• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Lorinser LV8 – C63 AMG on steroids

Auteur: Wouter, gepost 26 juni 2009 om 14:12 – 19 Reacties

Afbeelding Lorinser LV8 – C63 AMG on steroidsAfbeelding Lorinser LV8 – C63 AMG on steroidsAfbeelding Lorinser LV8 – C63 AMG on steroidsAfbeelding Lorinser LV8 – C63 AMG on steroids

Lorinser LV8
De C63 AMG durven we niet underpowered te noemen. Toch zijn er een aantal zaken waar je nooit genoeg van kan hebben. Voor vrouwen zijn dat schoenen, voor mannen zijn dat PK’s.

Vandaar dat Lorinser het vermogen voor de C63 AMG opkrikt naar precies 500 pk. Natuurlijk krijgt de Benz dan ook spoilers, diffusers en dikkere velgen mee en dus vond Lorinser ook dat er nieuwe naam mocht komen: de LV8. De begrenzer mocht ook wijken en dus loopt de LV8 320 km/u. De sprint naar de 100 duurt 4,3 seconden. Mocht je dat wat lafjes vinden, bel dan even naar Brabus voor de op de C-klasse gebaseerde 730 pk sterke Bullit.

Ook interessant!

  • Lorinser C63 S
    De Lorinser C63 S, voor wie 510 pk nét wat te weinig vindt
  • 'Zoveel vermogen gaat de 2021 C63 AMG met vierpitter leveren'
  • Achtervolging eindigt pijnlijk voor C63 AMG in Utrecht
    Achtervolging eindigt pijnlijk voor C63 AMG in Utrecht
  • Mercedes C63 AMG W205 2014 – 2021 Occasion Aankoopadvies
    Mercedes C63 AMG W205 2014 – 2021 Occasion Aankoopadvies

Nieuwste artikelen

  • Video: Dame scheurt veel te hard over krappe weg
  • Europese ‘Kei Car-categorie’ blijkt stimulans voor meer elektrische crossovers
  • Ineens is je auto geen youngtimer meer, wat zijn je opties?
  • Nederlandse overheid wil MEER 130 km/u-snelwegen!
FacebookTweetPinLinkedIn

amg, c-klasse, c63, lorinser, Mercedes, tuning

Vorig bericht: « Gespot: Ferrari 360 Challenge Stradale
Volgend bericht: Motorrijders en de wet van Darwin »

Lees Interacties

Reacties

  1. wouterhil zegt

    26 juni 2009 om 14:13

    Voorkant valt tegen. Velgen zien er trouwens ook niet uit.

    Login om te reageren
  2. Citrofiel zegt

    26 juni 2009 om 14:17

    “voor mannen zijn dat PK’s.”

    Precies! Waarom zou je dan nog voor deze gaan als je veel meer pk’s kan krijgen? :P Ach ja, iets banaals als prijs… :roll: Daar bestaan toch leningen voor? :twisted:

    Login om te reageren
  3. Joost1990 zegt

    26 juni 2009 om 14:31

    Geslaagd!

    Login om te reageren
  4. Theagle11 zegt

    26 juni 2009 om 14:41

    Nou laat die dikkere velgen maar achterwegen hoor, vind de originele vele malen
    beter. En sowieso lelijk getuned, doe mij toch maar een Brabus, dat blijft simpelweg
    de bom.

    Login om te reageren
  5. Timmie zegt

    26 juni 2009 om 14:50

    Wie gaat er nu eens een begrenzer introduceren die er NIET afkan? Dan wordt de pk-race en dergelijke ineens afgeremd.

    Login om te reageren
  6. Mao zegt

    26 juni 2009 om 14:53

    Die voorbumper haha :) Ziet er net uit. Toch wel zonde dat zo’n dikke motor niet in een wat lichtere auto te vinden is, licht, veel pk’s en nog meer koppel. Ik zeg 2cil eraf zagen en in een slk hangen, 4,6 V6 met +- 380 pk :) en een heel stuk lichter dan de huidige 5.5 V8.

    Login om te reageren
  7. GOD zegt

    26 juni 2009 om 15:01

    die voorkant is echt iets voor Bassie en Adriaann, de rest is ok

    Login om te reageren
  8. Maikel zegt

    26 juni 2009 om 15:18

    Velgen zijn lelijk neus ziet er niet uit zonder DE ster, en die dubble spoiler had ook niet gehoeven, lijkt wel of ze Wald willen kopieren. maar die pk’s stijging bevalt me wel, voor de rest moet Lorinser er van afblijven

    Login om te reageren
  9. Jaws149 zegt

    26 juni 2009 om 15:24

    Deze hoef ik niet, vind em er lang niet zo geweldig uitzien als et kogeltje :P
    Dus doe mij die maar!

    Login om te reageren
  10. Mas-Estate zegt

    26 juni 2009 om 15:34

    Die bestickering hadden ze beter weg kunnen laten, is een beetje jammer. Verder wel dikke bak. Velgen niet echt super.

    Login om te reageren
  11. Freewarefreak zegt

    26 juni 2009 om 15:49

    @ Timmie:

    Alles wat door een mens is te maken is ook door een mens te kraken. Nooit dus.

    Login om te reageren
  12. Simpson zegt

    26 juni 2009 om 16:23

    ach, dat uiterlijk let niemand meer op als je er met 320 langs komt op de autobahn.

    Login om te reageren
  13. mrB zegt

    26 juni 2009 om 16:49

    laat die versieringen idd maar zitten. Alleen het extra vermogen graag!

    Login om te reageren
  14. Maikel zegt

    26 juni 2009 om 17:24

    @ Simpson
    neej maar je moet ooit een keer tanken en dan schaam je je ogen uit de kop (begrijp me niet verkeerd als ik hem zou krijgen spuugde ik er niet tegenaan, maar geld neer leggen voor zo’n uiterlijk NEVER EVER) ;)

    Login om te reageren
  15. Benz.. zegt

    26 juni 2009 om 17:52

    Ziet er zeer netjes uit. De voorkant doet me denken aan de Brabus Bullit en dat is dus positief! De begrenzer eraf en hij loopt zo tegen de 330km/h als je wilt!

    Login om te reageren
  16. Michael zegt

    26 juni 2009 om 18:55

    Lorinser is nu niet bepaald 1 van m’n favoriete tuners. Ze zien er altijd zo cheap uit!

    Joost, gefeliciteerd jongen :P

    Login om te reageren
  17. Innokenty zegt

    26 juni 2009 om 19:09

    Deze ziet er ‘nep’ uit. Vooral door die uitlaten.

    Login om te reageren
  18. Emile_Benz zegt

    26 juni 2009 om 19:25

    Geef mij maar ’n Brabus…

    Login om te reageren
  19. edwin zegt

    2 juli 2009 om 15:07

    whooooooo te LELIJK gewoon!!!

    slechte beurt van amg.
    valt me tegen van ze!!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North