• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Nederlander verkoopt zijn BMW M6 GT3

Auteur: RubenPriest, gepost 21 januari 2019 om 09:46 – 74 Reacties

Afbeelding Nederlander verkoopt zijn BMW M6 GT3Afbeelding Nederlander verkoopt zijn BMW M6 GT3Afbeelding Nederlander verkoopt zijn BMW M6 GT3Afbeelding Nederlander verkoopt zijn BMW M6 GT3Afbeelding Nederlander verkoopt zijn BMW M6 GT3Afbeelding Nederlander verkoopt zijn BMW M6 GT3Afbeelding Nederlander verkoopt zijn BMW M6 GT3Afbeelding Nederlander verkoopt zijn BMW M6 GT3

Nederlander verkoopt zijn BMW M6 GT3
Wie op zoek is naar een raceauto voor op de straat moet nu zijn kans grijpen.

Gelukkig zijn er nog knotsgekke Nederlanders die soms iets belachelijks doen met een auto. Autocoureur Junior Strous bijvoorbeeld. Hij had als droom om van een straatauto een raceauto te maken. Die droom werd werkelijkheid in vorm van de BMW M6 GT3.

Het was een project van formaat waar veel manuren in hebben gezeten. Vrijwel heel 2018 is er gewerkt aan de BMW. Bezit van de zaak is het einde van het vermaak, want stiekem is Strous al bezig met zijn volgende project. De BMW is dan ook te koop gezet.

In de basis gaat het om een M6 Coupé uit 2013 met het Competition Package. Kosten noch moeite zijn gespaard om van de BMW een ‘echte’ GT3 te maken. De twin turbo achtcilinder onder de kap levert meer dan 800 pk. Zowel de versnellingsbak als het differentieel zijn versterkt om het vermogen aan te kunnen. 0-100 doet de M6 in ideale omstandigheden in minder dan drie tellen, de topsnelheid bedraagt 342 km/u. De radiateurs zijn in een andere hoek geplaatst om het blok meer koeling te geven. Achter werden luchtinlaten gecreëerd voor meer koeling bij de remmen. Het is slechts een greep uit alle hardware aanpassingen die zijn gedaan.

Tegenover Autoblog laat Strous weten dat het gewicht nog een uitdaging was. De M6 is immers geen lichte jongen van zichzelf. Op het bodywork werd winst behaald door gebruik te maken van carbon onderdelen. Daarnaast werd een compleet nieuw uitlaatsysteem van titanium gemonteerd. De auto weegt uiteindelijk 200 kg minder in vergelijking met een reguliere M6. Meest opvallende is de achtervleugel, afkomstig van een echte M6 GT3 die heeft deelgenomen aan de 24u van Daytona.

Strous vraagt 325.000 euro voor de BMW. Met dit soort projecten is de kans groot dat een buitenlander de M6 uiteindelijk gaat kopen. Het zou jammer zijn als deze 6 Serie uit het straatbeeld gaat verdwijnen.

Het volgende project
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. De coureur liet aan ons weten dat het volgende project al in de startblokken staat. Strous wil een Ferrari 458 ombouwen naar een straatlegale 458 GT2. De Nederlander is nog zoekende naar de juiste auto, maar diverse onderdelen voor de ombouw zijn al binnen. Het is de bedoeling dat deze ombouw een stuk sneller moet gaan verlopen in vergelijking met de M6 GT3. Strous hoopt de toekomstige auto in juni van dit jaar klaar te hebben.

Nederlander verkoopt zijn BMW M6 GT3

Fotocredit: M6 GT3 in parkeergarage via @thomcarspotter op Autojunk. 458 GT2 impressie via 458gt2 op Instagram. Met dank aan iedereen voor de tips!

Ook interessant!

  • BMW M4 GT3 speelt buiten zonder camouflage
  • BMW M4 GT3 laat definitief zijn gezicht zien
  • BMW levert de eerste M4 GT3's af aan klanten
  • Video: Nederlander in BMW is een aso
    Video: Nederlander in BMW is een aso

Nieuwste artikelen

  • Renault Clio 2025 test
    Renault flirt wederom met terugkeer van Renault Sport dankzij nieuwe Clio
  • Welke merken gaat Stellantis killen?
  • Ga niet met je supercar naar Londen…
  • Minister Robert Tieman: niet zuipen en rijden
FacebookTweetPinLinkedIn

6-serie, BMW, GT3, junior-strous, m6, occasion, tuning

Vorig bericht: « Dit kost de Volkswagen Golf GTI TCR
Volgend bericht: Niet (goed) krabben: Nederlandse en Belgische boetes »

Lees Interacties

Reacties

  1. pielemuis zegt

    21 januari 2019 om 09:51

    325.000 !?

    Het is goedkoper om een echte M6 GT3 te kopen en die via engeland straatlegaal te krijgen..

    Login om te reageren
    • gwnbmw zegt

      21 januari 2019 om 09:58

      @pielemuis: maar mag die ook in nederland geimporteerd worden?

      Login om te reageren
      • ukbob zegt

        21 januari 2019 om 10:20

        @gwnbmw: volgens mij wel, als in de UK eerst een kenteken is verleend.
        Zelfde route wordt vaker gebruikt.

        Login om te reageren
        • mashell zegt

          21 januari 2019 om 12:55

          @ukbob: snel nog even voor 29 maart…

          Login om te reageren
          • sr20det zegt

            21 januari 2019 om 21:35

            @mashell: Italië is ook nog een optie, daar is het ook allemaal wat soepeler.

            Login om te reageren
      • pielemuis zegt

        21 januari 2019 om 10:37

        @gwnbmw: yep. Zo word dat veel met die kitcars gedaan.

        Login om te reageren
        • loserboi932 zegt

          21 januari 2019 om 11:16

          @pielemuis: hoe werkt dat precies? Worden die auto’s dan in Engeland omgebouwd naar straat versies en dan daar geregistreerd waar de regels soepeler zijn, neem ik aan? En zijn ze dan automatisch ook hier straat legaal?
          Bij voorbaat dank

          Login om te reageren
          • pielemuis zegt

            21 januari 2019 om 11:47

            @loserboi932: google even hoe ze dat met kitcars en van die zelfbouw auto’s doen icm engelse registratie voor kenteken.

            Login om te reageren
    • momo zegt

      21 januari 2019 om 10:53

      @pielemuis: Voor Strous ging het om het proces, niet het doel. Voor de volgende koper zou invoeren via UK wel eens goedkoper uit kunnen vallen.

      Login om te reageren
      • pielemuis zegt

        21 januari 2019 om 11:46

        @momo: dat snap ik. Het proces is ook leuker.

        Maar uiteindelijk koopt de nieuwe eigenaar een “klare” auto. Dan is 350k wel veul, als je voor minder een echte gt3 hebt staan.

        Login om te reageren
    • bmwfreak038 zegt

      21 januari 2019 om 12:34

      @pielemuis: vergeet dat maar

      Login om te reageren
    • atrak zegt

      21 januari 2019 om 13:05

      @pielemuis: Wat een gekkie!

      Login om te reageren
    • bmw2coupeeigenaar zegt

      21 januari 2019 om 13:13

      @pielemuis: Ja het is echt absurd hoe relatief eenvoudig het lijkt om een auto daar straatlegaal te krijgen. Zoek bijvoorbeeld ‘World’s Fastest Car” of check de Topgear aflevering waarbij er custom made limousines zijn gemaakt van oude auto’s.

      Login om te reageren
  2. Dutchdriftking zegt

    21 januari 2019 om 09:51

    Gaaf!

    Login om te reageren
  3. stephane8200 zegt

    21 januari 2019 om 09:51

    Daar trek je helemaal geen aandacht mee van zowel iedereen als de politie.

    Login om te reageren
    • escort77 zegt

      21 januari 2019 om 09:57

      @stephane8200: die aandacht krijgt ie ook wel in een grijze Prius hoor…

      Login om te reageren
      • stephane8200 zegt

        21 januari 2019 om 10:09

        @escort77: ja, da’s waar.

        Login om te reageren
    • maotje zegt

      21 januari 2019 om 19:55

      @stephane8200: inderdaad. Verl te opzichtig ding.

      Login om te reageren
  4. reactief zegt

    21 januari 2019 om 09:58

    Heerlijk dit.

    Ik zou het zelf absoluut niet willen, maar te gek toch dat er van die mafkezen zijn die zulk soort projecten niet alleen bedenken, maar ook gewoon bouwen.

    Login om te reageren
  5. mats106rallye zegt

    21 januari 2019 om 09:58

    Teleurstellend!! Ik hoopte deze nog een keer tegen te komen bij een streetgasm event.. M6 GT3 project vind ik een stuk gaver dan een 458 GT2 project maargoed we gaan het zien

    Login om te reageren
    • tocae zegt

      21 januari 2019 om 10:40

      @mats106rallye: Laat hem even weten dat je teleurgesteld bent, dan zal hij zijn plannen vast aanpassen voor je. Je kan hem natuurlijk ook gewoon zelf kopen.

      Login om te reageren
  6. RuVi zegt

    21 januari 2019 om 10:17

    Tijdens een rally liepen de achterbanden tegen de kuipen door de grote downforce….

    Login om te reageren
    • piquet1986 zegt

      21 januari 2019 om 11:31

      @rudyv: vertel eens meer hierover aub…

      Login om te reageren
      • speedygonzalez zegt

        21 januari 2019 om 12:57

        @piquet1986: schijnt tijdens de SGK2000 rally dat boven de 300km/u zoveel downforce werd gegenereerd door de spoiler, de hele achterkant op de weg gedrukt werd. Zo sterk zelfs, dat de banden gingen aanlopen in de wielkuipen.

        Login om te reageren
        • piquet1986 zegt

          21 januari 2019 om 13:37

          @speedygonzalez: Daaraan zie je dus dat het eigenlijk niet goed aangepakt is.

          Login om te reageren
          • cortinaracing zegt

            21 januari 2019 om 14:34

            @piquet1986: ik zie aan jouw opmerking dat jij het niet helemaal snapt

            Login om te reageren
            • piquet1986 zegt

              21 januari 2019 om 15:45

              @cortinaracing: Ik vraag alleen wat meer info over het aanlopen van de banden bij hoge snelheid/downforce. Ik begrijp ook wel dat bij hoge snelheid er meer downforce is waardoor de carroserie tegen de banden aan gaat lopen door de neerwaardse druk. Vervolgens zeg ik dat ze daar dus niet goed op gelet hebben met de constructie. Dus wat snap ik niet volgens jou?

              Login om te reageren
              • piquet1986 zegt

                21 januari 2019 om 15:48

                @piquet1986: de wielkuipen dan ipv carrosserie dan

  7. mpgc zegt

    21 januari 2019 om 10:18

    Het ziet er uit als een project waar een hoop tijd, geld en liefde in is gestoken. Leuk als mensen dat soort dingen doen. Behalve de achterspoiler heeft het echter niets te maken met een echte M6 GT3. Persoonlijk had ik het geld dat in die auto is gaan zitten op een andere manier stukgeslagen ?

    Login om te reageren
  8. basgsi zegt

    21 januari 2019 om 10:21

    Is dit niet dat ding wat bij die 1/8 mile races door bijna alles werd zoekgereden? Zelfs door gechipte 535d die ook alleen vermogen op de achterwielen heeft.

    Login om te reageren
    • basgsi zegt

      21 januari 2019 om 10:26

      Misschien een beetje overdrwven maar heb wat filmpjes op assen gezien en had ik niet het idee dat dit ding 800pk had

      Login om te reageren
  9. spykerboy zegt

    21 januari 2019 om 10:37

    En dan door alles zoek gereden worden in een drag….

    Login om te reageren
    • bmwfreak038 zegt

      21 januari 2019 om 12:36

      @spykerboy: dit is ook geen auto voor dragraces?

      Login om te reageren
  10. herbert zegt

    21 januari 2019 om 10:38

    “Het zou jammer zijn als deze 6 Serie uit het straatbeeld gaat verdwijnen”Nou nee vind ik niet, wat een kansloos pauper hok.

    Login om te reageren
    • cortinaracing zegt

      21 januari 2019 om 14:35

      @herbert: een M6 is pauper want? Wat een onzin uitspraak dit…

      Login om te reageren
      • kenner zegt

        21 januari 2019 om 22:00

        @cortinaracing: pauper of kamper-bak, wat je wilt .die status heeft die gewoon

        Login om te reageren
      • herbert zegt

        22 januari 2019 om 13:30

        @cortinaracing: yup pure pauper bmw is dit tegenwoordig, favoriet van de Marokaantjes.

        Login om te reageren
  11. kniesoor zegt

    21 januari 2019 om 10:43

    Moet aannemen, dat de achterspoiler tijdens de keuring ontbrak. Of mag die buiten de carrosserie steken ?

    Login om te reageren
    • baserati zegt

      21 januari 2019 om 10:49

      @amghans: Precies wat ik dacht. Als je hiermee langs een fietser rijdt mist die hoogstwaarschijnlijk een schouderblad en/of meer lichaamsdelen. Lijkt mij best gevaarlijk .

      Login om te reageren
    • imarinos zegt

      21 januari 2019 om 13:53

      @amghans: op deze foto’s kun je het niet zien, maar ik heb foto’s van precies achter de auto gezien en de spoiler is even breed als de wielkasten dus legaal.

      Login om te reageren
      • kniesoor zegt

        21 januari 2019 om 14:22

        @imarinos:
        Dank je, duidelijk. Dan vertekenen de foto’s kennelijk een beetje.

        Login om te reageren
  12. deora zegt

    21 januari 2019 om 10:48

    Wel handig die Gran Turismo Sport livery editor. Ideaal voor het maken van een impressie van de 458

    Login om te reageren
  13. Gulli zegt

    21 januari 2019 om 11:09

    Krijg je dan ook elk jaar een X bedrag van Puma en Shell op je rekening gestort? Ik ga niet voor niets reclame voor ze rijden natuurlijk!

    Login om te reageren
    • loserboi932 zegt

      21 januari 2019 om 11:27

      @gulli: is ook het eerste wat ik dacht. Vroeger vond ik dat cool die sponsor stickers. Maar de realiteit is dat je gratis reclame maakt voor die bedrijven. En dan al helemaal voor Shell met hun V(agina)-Power €2,00 per liter. Zou me geen reet verbazen als het precies dezelfde benzine is al Lukoil.

      Login om te reageren
  14. amersfoorter zegt

    21 januari 2019 om 11:12

    Je zou maar Junior als voornaam hebben…. Wat dachten die ouders??

    Login om te reageren
    • ikkeook zegt

      21 januari 2019 om 13:08

      @amersfoorter: Er was al een senior, dus bleef er niet veel keuze over.

      Login om te reageren
  15. mart144 zegt

    21 januari 2019 om 11:33

    Afgelopen weekend stond deze M6 nog met pech langs de weg….

    Login om te reageren
  16. DJC528ia zegt

    21 januari 2019 om 12:20

    Gave ombouw, echt uniek en de wagen ook gewoon normaal parkeren in een parkeer vak zoals het heurt!
    Kunnen de meeste hier en van andere auto groepen/forums nog van wat van leren, denken altijd dat hun meestal al ruim afgeschreven bak de heilige graal is.

    Login om te reageren
  17. basjaski zegt

    21 januari 2019 om 12:23

    Een M6 met GT3 bodykit, dus.

    Login om te reageren
    • bmwfreak038 zegt

      21 januari 2019 om 12:37

      @basjaski: zomaar weer roepen..

      Login om te reageren
    • cortinaracing zegt

      21 januari 2019 om 14:37

      @basjaski: als je even de moeite neemt om bijvoorbeeld de insta pagina van deze wagen op te zoeken , dan kan je misschien zien dat wat jij nu uit je nek lult niet waar is

      Login om te reageren
  18. basjaski zegt

    21 januari 2019 om 12:25

    Die 458 ”GT2” wordt dus een 458 met GT2 bodykit. De echte ombouw naar GT2 met echte GT2 onderdelen gaat ongehoord veel geld kosten: Een 458 GT3 ombouwen naar GT2 specs doet Michelotto bv niet eens aan mee door de enorme kosten.

    Dus dat verhaal wordt ”man plakt GT2 stickertje op z’n 458 met bodykit”

    Login om te reageren
    • cortinaracing zegt

      21 januari 2019 om 14:40

      @basjaski: net als bij deze wagen gaan de aanpassingen onderhuids verder dan alleen een bodykit en stickerpakket, motorisch, onderstel, bak enz…

      Login om te reageren
  19. mwti zegt

    21 januari 2019 om 12:37

    Deze auto was in 2013 €185.000,- nieuw. Kun je nagaan wat er eenn geld in gestoken is als je nu nog 325K vraagt.

    Login om te reageren
    • bmwfreak038 zegt

      21 januari 2019 om 12:38

      @mwti: dat dus, hier zit veel geld in zowel motorisch als het uiterlijk.

      Login om te reageren
    • tmenges zegt

      21 januari 2019 om 12:44

      @mwti: vragen mag altijd!

      Login om te reageren
  20. ghost zegt

    21 januari 2019 om 12:39

    Wat een azijnpissers hier. Commentaar op zijn voornaam, de spoiler, het nieuwe project.

    Ik heb de beste nog nooit ontmoet maar als ik de meeste mensen die ik ken in de Autowereld mag geloven is het een super amicaal persoon en zou je dit soort projecten alleen maar moeten toejuichen.

    Misschien vinden jullie €325.000 veel als vraagprijs, echter weet elke persoon met een goed stel hersens dat er ws meer in is gaan zitten, en dat moet je dan ook nog ervoor over hebben..

    Wat mij betreft meer van dit, net als een G 6×6, een lekkere middelvinger naar alles wat zo saai en ongelooflijk kut is in deze wereld, en lekker inbruisend tegen alle signalen en logica in.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      21 januari 2019 om 13:00

      @ghost: waarom zouden we projecten met zo’n absurde vleugel en stickerkenteken moeten toejuichen? Dat superamicale persoon mag wat mij betreft prima voor gek rijden met z’n racewagen voor op de straat maar laten we het wel binnen de regels die voor ons allemaal gelden houden, dus spoiler en kentekenplaat gewoon zoals het hoort, daar zit namelijk precies het verschil tussen amicaal en asociaal.

      Login om te reageren
      • ghost zegt

        21 januari 2019 om 13:16

        @mashell: hij (de eigenaar) bepaalt dat toch niet?! Kennelijk kan het, daar is dit het bewijs van. Dat hele hordes worden afgewezen bij de keuring betekent nog niet dat hij daardoor asociaal is.

        De kentekenstickers worden doorgaans gedoogd, echter kan je er een boete voor krijgen..als je bereid bent die te betalen zie ik ook daar het probleem niet van. Het is ook weer niet zo dat je zonder rijdt, wellicht niet zoals het hoort maar ook zeker niet asociaal.

        Dat woord asocieer ik overigens met hele andere manieren en gedragingen.

        Login om te reageren
    • mat1980 zegt

      21 januari 2019 om 13:16

      @ghost: goh wat een leuke goser, steekt op een terras even een, kapot geslagen, glas in je nek!

      Als je het mij vraagt is het een verschrikkelijk over het paard getild verwend ventje

      Login om te reageren
      • ghost zegt

        21 januari 2019 om 13:25

        @mat1980: werkelijk geen idee waar je het over hebt, maar is elke coureur dat niet?! Ken er eigenlijk geen 1 die dat niet is. Zoals gezegd, ken hem verder niet persoonlijk, zie alleen geen reden om ieder over het paard getild persoon meteen naar beneden te halen..

        Login om te reageren
        • mat1980 zegt

          21 januari 2019 om 13:41

          @ghost: https://www.quotenet.nl/Nieuws/Autocoureur-Junior-Strous-weer-eens-in-de-problemen-update-107939
          Google zelf maar verder.

          Bij het horen van de naam Junior Straus schiet ik al in de vlekken.

          Login om te reageren
          • ghost zegt

            21 januari 2019 om 14:05

            @mat1980: nooit geweten, sorry voor mijn botte reactie zodoende. Niet de mooiste berichten idd..dan is mijn horen zeggen nog positief gebleven in die zin.

            Login om te reageren
            • mat1980 zegt

              21 januari 2019 om 22:25

              @ghost: geen probleem hoor!

              Login om te reageren
    • basgsi zegt

      21 januari 2019 om 18:15

      @ghost: ik kende de eigenaar ook niet, heb even gegoogeld en zonder ook maar een linkje te openen wist ik al wel genoeg over de persoon. Heel amicaal je eigen vriend met een stuk glas in zn nek steken…..

      Login om te reageren
      • ghost zegt

        21 januari 2019 om 18:35

        @basgsi: je hoeft niet na te trappen hoor, maak hierboven al een excuus. Lezen is ook een vak apart. En lees alles daarboven ook nog even opnieuw, ik had het ook van horen zeggen, en van mensen die ik zelf goed ken. Ik was verder niet op de hoogte hiervan, nu weet ik het maar ik lees dat soort dingen altijd als 1 kant van een verhaal, maar goed noem mij verder maar naïef, er zijn altijd 2 kanten aan. Dat soort dingen gebeuren nooit “zomaar”.

        Login om te reageren
  21. sanderz28 zegt

    21 januari 2019 om 14:05

    343km/u met die achterspoiler? Je moeder!

    Login om te reageren
  22. happyhonda1977 zegt

    21 januari 2019 om 15:06

    Coureur Strous, ik kende hem niet (kan heel erg aan mij liggen) en leest meer als een hobby-coureur. Wat ik me afvraag: Waar haalt een dertiger het geld vandaan voor dit soort projecten en racerij? Of is het een rich kid?

    Login om te reageren
    • ghost zegt

      21 januari 2019 om 18:35

      @happyhonda1977: dat laatste.

      Login om te reageren
  23. freshlife2 zegt

    21 januari 2019 om 16:21

    De 6 serie was lange tijd de mooiste auto van de BMW line-up. Toch mooi vakkundig verprutst op deze manier. Een echte GT3 wordt het nooit, doet me meer denken aan Maaskantje met de BODYKIT en DTM uitlaat. Werd ooknog zoekgereden door dieseltjes, en voor het betere bochtenwerk is hij nog te zwaar. Helaas vlees noch vis, hopelijk lukt de Ferrari beter

    Login om te reageren
  24. happyhonda1977 zegt

    21 januari 2019 om 19:17

    @ghost dank! Nou ja, het maakt verder ook niet uit, hopelijk brengt de gouden lepel hem een gelukkig leven. Tsja, deze 6-serie, was de gedachte iets als ‘subtiel is ‘ie nooit dus dan kun je er net zo goed een echt monster van maken’ ofzo? Ik denk dat er leukere auto zijn voor dat geld!

    Login om te reageren
  25. Calimero zegt

    22 januari 2019 om 10:13

    Ik ben benieuwd wie er met de auto als toekomstig eigenaar zijn kilometers op de openbare weg gaat maken. De auto in deze staat dan.
    Persoonlijk trekt het mij niet zo maar het wordt al een ander verhaal met het weglaten van een aantal zaken. De achterspoiler, gele koplampglazen en de sponsorstickers.
    Je wilt ook niet steeds aan de kant worden gezet door de politie die dit zal doen op basis van de achterspoiler (even meten), gele koplampen en de kentekensticker.

    Een aantal jaren geleden had je de Carisma in race livery als lesauto. Dat vond ik grappig toen.

    Login om te reageren
  26. emping zegt

    22 januari 2019 om 17:54

    Gaaf project, vind het alleen wel een hoop geld. Maar leuk om te zien.

    Login om te reageren
  27. lovecars zegt

    23 januari 2019 om 10:28

    Super vette machine zeg!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North