:36

      @stfu: vertel eens, wie heeft hij allemaal geslagen, wat deed Verstappen Sr. wat Verstappen jr. ook doet naast de baan? Ken je ze persoonlijk of is het alleen maar een bepaalde voorstelling welke in je hoofd afspeelt?

      Login om te reageren
    • toniominestrone zegt

      4 november 2019 om 19:09

      @stfu: de man zegt gewoon waar het op staat, vandaag de dag moet alles met tact en politieke correctheid zijn overgoten.

      Login om te reageren
    • joost1234 zegt

      4 november 2019 om 19:55

      @stfu: Hij maakt een terechte opmerking..

      Login om te reageren
  11. tttijn zegt

    4 november 2019 om 15:15

    Heerlijk dus, leven in de brouwerij.

    Login om te reageren
  12. sollie1984 zegt

    4 november 2019 om 15:42

    Ooh wat mooi en geweldig allemaal als Max zulke dingen roept, maar owee als iemand de waarheid over Max zegt en hem met de feiten op de neus drukt. Dan is meneertje op zijn teentjes getrapt en dan is iedereen tegen hem. De fans, de andere coureurs, de FIA en de media. Dat hele hypocriete gedoe van die gast moet ophouden. Loopt op de paddock rond alsof het een legende is. Na 100 races maar 7 overwinnen en 1 pole gehaald. Andere kampioenen hadden voor hun 100ste race al wereldkampioenschap(pen) binnen. Beetje bescheidenheid zou die gast wel sieren.

    Login om te reageren
    • gwnbmw zegt

      4 november 2019 om 15:54

      @sollie1984: beetje bescheidenheid zou die gast wel sieren. Hypocriet.

      Login om te reageren
    • karaya zegt

      4 november 2019 om 16:10

      @sollie1984: Die andere kampioenen reden minder races in een jaar. Niet zo gek dus.

      Had je overigens zelf kunnen bedenken.

      Login om te reageren
    • dwfc zegt

      4 november 2019 om 17:15

      @sollie1984: Ik ben fan van e rijder Max maar begin nu toch wel te twijfelen over zijn IQ level.Op korte tijd communiceert hij nu 2 maal grandioos fout.alst er ni inzit kan het erni uitkomen zeggen we in Vlaanderen. Dan kan hij maar beter zijn ‘muile ‘ houden en ja of nee zeggen. Dit doet zijn imago niet goed.

      Login om te reageren
      • VeniVidiVici zegt

        4 november 2019 om 19:09

        @dwfc: Een NL is geen bescheiden brave Belg dat weet je toch wel hè…

        Login om te reageren
  13. awesome zegt

    4 november 2019 om 15:51

    Heeft Leclerc zand in haar vagijn?

    Login om te reageren
  14. ghost zegt

    4 november 2019 om 16:06

    Monegaske jochies, altijd verwaand..

    Login om te reageren
  15. schobbejak zegt

    4 november 2019 om 16:44

    In conclusie: een zuur artikel over een zuur artikel

    Login om te reageren
  16. z4rickss zegt

    4 november 2019 om 16:47

    Misselijk ventje die Leclerc.

    Login om te reageren
  17. dwfc zegt

    4 november 2019 om 17:11

    Voila, ipv alle veronderstellingen en gissingen een reply van Ferrari aangaande de terugval in Autosport.uk.
    Voor de jongeren die dit blad niet kennen, samen met Auto-Hebdo zijn dit de te lezen magazines over de autosport.

    https://www.autosport.com/f1/news/146986/ferrari-explains-reasons-for-austin-top-speed-drop

    Login om te reageren
    • rhellema zegt

      4 november 2019 om 17:38

      @dwfc: dat is alleen maar een verklaring van Ferrari hè, die proberen het toch mooier te maken of denk je echt dat ze zouden zeggen dat ze de boel een beetje hebben zitten flessen. We gaan het de volgende races zien of Binotto de waarheid spreekt in deze zaak!

      Login om te reageren
      • dwfc zegt

        4 november 2019 om 18:07

        @rhellema: dat van RB is ook maar een verklaring … die sluiten maar niet aan bij de top. gelukkig is er Max die 0.3 per ronde sneller is dan een doorsnee coureur.

        Login om te reageren
  18. reneole zegt

    4 november 2019 om 17:45

    De waarheid doet pijn Ferrari..Ben meer benieuwd of de FIA nu doorpakt, en de punten behaald na de zomerstop aftrekt

    Login om te reageren
  19. r525 zegt

    4 november 2019 om 19:34

    “Niet alleen omdat hij zeer getalenteerd is en al veel gepresteerd heeft, maar ook vanwege zijn uitspraken.” Dreigen met kopstoten naar journalisten, ja echt iets om trots op te zijn. Verstappen is het schoolvoorbeeld hoe nationalisme mensen totaal ontkoppeld van hun principes.

    Login om te reageren
    • vroaaaaaaaaaar zegt

      5 november 2019 om 01:17

      @r525: nationalisme ontkoppelt mensen totaal van hun principes? Je bedoelt het soort principes als “eigen volk eerst”, “buitenlanders moeten terug naar hun eigen land”, “koopt nederlandsche waar” enzo?

      Login om te reageren
  20. boriske zegt

    4 november 2019 om 19:40

    Grote voordeel van Max zijn domme uitspraken is dat hij de bruggen met Ferrari aan het verbranden is.
    Bij het uitdelen van het racetalent stond hij misschien op de eerste rij maar bij dat van de hersenen stond hij toch laatst.

    Login om te reageren
    • dawwg zegt

      4 november 2019 om 19:58

      @boriske: Het is helemaal niet dom, het is gewoon de waarheid. Helaas kan tegenwoordig niemand meer niet tegen de waarheid en/of een grapje; te triest voor woorden dat misplaatste SJW-gedrag (doel niet op jou opmerking hoor; maar op die van Ferrari…); zeker nadat ze vele WK-punten ‘gestolen’ hebben gaan ze schijnheilig doen; afbranden die leugenaars !

      Login om te reageren
    • dwfc zegt

      4 november 2019 om 21:34

      @boriske: Zat echt op de laatste rij in de klas ….

      Login om te reageren
  21. willy01 zegt

    4 november 2019 om 22:16

    Iemand die niet binnen de lijntjes loopt qwa uitspraken en rijgedrag…Ook al heeft de italiaanse renstal niet teveel verkeerd gedaan of net wel…..
    Wat hou ik van de arrogantie en nog het meeste van de rijstijl van max!!

    Login om te reageren
  22. MaartenD zegt

    4 november 2019 om 22:34

    Hij is niet het grootste licht op aarde die Max. Kan af en toe beter zijn mond gewoon houden anders blijft er straks geen team meer voor hem over..

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North