• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Renault steekt Kadjar in nieuwe jas

Auteur: RubenPriest, gepost 12 september 2018 om 09:38 – 21 Reacties

Afbeelding Renault steekt Kadjar in nieuwe jasAfbeelding Renault steekt Kadjar in nieuwe jasAfbeelding Renault steekt Kadjar in nieuwe jasAfbeelding Renault steekt Kadjar in nieuwe jasAfbeelding Renault steekt Kadjar in nieuwe jasAfbeelding Renault steekt Kadjar in nieuwe jasAfbeelding Renault steekt Kadjar in nieuwe jasAfbeelding Renault steekt Kadjar in nieuwe jas

Renault
Zit deze nieuwe jas als gegoten?

Renault introduceerde de Kadjar drie jaar geleden en de Fransen vonden het inmiddels tijd geworden om de crossover van een update te voorzien. Het is goed kijken, want er hebben geen ingrijpende veranderingen plaatsgevonden.

Je herkent de facelift aan de nieuwe voorbumper, grille, chrome elementen en koplampen. Aan de achterkant zijn de lichtunits smaller geworden en de mistverlichting is voortaan verwerkt in de achterbumper. Renault brengt met de facelift nieuwe lichtmetalen naar de Kadjar in de formaten 17- tot 19-inch. Daarnaast zijn er drie nieuwe kleuren beschikbaar. Het gaat hier om Vert Oural, Bleu Iron en Gris Highland. Het interieur is opgeknapt met de komst van een vers 7-inch touchscreen geïntegreerd met R-LINK 2. Het multimedia- en navigatiesysteem van Renault.

De Kadjar krijgt de nieuwe generatie Renault motoren onder de kap. De 1.3 TCe benzinemotor, al reeds leverbaar in de Scènic, komt naar de crossover. Er is keuze uit de TCe 140 GPF, TCe 160 GPF en TCe 160 EDC GPF. Dieselen doe je met de Blue dCi 115. Deze motor levert vijf pk meer in vergelijking met zijn voorganger.

De vernieuwde Kadjar beleeft zijn debuut tijdens de Autosalon van Parijs. Informatie met betrekking tot de prijzen en beschikbaarheid volgen in een later stadium.

Ook interessant!

  • Renault 5 is live met al zijn broertjes
    Nieuwe Renault 5 is live met al zijn broertjes
  • Autoblog-lezer spot gloednieuwe Renault met sexy naam
  • Dit kost de nieuwe Renault Express
  • Dit is nu officieel het nieuwe logo van Renault

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste Nissan GT-R R35 ter wereld heeft een nadeel
  • Huh? Keert dan alsnog deze leuke sportauto terug?
  • BMW onthult wat NOOIT achter een betaalmuur gaat komen
  • Deze auto’s worden volgend jaar helaas geen youngtimer
FacebookTweetPinLinkedIn

kadjar, parijs-2018, Renault

Vorig bericht: « Serieus? Hyundai heeft een Santa Fe Cabriolet
Volgend bericht: Politie neemt Mercedes-AMG van 21-jarige in beslag »

Lees Interacties

Reacties

  1. carsbyharmen zegt

    12 september 2018 om 09:39

    lelijk als altijd

    Login om te reageren
  2. WoutH zegt

    12 september 2018 om 10:01

    Renault Ketjap. Brrrrrrr

    Login om te reageren
    • ardonjr zegt

      12 september 2018 om 11:59

      @wouth: Renault Kadjar Tjampoer was het toch?

      Login om te reageren
  3. lekkerlinksrijden zegt

    12 september 2018 om 10:10

    Zag er niet uit, ziet er nog steeds niet uit

    Login om te reageren
  4. E34M5Touring zegt

    12 september 2018 om 10:20

    Renault steekt de Kadjar in een nieuwe jas, Gaastra steekt de eigenaren in een nieuwe (matching) jas. Cirkel weer rond. Op naar Ikea…

    Login om te reageren
  5. hectorjenks zegt

    12 september 2018 om 10:50

    Prima auto, indien je gewoon vervoer wenst met hoge instap, voldoende binnenruimte en mogelijkheden voor ‘t monteren van een fietsendrager of het trekken van een caravan.

    Prima auto, indien het je verder niet boeit hoe het eruit ziet en als een natte krant rijdt.

    Ik zou ‘t niet kopen, gelukkig voor Renault een heleboel mensen wel.

    Login om te reageren
    • dawwg zegt

      12 september 2018 om 12:20

      @hectorjenks: Binnenruimte blijft een B-segmenter; hoge poten of niet. En een fietsendrager kan tegenwoordig op elke rugzak A-segmenter. Ik stel voor een extra gevarengeld senioren-tax in te voeren op dit model.

      Login om te reageren
      • lekkerlinksrijden zegt

        12 september 2018 om 12:44

        @dawwg: Captur is B-segment toch? En de Kadjar c-segment

        Login om te reageren
      • hectorjenks zegt

        12 september 2018 om 14:24

        @dawwg: Jij wilt ook oud worden op een dag toch? Moeten ze jouw dan ook gaan pesten met extra hoge taxen?

        Login om te reageren
  6. w0o0dy zegt

    12 september 2018 om 10:52

    160pk maximaal.. het zal geen hele grote caravan worden die je hier achter kunt hangen.

    Login om te reageren
    • dawwg zegt

      12 september 2018 om 12:21

      @w0o0dy: Al helemaal niet met die 1.5DCi diesel; dat ding heeft minder koppel dan mijn elektrische puntenslijper uit de jaren 80 …

      Login om te reageren
      • w0o0dy zegt

        12 september 2018 om 12:26

        @dawwg: 250nm toch? Is op zich goed te doen. Kom je echter onder de 1700 toeren dan denk ik dat je met caravan en al achteruit gaat op een beetje helling. Die motor is wel oké in een Captur of Megane maar in een Senior Undertaking Vehicle natuurlijk niet echt genoeg. Raar dat ze de 1.6 DCI niet gebruiken..

        Login om te reageren
  7. mopar zegt

    12 september 2018 om 11:02

    Blijft een troosteloos ding. Een blauwe blob met een coma-verwekkend meh interieur en fonseh velgen…

    Login om te reageren
  8. daihatsucuore zegt

    12 september 2018 om 11:34

    Vreemd, ik vind de Dacia Duster er veel eleganter uitzien. Dat terwijl dat toch de budgetoptie zou moeten zijn.

    Login om te reageren
  9. cossiekiller zegt

    12 september 2018 om 11:36

    Ik vermoed dat er een reden is waarom er geen enkele foto van het exterieur van kortbij genomen is. 3/4 van de foto is steeds omgeving.
    Is het zo erg Renault?

    Login om te reageren
    • ardonjr zegt

      12 september 2018 om 12:01

      @cossiekiller: Anders vallen de panelgaps zo op haha. Serieus mijn schoonpa heeft zo’n ding. Tussen sommige panelen kun je gewoon je hele vinger steken. Plus sommige panelen zitten verder uit elkaar dan andere (terwijl aan de gespiegelde kant de panelen dan weer anders uit elkaar steken) een scheve bende. Erg slordig.

      Login om te reageren
  10. schreute01 zegt

    12 september 2018 om 11:59

    Het blijft een mooi ontwerp. Helaas nog altijd zonder 4×4 en met te kleine motoren.

    Login om te reageren
    • Stijnson zegt

      13 september 2018 om 01:34

      @schreute01: Die zijn er wel, alleen niet voor Nederland beschikbaar. Gok erop dat het komt door de hoge belastingen.

      Login om te reageren
  11. poursuivant zegt

    12 september 2018 om 12:03

    Ik heb nog liever een grijze Golf Variant.

    Login om te reageren
  12. Dutchdriftking zegt

    12 september 2018 om 12:04

    Ik heb er werkelijk nog nooit eentje zien rijden….

    Login om te reageren
  13. BrutaalAapje zegt

    26 september 2018 om 19:51

    Mijn ouwe heer heeft er een gekocht. Kwa prijs-prestatie verhouding een prima keuze. Ontwerp is niets mis mee. Al zou ik dan liever de Qashqai hebben. Iets jeugdiger (raar woord) model en iets meer vertrouwen in Nissan…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North