• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Nicky Romero’s Audi RS6-R: meer pk’s dan een F12berlinetta

Auteur: sir_smokalot, gepost 9 augustus 2015 om 11:06 – 139 Reacties

Afbeelding Nicky Romero’s Audi RS6-R: meer pk’s dan een F12berlinettaAfbeelding Nicky Romero’s Audi RS6-R: meer pk’s dan een F12berlinettaAfbeelding Nicky Romero’s Audi RS6-R: meer pk’s dan een F12berlinettaAfbeelding Nicky Romero’s Audi RS6-R: meer pk’s dan een F12berlinetta

Audi RS6 R Nicky Romero
Behold: de ultieme Mercedes-tikker met 4 ringen van Nederlandse bodem.

Als je een succesvolle DJ/producer bent heb je weinig te klagen, en Nederland telt nogal wat van deze lieden. Zoals Nicky Romero.

Romero, geboren als Nick Rotteveel (26), maakte onder andere met Avicii de banger I can be the one, hier in een lekkere scheurende remix te horen. En scheuren kan hij ook in zijn nieuwe gekietelde Audi RS6 R; de in komo-grijs getooide RS6 Avant werd in Lochem langs de pk-tovenaars van JDEngineering gebracht, en de mannen leverden geen half werk.

Standaard heeft de RS6 560 pk en 700 Nm, Romero’s unit blaft er een waanzinnige 755 pk (675 pk aan de wielen) en 935 Nm uit. Tussen 3600 en 5800 toeren is bovendien altijd meer dan 900 Nm beschikbaar.

Dyno-uitdraai

Milltek-uitlaatsysteem

Onderdeel van de tuning is een volledig Milltek-uitlaatsysteem. Benieuwd wat voor klappen de 4.0 V8 door deze brulpijpen geeft? Check het HIER. De DJ draagt Audi een warm hart toe, eerder had hij ook al een R8 V10.

Zijn nieuwe speeltje werd onlangs in Veenendaal gespot, vergezeld door een 458 Italia, ook van hem overigens. It’s good to be king.

Foto: De RS6-R met Nicky (bron: Instagram) ernaast geplakt. Met dank aan smartman053 voor de tip!

Ook interessant!

  • Bruine Audi RS6 Avant
    Bruine Audi RS6 Avant is eindelijk weer cool
  • Video: Golf 3 vs Audi RS6
    Video: Golf 3 vs Audi RS6
  • Afrojack doet zichzelf Audi RS6 met 1.001 pk cadeau [video]
  • Audi RS6 Woody
    Audi RS6 Woody stationwagon is pure hommage

Nieuwste artikelen

  • Waarom je ruiten beslaan en hoe je ze 10× sneller ontwasemt
  • Buitenkansje: koop deze unieke AMG op Marktplaats!
  • Gespot – De nieuwe Vanquish in het kwadraat
  • R8-bestuurder wordt bijna gespiest bij crash in Hendrik-Ido-Ambacht
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, avant, grijs, jd-engineering, nicky-romero, rs6, tuning

Vorig bericht: « Tyga geeft Kylie Jenner de G-Klasse van zijn ex
Volgend bericht: Extra rijstroken in België voor Nederlandse tanktoeristen »

Lees Interacties

Reacties

  1. bofkont zegt

    9 augustus 2015 om 11:07

    Nooit gehoord van het hele jochie , maar dik apparaat heeft hij daar, JD ook gelijk de beste keus kwa tuning.

    Login om te reageren
    • thomcarspotter zegt

      9 augustus 2015 om 11:30

      @bofkont: waarom altijd zo kleinerend?..

      Login om te reageren
      • bofkont zegt

        9 augustus 2015 om 13:05

        @thomcarspotter: het is toch ook een jochie nog ;)

        Login om te reageren
        • dailydriver zegt

          9 augustus 2015 om 13:59

          @bofkont: met 26 jaar ben je gewoon een volwassen persoon. Als je er dan een wat jeugdige uiterlijk hebt. Zou niks moet uitmaken. Volwassen persoon dient ook volwassenen behandeld te worden.

          Login om te reageren
          • bofkont zegt

            9 augustus 2015 om 14:22

            @dailydriver: haha relax man, of zit je ook in die leeftijdscategorie ?

            Login om te reageren
            • drivingpleasure zegt

              10 augustus 2015 om 10:31

              @bofkont: Het komt gewoon heel jaloers over…

              Login om te reageren
              • bofkont zegt

                10 augustus 2015 om 12:56

                @drivingpleasure: idd ?

    • VeniVidiVici zegt

      9 augustus 2015 om 12:01

      @bofkont: Voor een BMW kun je bij JD niet terecht hoor…

      Login om te reageren
      • bofkont zegt

        9 augustus 2015 om 13:04

        @venividivici: weet ik enkel met VAG spul , heb zelf een S3 gehad met een jd kuurtje.

        Login om te reageren
        • VeniVidiVici zegt

          9 augustus 2015 om 14:55

          @bofkont: Enig idee waar ik moet zijn voor kwaliteit BMW tuning?

          Login om te reageren
          • bofkont zegt

            9 augustus 2015 om 16:22

            @VeniVidiVici: Hartge .
            http://www.hartge.de/e/tuningprogramm_bmw.html

            http://www.autobedrijfhennyvandoorn.nl/Hartge-Tuning.html

            Login om te reageren
          • tysson zegt

            9 augustus 2015 om 17:18

            @venividivici: Ik hoor goede berichten over Mosselman (http://mosselmanturbo.nl) voor BMW. Werkt met externe box aangezien je bij BMW de garantie verliest als je hem voor een beurt langs brengt en ze zien dat er obd tuning op toe is gepast. Dan moet je de box voor de beurt verwijderen en daarna kan hij er weer tussen.

            Login om te reageren
          • louisvdd76 zegt

            9 augustus 2015 om 18:42

            @venividivici: check eens BR performance in België. Of Apec in Deinze België… Beide hebben zeer veel ervaring met BMW

            Login om te reageren
          • stalensnuitje zegt

            10 augustus 2015 om 08:41

            @VeniVidiVici: Voor diesels heb ik goede ervaring met Van Vught: http://www.vvt-motorsport.nl/

            Login om te reageren
      • leroyrs5 zegt

        9 augustus 2015 om 16:27

        @venividivici: br performance voor bmw,voor VAG jd

        Login om te reageren
    • sebasjuhh zegt

      9 augustus 2015 om 12:16

      @bofkont: ja? Ik overweeg ze voor mn VW.

      Login om te reageren
      • chekthem zegt

        9 augustus 2015 om 12:34

        @sebasjuhh: zeker een goeie keuze JD

        Login om te reageren
        • mikkeloentje zegt

          9 augustus 2015 om 13:25

          @chekthem: Ik ben zelf voor Hartog Tuning gegaan nadat ik bij beide langs ben geweest. Kijk hun ook eens na, ik zou zo weer blind voor hun kiezen. Ook voor onderhoud.

          Login om te reageren
          • bofkont zegt

            9 augustus 2015 om 14:21

            @mikkeloentje: onderhoud hartog tuning absoluut jd, de beste keus op VAG gebied.

            Login om te reageren
        • rolov zegt

          9 augustus 2015 om 13:25

          @chekthem: niet bij jd de vw tuner maar bij jd de wrapper Is deze gekieteld.

          Login om te reageren
          • silenro zegt

            9 augustus 2015 om 14:23

            @rolov: Eerst de feiten checken voor je iemand verbeterd beste man. Staat toch vrij duidelijk JDengineering bij naar mijn idee.

            Login om te reageren
            • rolov zegt

              9 augustus 2015 om 15:10

              @silenro: ik heb jd de wrapper op mijn instagram. Daar liepen ze deze auto al te showen gisteren. Ik heb jd engineering niet op instagram. Dus welke feiten moet ik checken?

              Login om te reageren
              • silenro zegt

                9 augustus 2015 om 15:19

                @rolov: Er staan 3! Foto’s in dit artikel waar met koeienletters JDengineering op staat.. Maar ook ik kan me vergissen blijkbaar :)

              • rolov zegt

                9 augustus 2015 om 15:23

                @silenro: ik zag het ook

              • rolov zegt

                9 augustus 2015 om 15:22

                @rolov: 6 dagen geleden al. Maar ik zie idd engineering staan maar op de auto onder het rs6 logo staat jdc wat jd customs betekent.

              • bofkont zegt

                9 augustus 2015 om 16:12

                @rolov: check idd je feiten deze wagen is getuned bij JD engineering Lochem!

              • rolov zegt

                9 augustus 2015 om 16:30

                @bofkont: hoe kan het dan dat er jdc op de auto staat? En hij 6 dagen geleden al gepost werd op de instagram van jdcustoms? En waar ze roepen dat zij dat gedaan hebben? Misschien staat hij bij jd engineering op de dyno. Maar de spullen zijn Van jd customs.

              • bofkont zegt

                9 augustus 2015 om 16:53

                @rolov: Vrij simpel , JD customs doet geen tuning, en ik herken de rollenbank van JD engineering, en het staat ook vrij duidelijk op de foto en vermogens uitdraai.

              • rolov zegt

                9 augustus 2015 om 18:43

                @bofkont: doet jd customs geen tuning? Sinds wanneer? Dacht je dat ze allee n wrappies deden? Ze hebben geen dyno idd en daarom zijn je bij jd vermoed ik. Maar de spullen zijn Van jdc en dat staat ook onder het rs6 embleem. Vlg mij ken jij je feiten niet.

              • bofkont zegt

                9 augustus 2015 om 21:55

                @rolov: Check hun website dan eens, wrappen en uitlaat systemen is waar in ze doen.
                Deze RS6 is 100% bij JD eningneering voorzien van andere software en wellicht motorische upgrades, de uitlaat wellicht weer van JD customs.

              • rolov zegt

                9 augustus 2015 om 23:36

                @bofkont: samenwerking zou kunnen maar dan nog onder opdracht van jdcustoms omdat zij hun naam erop hebben staan. Dat doen ze namelijk nooit.

              • bofkont zegt

                9 augustus 2015 om 19:44

                @rolov: jd customs doet enkel. Aan wrappen en uitlaat systemen , verdere tuning doen ze niet, check de website, dit is 100 % bij Jeroen dik JD in Lochem .

              • rolov zegt

                9 augustus 2015 om 21:19

                @bofkont: tjezus dat zeg ik toch ook dat het bij jd engineering Is? Hij staat daar op de dyno. Maar alle zooi eronder Is voor de 3 keer van jdcustoms.

          • dennisdd zegt

            9 augustus 2015 om 18:10

            @rolov: tot aan deze discussie heb ik altijd gedacht dat de 2 JD’s bij elkaar hoorde

            Login om te reageren
            • rolov zegt

              9 augustus 2015 om 18:45

              @dennisdd: ik dacht het ook, maar jd engineering is van Jeroen dik. En jd customs is van die wrapping jongens die ook spullen verkopen. Ik kwam er vorig jaar achter toen ze een beetje bekender werden.

              Login om te reageren
          • louisvdd76 zegt

            9 augustus 2015 om 18:45

            @rolov: JD engineering staat voor Jeroen Dik. In de vroegere jaren bekend met zijn Golf 1 met G60 of dikke corrado’s… Zijn zeer bekend in de VAG tuning.

            Login om te reageren
            • rolov zegt

              9 augustus 2015 om 18:51

              @louisvdd76: ik hem van vroeger. Ik reed ook vw.

              Login om te reageren
              • 87sandyd zegt

                9 augustus 2015 om 22:21

                @rolov: gast, de motor is getuned(!!!) door jd engineering, bij jd customs zal die misschien wel een wrapje hebben gehad en wat incar details, meer niet.

              • rolov zegt

                9 augustus 2015 om 22:26

                @87sandyd: nog zo een. Wat staat er op foto 2 onder het rs6 logo? Kijk even. Kijk daarna even op jdcustoms instagram. Wat ze daar zeggen. Kom daarna even terug blaten. 6 dagen terug. De auto Had meer Pk dan verwacht zetten ze neer. Is het zo moeilijk om even door te zoeken? Ipv iedereen maar na te praten?

      • bofkont zegt

        9 augustus 2015 om 13:06

        @sebasjuhh: goede keus! Niet goedkoop maar absoluut kwaliteit .

        Login om te reageren
        • sebasjuhh zegt

          9 augustus 2015 om 14:39

          @bofkont: okee. naar wat ik er van begrijp halen ze redelijk wat uit een 35er MK6 GTI. Toch eens informeren dan

          Login om te reageren
          • bofkont zegt

            10 augustus 2015 om 07:51

            @sebasjuhh: lekkere wagen heb je.

            Login om te reageren
      • Dutchdriftking zegt

        9 augustus 2015 om 14:53

        @sebasjuhh: ik kan ze zeker aanbevelen. Ik heb het zelf ook gedaan, helemaal top!

        Login om te reageren
    • Stefje zegt

      9 augustus 2015 om 22:27

      @bofkont: Troost je, hij ook nooit van jou.

      Login om te reageren
  2. viezefreddyw zegt

    9 augustus 2015 om 11:13

    Wát een beest!

    Login om te reageren
  3. mikkeloentje zegt

    9 augustus 2015 om 11:15

    Geweldig mooi, dat lantaarnpaal-grijs!!

    Login om te reageren
    • mercedesclk350 zegt

      9 augustus 2015 om 11:16

      @mikkeloentje: Nog steeds beter dan Audi-grijs.

      Login om te reageren
    • 4poorte zegt

      9 augustus 2015 om 11:19

      @mikkeloentje: is vuilniszakkengrijs als ik mij niet vergis

      Login om te reageren
      • fredex zegt

        9 augustus 2015 om 12:51

        @4poorte: in de tekst staat “komogrijs”. Ik weet niet hoe het thuis bij jou eruit ziet, maar “komo” verwijst naar een vuilniszakkenmerk. ;)

        Login om te reageren
        • 4poorte zegt

          9 augustus 2015 om 15:39

          @fredex: aah komo ken ik niet nee.

          Login om te reageren
      • mikkeloentje zegt

        9 augustus 2015 om 13:23

        @4poorte: Je vergist je, vuilniszak grijs is een aantal tinten donkerder.

        Login om te reageren
        • elansprint zegt

          9 augustus 2015 om 13:46

          @mikkeloentje:
          Dit lijkt meer op stopverf grijs, je opa weet wel wat ik bedoel.

          Als ik me niet vergis stond dit ding maandagochtend bij Ahoy.

          Login om te reageren
          • audia zegt

            9 augustus 2015 om 15:19

            @elansprint: Nardogrijs is het volgens mij

            Login om te reageren
            • maseratizzzzzzzz zegt

              9 augustus 2015 om 15:40

              @audia: Nardo grey inderdaad!

              Login om te reageren
            • elansprint zegt

              9 augustus 2015 om 16:51

              @audia:
              Cool, mijn ouders hadden Nardo grijze stopverf.
              Kosten nog moeite werden gespaard.

              Login om te reageren
            • peke zegt

              9 augustus 2015 om 20:18

              @audia: klopt, nardo it is.1x bij de dealer in real life mogen aanschouwen, ook op de rs6. Zelden zo’n mooie kleur gezien! Helaas, ondanks dat we voor een auto kwamen, konden we geen proefrit in de RS6 maken :’)

              Login om te reageren
              • audia zegt

                9 augustus 2015 om 20:37

                @peke: binnenkort bij Auto Flevo in Harderwijk een Nardo grijze RS3 te aanschouwen.

              • peke zegt

                9 augustus 2015 om 21:43

                @audia: bij Munstad staat een RS3 in Nardo Grey ook. Ik blijf er bizar enthousiast over!!!

  4. scottishcarspotter2000 zegt

    9 augustus 2015 om 11:16

    Heel vet! T leukste is nog dat er niks van te zien is aan de buitenkant

    Login om te reageren
    • jpoers zegt

      9 augustus 2015 om 11:40

      @scottishcarspotter2000: kuch, die stortkokers en diffuser aan de achterzijde gemist?

      Login om te reageren
      • mercedesclk350 zegt

        9 augustus 2015 om 11:49

        @jpoers: Dat hoort bij de RS6 gewoon, niet zozeer een zwaar getunede RS6. Mensen weten dat ie beetje aangepakt is, maar zo veel weten ze nog niet ;)

        Login om te reageren
      • scottishcarspotter2000 zegt

        9 augustus 2015 om 13:22

        @jpoers: het ziet eruit als n standaard RS6, niet een krankzinnig opgevoerde RS6

        Login om te reageren
  5. mercedesbenz63 zegt

    9 augustus 2015 om 11:17

    Toch neem ik de Ferrari.

    Login om te reageren
  6. lekkaah zegt

    9 augustus 2015 om 11:19

    Gister nog ff geweest bij JD, jongens weten wat ze doen goeie tent
    Hoorde dat afrojack ook weer binnekort langs zou komen

    Login om te reageren
    • rochester zegt

      9 augustus 2015 om 11:32

      @lekkaah: Afrojack brengt z’n wagens vrijwel altijd langs bij JD Customs, ook voor tuning, aanpassen van de uitlaat, wrappen, etc.

      Dit is JD Engineering, dus ik weet niet of je daar gisteren bent geweest :p

      Login om te reageren
      • lekkaah zegt

        9 augustus 2015 om 11:35

        @rochester: kan wel, interessert me niet echt veel ofzo maar daar komtie kennelijk ook volgens de werknemers gister, er waren zelfs helemaal scandinaviers..! leuke tent

        Login om te reageren
        • rikus zegt

          9 augustus 2015 om 12:16

          @lekkaah: goed verhaal, lekker kort.

          Login om te reageren
      • pagani86 zegt

        9 augustus 2015 om 11:37

        @rochester: JD Customs en JD Engeneering zijn twee verschillende bedrijven…

        Login om te reageren
        • rochester zegt

          9 augustus 2015 om 11:43

          @pagani86: als je JD Customs om bijvoorbeeld tuning vraagt, dan doen ze dat ook, net als JD Engineering.

          JDC heeft dat bijvoorbeeld gedaan met een Aventador voor Genève, ze hebben de uitlaat van de RS6 van Afrojack vervangen Door Akrapovic en ze doen veel met wrappen.

          Kijk maar op de instagram van JD Customs, daar zie je zelf weleens tuning voorbijkomen. Dat doen ze bij JDE ook.

          Login om te reageren
      • menbren zegt

        9 augustus 2015 om 11:54

        @rochester: en JD Customs rijdt voor de tuning vervolgens weer naar JD Engineering. Was daar toevallig op het moment dat ze Afrojack’s toenmalige R8 V10 onderhanden namen.

        Login om te reageren
        • Jochempie zegt

          9 augustus 2015 om 12:20

          @menbren: Waarbij JD Engineering z’n naam te danken heeft aan naamgever Jeroen Dik, en JD Customs z’n naam heeft te danken aan oprichter Jordy Dost.

          Login om te reageren
          • menbren zegt

            9 augustus 2015 om 12:26

            @Jochempie: Precies! In tegenstelling tot wat @pixeltrooper zegt zijn het volgens mij absoluut twee verschillende bedrijven.

            Login om te reageren
      • pixeltrooper zegt

        9 augustus 2015 om 12:22

        @rochester: jd engineering hoort bij jd customs, daarnaast hebben ze ook nog jd protection

        Login om te reageren
        • pixeltrooper zegt

          9 augustus 2015 om 12:24

          @pixeltrooper: *ze werken veel samen :P

          Login om te reageren
        • rochester zegt

          9 augustus 2015 om 12:24

          @pixeltrooper: zoals @Jochempie hierboven aangeeft:

          JD Engineering is het bedrijf van Jeroen Dik, JD Customs van Jordy Dost. Hebben dus allebei 2 verschillende eigenaren.

          Login om te reageren
          • pixeltrooper zegt

            9 augustus 2015 om 12:41

            @rochester: yup ik zat er even naast.

            Login om te reageren
  7. porschelars zegt

    9 augustus 2015 om 11:20

    Heerlijk kleurtje!

    Login om te reageren
  8. ds3thp zegt

    9 augustus 2015 om 11:21

    Toch wel de ultieme gezinsbak, zeker met zo’n tuning kuurtje!

    De kleur Nardo Grau staat de RS6 ook erg goed trouwens!

    Login om te reageren
  9. Rick-dos zegt

    9 augustus 2015 om 11:22

    “DJ’s” behoren toch “hip” en “cool” te zijn?

    Waarom rijden ze dan allemaal in oersaaie Audi’s rond? Of heeft dat met die oer-Hollandse oersaaie kutmentaliteit te maken van: “doe maar normaal dan doe je al gek genoeg?”

    Login om te reageren
    • dutchcourage86 zegt

      9 augustus 2015 om 11:26

      @Rick-dos: Zou het zo kunnen zijn dat… Let op hier komt het: Audi’s gewoon cool en hip zijn! Wooooo

      Login om te reageren
      • Rick-dos zegt

        9 augustus 2015 om 11:28

        @dutchcourage86: Nee.

        Login om te reageren
        • audia zegt

          9 augustus 2015 om 20:39

          @Rick-dos: Zeker wel! Audi’s zijn dik!!!

          Login om te reageren
      • VeniVidiVici zegt

        9 augustus 2015 om 15:02

        @dutchcourage86: Nou sorry hoor, maar auto’s waar je niet eens goed aan ziet of het nou een A3, A4, A5, A6, A7 of A8 is die zijn NIET cool en hip!
        Dat ze die suffe conservatieve ontwerper/designer er eens uitkicken bij Audi…

        Login om te reageren
    • mikkeloentje zegt

      9 augustus 2015 om 11:26

      @Rick-dos: 755 pk is saai :’)

      Login om te reageren
      • Rick-dos zegt

        9 augustus 2015 om 11:28

        @mikkeloentje: Ik heb het over Audi….

        Login om te reageren
        • thomcarspotter zegt

          9 augustus 2015 om 11:30

          @Rick-dos: eentje mrt ruim 700 is in geen enkel opzicht meer saai.

          Login om te reageren
          • Rick-dos zegt

            9 augustus 2015 om 11:34

            @thomcarspotter: Wacht ik begin een patroon te zien hier, jongens. Jullie staren jullie blind op cijfertjes. Jullie zijn cijfer fetisjisten.

            Oke, duidelijk . Carry on…

            Login om te reageren
            • mercedesclk350 zegt

              9 augustus 2015 om 11:51

              @Rick-dos: Ey Rick, race jij er eens eventjes eentje uit dan in een Toyota Aygo? Die dingen zijn niet saai en aangezien we niet naar nummertjes moeten kijken moet ie met 100PK makkelijk een RS6 eruit rijden…

              Login om te reageren
            • mikkeloentje zegt

              9 augustus 2015 om 11:59

              @Rick-dos: haha Batavus boy

              Login om te reageren
            • chekthem zegt

              9 augustus 2015 om 12:36

              @Rick-dos: ooit wel eens in een RS model gereden? Ik kan je vertellen dat dat wel een van de ultieme ervaringen is als het gaat om rijplezier.

              Login om te reageren
              • w0o0dy zegt

                9 augustus 2015 om 13:57

                @chekthem: whahahahahahahaha Rofl GTFO… Misschien moet je eens een echte sportwagen proberen.. Gewoon om eens te ervaren wat rijervaring Is. P. S wel even aftikken voor 0,- euro eigen risico als je een echte sportwagen op maximale prestaties denkt te gaan proberen.

    • r32t zegt

      9 augustus 2015 om 11:29

      @Rick-dos: Wat is er saai aan een auto met zulk vermogen? Of heb jij ook zo’n ‘saaie’ audi op de oprit staan?

      Login om te reageren
      • Rick-dos zegt

        9 augustus 2015 om 11:31

        @r32t: Uuuuhhh het is een Audi…. Het feit dat het vermogen de opwinding voor een auto moet verzorgen zegt genoeg lijkt mij…

        Login om te reageren
    • potjak zegt

      9 augustus 2015 om 11:32

      @Rick-dos: vind deze wagen nou niet echt onder het kopje doe maar gewoon dan doe je gek genoeg auto vallen.

      Login om te reageren
      • Rick-dos zegt

        9 augustus 2015 om 11:36

        @potjak: Maar het schreeuwt nou ook niet echt “kijk mij eens gek doen” uit. Ik bedoel elke burgerl… Uh …vader had deze keuze kunnen maken. Dat ie m heeft laten tunen. Tsja het zal.

        Login om te reageren
        • potjak zegt

          9 augustus 2015 om 13:41

          @Rick-dos: klopt dat doet het zeker niet ;)

          Login om te reageren
    • granlusso zegt

      9 augustus 2015 om 11:39

      @Rick-dos: bescheidenheid Hollandse DJ’s. Hardwell reed A5, net als Armin van Buuren eerder. En zoals Armin ook zullen er meer dj’s zijn die niet zoveel met auto’s hebben. Afrojack en Nicky Romero wel weer bijv.

      Login om te reageren
      • pixeltrooper zegt

        9 augustus 2015 om 12:26

        @granlusso: avicii heeft niet eens een rijbewijs

        Login om te reageren
        • mercedesclk350 zegt

          9 augustus 2015 om 12:34

          @pixeltrooper: En die heeft te maken met?

          Login om te reageren
    • jpoers zegt

      9 augustus 2015 om 11:42

      @Rick-dos: wat voor auto zouden ze dan moeten rijden?

      Login om te reageren
    • redneckdarian zegt

      9 augustus 2015 om 11:47

      @Rick-dos: leuke motor in een saaie verpakking idd

      Login om te reageren
    • RuVi zegt

      9 augustus 2015 om 14:47

      @Rick-dos: als jij met 4 man met gear en bagage naar een optreden of naar je privé vliegtuig moet is er weinig beter dan een RS6.

      Login om te reageren
  10. potjak zegt

    9 augustus 2015 om 11:34

    Audi… Voor mij nog altijd een automerk dat valt tussen tafellaken en servet. Maar dit is wel heel erg gaaf.

    Login om te reageren
  11. henkhupelschoten zegt

    9 augustus 2015 om 11:37

    Benieuwd hoeveel dat zou kosten, ik ga toch liever langs bottrop voor een brabus, of een ferrari FF

    Login om te reageren
    • ghost zegt

      9 augustus 2015 om 11:57

      @henkhupelschoten: ik vind brabus wel kamperig. Audi tunen gaat dan nog wel. Persoonlijk had ik iets heel anders gekozen.

      Login om te reageren
      • henkhupelschoten zegt

        9 augustus 2015 om 12:22

        @ghost: Ik vindt wagens van 3 ton nou niet echt kamerig, ze zien er wel schofterig hard uit, maar goed, met 850/900pk mag dat wel,

        Login om te reageren
  12. sanderm3 zegt

    9 augustus 2015 om 11:55

    Wordt nu ook zíjn kenteken in beslag genomen voor te veel Db’s uit de uitlaat? Of is dat alleen bij Jan modaal?

    Login om te reageren
    • turbobrick zegt

      9 augustus 2015 om 13:49

      @sanderm3: Dat zie je goed, is alleen bij Jan Modaal … Zodra die zijn hoofd boven het maaiveld steekt is hij de klos.
      Een Aventador die RUIM boven de DB grens komt (en dat is een feit !) kan rekenen op selfie’s en duimpjes van Justitie.
      De Impreza Turbo kan default rekenen op het bordje VOLGEN POLITIE en gaat men de uitlaat meten.

      Zo gaat dat.

      Login om te reageren
      • trident zegt

        9 augustus 2015 om 14:45

        @turbobrick: het ligt er ook in aan in welke klasse je auto is ingeschaald, kijk maar eens op je kenteken app een aventador valt onder super sport

        Login om te reageren
        • turbobrick zegt

          9 augustus 2015 om 15:00

          @trident: Zal best maar is in feite gelul, zeker anno 2015 met een half miljoen milieu regels.
          Db is Db en als iets niet is toegestaan heeft dat een reden.
          Het kan niet zo zijn dat de ene auto wel zoveel Db mag maken en de ander niet.

          Beetje het Diesel verbod in steden gedoe. Je moet wel 100% je MRB betalen maar over 5 jaar mag je alleen nog in de Polder rijden. Is pure discriminatie van een auto die gewoon goedgekeurd is en de volle mep betaald, immers voor de ongemakken vind ook geen restitutie plaats.

          Zelfde verhaal met Db wat mij betreft. Je zult echter wel gelijk hebben en is er wederom sprake van klasse justitie, de heren met het geld wel en de gewone man niet, behalve met betalen doe je natuurlijk wel weer 100% mee.

          Login om te reageren
          • lekkaah zegt

            9 augustus 2015 om 16:26

            @turbobrick: wat denk je van de gemiddelde chopper.. kan een aventador zelfs nog een puntje aan zuigen

            Login om te reageren
            • turbobrick zegt

              9 augustus 2015 om 16:28

              @lekkaah: Klopt ! Maar die kunnen vrijwel alles maken schijnbaar … Enne ze hebben zelfs anno 2015 geen eens APK.

              Login om te reageren
      • joostvis zegt

        10 augustus 2015 om 05:18

        @turbobrick: iedereen hoort toch ook liever een aventador dan een impreza?

        Login om te reageren
  13. VeniVidiVici zegt

    9 augustus 2015 om 12:07

    En wat is nou het verschil tussen een RS6 en RS6-R? Heb in Duitsland en Zwitserland ook al eens een RS6 met die rode R erachter gezien namelijk.

    Login om te reageren
    • pixeltrooper zegt

      9 augustus 2015 om 12:32

      @venividivici: er is ook een RS6-R van ABT, in mijn ogen veel bruter maarja.. Dit is een RS6-(JDC 740)R van JD ?Engineering/Customs?

      Login om te reageren
  14. jameshunt1976 zegt

    9 augustus 2015 om 12:08

    Tja, dan heb je meer pk’s dan een Ferrari F12berlinetta, maar dan heb je nog steeds maar een Audi.

    Zou toch 1000x liever die F12berlinetta willen hebben. Er gaat niks boven die V12!

    Login om te reageren
    • trustmeiamanengineer zegt

      9 augustus 2015 om 12:39

      @jameshunt1976: Eensch! En dan een m550d Touring erbij voor de boodschappen.

      Login om te reageren
  15. smartman053 zegt

    9 augustus 2015 om 12:18

    gozer is 26, en rijd een RS6 , 458 en nog meer lekkers.. wat iedereen liever heeft, ja lust ik er ook nog wel een paar van haha.. hij heeft ze tenminste ?

    Login om te reageren
  16. Jochempie zegt

    9 augustus 2015 om 12:45

    Ach die Nicky Romero, een jaar of acht geleden kwam ik eens langs z’n Hyves-pagina, vond z’n nummertjes lekker klinken, ’t had een mooie cleane, heldere sound, niet teveel opsmuk. Je kon toen al horen dat ‘ie echt gevoel had voor de beats. Heel leuk om te zien hoe hij van die paar honderd volgertjes opgeklommen is naar #8 in de DJMag top 100 DJs… The American dream, right here in NL!

    Login om te reageren
  17. desjonnies zegt

    9 augustus 2015 om 12:54

    Er valt mij al tijden iets op

    Al die auto-merken die door kenners als premium worden ervaren en waarmee al dan niet lokale beroemdheden zich vervoeren, al deze premium, zorgvuldig gebouwde en ontwikkelde voertuigen, worden voor duizenden Euries verbeterd, ze krijgen heel erg vaak een wrap, een compleet ander interieur aangemeten, er worden spoilerts skirts en vleugels aan gehangen en motoren worden voorzien van extra turbo’s compressoren of ander tjoenings spul.

    Betekent het niet dat het dus eigenlijk eersteklas pleuris zooi is wat deze mensen kopen,
    mijn buurman heeft echt zijn 12 jaar oude Toyota niet voor een Gotsvermogen hoeven laten aanpassen, maar rijdt er na alle tevredenheid in rond.

    Ik zou dus zeggen ga eens bij Peugeot kijken of Nissan, Suzuki Ford, Mitsubishi of andere merken waar gewone stervelingen in rijden, ik denk dat er een hele wereld voor deze beroemdheden zal opengaan !
    Auto’s die gewoon vanaf de fabriek doen wat ze horen te doen : RIJDEN !
    Zonder kapsones of poespas van kijk mij nou !

    Login om te reageren
    • Jochempie zegt

      9 augustus 2015 om 12:58

      @desjonnies: Kom op desjonnies… Steek je nou je kop in ’t zand? Ja, het verhogen van ’t vermogen is natuurlijk in de ogen van de DJ’s een verbetering. Maar de rest, dat is toch gewoon puur personalisatie. In die kringen ben je bepaald niet uniek met een RS6, een 458 Italia of een R8 V10… Dan moet je toch wat doen om je te onderscheiden van de rest! Daar gaat het volgens mij om.

      Login om te reageren
      • desjonnies zegt

        9 augustus 2015 om 13:37

        @Jochempie:
        vind je?
        Als ik een standaard product voor zo veel geld zou moeten laten modificeren, koop ik iets anders.
        ’t is een beetje hetzelfde als een Aygo kopen en er voor 30k aan laten verbouwen om er een A3 van te laten maken qua prestaties en comfort, koop dan een A3 denk ik dan
        En een superjacht………………..

        Login om te reageren
        • Jochempie zegt

          9 augustus 2015 om 13:41

          @desjonnies: Oké, dus welke af-fabriek stationwagen zou jij dan kopen in plaats van een getunede RS6? Moet toch iets te krijgen zijn van Bugatti dan, of niet?

          Login om te reageren
          • desjonnies zegt

            9 augustus 2015 om 14:04

            @Jochempie:
            In alle bescheidenheid vind ik dat er weinig leuks wordt gemaakt, eigenlijk allemaal platgetreden paden, premium of niet, ik vind die 508 van Peugeot wel een aardige wagen als Station, een Mondeo en een Passat station ook. maakt Honda nog een Accord station; dan zal ik die kiezen of iets geheel tegendraads, tegendraads geeft vaak het beste statement : Een Subaru een Forrester of een Outback !
            En dan ok, zo’;n BUBUBUBUBUBUBU kenmerkende boxer roffel uitlaat eronder, geheel ongevoelig voor personalisatie ben ik ook weer niet he !

            Zoals de multi miljonair van de week tegen zijn assistent zei na het maken van een proefrit in een grote dikkerd van een VW : We kopen geen auto voor de show he, deze rijdt goed genoeg dus geen Audi of een BMW

            (geen grap)

            Login om te reageren
        • turbobrick zegt

          9 augustus 2015 om 13:55

          @desjonnies: Als je iets van de plank koopt ben je 1 van de velen, immers er zijn meer met geld, en zeker in de kringen waar je je dan begeeft. Customizen is dan het devies.

          Alles is relatief, ook voor hun.

          Login om te reageren
        • jrcornelisse zegt

          9 augustus 2015 om 14:22

          @desjonnies: volgens mij, zit het anders. Waarvan akte. De premium modelletjes zitten lekker in elkaar. Na 1693 lease auto’s, kraakt t interieur van een premium auto t minst. Ziet er ook premium uit van binnen. Ook ik moest elke maand een litertje bijgooien, verloor 3 turbo’s en een dsg, echt, maar t voelde wel premium. Deze hippe gasten, in tegenstelling tot wij, autogekke blog-reaguurders, geven geen fuck om wat jouw buurman “fijn rijden” noemt. Het moet nieuw, design en met name individueel. De hele premium markt draait om individueel. Check het optielijstje van een standaard premium 114i tje eens. Daarbij geven ze geen ruk om wat t kost, of dat t technisch wat minder betrouwbaar is. Daarom laten wij ze lekker rijden en becommentariëren hun keuze, omdat wij voor t geld wél een 10 jaar oude quatroporte of een NSX uit 1996 zouden kopen. Niet?

          Login om te reageren
  18. matthijs_vangarderen zegt

    9 augustus 2015 om 13:02

    Wauw! Thanks dat mijn foto gebruikt wordt! Wat gaaf!

    Login om te reageren
  19. Jochempie zegt

    9 augustus 2015 om 13:49

    Maar @smoke…

    Dat wat je schrijft over “I could be the one” klopt niet helemaal. Hij heeft het originele nummer samen met Avicii geproduceerd. Het linkje wat je plaatst is een vernaggelde versie door ene “Hardwave”..

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      9 augustus 2015 om 14:00

      O lawdy, dat is een gebrek aan kennis van mijn zijde. Zal ‘m even aanpassen.

      Login om te reageren
  20. a3aan zegt

    9 augustus 2015 om 14:20

    Lekker dik hoor! Niet mijn kleur, maar verder helemaal top.

    Login om te reageren
  21. maurits123 zegt

    9 augustus 2015 om 14:35

    En dan geen keramische remmerij, zonde. Had dat er ook even gelijk op laten zetten.

    Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      9 augustus 2015 om 15:18

      @maurits123: in hoeverre zal je dit nodig hebben met dagelijks gebruik?

      Login om te reageren
      • maurits123 zegt

        9 augustus 2015 om 15:28

        @dutchdriftking: niet denk ik, gewoon puur voor de ‘heb’

        Login om te reageren
  22. philipf zegt

    9 augustus 2015 om 14:48

    Dikke machine!

    Login om te reageren
  23. Dutchdriftking zegt

    9 augustus 2015 om 15:17

    Dat doet Jeroen Dik toch weer netjes!

    Login om te reageren
  24. TDI-goeroe zegt

    9 augustus 2015 om 17:31

    RS6R en geen keramische remschijven? -1

    Login om te reageren
  25. sanderm3 zegt

    9 augustus 2015 om 19:54

    Nu nog fatsoenlijke kleding in de goeie maat kopen, wat een mongool joh ?

    Login om te reageren
  26. duderuud zegt

    10 augustus 2015 om 00:23

    Volgens mij had ik de tip al gegeven gisteren ;)

    http://www.autoblog.nl/nieuws/koop-de-afroudi-r8-v10-van-nicky-romero-78937

    Login om te reageren
  27. blaze3027 zegt

    10 augustus 2015 om 19:08

    Mooi auto…..kut velgen
    En jongens jd is de beste ja…..maaar ook de duurste
    Dus heb jij geen super inkomen geen erfenis of paar kg thuis liggen moet je niet denken dat jeroen op jou zit te w8

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North