• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Opel Insignia door Steinmetz

Auteur: Dennis, gepost 27 november 2008 om 14:52 – 24 Reacties

Opel Insignia Steimetz
Nu de Essen Motor Show dit weekend de deuren voor het publiek opent, is er veel nieuws op tuning gebied. Steinmetz laat weten van de partij te zijn met een behandeling voor de Opel Insignia.

Veel details geeft Steinmetz nog niet vrij, dus we gaan af op wat we zien. De Insignia staat op dik 20 inch lichtmetaal en verder valt op dat op de grille geen plaats meer was voor het logo, althans, in het hoofd van de tuners. Tot slot twee trapezium gevormde uitlaten. Wat we niet zien is wat Steinmetz onder de motorkap heeft uitgespookt, maar dat zal na de opening van de Essen motorshow geen geheim meer zijn.

Ook interessant!

  • Irmscher Opel Insignia iS3
    Irmscher Opel Insignia iS3 heeft bijzondere inspiratiebron
  • Nieuwe Insignia
    Nieuwe Insignia maakt comeback als... crossover!
  • Dít is de duurste Opel van Marktplaats!
  • Deze Opel Corsa maakt zijn naam wél waar

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

essen-2008, insignia, Opel, steinmetz, tuning

Vorig bericht: « Gespot: Ferrari 348 met waterschade
Volgend bericht: Gevoelige nederlaag voor Porsche rond overname VW »

Lees Interacties

Reacties

  1. savipe zegt

    27 november 2008 om 15:04

    best vet voor een opel :o

    Login om te reageren
  2. SWRT zegt

    27 november 2008 om 15:05

    Dit ziet er toch wel netjes uit….de insigna standaard vind ik minder

    Login om te reageren
  3. MFX zegt

    27 november 2008 om 15:05

    …..U kan deze set ook veilig gebruiken in de magnetron, en is uiteraard zo in de vaatwasser te zetten…..

    Tupperware.nl

    Login om te reageren
  4. Majinstar zegt

    27 november 2008 om 15:15

    Muaw. Kan ermee door.

    Login om te reageren
  5. RobertJ zegt

    27 november 2008 om 15:17

    Doe mij maar een gewone Insignia met de 2.0 turbo in cosmo trim. Die heeft ook dubbele uitlaten, maar is wel veel mooier.

    Login om te reageren
  6. Christian Adriaensen zegt

    27 november 2008 om 15:21

    mh…die zijdelingse aanduiding ‘insignia’ is wat ‘misplaatst’.

    Ondertussen heb ik, de volgende Insignia’s mogen testen:

    – V6
    – 2.0 Turbo
    – 2.0 CDTi 160 pk – automaat
    – 2.0 CDTi 130 pk

    Echt een leuke wagen en ik kan niet geheel objectief zijn omdat ik
    deze verkoop, maar het is echt een fijne wagen. We beseffen waarvan we komen en stap per stap gaan we de goede richting uit. Met de Insingia hebben
    we gewoon een leuke fleetbak. Volgend jaar de 2.0 CDTi met C0² uitstoot van 137 gr, en de 2.0 CDTi 190 pk biturbo … afwachten maar.

    Aan de Opel bashers … ieder zijn stijl, maar je kan niet ontkennen dat er flinke stappen voorwaarts werden gezet.

    Login om te reageren
  7. Laue zegt

    27 november 2008 om 15:25

    Wauw, vette bak! kan niet anders zeggen! opel gaat er idd op voorruit!

    Login om te reageren
  8. degryze zegt

    27 november 2008 om 15:30

    ziet er wel strak uit

    Login om te reageren
  9. Kevin zegt

    27 november 2008 om 15:31

    mooie wagen, zeker dat Opel er op vooruit gaat met dit model in hun gamma. De lijnen zijn een stuk gewaagder dan de VW’s en Audi’s in dit segment.

    Lijkt op een samenkomst van duitse en japanse styling:
    mazda 6 met een Audi a4 samen in een blender?

    Wat betreft deze optische opsmeuk, ziet er niet geheel verkeerd uit, de grill is wel nogal grof uitgevallen.

    Login om te reageren
  10. dotternetta zegt

    27 november 2008 om 15:35

    Bah, als je met je ogen knijpt zie je een…..audi! En die lijken allemaal op elkaar. gaap

    Login om te reageren
  11. Rich zegt

    27 november 2008 om 15:53

    Ik vind de lamellen van de grill te ver uit elkaar zitten, als deze dichter bij elkaar hadden gezeten had je de radiator niet zo goed zien zitten. En wat doet dat ‘pongelachtig’ boogje met Steinmetz op de deur? Da’s echt misplaatst! De velgen vind ik wel bruut, maar als ik een zwarte Insigna koop, wil ik de velgen ook in het zwart!

    Login om te reageren
  12. Tommy zegt

    27 november 2008 om 15:58

    Veel beter dan het orgineel dit! De voorkant was echt niet om aan te zien, ziet er nu een stuk agressiever uit. Doen ze de achterkant en het interieur ook nog? Over doen ze dat alleen als ze een keer zin hebben…

    Login om te reageren
  13. Citrofiel zegt

    27 november 2008 om 16:17

    Ik vind de door Irmscher aangepakte Insignia toch een stuk stijlvoller. En stijl is alles!

    Login om te reageren
  14. Luc zegt

    27 november 2008 om 16:23

    Ziet er lekker uit, alleen toch graag een logo in de grille, dit is zo kaal. Maar ik geef citrofiel toch gelijk, doe mij maar de irmscher.

    Login om te reageren
  15. vdWheal zegt

    27 november 2008 om 16:38

    mooie wagen ! Maar de insignia is zowiezo al een super nette wagen !

    Login om te reageren
  16. r boy zegt

    27 november 2008 om 16:39

    en de achterkant

    Login om te reageren
  17. fructis zegt

    27 november 2008 om 16:55

    begrijpen ze dan echt niet dat ze lelijke auto’s niet mooi kunnen maken?

    Login om te reageren
  18. GerreLekker zegt

    27 november 2008 om 16:56

    En dan zeggen dat een Skoda een saaie en anoniem wagen is… dit is gewoon geen haar beter, met of zonder tupperware…

    Login om te reageren
  19. Negativan zegt

    27 november 2008 om 16:59

    Wel lastig hoor zo’n verlaagde deurgreep.

    Login om te reageren
  20. Race_Kees zegt

    27 november 2008 om 17:05

    Wat doet dat elfenbankje daar op de deur? Te lang in het bos laten staan die ouwe opel?

    Login om te reageren
  21. phantom zegt

    27 november 2008 om 19:42

    echt een stoer ding, mooi getuned!!

    Login om te reageren
  22. Luc P zegt

    28 november 2008 om 14:06

    Ik verplaats me (rijden kun je het moeilijk noemen) sinds februari van dit jaar in een Vectra Break CDTI 120 pk en ik kan niet anders zeggen dat dit bij uitstek de slechtste ‘nieuwe’ auto is die ik tot nu toe heb gehad. Dit is een firmawagen dus heb ik eigenlijk geen reden tot klagen (een gekregen paard…) maar ik kan enkel maar de hoop uitdrukken dat Opel bij de ontwikkeling van de Insignia goed heeft gekeken naar de auto’s die de concurrentie aflevert want daar kunnen ze nog heel veel van leren. Sorry baas als je dit leest ;)

    Login om te reageren
  23. Ganryu zegt

    29 november 2008 om 06:26

    Da’s dikke pech, Luc…

    Vooral als je nagaat dat je nu rijdt in een Vectra terwijl je reageert op een Insignia topic…

    En nog meer pech is het feit dat Opels al decennia supergoed worden verkocht.
    Opel heeft een reeks van 30 jaar achtereen het meest verkocht in Nederland op zijn naam staan.

    En al die mensen moeten ergens wel tevreden zijn met hun Opel…
    In tegenstelling tot jou.

    Das driedubbel pech…

    Login om te reageren
  24. Luc P zegt

    1 december 2008 om 13:37

    @ Ganryu

    Ik kan lezen, ik weet dat het een Insignia topic is. Ik wou enkel de hoop ventileren dat het met deze Opel beter wordt dan hetgeen ze daarvoor afleverden, gebaseerd op hetgeen ik met deze Vectra meemaak. Nu gewoon geduldig aftellen tot die Vestra afgeschreven is en hopen dat er vroegtijdig een pletwals of zo tegen op rijdt als ie ergens geparkeerd staat. Smaken en gevoelens omtrent auto’s verschillen nu éénmaal van mens tot mens.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North