• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

OH YEAH! Top Gear gaat hypercartrio testen op een circuit

Auteur: Author, gepost 1 maart 2015 om 12:53 – 73 Reacties

Hypercartrio


Gentlemen, place your bets! Dit gaat een episch avontuur worden.

Zoals bekend is het geen sinecure om de drie fabrikanten van het hypercartrio zo ver te krijgen om hun fiat te geven aan een vergelijkende test die voor eens en altijd antwoord geeft op de vraag welke nou het snelste is. De Italianen doen uiteraard het moeilijkst over hun LaFerrari, McLaren leek ook niet al te happig op een dergelijke exercitie en eigenlijk alleen Porsche voorzag weinig problemen.

Hoe het ze gelukt is weten we niet, maar als we Top Gears executive producer Andy Wilman mogen geloven gaat er een speciale aflevering komen waarin de drie head-to-head gaan uitmaken wie de daddy in hypercarland is (Koenigsegg en andere merken even niet meegerekend).

Dat die test gaat plaatsvinden op een circuit is een zekerheid, welk circuit dat is helaas nog niet. De kans lijkt in elk geval klein dat het eigen baantje in Dunsfold de plaats van handeling gaat worden, waarschijnlijk wordt uitgeweken naar een circuit als Monza, Imola of Paul Ricard. Tegen beter weten in hopen we natuurlijk op de Nürburgring, maar van eerdergenoemde omlopen worden we ook blij.

De special hoeven we niet meer in het huidige seizoen (22) te verwachten en zal in plaats daarvan later dit jaar als een op zichzelf staande uitzending op de buis komen. Wat denken jullie, gaat de LaFerrari (op papier het snelst) voor goud, wordt het toch de McLaren P1 of komt de Porsche 918 Spyder (het zwaarst en het minst krachtig) verrassend uit de hoek? En welk circuit zou perfect zijn voor een dergelijke showdown?

Foto: screenshot uit de bazige ophaalvideo van Paul Bailey

Met dank aan Vincent voor de tip!

Ook interessant!

  • Koop de allereerste McLaren P1
  • Video - Porsche 918 en Ferrari GTC4 Lusso geramd door BMW
  • Driemaal Porsche 550 Spyder in Nederland. Uniek!
  • Kiezen maar: Porsche 992 GT3 of McLaren 720S?

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist doet Dukes of Hazzard op rotonde
  • Jonge automobilisten zijn een stel angsthazen op de weg
  • Lotus Eletre PHEV krijgt een teleurstellende motor
  • Je betaalt wegenbelasting, maar waarvoor eigenlijk
FacebookTweetPinLinkedIn

918, bbc, Ferrari, laferrari, McLaren, P1, Porsche, spyder, Supercars, televisie, topgear, tv-series

Vorig bericht: « 100.000 skiërs het bokje door rotsblok richting Val Thorens
Volgend bericht: Utrechter (14) kraakt auto, wordt geschept tijdens vlucht »

Lees Interacties

Reacties

  1. norge zegt

    1 maart 2015 om 12:56

    Rudsskog natuurlijk..

    Login om te reageren
  2. terminator zegt

    1 maart 2015 om 12:57

    Heb er zin!!!!!!!!

    Login om te reageren
  3. mercedesclk350 zegt

    1 maart 2015 om 12:58

    Ik zet in op de Porsche. Degene die er het minst moeilijk over doet moet maar winnen ook…
    Tss, zet je zo’n moderne supercar neer en dan ga je als een stel kinderen erover doen.

    Login om te reageren
    • dracae zegt

      1 maart 2015 om 15:36

      @mercedesclk350: Helemaal mee eens, die zou moeten winnen, maar wie er wint hangt toch echt heel veel van de omstandigheden af. Is het droog, welk circuit is het.. een van de redenen dat Ferrari en McLAren moeilijk doen is dat het Top Gear circuitje voordelen zou bieden aan de Porsche.

      Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        1 maart 2015 om 15:43

        @dracae: inderdaad. Op een kletsnat Dunsfold rijdt de 918 een P1 of LF helemaal zoek.

        Login om te reageren
      • aventadorrr zegt

        1 maart 2015 om 16:08

        @dracae: wat je zegt in je laatste zin is niet waar. De McLaren is ontwikkeld op de TG track, waardoor de P1 juist een voordeel zou moeten hebben. Des te raarder dat McLaren deze test niet zo zag zitten..

        Login om te reageren
        • dracae zegt

          2 maart 2015 om 18:46

          @aventadorrr: Ik denk dat juist omdat ze daar getest hebben ze weten welke auto daar het beste tot haar recht komt.

          Login om te reageren
  4. jaimeeus zegt

    1 maart 2015 om 12:58

    Ik denk dat de P1 ‘m net aan wint, hoewel het geen garanties biedt, was de mp4-12c ook sneller dan z’n concurrenten en is de 650s dat ook. Dat klinische van de Mclaren waarbij snelheid en weggedrag voor gaan, gaan ‘m denk ik de winst bezorgen. Misschien dat de Porsche met z’n vierwiel aandrijving en besturing kan verrassen.

    Login om te reageren
    • SDM zegt

      1 maart 2015 om 21:35

      Chris Harris heeft jaren geleden al een heel stuk op jalopnik geschreven over hoe een heel team bij Ferrari een nieuwe auto prept voordat deze naar de press toe gaat. Hij mocht hierdoor trouwens jaren lang officieel geen ferrari’s reviewen. http://jalopnik.com/5760248/how-ferrari-spins
      De auto waar je over leest in het blaadje of op het youtube kanaal is niet de auto die je bij de dealer meekrijgt mocht je die kunnen betalen. En het gaat hierbij dan zeker niet over kleine verschillen, afijn lees het stuk zelf maar. Gezien de verschillende verhalen op het net is dit sindsdien zeker niet minder geworden. Alleen daarom al hoop ik dat er een een klant auto wordt gebruikt voor de test en ik hoop dat de porche of de mclaren wint. Die laferrari is nog eens honds lelijk ook maar goed dat is mijn mening.

      Login om te reageren
    • SDM zegt

      1 maart 2015 om 21:37

      @jaimeeus: en sorry maar dit was geen reply op Jaimeeus verhaal, waar ik het verder volledig mee eens ben. :)

      Login om te reageren
      • roppp zegt

        1 maart 2015 om 22:50

        @SDM: natuurlijk, het wereldvermaarde merk Porche……

        Login om te reageren
    • macready zegt

      1 maart 2015 om 23:18

      @jaimeeus:
      Nou nee. De 458 en Speciale hebben gemiddeld net iets snellere tijden gemeten over diverse circuits die ze (458/458 Speciale en 12c /650S) gemeenschappelijk hebben aangedaan. Zie o.a. Fastestlaps. Of een direct vergelijk met klantenauto’s (!)zoals hier:
      http://4.static.img-dpreview.com/files/p/E~forums/55388730/6d4301afa41c4543b0e0aed2f34384e5

      En dat ondanks iets mindere specs op papier. De LaFerrari heeft iets betere papieren dan de P1…

      Login om te reageren
  5. baasbas zegt

    1 maart 2015 om 13:01

    Zonder twijfel wint de Ferrari. Omdat Porsche niet moeilijk doet zal het dus geen korte baan met veel haakse bochten worden, daar waar de Porsche voordeel heeft.

    Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      1 maart 2015 om 16:45

      @baasbas: Ferrari verliest sowieso, anders durfde ze de wagen wel mee te geven

      Login om te reageren
      • baasbas zegt

        1 maart 2015 om 19:13

        @dutchdriftking: Ferrari doet maximaal moeilijk. Dus het wordt een baan die Ferrari goed uitkomt. Dus Ferrari wint.

        Login om te reageren
        • gtwillem zegt

          1 maart 2015 om 19:46

          @baasbas: dat is een heel reëele gedachte gang. Ferrari heeft nu wel daarmee inderdaad een goede troef in handen. Dat is waarschijnlijk de reden waarom ze bij McLaren wat huiverig zijn.

          Login om te reageren
  6. volvaudi zegt

    1 maart 2015 om 13:02

    Ascari is een mooie track!! LaFerrari for the win!!!

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      1 maart 2015 om 13:54

      @volvaudi:
      Dan kies je wel het verkeerde baantje, als je wilt dat Laffe Arie wint is Paul Ricard een logischer keuze.
      Het baantje van Klaas is zwaar in het voordeel van de 918.

      Login om te reageren
  7. bassen zegt

    1 maart 2015 om 13:02

    Denk de Porsche, heb meer vertrouwen in de ontwikkeling daar dan in de andere twee. Ferrari is echt Italiaans en is meer schreeuwen. De P1 zal denk ik als tweede eindigen.

    Login om te reageren
  8. gtwillem zegt

    1 maart 2015 om 13:02

    Afhankelijk van het citcuit denk ik dat de P1 het snelste is. Banen als Monza, Spa, Imola, Hockenheim, Mugello en Silverstone zal de P1 het snelste zijn. Op de korte of de meer complexere banen (Nurburgring Nordschleife, Dunsfold, Tsukuba) zal de 918 het snelst zijn.

    Qua acceleratie zal de 918 op de korte stukken het snelst zijn, de P1 daarboven. Boven de 300 zal de Ferrari het meeste presteren.

    Ik zou voor de 918 gaan, dan de P1 en als nummer laatst de Ferrari.

    Login om te reageren
  9. Ram-G-maN zegt

    1 maart 2015 om 13:04

    Koenigsegg One:1 is waarschijnlijk het snelst. Maar helaas genegeerd door Top Gear.
    http://gfycat.com/ExhaustedFatIndianrockpython#.gif

    Login om te reageren
    • Ram-G-maN zegt

      1 maart 2015 om 13:05

      @AutomotiveDesigner: http://gfycat.com/ExhaustedFatIndianrockpython#?format=gif
      Herkansing

      Login om te reageren
      • badboys zegt

        1 maart 2015 om 13:39

        @AutomotiveDesigner: Geneve wordt weer smullen als vanouds voor mij kan het al niet meer stuk. De prachtige McLaren P1 GTR, de zeer fraaie AM Vulcan, LaFerrari FXX en als de Koenigsegg Regera een prachtige auto wordt is het het feest voor mij helemaal compleet.

        -Het wordt eens tijd dat Koenigsgg met een ander design komt, de Agera is in de basis gewoon een facelift van de CCX en het design is gewoon verouderd naar mijn mening. Regera kan voor een een nieuwe frisse wind zorgen en belangrijker nog nieuwe klanten.

        -De Pagani Huayra is qua design ook een doorontwikkeling van de Zonda in principe en ook niet heel drastisch anders. Maar het design van de Zonda staat als een huis en is om van te smullen vind ik dan (Pagani Zonda Cinque Roadster of de Zonda-R als voorbeeld). Dat heeft ook zo zijn effect op de verkopen, een v/d belangrijkste redenen waarom Pagani’s als warme broodjes gaan.
        Bij Koenigsegg heb ik soms het gevoel dat meneer Christian zich teveel wil bewijzen en voortdurend in de spotlights wil staan door bijvoorbeeld de Agera (R) te meten de Veyron Er worden snelheden opgegeven die alleen theoretisch zijn, terwijl Horacio Pagani gewoon zijn werk doet en minder gekke leuzen roept en zich bewust is van het feit dat hij opereert in een andere klasse dan een P1, LaFerrari of Veyron.

        Login om te reageren
  10. luxaeterna zegt

    1 maart 2015 om 13:05

    Vol gescripte grapjes. Topgear is een beetje over de top gegaan met de jaren.

    Login om te reageren
    • gtwillem zegt

      1 maart 2015 om 15:40

      @luxaeterna: absoluut gescripte grapjes, maar dat is altijd zo geweest. Script Editor Richard Porter (@Sniff Patrol) maakt de meeste grappen (hij heeft al sinds jaar en dag een fantastische column in Evo Magazine, als je die geregeld leest snap je waar de humor van Top Gear vandaan komt).

      Kijk maar eens naar een paar oide afleveringen: al die grappen zijn vaak al bedacht. Maar door de chemie tussen die drie blijft het leuk.

      En wat dacht je van alle races “Jeremy in a supercar” en Richard en James met het OV: ja, vaak weet Jeremy in de supercar (Aston DB9, Ferrari 612, SLR, GT500) te winnen. Maar ligt niet echt aan de auto: met de Range Rover en/of Discovery camerawagens kon hij ook prima rijden.

      Maar laten we blij zijn dat het programma nog steeds bestaat. Ik kijk het met veel plezier. En het allerbeste: vrouwlief en de familie kijkt graag mee. Probeer dat maar eens met MotorTrend, Fifth Gear of Chris Harris on Cars: dat zijn ze na 10 seconden al helemaal zat.

      Login om te reageren
  11. yipikaye zegt

    1 maart 2015 om 13:08

    Het interesseert mij niet wie de test wint, dat er überhaupt een test komt maakt ons allemaal winners!

    Login om te reageren
    • rickvandeven zegt

      1 maart 2015 om 19:41

      @yipikaye: daar ben ik het helemaal mee eens ik kan ze toch niet kopen en die paar tiende op een circuit merk ik toch niet maar die drie samen zien rijden tegen elkaar is gwn smullen ongeacht wie er wint

      Login om te reageren
  12. jaapiyo zegt

    1 maart 2015 om 13:09

    Ik denk dat de Fewwawi gewoon wint. Ik ben benieuwd of de Porker met zijn slimme 4WD de natuurwetten kan breken en in de buurt kan komen.

    Als baan stel ik voor het voormalige grand prix circuit in het pitoreske Lierop hier een paar kilometer verderop. Als die crossbrommers er overheen komen moet dat met deze auto’s toch ook kunnen.

    Login om te reageren
  13. donvincenzo zegt

    1 maart 2015 om 13:10

    TopGear is niet bepaald vrij van chauvinisme, dus ‘British engineering’ zal wel moeten winnen. McLaren dus.

    Login om te reageren
    • badboys zegt

      1 maart 2015 om 13:51

      @donvincenzo: Bekijk de Topgear Magazine van vorige maand zou ik zeggen, deze 3 worden tegenover elkaar gezet en uitgebreid getest. Lees zelf wie er wint.

      Login om te reageren
  14. henkhupelschoten zegt

    1 maart 2015 om 13:11

    benieuwd of we nu een naamswijziging gaan krijgen naar jennifer clarkson!

    Login om te reageren
  15. reactief zegt

    1 maart 2015 om 13:13

    Porsche is sowieso de baas! Het enige merk wat niet moeilijk doet.

    Beter zijn het klantauto’s trouwens, want Mclaren en Ferrari vertrouw ik niet met hun testwagens, en in hoeverre die vergelijkbaar zijn met de verkochte wagens.

    Login om te reageren
    • rolov zegt

      1 maart 2015 om 13:29

      @reactief: McLaren deed ook niet moeilijk. Ferrari zoals altijd. McLaren wilde dat er alleen klantenautos gebruikt zouden worden. Wat ik niet meer dan terecht vind. Want McLaren weet dat ze Ferrari niet kunnen vertrouwen.

      Login om te reageren
  16. badboys zegt

    1 maart 2015 om 13:13

    Maakt mij eigenlijk niet uit welke van de 3 sneller, er is er maar een die er met kop en schouder uisteekt (voor mij ) en dat is de McLaren P1.
    De P1 is snel zat en belangrijker bloedmooi.

    Login om te reageren
  17. donvincenzo zegt

    1 maart 2015 om 13:14

    Trouwens; het duurde lang voor Ferrari z’n fiat gaf? Goed gevonden.

    Login om te reageren
  18. kapiteinaudi zegt

    1 maart 2015 om 13:16

    Fuck yeah! Ik zet mijn geld op de LaFerrari als winnaar, daarna de P1 en last but not least de 918.

    Login om te reageren
  19. berlinetta zegt

    1 maart 2015 om 13:17

    1. P1
    2. LaFerrari
    3. 918.

    Wel afhankelijk van het circuit uiteraard.

    Login om te reageren
  20. 87sandyd zegt

    1 maart 2015 om 13:24

    Ik hoop dat porsche wint vanwege de houding…

    Die andere 2 boeit me niet zoveel, stel kleine kinderen daar..

    Login om te reageren
    • tupperware zegt

      1 maart 2015 om 13:27

      @87sandyd:
      Ik hoop eigenlijk dat Mclaren wint, al is het maar om die arrogantie van die andere 2 te doen verstommen..

      Login om te reageren
      • 87sandyd zegt

        1 maart 2015 om 15:28

        @tupperware: in dit geval kan je porsche niet beschuldigen van arrogantie. Ik vind eigenlijk porsche nooit echt arrogant. De mensen die erin rijden is echter een ander verhaal…

        Login om te reageren
        • mercedesclk350 zegt

          1 maart 2015 om 15:46

          @87sandyd: Hij doelt op Richard en James.

          Login om te reageren
  21. sbas zegt

    1 maart 2015 om 13:25

    Ferrari levert de wagen pas op het allerlaatste moment om zo nog even de weersomstandigheden af te wachten en een speciaal setje banden te monteren..

    Login om te reageren
    • jaapiyo zegt

      1 maart 2015 om 14:17

      @sbas: Hier kan je zien hoe belangrijk het setje banden is op de McLaren:

      https://www.youtube.com/watch?v=IiyyO7vrdiI

      Login om te reageren
  22. knipperlichtje zegt

    1 maart 2015 om 13:31

    Ja shit, of de een sneller is dan de andere is volledig afhankelijk van het circuit. Ik zou ze graag op dunsfold zien, dat circuit is echt niet simpel voor auto en bestuurder, daarbij is het trio dan ook te vergelijken met de andere wagens ‘on the board’.

    Login om te reageren
  23. ko3n zegt

    1 maart 2015 om 13:33

    Porsche is sws t snelste

    Login om te reageren
  24. ArnoldH zegt

    1 maart 2015 om 13:33

    Eerst maakte het me vrij weinig uit. Maar naar aanleiding van die aflevering met het gezeur van mclaren en ferrari hoop ik dat de porshe t snelst is en dat de mclaren en ferrari exact dezelfde tijd hebben.

    En jeremy clarckson voortaan jennifer heet

    Login om te reageren
  25. clioracing zegt

    1 maart 2015 om 13:41

    Een Duits/ Engels/ Italiaanse strijd kan maar op 1 plek beslecht worden, BELGIË! Ik denk dat Spa-Francorchamps een zeer geschikt circuit hiervoor is.

    Login om te reageren
  26. Megakix zegt

    1 maart 2015 om 13:45

    Op Autocar zie je de test tussen de P1 en de Porsche…Porsche is het snelst tot ca. 200 km/h, want 4wd. Daarna is de Porsche kansloos tegen de P1. Op een circuit zal de Porsche dus winnaar worden, gevolgd door de agiele P1 en de Ferrari als laatste eruit komen. De Ferrari is overigens maar matigjes sneller dan de normale Veyron op de kilometersprint…verwacht dus het minst van de Ferrari.

    Login om te reageren
    • macready zegt

      1 maart 2015 om 23:25

      @Megakix:
      Als de sprint zo relevant zou zijn voor een rondje circuit…. (hint: bochten en remmen belangrijker).
      Overigens, op de gemeten sprint heeft de LaFerrari vooralsnog de benchmark gezet bij deze drie auto’s met 9.6s voor de kwartmijl @ 251km/u vs 9.8 @ 243km/u voor de P1. Dat is als zo’n 3 wagenlengtes verschil bij de streep. De 918 deed het in 10 seconden rond @ 232km/u.

      Login om te reageren
  27. desjonnies zegt

    1 maart 2015 om 13:49

    Wat valt er te winnen dan?

    Ik begrijp dit nooit zo goed, de snelste, de beste, de zuinigste, de meeste bagage ruimte, welke kan de grootste aanhanger trekken, met welke heb je het snelst verkering met een blondine ?

    Mensen die één van deze drie kopen zullen jou één ding laten zien, ongeacht merk, kleur of type : Zij hebben meer dan jij en willen dat weten ook !

    Ooit zat ik in de wereld van de Superjachten en de figuren die ze bezitten, voor een bedrijf dat Superjachten verhuurd.
    Er was een Griekse Kapitein die alles al had meegemaakt en de zeven wereld zeeën had bevaren, je maakte die man niets wijs.
    Hij was Kapitein op zo’n Superjacht voor het makkelijke leventje en de poen, meer niet.

    En hij wist me een waarheid te vertellen over de rijken en hun speeltjes : De enige reden dat ze zoiets kopen als een Superjacht of zo’n auto is de foto in hun portefeuille die ze anderen kunnen laten zien op recepties en feestjes.

    Oh, you have a Ferrari F 40, well what a coincidence, I just got my LaFerrari delivered last week, here’s a picture of me and my son in Maranello”……..

    Weinig tot zeer weinig van dit soort voertuigen wordt gebruikt als dagelijks vervoersmiddel, simpelweg omdat er niet mee te leven valt.

    Wat dat aangaat mag je meer respect hebben voor bijvoorbeeld General Motors, die een bruikbare Zafira weet neer te zetten voor een alleszinds schappelijke prijs.

    Login om te reageren
    • lekkaah zegt

      1 maart 2015 om 17:26

      @desjonnies: How are things at het maagdenhuis?

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        1 maart 2015 om 17:28

        @lekkaah:
        Na zijn bezoek was er geen maagd meer te vinden….

        Login om te reageren
  28. Edge zegt

    1 maart 2015 om 13:55

    Zouden ze de drie fabrikanten (lees: Ferrari en McLaren, want Porsche deed niet moeilijk) zover hebben gekregen of heeft die Arabier waar ze het in de uitzending over hadden toestemming gegeven?

    Login om te reageren
  29. volvov70 zegt

    1 maart 2015 om 14:07

    Het maakt niet uit wie er als eerste eindigt; de Porsche is in mijn ogen al de winnaar. Shame on you, McLaren en Ferrari.

    Login om te reageren
  30. poursuivant zegt

    1 maart 2015 om 14:23

    Sneu gedrag van vooral Ferrari. Maar ach, wij klootjesvolk die niet verder komen dan een televisieprogramma om dit prachtige geweld te ervaren zijn toch geen doelgroep. Dus waarom zou Ferrari de moeite nemen? Het maakt mij geen reet uit wie er wint, maar mijn sympathie gaat uit naar de Duitsers.

    En oh ja: doe maar op Zandvoort. Of de ring A10.

    Login om te reageren
  31. uncivilsum zegt

    1 maart 2015 om 14:26

    Tja op de TG test track is de Porsche in het voordeel. Het zal sneller bij de eerste bocht zijn dan Ferrari of Mclaren, de Porsche zal wel langzamer zijn in de bochten maar maakt dit weer goed door zijn acceleratie uit de bochten. Verder zullen de Mclaren en Ferrari tijd verliezen in de Hammerhead, die ze goed moeten maken op weg naar de ene laatste bocht, waar ze veel hogere snelheden bereiken en later kunnen remmen. Dan heeft de porsche nog steeds voordeel van zn 4wd. Dit is mijn verwachting als alle drie de hypercars op het circuit verschijnen

    Login om te reageren
  32. jordip zegt

    1 maart 2015 om 14:29

    Some say Porsche will win, other say porsche will humilate Ferrari and Mclaren. All we know he’s called the stig

    Login om te reageren
  33. mauricerma zegt

    1 maart 2015 om 14:30

    Ik denk dat de baankeuze veel invloed zal hebben in de uitkomst

    Login om te reageren
  34. desjonnies zegt

    1 maart 2015 om 14:32

    De meest eerlijke test track ?

    De Peripherique rond Parijs

    De M25 rond Londen.

    Of de Berliner ring, ook een leuke, maar dan weten we al wie er gaat winnen !

    Dr F. !

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      1 maart 2015 om 17:15

      @desjonnies:
      Nu je toch over Berlijn begint, misschien is Avus een leuk idee…?

      Login om te reageren
  35. rufctr01 zegt

    1 maart 2015 om 14:48

    Ik durf het niet te zeggen. Ik vind ze alledrie erg mooi!

    Login om te reageren
  36. jrmpower24 zegt

    1 maart 2015 om 14:58

    De P1 is absoluut m’n favoriet. Het design, het geluid, de techniek.. prachtig!! De andere twee zijn ook geweldig natuurlijk.

    Login om te reageren
  37. jrmpower24 zegt

    1 maart 2015 om 15:06

    Wel heel erg jammer dat Topgear dit nou wel weer kan regelen.. Waarschijnlijk als enige. Geef de drie wagens aan Chris Harris en laat hem een vergelijkende test doen op een mooi circuit.. DAT IS PAS GENIETEN!! Topgear is echt niets vergeleken met zijn videos. Mooie beelden maar altijd weer maar een echte test is het nooit.

    Login om te reageren
  38. alfaromeo939 zegt

    1 maart 2015 om 15:06

    Jammer dat koenigsegg niet meedoet met hun nieuwe model.

    Login om te reageren
  39. w0o0dy zegt

    1 maart 2015 om 15:15

    Zandvoort… Leuke baan, niet te kort niet te lange rechte stukken en zowel snelle als langzame bochten. En onbekend dus nauwelijks van te voren je auto op aan te passen

    Login om te reageren
  40. dracae zegt

    1 maart 2015 om 15:41

    Een gele kaart voor Ferrari en McLaren!

    Hun getwijfel, geweiger en voorwaarden laten zien dat ze niet het vertrouwen in hun eigen product hebben dat Porsche wel heeft!

    Kijk eens naar al de auto’s die al geweest zijn bij Top Gear, dat circuit is ook niet bepaald gemaakt voor zwaardere , meer vermogende auto’s maar vele waren er wel.

    Login om te reageren
  41. jaguarjay zegt

    1 maart 2015 om 18:35

    Zal ik maar eens even een voorspelling doen: De test zal bestaan uit meerdere onderdelen en op een of andere magische manier is de P1 even ‘goed’ als een van de anderen, waardoor Jeremy toch géén Jennifer wordt.

    Login om te reageren
  42. mrrallycross zegt

    1 maart 2015 om 20:06

    Heel erg vet, hoop niet dat ze er te veel problemen mee gaan krijgen met McLaren en ferrari. Ik hoop dat de p1 wint!

    Login om te reageren
  43. gwnbmw zegt

    1 maart 2015 om 20:57

    zandvoort zou een mooie zijn, volgens mij is tg trouwens wel zo’n beetje overal geweest, dan wel voor een special, dan wel op een circuit de nieuwe huppeldepup te testen, behalve in nederland. het tg circuit zou zoiezo niet eerlijk zijn aangezien de mclaren daar zo’n beetje is gebouwt. en nog een reactie op mensen die het hebben over die arabier, er zijn er best een hoop die ze allemaal hebben want tja, je bent daar een arm stukkie karton als je niet minstens 30 exoten in je garage heb… ik hoop dat de porche wint, mclaren 2e en mister kibbel a la ferrari… mclaren deed alleen maar lastig omdat ferrari een speciale versie (lees: waarschijnlijk) wil sturen. oja, en ik hoop dat eerst de mannen een ronde zetten en dan pas de stig. of dat koeningsegg leuk doet en hun speeltje ook ineens het circuit op rijd… (dat laatste was compleet tegen beter weten in) in ieder geval, dat wordt veel kijk plezier (hoop ik)

    Login om te reageren
  44. koektrommel zegt

    1 maart 2015 om 21:30

    Zou toch wat zijn als de Porsche sneller is dan de McLaren. Jennifer, Jennifer, Jennifer!

    Login om te reageren
  45. amgc63 zegt

    2 maart 2015 om 12:43

    Ik zeg brands hatch, veel recht en veel bocht, banden zullen een grote rol spelen maar ook zeker de afstelling van de auto’s

    Login om te reageren
    • mazdarx zegt

      2 maart 2015 om 14:37

      @amgc63: +! voor Brands Hatch, prachtige track. Na Laguna Seca mijn favoriet. Laat ze daar maar eens overheen jakkeren, wie er wint maakt me dan niet meer uit.

      Login om te reageren
  46. nsxkoenigsegggtr35 zegt

    17 maart 2015 om 20:00

    Lees Topgear magazine voor de uitslag, alle 3 zijn ze de beste ligt eraan in welke omstandigheden je ze test en waar natuurlijk.
    -In slechtweer heeft de Porsche 918 het meeste voordeel.
    -De 918 heeft de mooiste interieur en is het mooiste afgewerkt en is het meest bescheiden, een echte pure Porsche.
    -De McLaren P1 is de meest futuristische van het stel en is denk ik ook de snelste.
    -Afhankelijk van de kleur is de P1 een schoonheid.
    -Heerlijke atmosferische v12 in de LaFerrari en de auto met de meeste Formule 1 beleving alleen dan voor de straat.
    -Prachtige kleine sportstuur in de LaFerrari.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North