• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Nederlandse Tesla-killer haalt 725 km op een volle accu

Auteur: willeme, gepost 25 juni 2019 om 07:17 – 64 Reacties

Afbeelding Nederlandse Tesla-killer haalt 725 km op een volle accuAfbeelding Nederlandse Tesla-killer haalt 725 km op een volle accuAfbeelding Nederlandse Tesla-killer haalt 725 km op een volle accuAfbeelding Nederlandse Tesla-killer haalt 725 km op een volle accuAfbeelding Nederlandse Tesla-killer haalt 725 km op een volle accuAfbeelding Nederlandse Tesla-killer haalt 725 km op een volle accuAfbeelding Nederlandse Tesla-killer haalt 725 km op een volle accuAfbeelding Nederlandse Tesla-killer haalt 725 km op een volle accu

Lightyear One
Kijk, dat is nog eens goed de dag beginnen!

Nederlandse automerken zijn niet dik gezaaid. Dankzij VDL worden er een groot aantal MINI’s en BMW’s gebouwd, maar gelukkig hebben we Donkervoort nog. De kleine sportwagenbouwer maakt licht gewicht supercars waar de internationale pers van moet smullen. Niet alleen zij, ook bij Autoblog vinden we ze geweldig.

Maar er komt een nieuw Nederlands merk bij: Lightyear. Die naam is niet geheel willekeurig gekozen. Er worden jaarlijks namelijk, volgens de naamgevers, zo veel fossiele brandstoffen verbruikt dat het het mogelijk is om een lichtjaar af te leggen. Voor de goede orde, dat is bijna 10.000.000.000.000 kilometer.

Lightyear One '19

De Lightyear One is hun eerste auto. Het is uiteraard een elektrische auto, maar dan eentje die net even wat verder gaat. De auto zal namelijk op vier manieren opgeladen kunnen worden. Het zonnedak bijvoorbeeld. Het is mogelijk om tot zo’n 10.000 km daarmee te rijden, mits het weer een beetje mee zit (zoals vandaag). De zon is de grootste hernieuwbare energiebron, waar tot nu toe eigenlijk in de autobranche niet heel veel gebuikt van gemaakt wordt. De Lightyear One heeft 5 vierkante meter aan zonnepanelen.

Uiteraard is het ook mogelijk om de auto aan het stopcontact te leggen. In een uur tijd krijg je dan 40 km extra range. Een andere mogelijkheid is een 75 kW-snellader, waarmee de accu in een uurtje behoorlijk vol zit. Wat het exacte gewicht van de auto is, is vooralsnog niet bekend. Wel krijgen we te horen dat e auto zo licht en zo aerodynamisch mogelijk is. De motoren zitten in de wielen geplaatst.

Lightyear One '19

Vandaag is de lancering van de compleet nieuwe auto, dus verwacht meer informatie en persplaten. De presentatie is nu al bezig en jullie aller @Wouter is er op dit moment bij om alles vast te leggen. Hij maakte alvast de eerste kiekjes van het productie model, dat je kan aanschouwen in de gallery. Qua range werd er al verklapt dat de Lightyear One op een volle accu maar liefst 725 km kan halen.

Die 725 km is niet zomaar een doel, maar wat de Lightyear One daadwerkelijk in de WLTP ‘doet’. Hoe zit het dan in de winter? Dan heeft de elektrische auto een lager rendement, maar dan kom je alsnog 400 km ver.

Ook interessant!

  • Nederlandse Lightyear one
    Nederlandse Lightyear One rijdt 710 km op één accu!
  • Nederlandse Lightyear wordt niet in Nederland gebouwd
  • Lightyear geld
    Nederlandse autobouwer Lightyear haalt flinke sloot geld op
  • Lightyear Tesla
    Het Nederlandse Lightyear gaat Tesla achterna

Nieuwste artikelen

  • Autoblog Spots Uploterij: win een cadeaubon t.w.v. €100
  • Groter, sneller of bizar: BYD doet het
  • Is de nieuwe Mercedes GLB stiekem een omgebouwde Smart?
  • Nieuwe 5 Serie-concurrent met verbrandingsmotor komt uit zeer onverwachte hoek!
FacebookTweetPinLinkedIn

Elektrisch, lightyear, lightyear-one

Vorig bericht: « BMW M8 Competition Coupé voor golfer na hole-in-one
Volgend bericht: Deze gezins-BMW is nu nog leuker voor papa »

Lees Interacties

Reacties

  1. El-Loco zegt

    25 juni 2019 om 07:40

    Functie boven vorm lijkt een beetje de norm te worden voor EV’s, begrijpelijk. Benieuwd naar de gelikte persplaatjes waar hij er ongetwijfeld beter uit lijkt te zien.

    Login om te reageren
    • vingers zegt

      25 juni 2019 om 13:27

      @el-loco: Vind hem wel vet eruit zien. In ieder geval weer eens iets anders. Een stuk spannender dan een id-3 of een van de andere 13 in een dozijn in een elektrische uitvoering.

      Login om te reageren
  2. jpoers zegt

    25 juni 2019 om 07:44

    Tsja, uhm, Anders. Nog vlees nog vis. Zo op t eerste gezicht denk ik dat di3 op zoek moet naar wat mooiere velgen, die beter bij de klassieke lijn staan.

    Login om te reageren
    • Vanquish zegt

      25 juni 2019 om 07:47

      @jpoers: Noch

      Login om te reageren
      • jpoers zegt

        25 juni 2019 om 09:08

        @vanquish: sorry leef in de moderne tijd waar auto’s met een fatsoenlijk bereik niet meteen vooraan staan bij de missverkiezingen.

        Login om te reageren
        • Vanquish zegt

          25 juni 2019 om 09:31

          @jpoers: Ik ben het met je eens. Mooi is anders, maar dat is ook helemaal niet het doel. Wat ze hebben gedaan is ontzettend knap.

          Login om te reageren
  3. Onehp zegt

    25 juni 2019 om 07:44

    Hier houd ik van, lijkt me een kruising tussen een Model S en een zonneracer. Wens ze veel succes alvast.

    Login om te reageren
  4. Dutchdriftking zegt

    25 juni 2019 om 07:48

    Hij is aerodynamisch, heeft veel zonnecellen, en lijkt productierijp. Maar ziet er niet echt heel mooi uit. Maar met lage bijtelling doen we het vast wel.

    Login om te reageren
  5. trustmeiamanengineer zegt

    25 juni 2019 om 07:48

    Gaaf hoor! Toch mooi dat dit uit Nederland (natuurlijk Brabant!) komt. Ik hoop dat het een succes gaat worden.

    Login om te reageren
  6. Gulli zegt

    25 juni 2019 om 07:50

    Krijg je ervan als je het design laat uitvoeren door de TU Delft ipv die in Bologna :D

    Maar wel gaaf dat het er is, ben benieuwd naar het complete plaatje!

    Login om te reageren
    • Gulli zegt

      25 juni 2019 om 07:53

      oh lol zie nu het filmpje pas, sorry, TU/e dus :)

      Login om te reageren
    • Jochempie zegt

      25 juni 2019 om 08:58

      @gulli: Ontwerp komt van Granstudio in Turijn, geleid door Lowie Vermeersch, ex-designer van Pininfarina.

      Login om te reageren
      • geelbarrel zegt

        25 juni 2019 om 09:33

        @Jochempie: uit zn prullenmand zeker

        Login om te reageren
  7. grandvitara zegt

    25 juni 2019 om 07:57

    Dit is het bereik waar je wat aan hebt.
    Een paar vragen heb ik wel:
    * Kan je ook sneller dan 75kw laden
    * Is 3 fase mogelijk
    * Ik ben reuze benieuwd of dit echt ook in productie gaat, behalve de 10 die ze gaan bouwen in 2109
    * hoe is LY gefinancierd
    Het zou een leuk onderwerp zijn voor @Wouter om samen met Meindert in de BNR autoshow eens uitgebreid te bespreken

    Login om te reageren
    • joostvis zegt

      25 juni 2019 om 08:07

      @grandvitara: Lex Hoefsloot, CEO van Lightyear, is al eens te gast geweest…

      Login om te reageren
      • grandvitara zegt

        25 juni 2019 om 08:44

        @joostvis: Weet ik, maar nu is het doek er vanaf. Een leuke special van een uur zoals afgelopen vrijdag met Bram zou leuk zijn. Veel ins en -outs van de auto bespreken én kijken naar de toekomst en investeringen die nodig zijn om dit project (want dat is het nog steeds) van de grond te krijgen.

        Login om te reageren
        • joostvis zegt

          25 juni 2019 om 09:02

          @grandvitara: absoluut, mee eens!

          Login om te reageren
    • Erik zegt

      25 juni 2019 om 08:50

      @grandvitara: dat ga ik niet meer meemaken in 2109 :-)!

      Login om te reageren
    • flutterby zegt

      25 juni 2019 om 09:05

      @grandvitara: via het stopcontact 40 km/u laden maakt de auto bizar efficiënt. Tenslotte levert een stopcontact maar 1x16A.

      Al zal het waarschijnlijk gaan om 2x16A of 1x32A. Met 3 fases zou je eerder 50-60 km per uur verwachten.

      Login om te reageren
      • grandvitara zegt

        25 juni 2019 om 11:57

        @flutterby: Zeker ik had met 3 fase idd een hogere snelheid verwacht.
        je hebt helemaal gelijk dat een normaal stopcontact 40 km p/u laadt. Ik ben benieuwd welke techniek zij hier achter hebben zitten.

        Login om te reageren
  8. RAW zegt

    25 juni 2019 om 07:59

    Mooi van Nederlandse bodem! Lijkt wel een auto uit een science fiction film. Helaas is 75 kW laden niet van deze tijd, dit zou minimaal het dubbele moeten zijn. Gelukkig helpen de zonnepanelen iets mee, maar om dit serieus tot massaproductie te brengen met een goede after sales support zal nog veel energie kosten.

    Login om te reageren
    • Onehp zegt

      25 juni 2019 om 10:37

      @raw68: 75kW is ruim voldoende indien de batterij bijna slechts de helft zo groot is dan die van de voornaamste concurrentie. Nee nog geen cijfers, enkel een vermoeden.

      Login om te reageren
      • Onehp zegt

        25 juni 2019 om 10:41

        @onehp: oops, video gekeken, 2/3 van een Tesla MS, dus ongeveer 60kWh?

        Login om te reageren
  9. mashell zegt

    25 juni 2019 om 08:06

    Dit is dus zo’n zeldzaam geval dat het fijn is dat de foto’s onscherp zijn.

    Login om te reageren
  10. baklava zegt

    25 juni 2019 om 08:09

    Brrrr wat een lelijke auto

    Login om te reageren
  11. hans75 zegt

    25 juni 2019 om 08:15

    kruising tussen een toyota prius en een porsche 911. als je dan zo serieus bezig bent met je product, waarom besteed je dan geen aandacht aan het design?.. ik snap dat niet.., project is mijns inziens daardoor al meteen een fail..

    Login om te reageren
    • lammersw zegt

      25 juni 2019 om 08:29

      @hans75: ontworpen samen met Lowie Vermeersch,

      Login om te reageren
    • Jochempie zegt

      25 juni 2019 om 08:36

      @hans75: Volgens mij is het meer een gigantische Volkswagen XL1.

      Login om te reageren
  12. ericc zegt

    25 juni 2019 om 08:16

    Lijkt wel op het prototype van VW. De wagen die met 1liter diesel 100km kon afleggen.
    Maclaren dient al klacht in! Speedtail geinspireerde kont.

    Login om te reageren
    • koen0373 zegt

      25 juni 2019 om 08:37

      @ericc: of Porche, Ferarri, Lamborzjini of Mazerati. Nog best lastig, die automerken correct schreiven. Waar is de edit-knop.

      Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        25 juni 2019 om 09:52

        @koen0373: Misschien gaat het MacLaren, die kinderwagenfabrikant.

        Login om te reageren
  13. karhengst zegt

    25 juni 2019 om 08:25

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt.-

    Laat maar komen.

    Login om te reageren
    • Jochempie zegt

      25 juni 2019 om 08:33

      @karhengst: Daar kom je godverdomme ver mee!

      Login om te reageren
  14. Jochempie zegt

    25 juni 2019 om 08:36

    Gaaf concept. Slim om efficientere motoren te gebruiken dan Tesla, en slim om nog wat extra bij te kunnen laden. Voor een hoop mensen is dat toch al gauw de helft van hun jaarlijkse kilometers. Moet je nagaan hoe fijn dat voor het stroomnet is, als slechts de helft van de kilometers van het net zou komen (ondanks dat iedereen met slecht weer aan de stekker hangt)

    Login om te reageren
  15. Jantje_555 zegt

    25 juni 2019 om 08:39

    wat ben ik benieuwd naar het koudstart motorgeluid…ow wacht…dat is een ding van het verleden

    Login om te reageren
  16. reactief zegt

    25 juni 2019 om 08:40

    https://youtu.be/bSbWwn_YCr8

    Meer info en beeld. Sowieso een YouTube kanaal om te volgen als je op de hoogte wilt blijven van elektrische auto’s.

    Login om te reageren
    • Jochempie zegt

      25 juni 2019 om 08:48

      @reactief: Oh wauw, Robert Llewellyn is er weer snel bij deze keer. Fully Charged is een fantastisch kanaal!

      Login om te reageren
    • reactief zegt

      25 juni 2019 om 09:08

      @reactief: Foto’s zijn echt bizar slecht die jullie gebruiken! Op het filmpje ziet de auto er eigenlijk gewoon best wel fraai uit.

      Ook van binnen hebben ze hem erg mooi ontworpen.

      En wat een typisch zeikerige reacties weer. Het is echt ongekend tof wat ze hier neerzetten. Het gaat hier niet om krachtpatsen met grote accu’s. Het gaat om efficiëntie. 2x verder komen op hetzelfde formaat accu. In NL minimaal 8000km kunnen rijden puur om zonne-energie (20.000km in Californië).

      Dat is gewoon super tof allemaal. En dan ook nog door de knappe koppen in Eindhoven!

      Ik hoop van harte dat ze de volgende stappen doorgaan zoals ze tot nu toe bezig zijn en dat we over een jaar of twee en productiemodel zien wat niet teveel afwijkt.

      Login om te reageren
    • mashell zegt

      25 juni 2019 om 23:20

      @reactief: bewegend beeld doet de wagen goed, maakt het een stuk minder lelijk. En die design directeur Koen is grappig, die kan moeilijk kijken als een echte design directeur.

      Login om te reageren
  17. Jochempie zegt

    25 juni 2019 om 08:45

    Wel komisch dat men hier baggert op de styling. “het oog wil ook wat”. Totaal onbelangrijk! Ten eerste ziet ‘ie er niet slecht uit, zeker als je nagaat dat zonnepanelen gewoon plat moeten liggen voor maximale efficiency, in ieder geval niet dubbelgekromd moeten zijn, en ten tweede draait het om aerodynamica. Voor jou maakt het misschien niet zoveel uit dat hij 20% onzuiniger is, als hij er iets gelikter uitziet, maar het gaat Lightyear duidelijk om de impact die alle auto’s bij elkaar opgeteld hebben. Je rijdt een Lightyear ook voor anderen. En die impact is behoorlijk.

    Login om te reageren
    • hans75 zegt

      25 juni 2019 om 09:29

      @jochempie: braak… natuurlijk wil het oog ook wat… de ergste milieuvervuiling is die aan mijn ogen…
      dacht dat er voor jullie een een apart groen7 hoekje was gemaakt zodat je hier niet telkens je groene drollen hoeft neer te leggen

      Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        25 juni 2019 om 09:36

        @hans75: Hans, je klinkt naief als een kind. Je kunt je niet buiten milieuzorgen plaatsen, net als dat je niet om het stofzuigen van je zolderkamer heenkunt. Het verschil is schaal, en het delen met anderen.

        Login om te reageren
        • hans75 zegt

          25 juni 2019 om 09:43

          @jochempie: als jij dan mijn zolderkamer wilt stofzuigen, kijk ik hier verder naar mooie autos.. . (btw, op de video ziet de lightyear er een stuk beter uit dan op deze foto’s. .
          Ik vind het prima als je bezorgd bent om het miljeu, maar dan mogen dingen nog steeds leuk en mooi zijn… anders heeft het leven behoorlijk weinig zin.

          Login om te reageren
          • Jochempie zegt

            25 juni 2019 om 09:55

            @hans75: Als je een auto bouwt die veel mooier is, maar veel minder efficient, is dat ook prima, zo lang je ‘m maar vaker laat staan. Kun je er lekker naar kijken.

            Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        25 juni 2019 om 09:39

        @hans75: En er is niet een “wij” en een “jullie”. Jij en ik zitten in dezelfde categorie mensen, tenzij je het hebt over mensen met en zonder verantwoordelijkheidsbesef.

        Login om te reageren
    • lekbak zegt

      25 juni 2019 om 10:50

      @Jochempie: het maakt niemand ook maar ene donder uit wat er met het milieu gebeurt. Er bestaat geen “dit doe je niet voor jezelf maar voor iedereen”.

      Het feit dat het merendeel van de nieuwe auto’s een SUV is bewijst dat wel. Dat iedereen massaal aan de BBQ gaat zonder ook maar te beseffen dat dat flinke invloed heeft bewijst het ook. Miljoenen mensen gaan jaarlijks met het vliegtuig op vakantie. Men blijft maar goedkope troep kopen die elk jaar vervangen moet worden en dus elk jaar vervuilt.

      Heel veel mensen hebben een grote bek als het om milieu gaat. Maar owee als ze ook maar iets aan hun levensstijl aan moeten passen. Want de wereld moet gered worden, door anderen natuurlijk, want ikke moet nog wel een beetje plezier hebben hoor!

      Het feit dat ik heel bewust de auto zo veel mogelijk laat staan bespaart het allermeest. Een stilstaande auto verbruikt nog minder dan dit wonderlijk efficiënte apparaat. Maar dat vereist een verandering in je levensstijl en daartoe zijn maar heel weinig mensen bereid.

      Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        25 juni 2019 om 10:53

        @lekbak: Ik bekijk het minder pessismistisch dan jij, en verwacht dat mensen wel degelijk hun leefwijze aanpassen ten behoeve van het milieu.

        Login om te reageren
        • lekbak zegt

          25 juni 2019 om 11:17

          @Jochempie: een paar jaar geleden dacht ik nog dat mensen intelligent zijn, en sociaal zijn. Maar het vertrouwen in mijn medemens is tot een dieptepunt gedaald.

          Een enkeling kan zelf nadenken, en is dan vaak ook werkelijk sociaal met groot rechtvaardigheidsgevoel.

          Het gros van de mensen is alleen in staat te doen wat anderen ook doen. Ook zijn deze mensen niet sociaal of rechtvaardig. Daarom vertonen ze gedrag als pesten, slechte dingen doen onder groepsdruk en zijn ze diep van binnen allemaal gewoon egoïstisch.

          Iets waar in de hedendaagse consumptiemaatschappij dankbaar gebruik van gemaakt word door de grote bedrijven. Je kunt bijna iedereen alles wijsmaken en laten doen, als je het maar goed vertelt.

          Helaas is er geen geld te verdienen met minder consumeren. Zonder geld kan je bijna niet de massa sturen, dus zal er gewoon niks veranderen. Behalve dan dat we weer geld uit moeten geven om het milieu te redden natuurlijk, want geld uitgeven betekent geld verdienen voor een ander. Dit is ook de reden dat er nooit oplossingen komen waarbij ze minder vervoer of consumptie stimuleren. Je ziet het wel eens voorbij komen als je er naar zoekt, maar die initiatieven zullen nooit doorzetten.

          Misschien ben ik te pessimistisch. Maar als je eenmaal ziet hoe het spelletje werkt snap je opeens onze geschiedenis, en snap je ook wat er in de toekomst wel en niet kan gaan gebeuren.

          Login om te reageren
          • tstile zegt

            25 juni 2019 om 15:18

            @lekbak: Je bent vooral realistisch. Maar mensen willen dat gewoon niet horen. Bijna iedereen denkt van zichzelf dat ze goed bezig zijn en het beste voorhebben met het milieu.

            Zelfs de groenste hippies stappen regelmatig in het vliegtuig om in Azie een rondreis te maken. De enige mensen met een echt kleine eco voetafdruk zijn de allerarmsten.

            Ik herinner mij een vrouw in Afrika die uren aan het lopen was met een flinke lading op haar hoofd. Dat is een levensstijl waarmee de aarde kan voorbestaan. De rest van de wereldbevolking helpt de aarde alleen maar richting de vernieling.

            Login om te reageren
  18. flutterby zegt

    25 juni 2019 om 08:54

    Haha, succes met “Tesla killen” met 75 KW snelladen. Zelfs een Kona kan sneller laden. Om maar niet te spreken over het supercharger netwerk, eigen batterijproductie en de efficiëntste aandrijflijn op de markt.

    Overigens wel een gave auto van eigen bodem De zonnepanelen kunnen op dagen als deze garanderen dat je auto nooit té warm wordt. Bij andere (PH)EV gaat dit ten koste van je range.

    Login om te reageren
  19. mijnporsche zegt

    25 juni 2019 om 08:57

    Tof om in Nederland weer trots te worden op een automerk (huidige merken zijn natuurlijk leuke projecten van opa Jan). Alleen het is wel pas een “killer” als die daadwerkelijk in de verkoop gaat! Heel veel succes, hoop dat het wat wordt!

    Login om te reageren
  20. paulvtec zegt

    25 juni 2019 om 09:22

    Een auto van Nederlandsche bodem en dan moet men nog wel even € 149.000 incl. btw neerleggen voor een exemplaar. Toch vind ik het geen lelijke auto. Misschien komt er nog eens een pricedrop a la Tesla? Maar dan voor 50k per stuk ipv 3x zo veel. Ik zeg megafactory :-)

    Login om te reageren
  21. kjeld zegt

    25 juni 2019 om 09:27

    Wow dit is echt te tof https://youtu.be/bSbWwn_YCr8 Lightyear One | Fully Charged echte video

    Login om te reageren
    • reactief zegt

      25 juni 2019 om 09:44

      @kjeld: wel opletten he! ;) had ik al gedeeld!

      Login om te reageren
      • Hubert zegt

        25 juni 2019 om 09:48

        @reactief:

        Ik vond de link van Kjeld leuker.

        Login om te reageren
        • reactief zegt

          25 juni 2019 om 09:51

          @hubert: aangezien je het leuker vond, heb je nu misschien je mening bijgesteld.

          Login om te reageren
  22. ghost zegt

    25 juni 2019 om 09:41

    Op die silhouette foto zie ik de neus van een Audi TT 8S, met koplampen van een Tesla model S, de daklijn van een Passat CC en de kont van een Honda S2000. Waarschijnlijk de verkeerde muffin als ontbijt genomen..

    Login om te reageren
  23. peterv zegt

    25 juni 2019 om 09:45

    Geweldig project. En wat een vreselijk coole naam!

    Login om te reageren
  24. peidur zegt

    25 juni 2019 om 09:47

    Op de site van Lightyear kun je de auto ook al pre-orderen:
    https://lightyear-prod.dev.warp.land/reserve/
    In tegenstelling tot de foto’s in het artikel staan hier ook al betere foto’s

    Login om te reageren
    • Ram-G-maN zegt

      25 juni 2019 om 10:07

      @peidur: Website heeft veel weg van polestar.com

      Login om te reageren
  25. por100 zegt

    25 juni 2019 om 09:51

    Weet iemand hoeveel kw de accu is?

    Login om te reageren
  26. Ram-G-maN zegt

    25 juni 2019 om 10:05

    Het is ongelofelijk vet wat deze Startup heeft laten zien. Nu hopen dat ze snel doorgroeien naar een volwassen autobedrijf. Er zijn genoeg vermogende ondernemers die van deze jonge ondernemers een auto kunnen afnemen. Koning Willy mag het voorbeeld geven door een verlengde en bepantserde Lightyear af te nemen ter vervanging van zijn A8. ;-)

    Login om te reageren
  27. m_rick zegt

    25 juni 2019 om 10:45

    Gaaf! Doet me denken aan een mikx tussen de Fisker Karma, Volkswagen XL1, een zonneauto en een beetje Tesla. Ik hoop dat ze het redden. Mooi dat de leasemaatschappij mee durft te investeren.

    Login om te reageren
  28. speedie zegt

    25 juni 2019 om 15:36

    Allemaal mooie en wel maar dit soort wagens zijn zo onpraktisch en met afmetingen waar je in de stad moeilijk uit te voeten kan. Waarschijnlijk zal dit te maken hebben om voldoende batterij capaciteit in onder te brengen.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North