• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Paarse BMW M3 is de dikste van vandaag

Auteur: willeme, gepost 20 november 2023 om 20:03 – 9 Reacties

paarse BMW M3

Een paarse BMW M3 is automatisch de dikste. Kijk dan!

Als je een sportsedan wil uit het D-segment met veel vermogen, achterwielaandrijving en een toffe badge, is er natuurlijk maar één optie: de Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio. Echter, mensen kopen gek genoeg vaker de BMW M3.

De Alfa is een typische liefhebbersauto, de M3 wordt natuurlijk zowel door fijnproevers gekocht als mensen die gewoon graag het dikste van het dikste willen hebben.

Maar @jaapiyo op en ondergetekende kwamen nog twee redenen tegen om toch de BMW te kiezen. Voor Jaap heel belangrijk: er zijn bij BMW veel meer configuratiemogelijkheden. En voor ondergetekende belangrijk: er zijn meer tuningsmogelijkheden voor de BMW M3.

Darinwin-PRO

Dat bewijst deze übercoole paarse BMW M3. Het is een project van de firma Darwin-PRO. Deze specialist heeft een hele hoop spulletjes in de aanbieding voor de BMW M3 van de G80-generatie en dat is nu nóg meer.

paarse BMW M3
paarse BMW M3
paarse BMW M3

Het is sowieso geen auto voor muurbloempjes en dat is deze gemodificeerde versie al helemaal niet. Er is een nieuwe voorbumper met een carbon splitter en canards aan de zijkant. De sideskirts zijn helemaal nieuw en niet echt bepaald subtiel te noemen.

Wielen paarse BMW M3

Aan de achterzijde is er een hele hoop niet subtiel te noemen. De uitlaten zijn enorm en er is een flinke diffusor, want dat moet anno 2023. Maar het meest opvallende aan de achterzijde is natuurlijk die enorme achtervleugel.

paarse BMW M3

Tenslotte zijn daar nog de wielen. Het zijn uiteraard hele toffe echte BBS’ers, modelletje CI-R. Het is opvallend dat de aftermarket-velgen tegenwoordig minder aftermarket uitziet wat BMW ///M tegenwoordig zelf monteert.

Ook interessant!

  • Video: BMW M3-motor ploft op de snelweg
  • BMW M3 CS Touring lijkt nu echt te komen!
  • Volgende M3
    Volgende M3 beter dan de huidige, dus elektrisch?
  • BMW M3 Touring door G-Power kan supercars pesten

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

BMW, darwin-pro, M3, tuning

Vorig bericht: « Raad van State is het niet eens met verhogen verkeersboetes
Volgend bericht: Helaas: subsidie voor tweedehands EV’s is op »

Lees Interacties

Reacties

  1. DeWitteCondor zegt

    20 november 2023 om 21:16

    Het wordt er niet beter op.

    Login om te reageren
  2. kniesoor zegt

    20 november 2023 om 21:51

    Allemachtig, wat een potsierlijk hok. Het enige beschaafde eraan zijn de velgen.

    Login om te reageren
  3. rob5nismo zegt

    20 november 2023 om 22:57

    Gave kleur

    Login om te reageren
  4. timdawg zegt

    21 november 2023 om 07:44

    Weliswaar de binnenruimte van een C segmenter, maar deze valt toch in het D segment?

    Login om te reageren
    • Richmond zegt

      21 november 2023 om 09:32

      Klopt c segment is 1& 2 serie

      Login om te reageren
  5. JelmerS zegt

    21 november 2023 om 08:03

    C segment is wat anders, dit is D segment

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      21 november 2023 om 09:38

      Klopt maar qua interieurruimte zit dit dichter bij een Golf dan bij een Passat. Die hele segment indeling is vrij arbitrair.

      Login om te reageren
  6. AudiRS zegt

    21 november 2023 om 09:51

    Wat waren die M3’s altijd gaaf om te zien. Deze is om te kotzen. Vooral door de neus. Dat tuners die niet als eerste aanpakken. Zet er een normale neus op en het ding heeft meer afzet.

    Login om te reageren
  7. petroldrinker zegt

    21 november 2023 om 10:41

    Ach, lelijker maken konden ze toch al niet dankzij de neus die BMW er zelf op gezet heeft…..

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North