• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Racen tegen Bob Lutz in zijn Cadillac CTS-V

Auteur: RubenBaeten, gepost 20 oktober 2009 om 10:09 – 75 Reacties

Afbeelding Racen tegen Bob Lutz in zijn Cadillac CTS-VAfbeelding Racen tegen Bob Lutz in zijn Cadillac CTS-VAfbeelding Racen tegen Bob Lutz in zijn Cadillac CTS-VAfbeelding Racen tegen Bob Lutz in zijn Cadillac CTS-VAfbeelding Racen tegen Bob Lutz in zijn Cadillac CTS-VAfbeelding Racen tegen Bob Lutz in zijn Cadillac CTS-VAfbeelding Racen tegen Bob Lutz in zijn Cadillac CTS-VAfbeelding Racen tegen Bob Lutz in zijn Cadillac CTS-V

Bob Lutz met de Cadillac CTS-V

Bob Lutz is een gekke opa. Dat bleek wel toen hij onlangs eigenaren van supersedans uitdaagde om tegen hem te racen. Volgens Lutz is er namelijk geen snelle vierdeurs auto op de markt die voor zo weinig geld zo hard gaat als de Cadillac CTS-V. En als jij denkt van wel, kom het dan maar eens laten zien.

Op 29 oktober is het zo ver: dan mogen vijf van de 120 aanmeldingen proberen om Lutz in zijn CTS-V het snot voor de ogen te rijden bij de Monticello Motor Club in New York. De regels zijn simpel: je auto moet vier deuren hebben, volledig standaard zijn en ongeveer hetzelfde kosten als de Cadillac ($60.000 in de VS). Driekwart van de aanmeldingen voldeed aan deze eisen, de rest waren reaguurders die niet konden lezen en bijvoorbeeld met een GT3 RS mee wilden doen.

Mocht een van de deelnemers toevallig een professionele coureur met een kwade wil zijn, dan heeft Maximum Bob een joker in z’n mouw: John Heinricy, de man die met de CTS-V een extreem snelle Nürburgringtijd van 7:59.32 neerzette, kan opgeroepen worden om de race te rijden indien Lutz dit nodig acht. Want het gaat natuurlijk om de auto, en niet om de rijkunsten van een bloggende zeventiger.

Zodra de race verreden is vind je hier weer een update. Ondertussen kun je voor meer info kijken op de CTS-V Challenge website, al kun je je niet meer opgeven. (via straightline)

Ook interessant!

  • Kiezen maar: BMW M5 30 Jahre vs. Cadillac CTS-V
  • Met deze tweedehands powersedan rijd je alle M5's zoek
  • Cadillac wil je het summum van relaxt rijden geven
  • Cadillac toont officiële Lyriq en kondigt afscheid ICE aan

Nieuwste artikelen

  • Video: Mijn knipperlicht staat aan, DUS ik kom
  • Porsche pakt de beste Carrera op de juiste wijze aan
  • Nee maar! Keert de leukste hot hatch terug?
  • De PORSCHE 997.2 Turbo Cabrio van Dick heeft het ALLEMAAL #MijnAuto
FacebookTweetPinLinkedIn

bob-lutz, Cadillac, CTS, cts-v, GM

Vorig bericht: « Audi is bijna groter dan Mercedes
Volgend bericht: Video: AMS doet de Mosler MT900 »

Lees Interacties

Reacties

  1. BmwMPower zegt

    20 oktober 2009 om 10:14

    Zo moet dat!
    De CTS-V vind ik nog steeds de lekkerste. Gevolgd door de M5 en daarna de AMG en RS6.

    Login om te reageren
  2. San Sebastiano zegt

    20 oktober 2009 om 10:15

    Welke auto’s zijn nu de vijf ‘uitverkorenen’?

    Login om te reageren
  3. Daemon zegt

    20 oktober 2009 om 10:16

    Wel een geweldig marketing stunt van hem. Zeker gezien het feit dat de “uber sedans” [RS6, M5, E55] allemaal veel meer kosten dan een CTS-V.

    Login om te reageren
  4. troublesome88 zegt

    20 oktober 2009 om 10:18

    Een M3 verslaat deze zo als er al minimaal 1 bocht in dat parcours zit..

    Login om te reageren
  5. Bart_V zegt

    20 oktober 2009 om 10:18

    ik weet er wel 1 XR8 Bathurst S Edition
    (, en )

    Login om te reageren
  6. Breinstein zegt

    20 oktober 2009 om 10:20

    En het is niet bekend waartegen hij gaat rijden? Ik heb geen idee wat de prijzen in amerika zijn, maar ben benieuwd wat een M5 E/CLS63 en RS6 hier tegenin brengen.

    Login om te reageren
  7. RubenBaeten zegt

    20 oktober 2009 om 10:21

    @San Sebastiano: Dat moet nog bekend gemaakt worden.

    @Daemon: Ik zie ze ervoor aan dat ze die auto’s toch toelaten, en mocht de CTS-V ze om de een of andere reden niet zoek kunnen rijden, dan is er altijd nog het prijs-argument. ;-)

    Login om te reageren
  8. natan zegt

    20 oktober 2009 om 10:22

    Bart V jij kunt wel eens heel dicht in de buurt komen!
    Ik ben zeer benieuw na dit resultaat

    Login om te reageren
  9. paulusrx7 zegt

    20 oktober 2009 om 10:22

    dat ding maat sowiezo een bruter geluid dan die cts die ook nog eens op veel te lelijke velgen en ik denk dat bijv een rs4, een c63 amg, een m3 sedan en een isf dit ding toch aardig bij kunnen houden…

    Login om te reageren
  10. Klassiekerrally zegt

    20 oktober 2009 om 10:23

    Wat is die CTS-V toch een lelijk hok zeg… Zelfde ontwerper als de Dacia Logan?
    Brute power is niet alles Bob. Het oog wil ook wat.

    Login om te reageren
  11. sjazz zegt

    20 oktober 2009 om 10:24

    ik ben benieuwd wat een evo10 hiertegen kan uitrichten.

    Login om te reageren
    • Bart_V zegt

      20 oktober 2009 om 10:25

      @sjazz: en de impreza heeft denk ik ook wel een kans

      Login om te reageren
      • EJS zegt

        20 oktober 2009 om 10:29

        @Bart_V:

        de impreza is langzamer als de evo x, denk dat die al helemaal het snot voor de ogen wordt gereden. Bovendien heeft die een deur te weinig..

        Login om te reageren
        • Bart_V zegt

          20 oktober 2009 om 10:34

          @EJS: tja dan toch maar wat ik net had gezegd die “opel” op steroids

          Login om te reageren
    • EJS zegt

      20 oktober 2009 om 10:27

      @sjazz:

      weinig, die mist power;) Bovendien schijnt de CTS-V lang niet zo slecht de handelen als veel reaguurders hier doen veronderstellen.

      On Topic:

      Net stukje marketing dit, haalt een hoop publiciteit binnen!

      Login om te reageren
  12. RickB zegt

    20 oktober 2009 om 10:35

    Ga ik met mijn CTS-V even langs Hennessy.
    Met 50 mile!

    Login om te reageren
    • Bart_V zegt

      20 oktober 2009 om 10:38

      @RickB:
      De regels zijn SIMPEL: je auto moet vier deuren hebben, volledig standaard zijn en ongeveer hetzelfde kosten als de Cadillac ($60.000 in de VS).

      wel gelezen ?

      Login om te reageren
      • EJS zegt

        20 oktober 2009 om 10:58

        @Bart_V:

        jup, dat ding is wel realistisch, schijnt echt als een raket te gaan..

        @Jan

        Denk het niet, hij moet standaard zijn, en standaard heeft de CTS-V iets van anderhalf keer zoveel vermogen.. Dat kan je met vierwielaandrijving en een goede wegligging heus niet weer bijrijden..

        Login om te reageren
        • Bart_V zegt

          20 oktober 2009 om 11:10

          @Esprit_de_Flandre: ik denk ook dat ze de Elise , Focus RS Ariel Atom en consorten te vermijden omdat de maar 2 of geen deuren hebben

          @EJS: de Impreza is een Hatch met 4 deuren maar omdat het een Hatch is zou het kunnen dat dat ze daar weer over beginnen te zijken

          Login om te reageren
          • EJS zegt

            20 oktober 2009 om 11:17

            @Bart_V:

            zou kunnen. Maar hij zou sws niet sneller zijn dus dat zou toch al tevergeefs zijn;)

            Login om te reageren
  13. jan zegt

    20 oktober 2009 om 10:43

    EVO VI of EVO IX zouden goede kansen maken

    Login om te reageren
  14. Laurens zegt

    20 oktober 2009 om 10:43

    Kom ik bij de Makro, koop ik voor 15 Euro een spijkerbroek. Kan iemand mij dat uitleggen?

    Bob Lutz naast die baas van Lamborghini, ah, nu snap ik het…

    Login om te reageren
  15. JanJansen zegt

    20 oktober 2009 om 10:44

    Heeft iemand nog 4 deuren voor mijn Caterham liggen?

    Login om te reageren
  16. Esprit_de_Flandre zegt

    20 oktober 2009 om 11:02

    Mooie reclamestunt, maar hij zou idd beter enkele pro’s laten meerijden.

    @EJS: Hoezo, de Impreza een deur te weinig? Je bedoelt misschien te veel, maar denk niet dat ze daar moeilijk over gaan doen. Het deurencriterium lijkt me eerder om te vermijden dat ze met coupé afkomen.

    Login om te reageren
    • EJS zegt

      20 oktober 2009 om 11:05

      @Esprit_de_Flandre:

      de wrx sti had toch 3 deuren? Of was dat alleen de conceptversie? Als dat laatste het geval is neem ik mijn opmerking terug!

      Login om te reageren
  17. VonStroke zegt

    20 oktober 2009 om 11:04

    Staat er ergens 60.000 dollar nieuwprijs? Anders zijn er misschien nog wat opties te vinden.

    Login om te reageren
  18. .Memphis. zegt

    20 oktober 2009 om 11:05

    Man het is toch echt om ongelooflijk moe van te worden al dat achterlijke Amerika bashen hier.

    Tijd dat autoblog zelf eens deze wagen aan een test onderwerpt om voor eens en altijd die achterhaalde onzin te weerleggen.

    Zelfs als er in de post zelf wordt verwezen naar de scherpe Ring tijd moeten er toch weer een pipo langskomen om even te vermelden dat deze auto geen bocht rond raakt zonder te crashen, is de Ring tegenwoordig mss een recht stuk asfalt?

    Login om te reageren
  19. Hubert zegt

    20 oktober 2009 om 11:09

    M5 in de US : 85.500 USD (57.000 euro)
    M3 sedan in de US : 55.000 USD (37.000 euro)
    C63 in de US : 57.000 USD (38.000 euro)
    IS F in de US : 58.000 USD (39.000 euro)

    Dat zijn nog eens prijzen!!!

    Login om te reageren
  20. lincoln zegt

    20 oktober 2009 om 11:29

    wie er wint maakt niet zoveel uit ..
    da,s variabel ..

    de marketingstunt krijgt een dikke 10 ..
    want simpel en goedkoop ..

    Login om te reageren
  21. C6_R zegt

    20 oktober 2009 om 11:36

    Mooie marketing van Ome Bob, put yer money where yer mouth is!

    Al is het wel oneerlijk om alleen maar gelijkgeprijsde auto’s uit te nodigen, enkel omdat de M5 zo duur is betekent niet dat ie geen recht op een spanking heeft! ;)

    Login om te reageren
  22. Citrofiel zegt

    20 oktober 2009 om 11:37

    Ze laten de race gewoon verreden worden op een baan waarop de CTS-V het best tot zijn recht komt. Ik verwacht wel dat hij gaat winnen…

    Login om te reageren
  23. tvrspeedsix zegt

    20 oktober 2009 om 11:42

    quatroporte?? perhaps?

    Login om te reageren
    • EJS zegt

      20 oktober 2009 om 11:43

      @tvrspeedsix:

      die gaat er zelfs in de USA niet voor 60.000 dollar uit hoor..

      Login om te reageren
  24. EJS zegt

    20 oktober 2009 om 11:43

    oh, en bovendien is een quatroporte nogal zwaar en heeft niet eens zóveel vermogen..

    Login om te reageren
  25. tvrspeedsix zegt

    20 oktober 2009 om 11:46

    to bad, ben wel benieuwd waar de concurentie dan mee zal komen.

    Login om te reageren
  26. jurrian zegt

    20 oktober 2009 om 11:48

    Op de website van die motorclub kan je zien wat het circuit voorstelt:
    http://www.monticellomotorclub.com/

    Ziet er uit als een leuk bochtig circuit, dat moet goed zijn voor een leuk filmpje.

    Maar als bob pech heeft en het regent denk ik dat hij het aardig lastig gaat krijgen tegen iemand met een lancer Evo X

    Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      20 oktober 2009 om 11:53

      @jurrian: Er zijn verschillende mogelijkheden om rondjes te rijden dus. Meer of minder bochten. Er zitten ook flinke vrij rechte stukken in… Ik ben nu nog benieuwder welke route ze nemen. De route zal gelijk aangeven waar ze denken dat de CTS-V het meest geschikt voor is. :twisted:

      Login om te reageren
      • jurrian zegt

        20 oktober 2009 om 12:00

        @Citrofiel: ja, afhankelijk van de auto die tegen de CTS-v word gezet waarschijnlijk :D

        Login om te reageren
  27. jurrian zegt

    20 oktober 2009 om 11:49

    en anders staat mijn geld op die opel van down under.

    Login om te reageren
  28. GOD zegt

    20 oktober 2009 om 11:51

    @ C6_R

    Amerika is failliet, de dollar is geen zak meer waard. en de staat heeft altijd al een groot deel van een nieuwe auto vergoed. komen nog wat zaakjes bij en voila een goedkopere auto. Als Bob een echte uitdaging wil hebben, dan laat hem maar eens auto’s bouwen voor het zelfde geld in europa.

    Login om te reageren
    • C6_R zegt

      20 oktober 2009 om 12:04

      @GOD: Waarom zou Bob dat in vredesnaam doen? En gaan we nou lopen klagen dat het niet eerlijk is dat GM enorm concurrerende producten heeft om dat ze het zo gemakkelijk hebben daar in de VS? :lol:

      Login om te reageren
  29. NLBUURMAN zegt

    20 oktober 2009 om 11:52

    @ Bart_V de Atom heeft GEEN deuren :P
    ik schat dat er sowieso een M3 bij zit, en waarschijnlijk ook wel een VX-R

    Login om te reageren
  30. GOD zegt

    20 oktober 2009 om 12:08

    @ C6_R

    ja eigenlijk wel :D

    Login om te reageren
  31. M-lover zegt

    20 oktober 2009 om 12:12

    al ik een X6M had ging ik er eens langs staan :D spijtig genoeg vond mijn portemonee dit geen goede auto.

    ik vind het een beetje pussy-style… er zit gewoon de dikste motor(qua inhoud, techniek spreek ik niet van) in (en ik vind hem niet mooi). prijs vind ik geen argument om auto’s te weren!

    beetje zoals ‘ik ben 2m10 groot, en train nog maar een jaar, dan mag je alleen tegen me vechten als je bij de miniemengroep zit…’. Neem iemand van je eigen grootte zeg ik dan. Laat de duitsers eens een blok maken met dezelfde inhoud en ook nog eens geblazen. Nee toch maar niet, we willen het eerlijk houden! Als de nieuwe M5 binnekort uitkomt, en ofwel dezelfde 4.4l geblazen blok als de x-5- en -6-M ofwel een betere heeft gaan ze weer lopen kakken dat hij teveel kost… zoek gereden worden zullen ze, en door auto’s die veel minder nodig hebben zelfs!

    Login om te reageren
  32. Bart_V zegt

    20 oktober 2009 om 12:13

    De powerlaps van TG geven mischien een idee:
    BMW M3 Saloon E90 1.25.3
    VXR Bathurst 1.26.3
    Vauxhall Monaro VXR 1.30.1 vergelijking met de CTS
    Cadillac CTS 1.33.3 is dus niet de CTS-V

    ik denk dat de Bathurst er gehakt van maakt

    Login om te reageren
  33. C6_R zegt

    20 oktober 2009 om 12:27

    @M-lover: Prijs geen argument? Lijkt me, als Ome Bob de mensen wil overtuigen zijn product te kopen best wel een argument! Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk…
    Wat relevant is is niet HOE je aan een snelle auto komt, of HOE je aan die power komt. Relevant is welk product je tegen welke prijs in de markt kunt/wil/durft te zetten. Laat die duitsers inderdaad maar eens met zo’n groot blok komen en dan nog geblazen ook, niemand die ze tegen houdt hoor! Ik gok alleen dat je dan flink over die $60.000 komt…

    Login om te reageren
  34. jan zegt

    20 oktober 2009 om 12:32

    @EJS

    Sorry, ik bedoelde de EVO VIII FQ-400, die was ik vergeten.

    Volgens mij maakt die een heeeeeeeeeeele goede kans ;)!

    Login om te reageren
    • EJS zegt

      20 oktober 2009 om 12:36

      @jan:

      ja, dat denk ik ook;) Vermoed alleen dat Cadillac dat niet als standaard gaat zien, aangezien eerst prodrive daar met z’n handjes aangezeten heeft;)

      Neemt niet weg overigens dat die auto wel m’n voorkeur zou hebben boven een CTS-V, M5, C63 of RS4

      Login om te reageren
  35. jan zegt

    20 oktober 2009 om 12:44

    @EJS

    Prodrive??? prodrive pakt juist subbie’s aan volgens mij. De FQ-reeks is door Mitsubishi Cars UK aangepakt ;)

    Maar inderdaad, geef mij ook maar de EVO (of een M3 CSL)

    Login om te reageren
  36. EJS zegt

    20 oktober 2009 om 12:52

    volgens mij wordt de fq reeks door prodrive bebouwd, die doen iig evo’s;) Je kunt het zo terugvinden, want er is hier nog niet zo heel lang geleden een artikel over geschreven op autoblog;) Maakt overigens weinig uit verder, want de fq-reeks is als ze door Mitsubishi Cars UK zijn aangepakt nog steeds niet standaard op de manier zoals Bob Lutz dat bedoeld;)

    Login om te reageren
  37. M3_lover zegt

    20 oktober 2009 om 12:53

    @Hubert Daar word ik gek van van die prijsverschillen met hier… belachelijk gewoon… dan spreken we nog niet van het fiscale lasten ed

    Login om te reageren
  38. C6_R zegt

    20 oktober 2009 om 12:58

    @Bart_V: De Caddy die Top Gear heeft getest was wel een CTS-V, maar dan van de vorige generatie met NA 5,7 of 6 liter en slechts 400pk, dus daar kan je weinig over zeggen. De Holden/Vauxhall/Pontiac is op de Top Gear track miniem sneller dan een M5 dus dat wordt close but no cigar gok ik…

    Login om te reageren
  39. Megakix zegt

    20 oktober 2009 om 13:12

    Ik heb de tijden van de Nordschleife erop nagekeken, en de enige auto die voldoet is de RS4…maar die wordt toch niet meer gemaakt ? Tevens de M3 csl, maar die is vermoedelijk ietsje duurder èn heeft 2 deuren…dus wie ????

    Login om te reageren
  40. Megakix zegt

    20 oktober 2009 om 13:17

    megagoeie marketing overigens, met een megarara wedstrijd…ik bedoel, de CTSV heeft 556 PK ! Dus wáárom zou een simpele M5 met 507 PK dan niet mee mogen doen ? Kortom, het gaat uiteindelijk om de ‘kostprijs’ per PK en niet om de auto ‘an sich’…sneuïgjes..

    Login om te reageren
  41. BaRa zegt

    20 oktober 2009 om 13:22

    Suffe marketingstunt. Mensen die een vierdeurs kopen én retesnel willen gaan én onder de $60.000 willen blijven: dat is dan een belangrijk doelpubliek volgens Lutz? Lijkt me dat als je dat soort van geld wilt uitgeven, je een iets andere set aan voorwaarden hanteert. Waarmee ik niet wil zeggen dat de CTS-V geen goede auto is. Maar wel dat Lutz’ stunt niet meer is dan dat: een wat stuntelige stunt.

    Login om te reageren
  42. Joejojo zegt

    20 oktober 2009 om 13:45

    Is die ene HOLDEN ook niet leverbaar als 4deurs sedan met V8? De 2deurs vindt ik echt vet. Onze buren de Britten hebben ook altijd mazzel!! :)

    “Droomt over oude Nissan Skyline GTR”………

    Login om te reageren
  43. BmwMPower zegt

    20 oktober 2009 om 13:45

    Jaguar XF-R.

    Login om te reageren
  44. C6_R zegt

    20 oktober 2009 om 15:00

    @BmwMPower: Mooie bak maar kost in de VS $80.000 en gaat ook niet sneller zijn:

    http://www.motortrend.com/roadtests/sedans/112_0910_2009_cadillac_ctsv_jaguar_xfr_comparison/specs.html

    Login om te reageren
  45. Junkreader zegt

    20 oktober 2009 om 15:48

    Lutz is een lutser…

    Login om te reageren
  46. AMG Powerrr zegt

    20 oktober 2009 om 18:52

    Ja, met zulke regeltjes kan ik het ook wel! Alle premium ( lees: dure) auto’s kost boven de 60 dollarmille. Dan wordt het voor een CTS-V (en Lutz) al een stuk minder aantrekkelijk om zo’n race te organiseren.

    Login om te reageren
  47. Rob USA zegt

    20 oktober 2009 om 19:08

    Jongens jongens tuurlijk bedoeld Bob ook de M5,RS6,C63 want hij zegt ONGEVEER $ 60.000 hij wil waarschijnlijk alleen geen Porsche/Aston Martin/Lamborghini 4 deurs auto’s tegen zich krijgen omdat deze minimaal 3x duurder zijn.
    Want als hij zich zo strikt aan de $60.000 wil houden is er geen wedstrijd want de CTS-V is gewoon de biggest bang for the buck !

    Login om te reageren
  48. Rob USA zegt

    20 oktober 2009 om 19:11

    @Ruben Baeten: Gaan jullie nog naar de SEMA ??
    En hebben jullie nog een ticket over voor een USAcarlover ? :)

    Login om te reageren
    • autoblogger zegt

      20 oktober 2009 om 19:22

      @Rob USA: helaas, we gaan niet naar de SEMA…

      Login om te reageren
      • C6_R zegt

        20 oktober 2009 om 19:29

        @autoblogger: Wel naar Zolder dit weekend? Een soort van Swift cup maar dan met dikke auto’s (en ongetwijfeld ook een goed gevulde Corvette coral)!

        Login om te reageren
        • autoblogger zegt

          20 oktober 2009 om 23:31

          @C6_R: nope, ook niet…

          Login om te reageren
  49. Rob USA zegt

    20 oktober 2009 om 19:13

    @Klassiekerrally: Het moet idd je smaak zijn maar je kan niet zeggen dat het een grijze muis is.
    Misschien heb je net als ik veeel meer respect voor de coupe versie.

    Login om te reageren
  50. Rob USA zegt

    20 oktober 2009 om 19:34

    @Autoblogger: Neeee, hebben we voor niets naar al die banners moeten kijken dan ??
    Worden de Amerikaanse auto’s dan op deze manier weeer gediscrimineerd hier op AB.
    Niet naar de mooiste autobeurs ter wereld van het meest autogekke land?? Heeft Ruben niks meer te vertellen dan?
    Ik had juist vernomen dat Sacha Grey handtekeningen gaat uitdelen op de GM stand. :)

    Login om te reageren
    • autoblogger zegt

      20 oktober 2009 om 23:31

      @Rob USA: Sacha Grey zeg je? We gaan! ;)

      Login om te reageren
  51. peter zegt

    20 oktober 2009 om 22:35

    goeie stunt. Men zal idd circuit e.d. in functie van de wagen kiezen en zo winnen.

    Login om te reageren
  52. Cantago zegt

    21 oktober 2009 om 17:44

    *hoopt dan een BMW heb het snot voor de ogen rijdt*

    Login om te reageren
    • C6_R zegt

      21 oktober 2009 om 21:45

      @Cantago: Hoop doet leven! :lol:

      *hoopt dat hij de staatsloterij wint*

      Login om te reageren
  53. herre zegt

    28 oktober 2009 om 03:37

    -edit: gebruik interpunctie, for chrissake-

    Login om te reageren
  54. Benz.. zegt

    31 oktober 2009 om 15:10

    @herre: Zeg, fanboy.. wil jij serieus genomen worden? Hou dan eens op met die nonsens!

    Login om te reageren
  55. Autoliefhebber zegt

    6 november 2009 om 14:09

    De Amerikaanse koper in dit segment stelt steeds hogere eisen wat betreft rijeigenschappen. Men rijdt daar ook vaak in Europese premium merken zoals Mercedes en BMW.
    Cadillac moet als ze erkenning willen krijgen als volwaardig concurent niet even goed zijn,maar de Europese concurentie overtreffen. De CTS-V is daar een goed voorbeeld van die poging dat te realiseren.

    Login om te reageren
  56. geertvanoosterwyck zegt

    30 juli 2013 om 01:36

    liggen jullie allemaal hier maar te lullen over een ctsv,maar ik ben waarschijnlijk de enigste die er dag dagelijks mee rijdt. Het is gewoon de beste auto van de hele wereld,en als je dat niet geloofd,kom dan maar eens met je seatje naast mijn maatje staan,als het licht op groen springt ben ik verdwenen voor je aan je gaspedaal bent geraakt,jullie hebben gewoon het LEF niet om zulke auto te kopen,wel,IK WEL,jullie liggen hier allemaal te zijken en te lullen over vormgeving, techniek,wegligging,na dat gezeik ga je op je fiets verder,de CTSV is gewoon een ongelooflijke fantastische wagen,waar jullie alleen maar natte dromen van kunnen krijgen,wel,ik heb hem gekocht, ik rij er alle dagen mee,jullie mogen nog niet in de buurt komen van een cts V,wat liggen jullie hem dan af te breken?? jullie beseffen niet eens wat deze wagen aan potentieel heeft. Ik wordt zo ziek van al die mensen die commentaar hebben op een auto waar ze zelfs niet van mogen dromen. kruip op je fietsje,maar ,breek geen auto af waar je zelfs nog niet bij in de buurt mag komen.Heb je ooit al eens 300 gereden??? waarschijnlijk niet in je seatje he??met een ctsv is dat geen ENKEL probleem hoor,hij ligt zelfs comfortabel vast op de weg, het enige nadeel is dat zijn open dak aan 280km /hr wel lawaaierig begint te worden,daar moeten ze wel wat op vinden

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North