• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Prijzen Citroën ë-Jumpy en ë-SpaceTourer bekend

Auteur: willeme, gepost 29 september 2020 om 14:01 – 4 Reacties

Citroën ë-Jumpy en ë-SpaceTourer

We hebben de prijzen van de Citroën ë-Jumpy en ë-SpaceTourer voor je.

Elektrisch rijden is niet alleen voorbehouden aan Tesla-adepten of EV-apostelen, maar ook mensen die gewoon daadwerkelijk moeten werken met hun auto. Net als met gewone auto’s het geval is. In sommige gevallen koop je een auto omdat je het leuk vindt, in andere gevallen omdat je ermee moet werken.

Citroen ë-Jump en ë-SpaceTourer

In die laatste categorie vallen deze bedrijfswagens van Citroën. Het gaat in dit geval om de elektrische varianten van hun busjes. Die prijzen voor de ë-Jumpy en ë-SpaceTourer zijn bekend gemaakt.

Citroën ë-Jumpy en ë-SpaceTourer

Twee accu’s

In beide gevallen zijn de auto’s voorzien van een 100 kW sterke elektromotor, die wordt voorzien van ‘sap’ door een 50 kWh-accupakket. Volgens de WLTP kun je daarmee zo’n 230 km ver komen. Tevens is er een 75 kWh-versie, daarmee kun je 332 km halen op een volle accu halen, daarover later meer.

Citroën ë-Jumpy en ë-SpaceTourer

In principe zijn de ë-Jumpy en de SpaceTourer dezelfde auto’s. De ë-Jumpy Combi is gericht op basaal personen vervoer en de SpaceTourer is aanzienlijk luxer qua aankleding en afwerking. Zie het als een soort MPV-variant. Citroën doet dat in elk geval wel en wie zijn wij om daaraan te twijfelen?

  • Citroën ë-Jumpy en ë-SpaceTourer
  • Citroën ë-Jumpy en ë-SpaceTourer
  • Citroën ë-Jumpy en ë-SpaceTourer

Er zijn diverse keuzes mogelijk. We hebben alle prijzen even op een rijtje voor je gezet in tabel. Aanvankelijk zal alleen de 50 kWh-batterij leverbaar zijn. Volgend jaar begint de levering van de 75 kWh-variant. Deze is al wel te bestellen. De 75 kWh is alleen mogelijk met de normale of lange wielbasis. De korte is er ook als 50 kWh.

Prijzen Citroen ë-SpaceTourer en ë-Jumpy

Model + uitvoeringPrijs
ë-SpaceTourer Business M 50 kWh€ 53.155
ë-SpaceTourer Business XL 50 kWh€ 55.155
ë-SpaceTourer Business Lounge M 50 kWh€ 69.255
ë-SpaceTourer Business Lounge XL 50 kWh€ 71.255
ë-SpaceTourer Business M 75 kWh€ 62.155
ë-SpaceTourer Business XL 75 kWh€ 64.155
ë-SpaceTourer Business Lounge M 75 kWh€ 78.255
ë-SpaceTourer Business Lounge XL 75 kWh€ 80.255
ë-Jumpy Combi XS 50 kWh€ 40.805
ë-Jumpy Combi M 50 kWh€ 43.805
ë-Jumpy Combi XL 50 kWh€ 45.805
ë-Jumpy Combi M 75 kWh€ 52.805
ë-Jumpy Combi Combi XL 75 kWh€ 54.805

Zoals gezegd, je kunt nu naar de Citroën-dealer gaan en daar een order plaatsen voor een lading ë-Jumpy’s en ë-SpaceTourers. Handig als je een groot taxibedrijf op Ameland runt.

Ook interessant!

  • Prijzen vernieuwde Kodiaq
    Prijzen vernieuwde Kodiaq bekend gemaakt
  • De Peugeot e-Partner prijzen zijn bekend
    De Peugeot e-Partner prijzen zijn bekend
  • Video - Citroën C5 doet Adriaan van Bassie na
  • Prijzen Opel Astra
    Prijzen Opel Astra bekend (nog scherp ook!)

Nieuwste artikelen

  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
  • Peugeot komt met meer GTI’s én goed nieuws
  • Audi’s grote verwarring staat binnenkort bij jou voor de deur?
  • James Bond-klassieker wordt van A tot Z opgefrist
FacebookTweetPinLinkedIn

Bedrijfswagen, Busjes, Citroen, combi, geld, jumpy, Prijzen, spacetourer

Vorig bericht: « Audi A3 40 TFSI e rijdt 67 kilometer* elektrisch
Volgend bericht: BREEK: Mick Schumacher maakt officieel F1 debuut »

Lees Interacties

Reacties

  1. dotternetta zegt

    29 september 2020 om 17:29

    Wow, mijn droom auto! Graag de 3zits, met dubbele electrische schuifdeuren! Heeft deze lease-accu’s?

    Login om te reageren
  2. vaakbenjetebang zegt

    29 september 2020 om 20:35

    Wat is dat met die ë in de modelnamen…. Geintje toch, hoop ik?

    Login om te reageren
  3. henkp1 zegt

    29 september 2020 om 21:30

    Eigenlijk helemaal niet verkeerd. In het huidige verkeer is snel/hard rijden steeds minder mogelijk. Dus dan maar richten op comfort. En ruimte is comfort. Dan heb ik liever zo’n ruime, comfortabele Citroën dan zo’n suffe id3 om maar wat te noemen, die met wat noodzakelijke opties hetzelfde kost, maar wel 4x zo klein is.

    Login om te reageren
  4. MetalLaires zegt

    29 september 2020 om 21:35

    Ik hoop dat MPV’s weer snel terug komen. Dit is een kleine voorbode
    Ze zijn net zo groot als SUV’s maar dan gestroomlijnder en meer ruimte (comfort) binnen

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North