Schokkende beelden: Maybach 62 S toegetakeld in Japan

Auteur: , 41 Reacties

Het houdt niet op. Niet vanvelg.

Het vanuit Tokio opererende Office-K heeft zich weer eens vergrepen aan een Maybach. Nadat ze de 57S laatst al op gigavelgen zetten, en eerder bij de coupévariant een soortgelijk trucje uithaalden, is het nu de beurt aan de 62S. De 6,16 meter lange überversie van Daimlers luxedivisie, die 9 jaar geleden in Nederland voor 713.058 euro op de markt kwam.

Schokkende beelden: Maybach 62 S toegetakeld in Japan

Office-K rolde zonder schaamte een set Forgiato NIDDO-M-velgen (22 inch) de wielkasten in, zette de limo dichter bij het asfalt, en bracht een andere voorbumper met flashy LED-stroken aan. Hoe, eh, Japans van ze. Of de door AMG gekietelde V12 – standaard goed voor 612 comfortabele pk’s – ook is getuned is niet bekend. Maar dat zou niemand verbazen.



41 reacties

Het is bijna vakantie in Italie, net voor de vakantie hebben ze nog een voordeelactie, kijken HIER!
Valt toch wel mee? Het kan veel erger!
@philipf: Inderdaad, een Rus of Arabier kijkt hier niet van op.
Eerlijk gezegd wat een lelijk interieur. Vind het interieur niet passen bij de kleur van de auto.
@levon: net een 2 sterren hotel
Ik moet zeggen, dit ziet er echt heel dik uit!
Interieur moest helemaal black on black echt letterlijk alles ! Verder geslaagd ?
Vind de buitenkant ook zeer geslaagd, binnenkant is een ander verhaal..
Waarom 2 kleuren achterstoelen
Ben nu in londen en zag er een paar zalige maybachs langs rijden! Ik heb toch een voorkeur voor de Rolls. Zie al veel arabieren naar londen trekken maar de jurken zijn thuisgebleven!
@888natan: je mocht willen dat je zo rijk was en in zon ding mocht lopen!
Die 2 extra ‘geïntegreerde’ schermpjes op het dashboard doen het ‘m voor mij!
@gtwillem:

Linker is een Assura Radar detector, heb er ook 1 in me GTR import.
@stj88: heb jij een R35 import? Die kunnen toch niet harder dan 180 km/h?
@gtwillem: Die begrenzing is er zonder moeite af te halen
@rb26dett: is dat zo? Ik begreep dat het best nog wel wat voeten in de aarde had om het te verwijderen.
@gtwillem: Zelf moet je het niet proberen natuurlijk, maar je hebt zat specialisten die hem er zo vanaf hebben
@gtwillem:

R33 met 650PK maar met R35 is zelfde verhaal HKS F-con erop of als je hem standaard houdt een HKS VAC/SLD en limiter is weg.
@stj88: serieus? Respect! Mijn broertje had bijna een geheel standaard R33 Gekocht een paar jaar geleden, nog altijd spijt dat ie het niet gedaan had, maar de kosten van onderhoud en met name onderdelen waren doorslaggevend om het toch bij zijn S2000 te houden. Heb je daar nog problemen mee gehad? Of is het via parallelimport nog redelijk te doen?

650pk is serieus vermogen trouwens. Is dat nog een een beetje rijdbaar? Het is 350pk méér dan dat ik tot mijn beschikking heb en mijn Impreza is geen stakker (maar ook zeker niet de snelste auto op de Nederlandse wegen).
@gtwillem:

Is goed rijbaar alleen vermeid stad en file’s. Verder zitten er Bridgestone potenza’s dus regen rijden is ook echt op passen. Onderdelen zijn natuurlijk wel elke keer wachten uit Japan gezien geen Engelse namaak troep erop wil dat je te vaak in NL terug ziet.
De auto is gemaakt voor comfort en dat help je een een klap naar de maan met die velgen en het verlagen
Ach, Mercedes gebruikte soortgelijke ledstrookjes op de C en E-klasse. Echt ordinair kun je dat dus niet noemen, de rest is de schuld van forgatio.
Japanners, je kunt alles van ze zeggen, maar origineel zijn ze wel! Helemaal hun eigen scene met extreme camber, volledig verlichte carrosserie, superlange uitlaatpijpen etc. Kan het wel waarderen, mooi is anders… Maar ze doen het uit liefde voor auto’s, en zijn ze net zoals wij hier autoliefhebbers.

Vreselijk ding trouwens…
Vind het nog wel meevallen. Mooie velgen
Ding is toch al graflelijk, dus dit valt eigenlijk nog wel mee. Goudkleurige Tabbert erachter zou het plaatje wel compleet maken.
@trustmeiamanengineer: Ik wou net zeggen. Dit is net zoiets als een vadsig puistenwijf er een paar puisten bij krijgt. Wordt er niet veel erger op.
Die lelijke hokken kun je bijna niet lelijker maken
Jammer dat het interieur de auto naar beneden haalt. Komt enerzijds door de gekozen kleuren en het weinig bijzondere hout. Er waren destijds veel mooiere kleurencombinaties leverbaar voor het interieur. Maar zelfs het mooiste Maybach interieur haalt het niet bij de stijl en klasse die de twee Britse topmerken in hun auto’s weten te stoppen.
@moveyourmind: toch schijnt de afwerking en materiaalgebruik beter te zijn geweest. Aldus de journalisten, ik heb helaas in geen van allen plaats mogen nemen.
Ledverlichting nee, velgen JA!
Ik vraag mij af of de Mercedes E-klasse spiegels standaard zijn of dat deze er ook naderhand opgeplakt zijn.
Had erger verwacht toen ik de titel las
Waarom kopen mensen een stijlvolle auto om hem daarna zo te verneuken
@mrrallycross: stijlvol??
Ik vind het wel mooi, alleen het interieur is behoorlijk gedateerd.
Valt mee..en bovendien. .tis een.maybach dus echt veel lelijker dan het origineel zal hij niet zo snel zijn
Je hebt kansloze aanpassingen aan een auto, en hopeloze auto`s. Dit is een combinatie van allebei.
Visueel: Maybach vind ik gedrochten, dit maakt hem m.i. iets te pruimen. Verbetering dus.

Comfort: zal niet verbeteren terwijl dat volgens mij bij uitstek het doel van een dergelijk slagschip is
Ik vind het reuze meevallen. Zelfs de Forgatio’s zijn niet eens zo lelijk.
Niet eens heel lelijk
Ingetogen hoor, voor een tuner uit Tokkio.
eerste zin vanvelg is expres gok ik? anders heb je een goede typefout te pakken

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).