• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Lexus RX500h: conclusie na 3 maanden rijden

Auteur: RubenPriest, gepost 30 januari 2024 om 16:00 – 6 Reacties

Onze duurtestperiode met de Lexus RX500h zit erop.

Hoe beviel deze Japanse SUV op de redactie? Dit is onze conclusie na de testperiode! In deze video bespreken we uitvoerig hoe de Lexus is bevallen. Zo komen de voordelen van de aandrijflijn aan bod. Gedurende zo’n langere logeerpartij ontdek je ook de mindere kanten van een auto. Natuurlijk zijn deze niet onbelicht gebleven.

Kortom, de belangrijkste dingen die je moet weten over leven met een Lexus RX500h zie je in onze afsluitingsvideo. Kijken dus!

Ook interessant!

  • Autoblog Garage: introductie Lexus RX 500h duurtester
  • Lexus RX500h: ideale reisauto?
  • Lexus NX450h+ duurtest
    Lexus NX450h+ afsluiting duurtest
  • Video: VW ID Buzz duurtest, deze willen we houden!

Nieuwste artikelen

  • Nieuw automerk uit controversieel land, maar het is geen Chinees!
  • Is de dieselauto dood en begraven?
  • Doemscenario: komende jaren meer verkeersdoden
  • Video: Dit ongeluk zie je van een kilometer ver aankomen
FacebookTweetPinLinkedIn

autoblog-garage, duurtest, Lexus, lexus-rx500h-duurtest, rx500h, Video

Vorig bericht: « Kalmar RS6 is geen Audi maar een Porsche
Volgend bericht: Viaplay: Viaplay kan ook bestaan zonder Formule 1 »

Lees Interacties

Reacties

  1. cdlop01 zegt

    30 januari 2024 om 16:27

    Gewoon heerlijke wagen, geweldig degelijk gebouwd. Persoonlijk vind ik de RX niet fraai, interieur ook te somber maar wel prachtige afwerking. Vind onze ES mooier, maar goed persoonlijke smaak andere klasse.

    Login om te reageren
  2. e36thuglife zegt

    30 januari 2024 om 16:42

    3 maanden rijden? Na 3 seconden kijken moet ik me oogbal al wassen met chlor!!

    Login om te reageren
  3. DeWitteCondor zegt

    30 januari 2024 om 17:31

    Mooie review weer van Wouter. Toch wel mijn favo autojournalist.

    Het is inderdaad geen dynamische auto. Wij hebben er een van de vorige generatie (nota bene nog een V6 icm twee elektromotoren) en die is dat ook niet. Je merkt dat hij groot en zwaar is en hoewel het F-Sport onderstel echt wel helpt is het geen bochtenridder. En snel is ie ook niet. Maar daarvoor koop je ‘m ook niet. Als je comfort wil, veel ruimte (dus ook op de achterbank), relatief zuinig rijden, 4wd ingericht op veiligheid, niet wil stekkeren en verder geen gezeik, zoek niet verder. Dit is ‘m. Toyota heeft het hybride rijden uitgevonden en dat merk je. Ik zou dit altijd verkiezen boven een knetterhard s line onderstel met 19 inch onder je faux sportieve 1.4 TSI.

    De verbruikscijfers van Wouter zijn wel opvallend, hij heeft wel doorgeplankt denk ik. Ik haal betere cijfers en dat is nog met de 6 cyl ipv de 4 pitter.

    Login om te reageren
  4. Variomatic zegt

    30 januari 2024 om 20:34

    Nu begrijp ik weer waarom
    Lexus in Europa niks klaar speelt met 0.5% marktaandeel: een wanstaltig lelijk ding met een vierpittertje voor een schofterige 130k euro in de markt zetten als X5/Q7 concurrent.. Daar trapt toch geen hond in? En dat hybridegeneuzel boeit al helemaal niemand in dit segment, pennywise, poundfoolish is dat op een auto van 130k. Tel daarbij op een ruk-wegligging op nat wegdek, een ‘ik weet niet wat ik ben’ onderstel en net als in een Toyota cheapass onverlichte knopjes in het interieur en de enige conclusie is: leuk voor 60k als X3/Q5 concurrent. Next!

    Login om te reageren
    • cdlop01 zegt

      31 januari 2024 om 06:17

      Lucht het op?

      Login om te reageren
    • THSD zegt

      31 januari 2024 om 11:46

      Je plaat blijft hangen jongen 😉

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North