Nederlander in Model 3 zwaargewond bij crash met vrachtauto

Auteur: , 110 Reacties

Op de A6 bij Rutten heeft een enorm ongeluk plaatsgevonden.

De bestuurder van een Tesla Model 3 is deze week zwaargewond geraakt bij een groot ongeval met een vrachtwagen. Op de A6 bij Rutten klapte de volledig elektrische auto op de truck. Hierbij schoot de Tesla gedeeltelijk onder de trailer en kwam deze daar vast te zitten.

De auto was zodanig beschadigd dat de bestuurder erin klem kwam te zitten. Door de impact van de crash lag de Model 3 zwaar in de kreukels en kon de automobilist zich niet uit het wrak bevrijden. Gelukkig waren de hulpdiensten snel ter plaatse om de bestuurder uit zijn auto te helpen.

Het is vooralsnog niet duidelijk in hoeverre de bestuurder van de Model 3 gewond is geraakt bij het ongeluk. Volgens de brandweer van Rutten is hij succesvol uit het wrak bevrijd, maar maakt hij het niet goed. Als we de politie mogen geloven is zijn toestand “ernstig”. Nadat de hulpdiensten hem hadden bevrijd, werd hij per traumahelikopter naar het ziekenhuis gebracht.

De brandweer zegt erop bedacht te zijn geweest dat het om een volledig elektrische auto ging. In verband met de batterijen en de daarbij behorende gevaren moest het voorzichtiger te werk gaan dan bij een auto met een brandstofmotor. Het is onduidelijk hoe het ongeval heeft kunnen gebeuren.

Beeld: GinoPress



110 reacties

Wow, alsof hij er vol achterop geklapt is. En juist dat is met een Tesla best moeilijk voor elkaar te krijgen, met dank aan alle veiligheidssystemen.
Ik ben heel benieuwd naar de oorzaak – heel veel sterkte aan de bestuurder!
@koffiekopje: idd. met alle hulpsystemen aanwezig en de afstandsregelaar aan moeilijk te verklaren. Ik hoop dat de chauffeur aan de beterhand is.
@koffiekopje: systemen kunnen uitgezet worden, plus de auto remt wel maar niet geheel tot stilstand.
@koffiekopje: “En juist dat is met een Tesla best moeilijk voor elkaar te krijgen, met dank aan alle veiligheidssystemen.” 1. die system zitten echt nog steeds vol met bugs, niet voor niet nog steeds een “beta” product oftewel prototype. Dr zijn echt al best wel een boel autopilot crashes geweest, zou me totaal niets verbazen als dit nummer zoveel is. 2. Juist doordat de gemiddelde koper denkt in een zelfrijdende auto te zitten let men niet meer op. Zo was dr een dame die na operatie 3 maanden rijverbod kreeg, haar antwoord. oh dat maakt niet uit hoor ik heb een zelfrijdende auto.. Enorm gevaarlijk idee wat echt leeft bij onkundige kopers, levensgevaarlijk.
@dakarbemo: Onzin, veiligheidssystemen worden allemaal door en door getest en zijn geen beta programma’s.
@godefridus: van de Tesla website: Autopilot (Beta)
@bernoulli: “maar aangezien de normen volgens ons duidelijk hoger zijn”. Haha. Ik mag toch hopen dat ze weten dat de wetgevers hier die ISO 26262 norm afdwingen.
@bernoulli: om dan even duidelijk te zijn…dat is het sturen…niet de afstandsafhankelijk cruise control wat uberhaupt al een veel meer voorkomende feature is…..echter moet je niet kijken naar hoeveel incidenten zie jij waarin een Tesla betrokken is maar hoeveel zijn het er in het totaal en dan ook vergeleken met ander verkeer. Volgens mij zitten ze dan nog altijd lager dan het gemiddelde…ofwel is het netto resultaat beter al dan mensen inclusief de bugs…
@dakarbemo: Autopilot is geen veiligheidssysteem…
@dakarbemo: maar wie heeft ook maar iets gezegd over autopilot? Er is alleen gezegd dat er veiligheidssystemen zijn, niemand zegt iets over autopilot
@dakarbemo: AutoSteer is beta, niet de volledige Autopilot waaronder Stop&Go adaptive cruisecontrol obv radar.
@koffiekopje: het is net alsof mensen zelf moeten opletten 🤔
@goodolddays: schei toch uit man! We zijn toch 2019?
@koffiekopje: Heeft die vrachtauto geen Mansfield-bar?
Genoemd naar Jane Mansfield, die op vergelijkbare wijze om het leven kwam:
https://en.wikipedia.org/wiki/Jayne_Mansfield
@rulefollower: idd dat was mijn eerste gedachte bij het zien van de vrachtwagen
@rulefollower: Als je goed kijkt kan je die stootbalk zien zitten. Totaal verwrongen en naar voren gebogen. Terwijl het best een dikke komerbalk is.
@moveyourmind: *kokerbalk
@moveyourmind: volgens mij is ie gewoon aan de linkerzijde afgebroken en naar binnen geduwd.
@koffiekopje: Het klinkt misschien raar maar dit is heel simpel met een Tesla voor elkaar te krijgen.
Een vrachtwagen die bijvoorbeeld onverwachts ineens naar links komt terwijl jij lekker aan komt boenderen en BAM je zit gewoon onder.
@evdw: Dat klopt, alleen staat de Tesla op de plaats waar hij aangetroffen is, strak in het midden op de rechterbaan.
@koffiekopje: Ja dus? Dat wil niet zeggen dat dat de baan is waar het ook gebeurt is en daarnaast, ik gaf maar een voorbeeld. Er zijn zat andere situaties op de rechterbaan te verzinnen.
@evdw: De auto staat midden op de rechterbaan, als hij heel was had hij zonder bijsturen door kunnen rijden.
Aan de verfstrepen is te zien dat dit is hoe de auto aangetroffen is.
De kans is klein dat ze met z’n tweetjes van de linkerbaan naar de rechterbaan verplaatst zijn, om daar precies in de juiste positie tot stilstand te komen.
@koffiekopje: niet moeilijk hoor, trap het rechterpedaal in en AutoPilot laat je overal tegenaan rijden.
Aii dat zier er niet te best uit. Sterkte aan de bestuurder.
@pietertjep85d: Hoef je niet te zeggen, de beste man leest je bericht toch niet.
@venividivici: hoef je niet te zeggen. Pietertjep85d vraagt niet om een verbetering.
@michaelknight: Hoef je niet te zeggen spuit elf. Hij kan prima voor zichzelf opkomen.
@venividivici: weer lekker aan t azijn gezeten kerol?
@rvdw: Nee, water drinken met dit weer is het advies.
Heeft een Tesla Model 3 standaard alle (rem)hulpsystemen? Zo ja, zijn deze uit te zetten? Ziet er namelijk echt naar uit alsof die gewoon vol achterop is geklapt.
@pordon: die systemen zelf zijn ook nog niet waterdicht, alles behalve zelfs.
@dakarbemo: gebaseerd op wat?

En nu niet met Autopilot komen. Autopilot is dus wat anders dan de veiligheidssystemen, die je overigens ook uit kan zetten.
@dakarbemo: nee maar wel beste getest van alle veiligheidssystemen door de NCAP.

https://www.euroncap.com/en/results/Tesla/Model-3/37573
@pordon: het lijkt zo wel, op foto 2 zie ze geen remsporen ….
@dwfc: Zou ook niet best zijn. Ik mag toch hopen dat zo’n Tesla ABS heeft…
@dwfc: Zichtbare remsporen? Hoe snel denk je dat die vrachtwagen stil stond?
@Pordon: nee niet standaard. Dat is een € 3.000 optie op het basismodel. De hardware zit er wel standaard in. Je kunt het dus later kopen.
Dit zou toch niet moeten kunnen? Ben benieuwd naar de toedracht..
@sudbina: dat zou inderdaad niet moeten kunnen. Vandaar dat dit ongeval hier nieuws is.
@sudbina: Ik zou niet weten waarom dit niet zou kunnen, leg uit.
Jongens.. Techniek blijft techniek, ook al lijkt het superieure techniek. Ook dan kan het falen. Hoe dan ook, het ziet er ernstig uit.
@viezefreddyw: de techniek is niet superieur, maar de Tesla rijder waant zich wel superieur.
@johnwaters: De techniek is wél superieur, sommige Tesla rijders wanen het onfeilbaar.
Dat je hier nog levend uit komt, hoop dat het goed komt met de bestuurder
Dat een Tesla ergens achterop klapt is vreemd, maar dat het mogelijk is dat een voertuig zo onder een trailer kan schuiven vind ik ook vreemd.
@niek93: Mijn idee is dat autopilot die vrachtwagen niet detecteerde, vanwege de zon of een gewone domme bug. Daardoor vol met kracht tegen de onderrijbeveiligging geramd en pas relatief laat t gas afkapte. Oftewel auto die zich na t contact een korte tijd “eronder probeerde te duwen”.
@dakarbemo: Er staat nergens dat autopilot ingeschakeld was en hoogstwaarschijnlijk is dat ook niet het geval. Er is nog geen enkel ongeluk geweest met autopilot die hier enigszins op lijkt en met de weersomstandigheden zou die ook gewoon normaal kunnen werken. Oftewel, je bent bezig met stemmingmakerij.

Dat het nieuws is als een Tesla betrokken is bij een ernstig ongeluk zegt eigenlijk genoeg over hoe veilig ze normaal zijn.
https://www.groen7.nl/statistieken-tesla-weinig-kans-op-ongeval-met-autopilot-of-brand/
@godefridus: 1.Staat nergens, betekent niet dat het niet zo was. Ik zeg, dat het mij daarop lijkt. 2. Oh er zijn gewoon lijstje van 500+ autopilot crashes hoor zitten allerlei soorten en maten tussen maarja omdat t er niet op leek betekend niet dat t niet kan gebeuren. In het verkeer spelen oneindig veel elementen mee waardoor je miljoenen verschillende autopilot crashes zou kunnen hebben. 3. Zon die camera’s bestookt lijkt me vrij accepteerbaar element dat de functionaliteit aantast, aangezien autopilot in het verleden ook gekkig gerageerd heeft op bruggen icm met felle zon, knalde in dat geval vol de remmen erop. Niks stemmingmakerij, realistisch niet evangalistisch kijken naar de situatie.
@dakarbemo: 1. Op die manier kun je alles rechtpraten. 2. Ja er zijn Autopilot crashes. 3 aannames, aannames en nog meer aannames, gebaseerd op jouw zeer beperkte ‘kennis’ hiervan. Dus inderdaad stemmingmakerij en natuurlijk vindt je zelf van niet, dat sluit namelijk perfect aan bij de rest van je post.
@dakarbemo: Zo hee, deze is heftig. Maar dan nog; de Tesla’s die ik regelmatig zie en meemaak, maken volgens de mensen die daar duizenden kilometers in maken (één zelfs meer dan duizend per week) géén noemenswaardige fouten op de Autopilot. En dan gaat het hier niet eens over de Autopilot, maar over het noodremsysteem.
Ik zelf maak wél noemenswaardige fouten in mijn auto zonder Autopilot; ik ben er niet trots op, maar het nood-signaleringssysteem heeft me al eens gered terwijl ik wél op de weg keek, maar blijkbaar dusdanig in gedachten was dat ik de file voor me compleet gemist had. Misschien had ik wat later alsnog geremd, de kermis in m’n dashboard heeft waarschijnlijk ongelukken achter me weten te voorkomen.

Enfin: Ik verwacht van een Tesla beter dan dat hij een vrachtauto gewoon totaal mist (zeker gezien de gemonteerde systemen geavanceerder zijn dan wat ik in m’n auto hebt). Dat maakt dit zowel nieuwswaardig als dat ik benieuwd ben naar wat er gebeurd is.
@dakarbemo: Oh, je hebt een filmpje gevonden van dít ongeluk? Oh nee, toch niet. Dus niet relevant, alleen maar aannames want je weet *niets* meer van dit ongeluk dan dit nieuwsbericht. Aannames dus.
@dakarbemo: en waarom heeft een radar last van zonlicht? Zelfs de camera’s hebben hier geen last van. Of ben je vergeten waar de meeste Tesla’s rond rijden? Hun thuismarkt Californië.
@niek93: Een vrachtwagen of oplegger heeft een stootbalk, maar die is natuurlijk ook niet oneindig sterk. Als je er met een flink snelheidsverschil tegenaan rijdt zal hij het vast een keer begeven. Een Tesla is ook niet bepaald het lichtste jongetje uit de klas, dus dat helpt in zo’n geval ook al bepaald niet. Hoe dan ook, het ziet er vreselijk lelijk uit. Het is eigenlijk al een klein wondertje dat de bestuurder nog in leven is.
Juist. Dan zou het interessant zijn om te weten waardoor het snelheidsverschil zo groot was. Remde de truck? En “zag” de tesla dat niet? Of werd er te hard gereden door de tesla. Wij zullen het wel nooit weten. Maakt ook niet uit, hoop dat de bestuurder het haalt!
@niek93: Dat zal de technische recherche (of hoe de dienst van de politie ook heet die technisch onderzoek doet bij dit soort ongevallen) vast wel gaan uitrekenen. Het vervelende is dat voor dit soort onderrijbeveiligingen geen dynamische botsproeven bestaan. Dat zou ook niet realistisch uitvoerbaar zijn in verband met de kosten. Bij de typekeuring wordt, als ik het me goed herinner, achtereenvolgens een statische kracht aangebracht op 2 verschillende voor gedefinieerde punten. Deze krachten zijn 25% van de maximum toegestane massa van het voertuig waar de beveiliging op zit, met een maximum van 100kN (houd me voor de absolute getallen even ten goede, maar volgens mij is het iets in die orde van grootte). Daarmee kun je stellen dat deze balk zich bij benadering als een starre muur gedraagt bij impact, als je aanneemt dat het voertuig waar de balk op zit gemonteerd significant zwaarder is dan het voertuig dat er tegenaan rijdt. Vervolgens is het zo dat ieder voertuig dat in de EU verkocht wordt frontale botsproeven op een statische ‘barrier’ heeft moeten doorstaan to 48km/h (kan tegenwoordig ook 56km/h of 64 km/h zijn, houd me wederom ten goede). Op basis hiervan is dan redelijk aannemelijk te maken dat bij een niet te groot snelheidsverschil en een frontale kop/staart botsing zonder offset, de kreukelzones, gordels en de airbags de bestuurder een redelijke kans gaan geven. Veel meer kun je realistisch gezien ook niet doen. Helaas is het zo dat relatief kleine factoren het resultaat drastisch kunnen beïnvloeden. Groter snelheidsverschil bij impact –> veel meer energie om te vernietigen, want U = 1/2mv^2. Een beetje extra snelheidsverschil gaat dus in het kwadraat. Dat doet au. Massa staat er ook in, zij het zonder kwadraat, maar het feit dat zo’n Model 3 een goede 2 ton zal wegen helpt niet. En dan kun je nog pech hebben dat je net een iets minder stijf stuk van de stootbalkconstructie raakt met een net ongunstig deel van je front, of net onder een ongunstige hoek, of (o lelijkheid) met een offset, en misschien zijn er wel wat bouten in de stootbalkconstructie redelijk rot waardoor die niet meer de nominale kracht kan overbrengen… Nou ja, het beeld is duidelijk: een ongeluk zit in een klein hoekje, en als je dan echt pech hebt gaat het heel gauw helemaal mis.
@vaakbenjetebang: kijk, dit is waarom ik mijn eerste reactie bij dit bericht plaatste. Ik keek even niet naar de tesla maar naar de trailer. Bedankt voor je uitleg.
@niek93: Praat niet zo raar man, dat is helemaal niet vreemd. Net alsof een Tesla dit altijd zou kunnen voorkomen.
Er is deze week ook vast iemand gewond geraakt in een golfje…
@lekbak: Juist! Gemiddeld genomen overlijden er 3 mensen per dag in het verkeer. Gelukkig heeft deze persoon het overleefd.
@lekbak: man, wat maakt het uit in welke auto iemand een crash krijgt! Laten we hem het allerbeste wensen.
@911targa: Daar gaat het nou juist om, ongeluk met een Tesla is nieuws, met een Golfje niet.
@911targa: nou…. het maakt namelijk wel wat uit. Niet dat het merk op zich er toe doet. Het gaat om een merk die als één van de eerste autopilot heeft en dan word daar meer op gelet. Niks vervelends of zo. Aan de positie van de tesla op het wegdek lijkt het er op dat de auto niet heeft (kunnen) uitwijken en niet heeft (kunnen) geremd.
@lekbak: Maar dat jaagt de sfeer hier niet aan. Nu krijg je weer teslafielen gekkies en van die gekkies die tesla niet zo leuk vinden a la @dakarmo.

Ik pak er alvast popcorn bij.
@lekbak: tja…als een zwarte Model 3 op zwarte wielen nieuwswaarde heeft dan is het de keerzijde van de medaille dat dit soort dingen dan ook alle aandacht moeten krijgen.
-edit: nutteloze bijdrage-
-edit: nutteloze bijdrage-
Gatverdamme, dat ziet er slecht uit, hopelijk kan de chauffeur hier over een paar jaar stoere verhalen over vertellen in de kroeg, dat hij dit heeft overleefd is al een klein wonder.
-edit: nutteloze bijdrage-
Hopelijk komt het weer goed met de bestuurder van de wagen die er achterop geklapt is…
En ook sterkte voor de vrachtwagen chauffeur, ook die zal de schrik van z’n leven hebben gekregen…
Tsja automatische systemen maken ook fouten
@baklava: Stond dat systeem aan dan? Dat staat nergens en is niet bekend
@widodh: maar als de Autopiloot uit staat dan staan de sensoren en gevaren detectie toch nog wel aan?
@mashell: Deels. Als jij Autopilot uit hebt staan zal deze je waarschuwen als het bijna te laat is en nog proberen in te grijpen, maar lang niet zo actief als wanneer Autopilot wél aan staat.
Denk dat de vorm van de Model 3 hier ook mee heeft te maken. De motorkap is een stuk lager dan bij veel andere modellen, ook bijv. Tov een Model S. Wellicht heeft de balk achterop de vrachtwagen ook minder effect. Tis iig hard gegaan want die balk zit tege de achteras.
Pfoe, alle veiligheidssystemen hebben grenzen, dat blijkt maar weer….. Het moet flink hard gegaan zijn, die onder-rij-beveiliging van de trailer is compleet weg, en die breekt niet zomaar af…..
Komt er ook een bericht op AB als er een Suzuki Alto crasht?
@rickthestig: Alleen als het een GT Sport uitvoering is.
Gezien het fijt dat ik geen remsporen zie. Zou het ook zomaar een zelfmoord poging kunnen zijn. Maar dat is natuurlijk niet zeker. Ik hoop dat het een ongeluk was. En wens de bestuurder het beste.
@rfocus: Dan had hij een behoorlijk slecht plan om in een van de veiligste auto’s te rijden (NHTSA) met de beste veiligheidssystemen (Euro NCAP).
@flutterby: Haha inderdaad. Ik hoop niet dat ik iemand op ideeën breng, maar als ik dat zou willen doen en het zou met een auto moeten gebeuren zou ik denk ik een proefrit gaan maken in een aftandse oude cabriolet en daarmee dit kunstje proberen. Succes gegarandeerd.
Dit gedeelte is duidelijk niet het sterkste gedeelte van een auto, het is te hopen dat de bestuurder er weer bovenop komt.
Ik roep de Autoblog redactie op dit soort berichten niet meer te plaatsen. Vind het vrij smakeloos. Er gebeuren helaas elke dag zeer ernstige en dodelijke ongelukken.
Dit is GEEN NIEUWS!!!!!!!
Als de hulpdiensten zeggen dat het zeer ernstig is dan zegt dat heel veel. Ik hoop dat de persoon hiervan kn herstellen.
@mark997gt3: Mark toch…. maar dit is ook geen nieuws site he.
@autopetje: daar heb je gelijk in. Maar je kan dit toch ook geen autonieuws noemen. Ik vind het smakeloos. Maar iedereen zijn eigen menig, ik ook…….
@mark997gt3: Smakeloos kan ik dit eerlijk gezegd niet noemen, het artikel is wat mij betreft vrij neutraal van toon. Uiteraard begrijp ik wel dat je het als smakeloos kunt zien, want eerlijk gezegd zou ik het misschien ook niet zo tof vinden als iemand uit mijn omgeving een zwaar ongeluk zou krijgen waar de foto’s breed van uitgemeten zouden worden in de media. Aan de andere kant: dit is 2 tot 3 keer per dag wel de bittere realiteit van autorijden in Nederland. We zijn hier met zijn allen autoliefhebbers en in de eindeloze wedloop naar meer prestaties (“geen enkele auto is ooit slechter geworden van 100pk extra”) verliezen we soms gemakkelijk uit het oog dat een ongeluk nog altijd in een klein hoekje zit, ook zonder die 100 extra ponies. In dit geval bijvoorbeeld: de weg is recht, het zicht is vrij, de temperaturen zijn zodanig dat de bandjes echt wel plakken, de auto in kwestie is van recent ontwerp met bijbehorende passieve en misschien wel actieve veiligheidssystemen en toch gebeurt dit. Voor mezelf sprekend: ik denk dat zoiets mij niet zal overkomen, ‘want ik let wel op’, en ik denk dat iedereen er hier zo over zal denken. De kans dat de bestuurder van deze Tesla er precies zo over dacht, acht ik vrij groot – en toch gebeurt het hem. Zo’n reality check vind ik persoonlijk niet verkeerd.
@mark997gt3: natuurlijk riekt het naar sensatie. Daar moet ik je gelijk in geven. Maar dit is kennelijk waar internet en sociaal media op drijft. Aan de andere kant als er een vliegtuig crasht dan zit daar ook geen echte nieuwswaarde in maar toch word het gebracht als nieuws. Hopelijk komt de bestuurder er weer bovenop.
@mark997gt3: Ik vind het wél nieuws. Geen leuk nieuws, maar het is nieuws. Lokaal zou dit van ieder merk en type auto wel ergens in een krantje komen, een zware aanrijding is gewoon een heftige gebeurtenis. Het wordt nu landelijk nieuws door het merk en type auto.
Smakeloos zou het worden als de bestuurder er nog niet uit was gehaald ten tijde van de foto’s.
Ik hou ook totaal niet van kreukelfriet! En als je je dit dat ziet, begrijp je ook waarom.
@Bo1972: als je friet net zo zouteloos is als deze grap dan verklaart dat het een en ander.
Was het @Flutterby niet, want ik zie nog nergens hier een reactie van hem? En dat in een tesla draadje!
@rhellema: Wat bedoel je nou te zeggen? Misschien heeft de bestuurder wel een account op een Tesla forum en reageert hij daar vanavond niet. Of komt hij vanavond niet bij basketbal training. Wat maakt het uit? Hij ligt vanavond in het ziekenhuis voor z’n leven te vechten en dat is in ieder vergelijkbaar scenario al triest genoeg.
@phaeton: waar zeg ik dan dat dat niet erg is? Niet gelijk zo op je teentjes getrapt zijn hoor.
@rhellema: je noemde een individu en dat is niet gepast en dat heeft niks te maken met op je teentjes getrapt. Je moest je schamen zeer diep
@rfocus: ik noem geen individu. Ik noem een nickname, dus nee ik hoef me helemaal nergens voor te schamen. Doe niet zo overspannen man. Als er hier een auto van een bekende Nederlander in de kreukels staat wordt er hier over elkaar heengebuiteld om maar zo snel mogelijk de naam van de bestuurder te roepen en dan zou dit niet mogen? Schei toch uit met dat moralistische gelul!!
@rhellema: leuk dat je aan mij denkt, maar soms is er werk te doen. Het is wel dezelfde uitvoering, alleen heb ik de Aero’s eraf gehaald.
@flutterby: goed om te lezen dat jij het niet bent. Dit wens je namelijk niemand toe!!
Tesla 3 heeft vergelijkbare extreem lage voorkant als die van een Opel Combo uit 2003. Ziet er levensgevaarlijk uit, schiet snel ergens onderdoor.
Het lijkt wel of die vrachtwagen een kooiaap constructie heeft
Er was al een paar weken terug een filmpje van iemand op social media, die ontdekte dat de camera’s van Tesla en bijbehorende systemen moeite hebben met het herkennen van vrachtauto’s.
Haha Tesla rijders.
Smakeloos bericht dit. Had op zojn minst een paar dagen gewacht. Nu kan het zijn dat vrienden/kennissen/familie die hier gelezen hebben en later horen dat hun persoon in die auto zat. Ik heb het zelf ooit meegemaakt via de wakkerste krant van nederland….
@roadster1976: Welkom in de nieuwe wereld, waar sociale media sneller gaan dan welk ander medium dan ook.
Het zou mij trouwens echt geen donder uitmaken via welk medium ik dit zou horen. Het feit op zich is erg, niet of het ergens online stond.
@koffiekopje: je piept wel anders als je leest dat je vader is overleden in een zwembad en je dit leest in de krant. Dat is mij overkomen. Social media etc is aardig en leuk. Maar autoblog had dit bericht ook later kunnen plaatsen.
@roadster1976: Verschrikkelijk voor je, maar media zijn media. Of vind je dat dit wél in de krant mag komen, maar niet op autoblog.nl?
Trager dan de krant ga je ze namelijk niet vinden.
@koffiekopje: Daarbij staat er “deze week”. Niet “10 minuten geleden”
Vreselijk, hoop dat de bestuurder volledig mag herstellen.
Die vreselijke accudoos op wielen ziet er wel een stuk beter uit zo.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).