• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Porsche Cayenne Coupe GTS rijtest: de V8 is terug!

Auteur: Wouter, gepost 26 oktober 2020 om 16:00 – 6 Reacties

In deze rij-impressie vlog behandelen we de Porsche Cayenne Coupe. In één van de lekkerste uitvoeringen, de GTS mét de V8!

Ook interessant!

  • Porsche 992 GTS rijtest video
    Porsche 992 GTS rijtest video
  • Porsche Cayenne Turbo GT rijtest video
    Porsche Cayenne Turbo GT rijtest video
  • Porsche Taycan RWD rijtest video
    Porsche Taycan RWD rijtest video
  • Alles is apart aan deze Porsche Cayenne Cabrio(!)

Nieuwste artikelen

  • Video: Mijn knipperlicht staat aan, DUS ik kom
  • Porsche pakt de beste Carrera op de juiste wijze aan
  • Nee maar! Keert de leukste hot hatch terug?
  • De PORSCHE 997.2 Turbo Cabrio van Dick heeft het ALLEMAAL #MijnAuto
FacebookTweetPinLinkedIn

cayenne, Coupe, gts, Porsche, Rijtest, Video

Vorig bericht: « Alexander Albon krijgt nog één race de kans
Volgend bericht: Afrika hoeft onze afgedankte barrels ook niet meer »

Lees Interacties

Reacties

  1. Jantje_555 zegt

    26 oktober 2020 om 16:44

    eindelijk weer normale motorblokken die hier op autoblog passeren. Wat een saaie dagen waren die 10 laatste zeg!

    Login om te reageren
    • sntial zegt

      26 oktober 2020 om 18:34

      @Jantje_555: inderdeeds

      Login om te reageren
  2. laptom zegt

    26 oktober 2020 om 21:44

    Blijft altijd mooi die GTS’n

    Login om te reageren
  3. grandmasterb zegt

    26 oktober 2020 om 22:37

    Nou mooi? De minst lelijke Cayenne misschien, want dat blijft toch een van de meeste lelijke SUV’s ooit.

    Login om te reageren
  4. giel zegt

    28 oktober 2020 om 16:46

    Beetje een sjonniebak vind ik het, iig in deze kleur. Denk dat ie wel wat chiquer kan zijn in bijvoorbeeld donkerblauw. Echter blijf ik de voorbumper erg gedateerd ogen.

    En het is natuurlijk belachelijk dat adaptieve cruise control een optie is bij een auto van 185000 euro…

    Login om te reageren
  5. orakel zegt

    31 oktober 2020 om 04:18

    Het probleem bij de GTS is, dat hij wordt geacht de meest sportieve variant te zijn. Dus standaard stalen veren in plaats van luchtvering. Dat is in de meeste landen prima, maar in Nederland liggen helaas overal verkeersdrempels en dan mis je die luchtvering heel erg. Ik had ooit de 2e generatie Cayenne GTS en dat was het enige, dat mij niet beviel, het passeren van drempels. Verder een topauto.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North