De NSX kan wel wat extra aandacht gebruiken.
Onlangs berichtten we immers nog dat Honda de nieuwe supersporter maar moeite kan verkopen. Door flinke kortingen te geven, proberen dealers ze alsnog uit hun glazen paleizen te krijgen. Het blijft een lastig verhaal, zo’n dure auto verkopen zonder een echte premium badge. Ja, oké, in Amerika heet de NSX Acura, maar dat is toch een beetje net-niet premium. Qua naam in ieder geval, de kwaliteit zal verder best oké zijn.
Het gebrek aan populariteit van de NSX heeft veredelaar Liberty Walk in ieder geval niet tegengehouden om een kitje voor de auto te maken. We kennen de tuner die ook wel de naam LB Performance gebruikt natuurlijk vooral van de breed uitgebouwde Ferrari 458 met popnagels in de flanken. Dat was even héél tof, maar later werd het trucje bij zoveel auto’s herhaald, dat het net zo afgezaagd begon te worden als de originele wielkasten van de desbetreffende auto’s.
Gelukkig heeft Liberty Walk nu kennelijk ook ingezien dat het het over een andere boeg moet gooien. Hun NSX heeft namelijk géén popnagels. Dat de NSX toch breed oogt ligt met name aan de verlaging en de (Forgiato) wielen, die vooral aan de achterkant erg veel negatief camber hebben. Het is nog lang geen oni-camber, maar het komt in de buurt. Maken, of afschieten met popnagels?
Respectloos jegens Senna ..
@lincoln: Inderdaad, wat een knakworsten bij Honda, dat ze zo’n hybridesysteem hebben geïnstalleerd.
@Jochempie: Dan koop je lekker een GT3
@thomassnelweg: *sarcasm*
@lincoln: of jij zit in de gevangenis, of je heb geen leven of Lincoln is een pseudoniem van een van de redactieleden; waarom sta je bij 9/10 artikelen bovenaan met je reactie ?
@kenner: retorische vraag ..
@kenner: alles voor de plusjes. Hoe lekker is het als je kijkt en 100+jes hebt.
@kenner: Ik denk dat @lincoln en @desjonnies één persoon is, ga maar na; allebei beschikken ze over een enorme hoeveelheid parate kennis en een scherpe pen, dit is een soort dr. Jekkyl/mr. Hyde situatie…
@kenner: je zou zijn F5 toets eens moeten zien.
@kenner:
Omdat ook dit artikel over mij gaat ..
@lincoln: euh jammer joh. Heb je nog een inhoudelijke bijdrage of teer je nog steeds op je oude ‘succes’. Geen vraagteken. Vroeger was je leuker. Nu niet meer.
@fiero: hahaha mooi gezegd, het gaat echt richting sneu. Misschien moet ie eerst wat meer nadenken ipv als eerste reageren.
@fiero: smaakte dat glaasje azijn goed?
@kenner: omdat hij bij elk artikel een keer of 25 een reactie plaatst..
@ral9010: hij gaat voor het eindejaars record.
@kenner: hebben ze wifi in de koepel?
@kenner: Ach man. Die reactie heb ik ook vaak zat om de oren gehad.
Moet wel zeggen dat het met @lincoln erg gezellig is in de gevangenis.
@viezefreddyw: neuh.. bij jou denk ik meer:
Hoe doet die man t toch, ganze dag op autoblog en toch een Ferrari.
daar kan ik best respect voor opbrengen ;)
@lincoln: die is al lang dood…
Enorm lekker! ???
Afschieten met popnagels graag.
Net zo lang leu als dat het “hot” is.
Ik vind het persoonlijk wel een verbetering! Of het echt mooi is…
Ik was ook al popnagel moe dus ik zeg lekker clean zo dus maken
Camber achterwielen idd wel net even iets te heftig, maar verder kan hij het prima hebben !
En nu even met een mooi setje HRE velgen, veel minder camber en zonder die aftandse spoiler. Denk dat het er dan wel op vooruit gaat eigenlijk. Vind de fabrieksversie erg braaf.
Wielen rechtzetten, spoiler eraf en daarna naast een McLaren zetten. Ben benieuwd..
Deze kan het wel hebben
The amount of Ferrari 458 is way too high on this one.
Komt deze bij hotwheels of matchbox vandaan?
Bij Liberty walk hoeven auto’s niet te rijden? Of hun verdienmodel is gebaseerd op een hoge afname van voorbumpers.
“de kwaliteit zal verder best oké zijn.”
Vast niet zo priemiejum als je favoriete merkje, of wel @jaapiyo.. ?