
Wel een sportieve look voor je Astra, maar helaas nog een paar rugjes te weinig voor de OPC? Senner to the rescue!
Voorwaarde is wel dat je iets meer waarde aan looks hecht dan aan performance, want het getunede model is een 1.4 Turbo met standaard 140 pk/200 Nm (koop er twee, en je hebt net zoveel pk’s als de OPC). Door een beetje onder de motorkap te friemelen heeft Senner daar nog 165 pk/250 Nm van gemaakt, maar een stoplichtsprintje tegen willekeurig welke GTI win je er niet mee. Van de Swift Sport misschien nog net, maar soit.
We zien een carbon look op dorpels, diffuser en spoilerlip, maar het meest opvallend zijn de 19 inch Alutec-velgjes. Aan de achterkant is de Astra wat dikker gemaakt met behulp van een dakspoiler en dubbele uitlaatpijp. Omdat je zelf moet kunnen kiezen in wat voor mate je de onderkant van de Astra met de straatstenen in je bedrempelde woonwijk kennis wilt laten maken is de rijhoogte bovendien verstelbaar. Als je door je lichtmetalo’s koekeloert kan je bovendien roodgeverfde remklauwtjes ontwaren.
Kost dat? Bij benadering 11.900 euro, aldus Senner. Toch bijna de helft van de (vanaf-)nieuwprijs van 23.245 euro. Poe.





Bah, zonde van die mooie Opel :D….
bodykitje en engine upgrade zijn OK, maar wtf dachten ze toen ze die velgen er onder hadden gezet? *pouper dingen schreeuwen Tjoening. Met een hoofdletter T van Teringlelijk.
(deze uitspraak berust volledig om mijn “bescheiden” *kuch mening.
@tvrspeedsix: mooi gesproken;)
@tvrspeedsix: [applaus]
@tvrspeedsix: Ben ook niet zo kapot van de bodykit, ‘categorie: too much’ wat mij betreft maar die wielen zijn idd echt de nekslag…
@tvrspeedsix: En ook ik ben het met je eens. Gelukkig zijn de velgen het meest eenvoudig te vervangen ;)
@tvrspeedsix: Gesproken als een held
@euro95: Sorry, nu beter:
Netjes die velgen en body staan goed bij deze kleur
Maar misschien was wit of zwart iets mooier
12 ruggen extra? Dat snap ik nou nooit van tuning / tjoening.. Waarom niet gelijk een echte met bijbehorend vermogen kopen?!! Voor die 35k heb je een nieuwe GTI…
@audir8v10: Niet iedereen vind de standaard ‘GTI’ look fraai, hier zullen vast ook (enkele) liefhebbers voor zijn. Plus dat dit ook op een diesel kan.
Het uiterlijk van mijn E46 is ook aangepakt. Voor die investering had ik achteraf gezien ook een M3 kunnen kopen maar dan zou ik met 50.000 km per jaar niet vrolijk worden.
@griffendahl: ben wel benieuwd.. foto’s?
@rikus: http://s1235.photobucket.com/albums/ff431/Griffendahl/E46/
Juist… Wat moet ik hier nu van zeggen :S
@jay448: Ik sluit mij bij u aan. Hij is er niet mooier van geworden. Laten we het diplomatiek houden.. tsja.. ik vind hem.. anders.
Nog geen petjes commentaar? Vreemd… :)
Ik vind de bodykit wel vet maar niet echt mooi maar die wielen zien er echt niet uit.
jammer. heel jammer.
De nieuwe Astra is een hele mooie auto geworden alleen dit pakket is veels te duur.
aah, dus dat soort velgen rollen er uit een op hol geslagen CNC machine..
verder stoer wagentje, *doet wieldoppen bestellen*
Ziet er wel goed uit!
Velgen en grille mogen ze thuis laten…
@timspaans:
een embleemloze grille is bij een Opel altijd goed!
15 pk’tjes voor 11900, eerlijke deal toch. laat die troep dan zitten en laat je corsa’tje voor 11900 flink opvoeren.
@maxx1: zeker eerlijk, is nog geen 1000 per pk..
@dennisr: nee nou dat is toch niet zo gek. :sarcasme:
De nieuwe petjes-mobiel? A-la ’s nachts bij de McDrive te vinden?
Hmm… een fatsoenlijke sideskirt en subtiele spoiler hier en daar maakt het wel af, maar dit is té. Ook al is het ook weer niet zo extreem als ik het wel eens bij anderen gezien heb, maar toch. Nee, dit soort tuning is niks voor mij.
zo, die is dik!
oPEL oPEL Opel Huppel Huppel Huppel… ha ha ha ha ha