• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Revozport tunet de Tesla Model S P85D

Auteur: sir_smokalot, gepost 22 november 2014 om 09:43 – 15 Reacties

Afbeelding Revozport tunet de Tesla Model S P85DAfbeelding Revozport tunet de Tesla Model S P85DAfbeelding Revozport tunet de Tesla Model S P85DAfbeelding Revozport tunet de Tesla Model S P85DAfbeelding Revozport tunet de Tesla Model S P85DAfbeelding Revozport tunet de Tesla Model S P85DAfbeelding Revozport tunet de Tesla Model S P85DAfbeelding Revozport tunet de Tesla Model S P85D

Tesla Model S Revozport
Wat doe je als tuner met een projectauto waarbij je geen openingen in de body kunt maken (luchtweerstand is killing voor het bereik), en die ook nog eens geen verbrandingsmotor heeft om te drukvullen?

De elektrische Tesla Model S neemt eigenlijk de voornaamste 2 wapens van tuners uit de handen, maar het is tegelijkertijd een auto die sexy, hip, duur en goedverkocht is, en in D-vorm al 700 pk heeft. Die kan je dus niet laten lopen. Revozport deed het dan ook niet, en komt met een R-Zentric aerokit voor de Tesla.

Deze bestaat uit dikke 22 inch-jetsers, 1 slagje groter dan Tesla ze maximaal levert, en natuurlijk koolstofvezel splitter-, diffuser-, en spoilerwerk, voor ‘higher downforce and weight savings‘. Op een auto die meer weegt dan een BMW X5M. Altijd lachen, met die tuners.

Model S grijs

Bij Tesla heb je voorin standaard een giga-touchscreen, achterin niets. Revozport gunt achterbankbewoners een rear entertainment console, wel zo sociaal. Aan de eindoverbrenging is bij ons weten niets gedaan, zoals bij Saleens Tesla-project wel het geval was. Of optische tuning op een EV nut heeft is natuurlijk aan eenieder om zelf te bepalen.

Check de video op autojunk!

Ook interessant!

  • Tesla Model Y
    KW maakt van je Tesla Model Y een Model 3
  • Tesla maakt Model 3 en Model Y nu ook kneiterduur
  • Tesla maakt Model S en Model X kneiterduur
  • Tesla Model 3 station beter dan een Model Y?
    Tesla Model 3 station beter dan een Model Y?

Nieuwste artikelen

  • BREEK: BMW iX3 komt volgend jaar ook met echte premium
  • Biem! Hoe vaak crasht die Tesla Robotaxi nu eigenlijk?
  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
FacebookTweetPinLinkedIn

Elektrisch, model-s, revozport, Tesla, tuning, Video

Vorig bericht: « Video: Lotus Exige is je ideale sneeuwspeelgoed
Volgend bericht: Ferrari: ‘kies alle opties, of je kunt je 458 Speciale shaken’ »

Lees Interacties

Reacties

  1. frenkkz zegt

    22 november 2014 om 09:52

    Hij wordt er niet echt knapper op.

    Login om te reageren
  2. erce zegt

    22 november 2014 om 10:01

    Zo te zien zijn ze vooral met Photoshop aan de slag gegaan. Daarbij, een auto met dergelijk gewicht is nooit een zgn. “rijdersauto”. Maar het ziet er best leuk uit zo.

    Login om te reageren
  3. bullzeyersn zegt

    22 november 2014 om 10:11

    Wel gaaf zo. Vooral die subtiel verbreedt wielkasten

    Login om te reageren
    • bullzeyersn zegt

      22 november 2014 om 10:12

      @bullzeyersn: verbreedde

      Login om te reageren
      • ikbenmnzus zegt

        22 november 2014 om 10:30

        @bullzeyersn: verbrede

        Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        22 november 2014 om 10:41

        @bullzeyersn: verbrede.

        Bijvoeglijk, het zegt wat over de wielkasten.

        “Het zijn verbrede wiekasten”

        Alleen als het de persoonsvorm betreft, heb je gelijk:

        “Het zijn de wielkasten die hij verbreedde”

        Ik weet dat er bizar veel fouten gemaakt worden tegenwoordig op alle sites en social media. Maar als je gaat verbeteren, zorg dan dat je het correct doet.

        Login om te reageren
        • honeyhanger zegt

          22 november 2014 om 15:33

          @gtwillem: *wielkasten

          Login om te reageren
        • SimonMc zegt

          22 november 2014 om 18:02

          @gtwillem: Psst, hij had zichzelf verbeterd ;-) .

          Login om te reageren
  4. redneckdarian zegt

    22 november 2014 om 10:22

    Mooi ding

    Login om te reageren
  5. Themerc zegt

    22 november 2014 om 10:54

    Triest

    Login om te reageren
  6. thomcarspotter zegt

    22 november 2014 om 11:10

    Moeilijk he, de naam van de tuner goed schrijven ;)

    Login om te reageren
  7. danmar zegt

    22 november 2014 om 11:41

    Ze hadden er beter 400 kilo vanaf kunnen tunen.

    Login om te reageren
    • deladude zegt

      22 november 2014 om 13:22

      @danmar: dan zouden ze het accupakket eruit moeten tunen. Heb je er meteen niets meer aan. Maar hey! Minder kilo’s!

      Login om te reageren
  8. moveyourmind zegt

    22 november 2014 om 11:57

    Die velgen staan de model S erg goed!

    Login om te reageren
  9. Jantje_555 zegt

    22 november 2014 om 14:23

    gewichtsbesparing of juist net het toevoegen van extra batterijen wordt het nieuwe soort tuning

    ik zou de Tesla binnenin net strippen en op de plaats van de achterbank nog wat extra batterijen toevoegen.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North